quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:14 schreef Offy het volgende:
Van lomofotografie weet ik weinig af (van wat ik er tot nu toe van heb gezien is het mijn smaak ook niet helemaal), maar als alle opnames op 1 negatief komen zie ik dat als 1 foto. Ik verwacht niet dat er veel lomofoto's binnen zullen stromen, maar ik heb er geen problemen mee, ben wel benieuwd wat er allemaal uit komt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je zelf een lomo-camera k_man? (Of had je gewoon weer iets gevonden wat wellicht een discussie op kon leveren?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn hoofd zit nog vol met "verleiding" en daarom is er geen plek voor l.s.t.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:30 schreef Offy het volgende:
Inderdaad, doe daar eens wat aan mensen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb de versie met 4 lenzen, de actionsampler. echt leuk spul.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:30 schreef Offy het volgende:
Inderdaad, doe daar eens wat aan mensen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goh, ik ben wat aan het rondsnuffelen naar die lomo-camera's, en dan kom je toch grapige dingen tegen:
http://shop.lomography.com/shop/shop_product_view.php?cat=Lomographic%20Cameras&artID=2694
Ik wil hem ik wil hemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jou moet ik hebbenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:38 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik heb de versie met 4 lenzen, de actionsampler. echt leuk spul.
ik wil wel erg graag de fish-eye lomo camera.
Overigens is het echt doordraaien, grofweg richten en hopen dat het iets wordt. Er is helemaal niets in te stellen of te regelen, wat ook wel weer de charme van de lomo's is.
Zoals hierboven al gezegd valt er niks in te stellen, er is niet eens een zoeker. Het is puur op de gok. Je kunt eigenlijk ook alleen buiten en met goed weer foto's maken. Dan nog heb je rolletjes van 800 asa nodig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:08 schreef Offy het volgende:
Wat een apart ding zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(neem hem eens mee naar een meetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) Kan je daar ook handmatig sluitertijden/diafragma enz bij instellen of is het gewoon richten en klikken?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet al te nutteloze tvp toch?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:58 schreef An24 het volgende:
Heb al een idee in mijn hoofd, nu nog de uitvoering. Maar we hebben tot 28 april toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Kan ik eerst mijn slaap-logeer-foto kamer afknutselen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan hopen dat mijn idee op plaat nog werktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
That would be mequote:Op woensdag 19 april 2006 01:57 schreef k_man het volgende:
Jammer dat dit idee al door een ander is ingestuurd.
Voor een eerste poging vind ik het er helemaal niet slecht uitzien hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 00:22 schreef Emme-r-tje het volgende:
geen super camera,
niet super scherp,
waardeloos idee,
(mijn eerste pogingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Met een polarisatiefilter kan je lichtstralen uit een bepaalde richting 'blokkeren', waardoor je reflecties in glas en water bijvoorbeeld weg kunt filteren. (hartstikke handig voor de aapjes achter glas in de dierentuinquote:Op woensdag 19 april 2006 00:41 schreef Emme-r-tje het volgende:
polarisatie filter? Is dat niet iets voor tijdens je opname? (met je camera) en niet na je opname? (Photoshop)
niet lachenquote:Op woensdag 19 april 2006 09:50 schreef Offy het volgende:
Ynske, laat eens zien danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop