quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:14 schreef Offy het volgende:
Van lomofotografie weet ik weinig af (van wat ik er tot nu toe van heb gezien is het mijn smaak ook niet helemaal), maar als alle opnames op 1 negatief komen zie ik dat als 1 foto. Ik verwacht niet dat er veel lomofoto's binnen zullen stromen, maar ik heb er geen problemen mee, ben wel benieuwd wat er allemaal uit komt.
Heb je zelf een lomo-camera k_man? (Of had je gewoon weer iets gevonden wat wellicht een discussie op kon leveren?)
Mijn hoofd zit nog vol met "verleiding" en daarom is er geen plek voor l.s.t.quote:
Ik heb de versie met 4 lenzen, de actionsampler. echt leuk spul.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:30 schreef Offy het volgende:
Inderdaad, doe daar eens wat aan mensen!![]()
Goh, ik ben wat aan het rondsnuffelen naar die lomo-camera's, en dan kom je toch grapige dingen tegen:
http://shop.lomography.com/shop/shop_product_view.php?cat=Lomographic%20Cameras&artID=2694
Ik wil hem ik wil hem
Jou moet ik hebbenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:38 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik heb de versie met 4 lenzen, de actionsampler. echt leuk spul.
ik wil wel erg graag de fish-eye lomo camera.
Overigens is het echt doordraaien, grofweg richten en hopen dat het iets wordt. Er is helemaal niets in te stellen of te regelen, wat ook wel weer de charme van de lomo's is.
Zoals hierboven al gezegd valt er niks in te stellen, er is niet eens een zoeker. Het is puur op de gok. Je kunt eigenlijk ook alleen buiten en met goed weer foto's maken. Dan nog heb je rolletjes van 800 asa nodig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:08 schreef Offy het volgende:
Wat een apart ding zeg(neem hem eens mee naar een meet
) Kan je daar ook handmatig sluitertijden/diafragma enz bij instellen of is het gewoon richten en klikken?
Niet al te nutteloze tvp toch?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:58 schreef An24 het volgende:
Heb al een idee in mijn hoofd, nu nog de uitvoering. Maar we hebben tot 28 april toch?Kan ik eerst mijn slaap-logeer-foto kamer afknutselen.
![]()
En dan hopen dat mijn idee op plaat nog werkt![]()
That would be mequote:Op woensdag 19 april 2006 01:57 schreef k_man het volgende:
Jammer dat dit idee al door een ander is ingestuurd.
Voor een eerste poging vind ik het er helemaal niet slecht uitzien hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 00:22 schreef Emme-r-tje het volgende:
geen super camera,
niet super scherp,
waardeloos idee,
(mijn eerste poging)
[afbeelding]
Met een polarisatiefilter kan je lichtstralen uit een bepaalde richting 'blokkeren', waardoor je reflecties in glas en water bijvoorbeeld weg kunt filteren. (hartstikke handig voor de aapjes achter glas in de dierentuinquote:Op woensdag 19 april 2006 00:41 schreef Emme-r-tje het volgende:
polarisatie filter? Is dat niet iets voor tijdens je opname? (met je camera) en niet na je opname? (Photoshop)
niet lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |