quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:10 schreef existenz het volgende:
Optimaal fm, de Studio Ajax Radio 1 van de achterhoek![]()
Ticketboxquote:Op zaterdag 6 mei 2006 04:39 schreef TheVotary het volgende:
Wat ik me trouwens ook afvraag he, dat vak 10 en 11 zie ik nooit verkoop bij de ticketbox bij staan. Worden daar wel kaarten voor verkocht aan het stadion tijdens de wedstrijd? Dit vraag ik omdat er daar toch wel een behoorlijk aantal Willem2 sup. zaten. En ik toch wel een beetje benieuwd ben hoe hun wel aan kaarten voor die vakken kunnen komen.
Inderdaad, de hele wedstrijd zie je ze niet totdat ze scoren... Verder inderdaad onterecht verloren. De Graafschap had minimaal een gelijkspel verdiend. Ik vond het niveau van willem 2 inderdaad treurig, de Graafschap viel me zeker wel mee. Het moet dan maar in tilburg gebeuren.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:30 schreef manny het volgende:
Jammer.
Ik zat deze keer op de eretribune. Scoort Stillem II gaat er zo'n idioot met een heel stoer (turks) stone island shirtje staan juichen. Ik zag nog wat andere oud-spinnekoppers raar kijken, dus die gingen heel even kort checken hoe het zit na de wedstrijd; gozer zag 3 mensen zijn kant oplopen; loopt meteen naar zo'n Graafschap medewerker; en liet zich snel naar de uitgang brengen...matig.
Maar goed, 0-1 verloren. De Graafschap was de minst slechte, maar wat een droevig niveau trouwens.
niveau van de Graafschap was ook treurig. Hard gewerkt, maar 0,0 voetballend vermogen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:13 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Inderdaad, de hele wedstrijd zie je ze niet totdat ze scoren... Verder inderdaad onterecht verloren. De Graafschap had minimaal een gelijkspel verdiend. Ik vond het niveau van willem 2 inderdaad treurig, de Graafschap viel me zeker wel mee. Het moet dan maar in tilburg gebeuren.
True, maar ik vind 't niet erg om nog een jaar eerste dvisie te spelen hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:10 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Zeker mooi gedaan, alleen gaat het helaas lastig worden dat te realiseren.
Niemand?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:45 schreef methodmich het volgende:
Hoe vinden de fans van De Graafschap hier middenvelder Rogier Meijer?
Uhm, in het begin was het lastig voor hem, de laatste tijd doet hij het prima naar mijn mening. Prima speler voor de Graafschap met bovendien een blauw wit hart.quote:
Het liedje dat ik met wat mensen op de spinnekop verzonnen heb vat het wel samen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:45 schreef methodmich het volgende:
Hoe vinden de fans van De Graafschap hier middenvelder Rogier Meijer?
Daar kan ik me wel bij aansluiten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:48 schreef TheVotary het volgende:
Een wedstrijd gezien waarbij de Graafschap erg slap begon. Zo slap dat ik het wel een 3-0, 4-0 zou zien worden. Ze liepen dan ook tegen een achterstand aan. Daarna herstelden ze zich wonderbaarlijk en de 1-1 was dan ook erg dicht bij tegen de rust aan. Helaas niet gebeurd. De tweede helft was het over en weer kansen. En het was wachten op een goal. Aan welke kant die zou vallen was moeilijk te voorspellen. Bij de 2-0 was het kleine sprankje hoop helemaal weg.
Conclusie: Jupiler is lekker bier, de combi was weer een lachertje met de vrije kaartverkoop, stadion was wel mooi (met uitzondering van die lelijke grachten), Stilburg was vandaag niet van toepassing en wij zullen aankomend jaar voor het kampioenschap moeten gaan.
Het is wel slecht gesteld met de grasmat maar het is zeker superboeren onwaardig. Kut idee.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
De Graafschap denkt over kunstgras, dat is toch Superboeren onwaardig? Of is het echt zo slecht gesteld met de grasmat?
Vergeet de opblaaskoe niet. Ik ben het er helemaal mee eens, laat ze eens kappen met die onzin.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:53 schreef TheVotary het volgende:
Het gras is echt heel slecht. Heb met de playoffs twee keer echt bijna helemaal onderaan bij de lange zijde gezeten en toen viel het me pas echt op hoe slecht het er bij lag. Heel erg oneffen en als je goed naar de bal kijkt zie je ook dat hij vaak niet strak rolt.
Kunstgras daarintegen zit ik ook niet echt op te wachten. We hebben nu al Guus, cheerleaders, klapperhandjes, een mongool met een microfoon op het veld die het publiek ophitst en dan daarbij ook nog kunstgras. Dat is echt te veel. Zodadalijk krijgen we ook nog een dak boven de vijverberg!
Dan kunnen we zodadelijk niet meer zeiken op die geel-zwarte buren van ons met hun gemaakte sfeer.![]()
Ik vond ons erg slap spelen. Het leek wel of de spelers het wel geloofden. Had zelf gerekend op een grotere overwinning, maar met die uitoverwinning in de hand was het echte moeten er niet meer bij.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:48 schreef TheVotary het volgende:
Een wedstrijd gezien waarbij de Graafschap erg slap begon. Zo slap dat ik het wel een 3-0, 4-0 zou zien worden. Ze liepen dan ook tegen een achterstand aan. Daarna herstelden ze zich wonderbaarlijk en de 1-1 was dan ook erg dicht bij tegen de rust aan. Helaas niet gebeurd. De tweede helft was het over en weer kansen. En het was wachten op een goal. Aan welke kant die zou vallen was moeilijk te voorspellen. Bij de 2-0 was het kleine sprankje hoop helemaal weg.
Conclusie: Jupiler is lekker bier, de combi was weer een lachertje met de vrije kaartverkoop, stadion was wel mooi (met uitzondering van die lelijke grachten), Stilburg was vandaag niet van toepassing en wij zullen aankomend jaar voor het kampioenschap moeten gaan.
Daar is geen geld voor, helaas.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vrees dat dat wat te hoog gegrepen is, dan moet er op het transferfront nog heel wat gebeuren.
RBC. Dik.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:05 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wie er dan wel kampioen wordt trouwens.
*PROEST*quote:
Ik ook niet, ben benieuwdquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:05 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wie er dan wel kampioen wordt trouwens.
Hij speelt gewoon liever voor de Graafschap. Maar goed ik ken die jongen niet verder hoe oud is die, positie?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:24 schreef cultheld het volgende:
Of hij woont gewoon bij Doetinchem in de buurt en komt transfervrij naar De Graafschap? Zeker een aanwinst voor De Graafschap in ieder geval.
Waarom laat Vitesse zo'n "groot talent" gratis weg gaan dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:24 schreef cultheld het volgende:
Of hij woont gewoon bij Doetinchem in de buurt en komt transfervrij naar De Graafschap? Zeker een aanwinst voor De Graafschap in ieder geval.
Aanwisten voor de eerste divisie zijn niet altijd aanwinsten voor de ere divisie. Ik denk dat jij der ook wel een paar kent: Ene Mourad bijv. schitterde bij DB in de eerste divisie, maar in de ere divisie deed hij het ontzettend belabberd..quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom laat Vitesse zo'n "groot talent" gratis weg gaan dan?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:31 schreef existenz het volgende:
Ene Mourad bijv. schitterde bij DB in de eerste divisie,
Nadat hij van Willem II terug kwam was hij inderdaad iets te arrogant gewordenquote:
Dat denk ik ook. Ik hoop dat de Graafschap bovenin kan meedraaien en wellicht hebben ze dan het geluk om aan het eind een goede serie neer te zetten. Kampioenschap wordt moeiijk, maar juist doordat er geen 1 ploeg echt bovenuit schiet, hebben ze wel een goede kans.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:09 schreef DutchGooner het volgende:
Ik denk dat het weleens een zelfde seizoen kan worden als afgelopen seizoen.
Voor mijn gevoel gaat er niemand echt bovenuit springen.
Inderdaad, leuk jong elftal wat aardig voetbalt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:47 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
*PROEST*
Het wordt leuk i.i.g. ik verwacht overigens niet dat RBC meteen kampioen wordt. Ik tip Volendam voor volgend jaar...
Nee inderdaad. Nu Haklander nog en dan is er financieel weer wat mogelijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:07 schreef manny het volgende:
Donny pleite. Vind et niet echt erg.
quote:Datum Wedstrijd accommodatie
1-7 t/m 4-7 Trainingskamp op Terschelling
5-7 Ruurlo - De Graafschap
Aanvang: 19.00 uur
6-7 Zelhem -De Graafschap
Aanvang: 19.30 uur
8-7 DZSV -De Graafschap
Aanvang: 18.00 uur
10-7 Steenderen -De Graafschap
12-7 OBW -De Graafschap
15-7 De Graafschap - Genclerbirligi Terrein Vorden
20-7 De Graafschap - Excelsior Terrein HC’03 in Drempt
25-7 De Graafschap - Iraklis Thessaloniki Terrein nog niet bekend
Aanvang: Nog niet bekend
28-7 De Graafschap -Telstar Terrein Erica’76
4-8 De Graafschap -RKC Waalwijk Terrein Viod
5-8 Opendag
Aanvang: 11.00 uur
http://www.graafschapfans.nl/index.php?page=nieuws0607&actie=view&id=2quote:11 augustus: De Graafschap – Go Ahead Eagles
18 augustus: FC Volendam - De Graafschap
21 augustus: De Graafschap - Haarlem
25 augustus: AGOVV - De Graafschap
1 september: FC Emmen - De Graafschap
8 september: De Graafschap - VVV Venlo
15 september: Cambuur Leeuwarden - De Graafschap
22 september: De Graafschap – RBC Roosendaal
29 september: FC Eindhoven - De Graafschap
6 oktober: De Graafschap – FC Den Bosch
13 oktober: FC Dordrecht - De Graafschap
20 oktober: De Graafschap – BV Veendam
27 oktober: Top Oss - De Graafschap
3 november: De Graafschap – Stormvogels Telstar
10 november: De Graafschap – Helmond Sport
17 november: Fortuna Sittard - De Graafschap
24 november: De Graafschap – FC Zwolle
8 december: De Graafschap – FC Dordrecht
15 december: BV Veendam - De Graafschap
22 december: De Graafschap – FC Omniworld
12 januari: RBC Roosendaal - De Graafschap
19 januari: De Graafschap – Cambuur Leeuwarden
26 januari: Stormvogels Telstar - De Graafschap
2 februari: De Graafschap – FC Eindhoven
9 februari: FC Den Bosch - De Graafschap
16 februari: De Graafschap – Fortuna Sittard
23 februari: Helmond Sport - De Graafschap
2 maart: De Graafschap – Top Oss
9 maart: VVV Venlo - De Graafschap
16 maart: Haarlem - De Graafschap
23 maart: De Graafschap - AGOVV
30 maart: De Graafschap – FC Emmen
6 april: Go Ahead Eagles - De Graafschap
13 april: De Graafschap – FC Volendam
20 april: FC Zwolle - De Graafschap
27 april: De Graafschap - MVV
quote:Berry Powel tekent contract bij De Graafschap.
Hedenochtend heeft vbv De Graafschap overeenstemming bereikt met Berry Powel over een 3 jarig contract. In het contract zijn wel tussentijdse transferclausules opgenomen. Berry moet nog medisch gekeurd worden.
vbv De Graafschap hecht er waarde aan bekend te maken, dat een en ander mogelijk is gemaakt door aantal externe geldgevers met een blauw-wit De Graafschap hart.
vbv De Graafschap onderstreept met het aantrekken van Berry Powel haar sportieve ambities en hoopt, dat zijn komst tevens nog een impuls geeft aan de seizoenkaarten verkoop waarvan de teller momenteel de 6800 is gepasseerd.
Bron: De Graafschap
Lul niet, als die graftak er dadelijk een serie intrapt is ie je heldquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:31 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Wat moeten we met die graftak?![]()
![]()
![]()
Denk jij.... Ik heb niet zo'n vertrouwen in de powell mentaliteit, al denk ik dat hij wel kwaliteit bezit...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lul niet, als die graftak er dadelijk een serie intrapt is ie je held
Laten we het hopen, hoe meer Powel-haters, hoe beterquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Denk jij.... Ik heb niet zo'n vertrouwen in de powell mentaliteit, al denk ik dat hij wel kwaliteit bezit...
quote:Powel in de basis tegen Go Ahead
Berry Powel werd maandag gepresenteerd als laatste aankoop van De Graafschap voor dit seizoen. Vrijdag staat de spits direct in de basis als de Doetinchemmers in eigen huis de competitie beginnen tegen streekgenoot Go Ahead Eagles uit Deventer.
Powel start vanaf links en verdrijft daarmee de van RKC Waalwijk gehuurde Tim Peters naar de bank. Verder stuurt trainer Jan de Jonge dezelfde spelers in het veld als de laatste twee duels.
Opstelling: Van Fessem; Bot, Hese, Volmer, Van Peppen; Schone, Robbemond, Van den Ouweland; De Visscher, Van Beukering, Powel.
Wat doe je er zelf aan dan? ik spreek die gasten meestal wel aan en vaak houden ze hun klep ook nog wel. maarja als je de enige bent...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:04 schreef manny het volgende:
Slechte start. apengeluiden is niet relaxed. Uitfluiten Joval wel.
oa Michel Nok ex-Telstar!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:16 schreef The_Verve het volgende:
Mooi doek. Wie staan er allemaal op?
Van links naar rechts:quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:16 schreef The_Verve het volgende:
Mooi doek. Wie staan er allemaal op?
Voor een De Graafschap supporter niet nee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zo moeilijk was dat toch niet?
Nok is slecht geworden hè? Of was hij dat altijd al eigenlijk, geen idee...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef spurs het volgende:
[..]
oa Michel Nok ex-Telstar!
Overigens heb ik hem gister nog mogen aanschouwen tijdens de oefenwedstrijd tussen VSV en de selectie van Telstar uit 1991.
Ik vond Nok prima functioneren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
Okee. Dan was de rest van de bank vrij beroerd?
haha, inderdaad. En toen speelde vd Haar bij onsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef Tiemie het volgende:
Ongelooflijk die stuntelaar, bij ons kon die nog geen bal fatsoenlijk raken..
Je moet jezelf afvragen of dat aan hem lag of aan de belabberde aanvoer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef Tiemie het volgende:
Ongelooflijk die stuntelaar, bij ons kon die nog geen bal fatsoenlijk raken..
Het lag aan het systeem. Je kunt nog steeds geen lange ballen op hem pompen, en daar werd hij voor gebruikt. Hij moet (met alle respect) het hebben van "Inzaghi" goalsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je moet jezelf afvragen of dat aan hem lag of aan de belabberde aanvoer.
Hij is nu fysiek sterker geworden dan dat hij bij ons was en nu kan hij ook goed koppen. Onder Peter Bosz heeft hij geen kans gehad. Het is gewoon weer typisch de graafschap, dat altijd meteen resultaten wil zien en anders eruit. Daarom breekt er ook niemand meer door dan al die helden die op het spandoek staan. De jonge gasten die het nu goed doen bij ons komen van amateurclubs en hebben we zelf niet opgeleid.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Het lag aan het systeem. Je kunt nog steeds geen lange ballen op hem pompen, en daar werd hij voor gebruikt. Hij moet (met alle respect) het hebben van "Inzaghi" goals
pingels VOOR de Graafschap zijn altijd terecht !quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:43 schreef DutchGooner het volgende:
En waren de pingels terecht?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:44 schreef manny het volgende:
[..]
pingels VOOR de Graafschap zijn altijd terecht !![]()
Tegen nog meerquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:44 schreef manny het volgende:
[..]
pingels VOOR de Graafschap zijn altijd terecht !![]()
die kon ik verwachten natuurlijk...quote:
Win volgende week dan maar als jullie vrijdag maar doen verliezen danquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:50 schreef manny het volgende:
Maar goed, 3 punten binnen. Heel hard trainen en volgende week weer winnen.
Ja dus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:43 schreef DutchGooner het volgende:
En waren de pingels terecht?
Als ie de eerste niet had gegeven had ik het ook kunnen begrijpen, die andere 2 waren sowieso terecht.quote:
Belachelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:32 schreef TheVotary het volgende:
Stond als enigst bij de middellijn chagerijnig te zijn.![]()
Zelfde opstellingquote:Te Boekhorst: winst noodzakelijk
Luuk te Boekhorst ziet in dat De Graafschap vrijdag bij AGOVV opnieuw een stap moet zetten om de opgelopen achterstand goed te maken. "Er moet gewoon gewonnen worden in Apeldoorn. Pas dan staan we er weer een beetje bij", weet de Ulftenaar.
De verdediger vindt de aanval bij AGOVV het sterkst. "Ze hebben twee goede spitsen en met Mertens een nieuwe buitenspeler. Ik speelde op de training in de dekking, dus zal ik een van de spitsen moeten oppaken.
"Maar we gaan van eigen kracht uit. Als we vol de duels ingaan en met goed voetbal voorin komen, moet het lukken."
Bron: Omroep Gelderland
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Meerdink is een judas, een quisling. Wat loop je nou te juichen voor die nepboer?
Mja das jouw mening, ik gun het hem gewoonquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Meerdink is een judas, een quisling. Wat loop je nou te juichen voor die nepboer?
quote:
quote:Powel vindt gelijkspel een deceptie
Berry Powel was tegen AGOVV goed voor drie goals. De spits staat daarmee al op vijf goals. "Ik ben hier gekomen om doelpunten te maken, dus wat dat betreft gaat het redelijk. Maar dat we hier niet winnen, is een deceptie."
De aanvaller was betrokken bij veel gevaar dat De Graafschap stichtte. "Ik had er nog wel een meer mogen maken, zoals die kopbal in het begin. Het is knap hoe we trouwens terugkwamen na die 3-1 achterstand. In de verdediging maakten we helaas teveel domme fouten."
Powel: "Ik vind daarom ook dat er maatregelen genomen moeten worden, maar dat moeten we maar intern bespreken."
Je weet dat klonen tijdens een ban verboden is?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:45 schreef TieMeZ het volgende:
[..]
Mja das jouw mening, ik gun het hem gewoon.
[..]
![]()
Ahum Ik wil dat gerechtigheid geschied! Ik ben ook voor nonsense gebanned dus grijp in!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je weet dat klonen tijdens een ban verboden is?
Danny is niet zo van het unbannen is al gebleken de laatste tijdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ahum Ik wil dat gerechtigheid geschied! Ik ben ook voor nonsense gebanned dus grijp in!
De oprichter van Fok!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:48 schreef DeSiever het volgende:
Nee serieus, wie is Danny?
Is Danny een kale kakkerlak ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kale kakkerlak bovendien...
Ja hoezo?quote:
Maar gelukkig wel met 0-3 gewonnen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:52 schreef Borizzz het volgende:
Ook vanavond oogt de verdediging van de graafschap niet sterk. Onzeker, en al na 2 minuten een strafschop tegen....
Ok, dat is mooi om te horen. Ik heb er zelf niets van gezien tot nu toe.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:13 schreef Borizzz het volgende:
Dit schreef ik ook in de rust. Tweede helft zag er een stuk beter uit!
Het schijnt dat die bal over de achterlijn was gegaan waarna een Emmenspeler de bal via van Fessem in de goal kreeg. Nogal onwaarschijnlijk als je het mij vraagt maar goed we zullen er ws nooit achterkomen aangezien ze bij talpa elke samenvatting in een minuut lijken te proppen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:55 schreef manny het volgende:
Wat een raar moment bij die afgekeurde goal van Emmen. Lekker die 0-3, maar daar begreep ik echt niets van.
Ik laat zeker weten wanneer ik komquote:Op woensdag 6 september 2006 20:46 schreef Borizzz het volgende:
Jeej, ik heb mijn seizoenkaart binnen!
![]()
![]()
![]()
the hunter: leuk, laat weten wanneer je komt.
Das ook bijtijdsquote:Op woensdag 6 september 2006 20:46 schreef Borizzz het volgende:
Jeej, ik heb mijn seizoenkaart binnen!
![]()
![]()
![]()
the hunter: leuk, laat weten wanneer je komt.
Jasper, heb je een linkje met de wave?!quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:52 schreef xJapser het volgende:
Ik heb t meteen maar op film vastgelegd voor als niemand me gelooft!
walgelijk. erger me altijd kapot als die k-wave rondgaat.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 10 september 2006 11:41 schreef manny het volgende:
[..]
walgelijk. erger me altijd kapot als die k-wave rondgaat.
Hoewel ik wel blij ben dat bij ons een wave KAN rondgaan, in tegenstelling tot een halfleeg stadion zoals den Bosch.quote:De wave
quote:Op zondag 10 september 2006 15:26 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Hoewel ik wel blij ben dat bij ons een wave KAN rondgaan, in tegenstelling tot een halfleeg stadion zoals den Bosch.
Dat schaatsnummer bedoel je aan het eind. Die is er in "geslopen" nadat Jan de Jonge (heerenveen) zijn eerste wedstrijd won.quote:Op maandag 11 september 2006 11:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De wave is alleen voord e spaarzame momenten dat De Graafschap de pannen van het dak speelt. Dat was zeker niet het geval. Lijkt de laatste tijd wel of er steeds meer van dat oranjevolk op onze tribune is geslopen.
WTF is dat nieuwe nummer trouwens? Belachelijk zatte mans nummer met een hoop lalalala, maar ik herken de melodie niet.
Dat flinke zal wel meevallen. Maar er zal ongetwijfeld nog een dag komen dat wij voor het eerst verliezen. Wedstrijd is overigens pas over 4 weken.quote:Op zondag 10 september 2006 23:40 schreef Borizzz het volgende:
En ook vooral nadat ze met een flinke nederlaag vertrekken.![]()
Nee ik bedoel dat belachelijk nummer wat door de supporters gezongen word...quote:Op maandag 11 september 2006 13:27 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Dat schaatsnummer bedoel je aan het eind. Die is er in "geslopen" nadat Jan de Jonge (heerenveen) zijn eerste wedstrijd won.
Mja, Klinkt idd als een liedje uit groep 3.quote:Op maandag 11 september 2006 11:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
WTF is dat nieuwe nummer trouwens? Belachelijk zatte mans nummer met een hoop lalalala, maar ik herken de melodie niet.
idd, stond vlak achter die lui en ergerde me er kapot aan.quote:Op maandag 11 september 2006 14:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat belachelijk nummer wat door de supporters gezongen word...
quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ze zingen niks ze lallen een beetje en dan roepen ze Graafschap doetinchem. Het verdomme net of er een stel zatte apen op de tribune staan.
goh...wat vreemdquote:Vitesse-Heerenveen toch verplaatst
Arnhem - Vitesse-Heerenveen, dat op 25 oktober
gepland stond, wordt toch gespeeld op een andere datum. Dat is
de uitkomst van overleg tussen Vitesse, Gelredome en KNVB
Vitesse kan op 25 oktober niet in eigen stadion spelen, vanwege de concertreeks
van Marco Borsato in Gelredome.
De KNVB wilde in eerste instantie niet instemmen met een alternatieve datum
en droeg Vitesse op een andere speellocatie te zoeken.
Vitesse informeerde bij De Graafschap en FC Utrecht, maar de burgermeesters
van Doetinchem en utrecht wilden geen toestemming verlenen voor de wedstrijd.
Ik heb van iemand binnen de club gehoord dat de reden om dit niet door te laten gaan een geldkwestie was. Maar goed ik ben in elk geval blij dat het niet gebeurt.quote:
Inderdaad, van de nummer laatst moet je gewoon winnen. Zeker tegen 10 man...quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:50 schreef Borizzz het volgende:
zucht.....dit voelt als een nederlaag.....
Het is inderdaad wel zo dat in het verleden dit soort wedstrijden standaard verloren werden. Lullig in de 90e minuut een goal tegenkrijgen. Neemt niet weg dat dit nog steeds te weinig is.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Mijn eerste reactie was: gelukkig niet verlorenVorig seizoen ging ongeveer uit alles verloren, hopen dat dat dit jaar wat minder wordt. Vrijdag slagje slaan tegen RBC...
Bron: De Gelderlanderquote:John van Loenhout van De Graafschap is hersteld van een zware knieblessure. Gisteren speelde hij een dik uur mee met de beloften. Van Loenhout (29) is in een jaar tijd een ander mens geworden. „Ik was te makkelijk.”
John van Loenhout raakte in september 2005 geblesseerd aan de hamstrings. De revalidatie nam maanden in beslag. Begin december, in het thuisduel tegen Haarlem, maakte Van Loenhout zijn rentree.
Het werd een drama. De middenvelder scheurde zijn kruisbanden af. „ Het gekke is dat ik die wedstrijd gewoon uitspeelde. Ik voelde geen pijn”, aldus de 29-jarige voetballer. Heel voorzichtig wordt Van Loenhout nu klaargestoomd voor het grote werk. De Brabander speelde vorige week tegen Jong AGOVV een helft. Gisteren gunde trainer Darije Kalazic de voetballer iets meer dan een uur speeltijd tegen Jong Vitesse. De Graafschap verloor het bekerduel in Bemmel met 1- 0. Van Loenhout: „ Een uur voetballen was voor mij op dit moment voldoende. Ik zat er behoorlijk doorheen. Dat is logisch als je driekwart jaar niet hebt gevoetbald.”
Van Loenhout is zes kilo afgevallen. Hij weegt nu 75 kilo, zijn streefgewicht is 72 kilo. „ Ik was veel te zwaar. De trainer ( Jan de Jonge) vond dat ik moest afvallen. Ik geef hem daar gelijk in.
Ik ben de afgelopen jaren veel te makkelijk geweest. ‘ Waarom voetbal jij nog niet in de eredivisie’, is mij de laatste jaren dikwijls gevraagd. Opeens besefte ik dat mijn instelling niet deugde”, aldus de oud- speler van onder meer RBC en VVV Venlo.
Wat dat betreft zitten er ook positieve kanten aan de zware blessure. Van Loenhout: „ Alles zat me altijd mee. Tot het moment dat ik zwaar geblesseerd raakte.
Revalideren doe je vooral alleen en ik heb veel kunnen nadenken. Ik ben een heel ander mens geworden. Dat komt ook door problemen in de privésfeer. Er is veel met me gebeurd. Daar laat ik het op dit moment bij.”
De kans is groot dat Van Loenhout binnen enkele weken zijn rentree maakt in het eerste elftal. „ Ik heb er onwijs veel zin in. Ik ben tijdens de revalidatie nooit chagrijnig geweest. Ik weet zeker dat ik terugkom op mijn oude niveau. Ooit wil ik in de eredivisie spelen, maar dan wel met De Graafschap. In slechte tijden leer je je vrienden kennen. De Graafschap is er altijd voor mij geweest. Dat zal ik nooit vergeten.”
Niet bepaald.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:37 schreef TheVotary het volgende:
Is dat stadion van Eindhoven een beetje in de buurt van een treinstation? Iemand die het weet?
Nope...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:37 schreef TheVotary het volgende:
Is dat stadion van Eindhoven een beetje in de buurt van een treinstation? Iemand die het weet?
Naja met de auto moet het te vinden zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:18 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nope...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Louwers_Stadion
Dacht ik ook al. Powel zal dan wel. Sparta kan wel wat scorend vermogen gebruiken. En in Anastaciou hebben ze al een ervaren goede spits.... Eentje voor links erbij. Hopenlijk blijft Powl wel het gehele seizoen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:19 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wat zou Vloet trouwens te zoeken hebben bij Eindhoven - De Graafschap. Wellicht keek hij naar van Beukering of Powel?
Ik verwacht zelf dan eerder van Beukering, die is gratis.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:24 schreef assie het volgende:
[..]
Dacht ik ook al. Powel zal dan wel. Sparta kan wel wat scorend vermogen gebruiken. En in Anastaciou hebben ze al een ervaren goede spits.... Eentje voor links erbij. Hopenlijk blijft Powl wel het gehele seizoen.
Ik zie van Beukering sowieso volgend jaar niet bij ons spelen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:42 schreef Borizzz het volgende:
Hebben ze eindelijk een paar goede spits, en scorend vermogen... laten we dat nu ns een paar jaar houden!
Maar ja.. zal wel weer niet.....
Niet erg.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:13 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik zie van Beukering sowieso volgend jaar niet bij ons spelen.
Waarom?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Lijkt me sterk dat hij tussentijds verkocht wordt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:26 schreef DeSiever het volgende:
Je weet het nooit.
Want? Noem eens 1 reden waarom hij tussentijds verkocht zou worden, terwijl hij over enkele maanden gratis op te halen is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:50 schreef DeSiever het volgende:
Dan is de kans in werkelijkheid waarschijnlijk vrij groot.
nood?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Want? Noem eens 1 reden waarom hij tussentijds verkocht zou worden, terwijl hij over enkele maanden gratis op te halen is.
quote:Powel kijkt uit naar FC Den Bosch
Graafschapper Berry Powel speelt tegen FC Den Bosch tegen zijn oude club. "Ik heb er gedebuteerd in het profvoetbal. Het is speciaal voor me en heb er extra veel zin in", sprak de aanvaller over de kraker.
"Ze hadden vorige week zeven geblesseerde spelers", verklaart Powel de terugval van de Brabanders. "Zij willen ook aanvallen. Maar als wij de eerste goal maken, winnen we zeker."
Powel noemt een basisplaats voor Mark Bloemendaal een 'goede optie'. "Hij pakt het steeds beter op en is gedreven op de training. Maar we hebben veel mogelijkheden in deze selectie."
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ik verwacht dat hij gaat scoren![]()
Hij scoort anders altijd best veel hoor. Voor bij een club als De Graafschap is dat zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:06 schreef DeSiever het volgende:
Beukering was in de jeugd een geweldige doelpuntenmachine.. het is er toch nooit helemaal uitgekomen.
Onze Man of the Match de afgelopen twee wedstrijden. Een voor de Graafschap begrippen groot talent zoals het er nu naar uit ziet. De 18 jarige A-junior beschrijft zichzelf als een speler met snelheid en een actie. "Eigenlijk ben ik meer een middenvelder dan aanvaller. Maar op links zoals ik nu speelde, voel ik me ook prima thuis."quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:37 schreef DeSiever het volgende:
Wie is die Bloemendaal precies??
met een veel te grote broek !quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:50 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Onze Man of the Match de afgelopen twee wedstrijden. Een voor de Graafschap begrippen groot talent zoals het er nu naar uit ziet. De 18 jarige A-junior beschrijft zichzelf als een speler met snelheid en een actie. "Eigenlijk ben ik meer een middenvelder dan aanvaller. Maar op links zoals ik nu speelde, voel ik me ook prima thuis."
Nog even afwachten maar hij heeft het zeker in zich.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nou kan de Jonge toch niet meer om Bloemendaal heen? Eindelijk de een nieuwe "Pride of the Spinside".
't is geen maat van me hoor, gewoon een bekende. Maar idd. Ik zag hem zaterdag nog in de stad: Volgens mij heeft die gozer groeihormonen geslikt of zo. Amper een jaar geleden was ie ongeveer even groot als ik (1.75) en nu lijkt ie wel 1.85 of zo. Toch bizar bij iemand van 19. De Graafschap leidt trouwens ook op voor andere BVO's, blijkt maar weer: Twee oud-klasgenoten van me speelden bij het G-team in de jeugd en spelen nu respectievelijk bij Vitesse 2 en AGOVV (Cengiz heeft van de week nog gescoord als ik me niet vergis).quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:
Had die maat van cultheld vrijdag nou zijn debuut gemaakt voor De Graafschap???
Bedoel je Mees Junior Siers?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
't is geen maat van me hoor, gewoon een bekende. Maar idd. Ik zag hem zaterdag nog in de stad: Volgens mij heeft die gozer groeihormonen geslikt of zo. Amper een jaar geleden was ie ongeveer even groot als ik (1.75) en nu lijkt ie wel 1.85 of zo. Toch bizar bij iemand van 19. De Graafschap leidt trouwens ook op voor andere BVO's, blijkt maar weer: Twee oud-klasgenoten van me speelden bij het G-team in de jeugd en spelen nu respectievelijk bij Vitesse 2 en AGOVV (Cengiz heeft van de week nog gescoord als ik me niet vergis).
Ik heb gehoord dat er stiekum, stiekum een samenwerkingsverband is met de jeugd tussen Vitesse/AGOVV en De Graafschap. Snap Sowieso niet zo waarom De Graafschap mensen als Ars en Cengiz zo snel laat gaan...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
't is geen maat van me hoor, gewoon een bekende. Maar idd. Ik zag hem zaterdag nog in de stad: Volgens mij heeft die gozer groeihormonen geslikt of zo. Amper een jaar geleden was ie ongeveer even groot als ik (1.75) en nu lijkt ie wel 1.85 of zo. Toch bizar bij iemand van 19. De Graafschap leidt trouwens ook op voor andere BVO's, blijkt maar weer: Twee oud-klasgenoten van me speelden bij het G-team in de jeugd en spelen nu respectievelijk bij Vitesse 2 en AGOVV (Cengiz heeft van de week nog gescoord als ik me niet vergis).
Waarschijnlijk wel ja. Wie zou hem vervangen? Bus, Te Boekhorst?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:21 schreef Borizzz het volgende:
Hese doet morgen niet mee. Jammer.
Zal het weer een gatenkaas worden achterin?
Ja dat klopt helaas ja. Op te Boekhorst kan ik echter ook niet echt vertrouwen qua verdediging. Meijer deed het afgelopen wedstrijd als centrale verdediger ook wel aardig.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:53 schreef Sensation89 het volgende:
Dave Bus vervangt hem, alleen t wordt met t jaar minder met hem
Toen ik nog bij Cengiz in de klas zat, werd z'n contract niet verlengd (geen geld zogenaamdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er stiekum, stiekum een samenwerkingsverband is met de jeugd tussen Vitesse/AGOVV en De Graafschap. Snap Sowieso niet zo waarom De Graafschap mensen als Ars en Cengiz zo snel laat gaan...
Zingen jullie dat werkelijk tegen die jongen in het stadion, of heb je dat net ff zelf verzonnen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarschijnlijk staat Bloemendaal er gewoon niet in belachelijk gewoon. Meijer mag kutwedstrijd na kutwedstrijd spelen en twee keer MOM en je wordt gewoon weer gepasseerd...
Rogier Meijer is gay,
hij moet van z'n oma steeds mee.
en dat ie niet voetballen kan,
jammer dan,
jammer dan!
Dan moet je de coach afzeiken, niet die jongen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[makkelijk modus]k vind wolter Kroes verschrikkelijk triest...[/makkelijk modus]
Niet als hij elke week slecht speelt en we plenty alternatieven op de bank hebben.
Mmm RBC doet het wel erg goed hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:50 schreef DeSiever het volgende:
Op naar de eredivisie!!
Yup en met Heracles gaat het nu voor het 2e seizoen op rij goed maar als die weer terug mochten zakken horen ze ook in dat rijtje clubs samen met Den Haag.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:44 schreef DeSiever het volgende:
Ja, dat ben ik met je eens. Daar komen af en toe ploegen bij. Ik vind Excelsior er ook bij horen, al lijkt het nu goed te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |