Inderdaadquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:26 schreef DeSiever het volgende:
Je weet het nooit.
Want? Noem eens 1 reden waarom hij tussentijds verkocht zou worden, terwijl hij over enkele maanden gratis op te halen is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:50 schreef DeSiever het volgende:
Dan is de kans in werkelijkheid waarschijnlijk vrij groot.
nood?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Want? Noem eens 1 reden waarom hij tussentijds verkocht zou worden, terwijl hij over enkele maanden gratis op te halen is.
quote:Powel kijkt uit naar FC Den Bosch
Graafschapper Berry Powel speelt tegen FC Den Bosch tegen zijn oude club. "Ik heb er gedebuteerd in het profvoetbal. Het is speciaal voor me en heb er extra veel zin in", sprak de aanvaller over de kraker.
"Ze hadden vorige week zeven geblesseerde spelers", verklaart Powel de terugval van de Brabanders. "Zij willen ook aanvallen. Maar als wij de eerste goal maken, winnen we zeker."
Powel noemt een basisplaats voor Mark Bloemendaal een 'goede optie'. "Hij pakt het steeds beter op en is gedreven op de training. Maar we hebben veel mogelijkheden in deze selectie."
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ik verwacht dat hij gaat scoren![]()
Hij scoort anders altijd best veel hoor. Voor bij een club als De Graafschap is dat zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:06 schreef DeSiever het volgende:
Beukering was in de jeugd een geweldige doelpuntenmachine.. het is er toch nooit helemaal uitgekomen.
Onze Man of the Match de afgelopen twee wedstrijden. Een voor de Graafschap begrippen groot talent zoals het er nu naar uit ziet. De 18 jarige A-junior beschrijft zichzelf als een speler met snelheid en een actie. "Eigenlijk ben ik meer een middenvelder dan aanvaller. Maar op links zoals ik nu speelde, voel ik me ook prima thuis."quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:37 schreef DeSiever het volgende:
Wie is die Bloemendaal precies??
met een veel te grote broek !quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:50 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Onze Man of the Match de afgelopen twee wedstrijden. Een voor de Graafschap begrippen groot talent zoals het er nu naar uit ziet. De 18 jarige A-junior beschrijft zichzelf als een speler met snelheid en een actie. "Eigenlijk ben ik meer een middenvelder dan aanvaller. Maar op links zoals ik nu speelde, voel ik me ook prima thuis."
Nog even afwachten maar hij heeft het zeker in zich.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nou kan de Jonge toch niet meer om Bloemendaal heen? Eindelijk de een nieuwe "Pride of the Spinside".
't is geen maat van me hoor, gewoon een bekende. Maar idd. Ik zag hem zaterdag nog in de stad: Volgens mij heeft die gozer groeihormonen geslikt of zo. Amper een jaar geleden was ie ongeveer even groot als ik (1.75) en nu lijkt ie wel 1.85 of zo. Toch bizar bij iemand van 19. De Graafschap leidt trouwens ook op voor andere BVO's, blijkt maar weer: Twee oud-klasgenoten van me speelden bij het G-team in de jeugd en spelen nu respectievelijk bij Vitesse 2 en AGOVV (Cengiz heeft van de week nog gescoord als ik me niet vergis).quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:
Had die maat van cultheld vrijdag nou zijn debuut gemaakt voor De Graafschap???
Bedoel je Mees Junior Siers?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
't is geen maat van me hoor, gewoon een bekende. Maar idd. Ik zag hem zaterdag nog in de stad: Volgens mij heeft die gozer groeihormonen geslikt of zo. Amper een jaar geleden was ie ongeveer even groot als ik (1.75) en nu lijkt ie wel 1.85 of zo. Toch bizar bij iemand van 19. De Graafschap leidt trouwens ook op voor andere BVO's, blijkt maar weer: Twee oud-klasgenoten van me speelden bij het G-team in de jeugd en spelen nu respectievelijk bij Vitesse 2 en AGOVV (Cengiz heeft van de week nog gescoord als ik me niet vergis).
Ik heb gehoord dat er stiekum, stiekum een samenwerkingsverband is met de jeugd tussen Vitesse/AGOVV en De Graafschap. Snap Sowieso niet zo waarom De Graafschap mensen als Ars en Cengiz zo snel laat gaan...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
't is geen maat van me hoor, gewoon een bekende. Maar idd. Ik zag hem zaterdag nog in de stad: Volgens mij heeft die gozer groeihormonen geslikt of zo. Amper een jaar geleden was ie ongeveer even groot als ik (1.75) en nu lijkt ie wel 1.85 of zo. Toch bizar bij iemand van 19. De Graafschap leidt trouwens ook op voor andere BVO's, blijkt maar weer: Twee oud-klasgenoten van me speelden bij het G-team in de jeugd en spelen nu respectievelijk bij Vitesse 2 en AGOVV (Cengiz heeft van de week nog gescoord als ik me niet vergis).
Waarschijnlijk wel ja. Wie zou hem vervangen? Bus, Te Boekhorst?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:21 schreef Borizzz het volgende:
Hese doet morgen niet mee. Jammer.
Zal het weer een gatenkaas worden achterin?
Ja dat klopt helaas ja. Op te Boekhorst kan ik echter ook niet echt vertrouwen qua verdediging. Meijer deed het afgelopen wedstrijd als centrale verdediger ook wel aardig.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:53 schreef Sensation89 het volgende:
Dave Bus vervangt hem, alleen t wordt met t jaar minder met hem
Toen ik nog bij Cengiz in de klas zat, werd z'n contract niet verlengd (geen geld zogenaamdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er stiekum, stiekum een samenwerkingsverband is met de jeugd tussen Vitesse/AGOVV en De Graafschap. Snap Sowieso niet zo waarom De Graafschap mensen als Ars en Cengiz zo snel laat gaan...
Zingen jullie dat werkelijk tegen die jongen in het stadion, of heb je dat net ff zelf verzonnen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarschijnlijk staat Bloemendaal er gewoon niet in belachelijk gewoon. Meijer mag kutwedstrijd na kutwedstrijd spelen en twee keer MOM en je wordt gewoon weer gepasseerd...
Rogier Meijer is gay,
hij moet van z'n oma steeds mee.
en dat ie niet voetballen kan,
jammer dan,
jammer dan!
Dan moet je de coach afzeiken, niet die jongen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[makkelijk modus]k vind wolter Kroes verschrikkelijk triest...[/makkelijk modus]
Niet als hij elke week slecht speelt en we plenty alternatieven op de bank hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |