Wat doe je er zelf aan dan? ik spreek die gasten meestal wel aan en vaak houden ze hun klep ook nog wel. maarja als je de enige bent...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:04 schreef manny het volgende:
Slechte start. apengeluiden is niet relaxed. Uitfluiten Joval wel.
oa Michel Nok ex-Telstar!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:16 schreef The_Verve het volgende:
Mooi doek. Wie staan er allemaal op?
Van links naar rechts:quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:16 schreef The_Verve het volgende:
Mooi doek. Wie staan er allemaal op?
Voor een De Graafschap supporter niet nee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zo moeilijk was dat toch niet?
Nok is slecht geworden hè? Of was hij dat altijd al eigenlijk, geen idee...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef spurs het volgende:
[..]
oa Michel Nok ex-Telstar!
Overigens heb ik hem gister nog mogen aanschouwen tijdens de oefenwedstrijd tussen VSV en de selectie van Telstar uit 1991.
Ik vond Nok prima functioneren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
Okee. Dan was de rest van de bank vrij beroerd?
haha, inderdaad. En toen speelde vd Haar bij onsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef Tiemie het volgende:
Ongelooflijk die stuntelaar, bij ons kon die nog geen bal fatsoenlijk raken..
Je moet jezelf afvragen of dat aan hem lag of aan de belabberde aanvoer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef Tiemie het volgende:
Ongelooflijk die stuntelaar, bij ons kon die nog geen bal fatsoenlijk raken..
Het lag aan het systeem. Je kunt nog steeds geen lange ballen op hem pompen, en daar werd hij voor gebruikt. Hij moet (met alle respect) het hebben van "Inzaghi" goalsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je moet jezelf afvragen of dat aan hem lag of aan de belabberde aanvoer.
Hij is nu fysiek sterker geworden dan dat hij bij ons was en nu kan hij ook goed koppen. Onder Peter Bosz heeft hij geen kans gehad. Het is gewoon weer typisch de graafschap, dat altijd meteen resultaten wil zien en anders eruit. Daarom breekt er ook niemand meer door dan al die helden die op het spandoek staan. De jonge gasten die het nu goed doen bij ons komen van amateurclubs en hebben we zelf niet opgeleid.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Het lag aan het systeem. Je kunt nog steeds geen lange ballen op hem pompen, en daar werd hij voor gebruikt. Hij moet (met alle respect) het hebben van "Inzaghi" goals
pingels VOOR de Graafschap zijn altijd terecht !quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:43 schreef DutchGooner het volgende:
En waren de pingels terecht?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:44 schreef manny het volgende:
[..]
pingels VOOR de Graafschap zijn altijd terecht !![]()
Tegen nog meerquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:44 schreef manny het volgende:
[..]
pingels VOOR de Graafschap zijn altijd terecht !![]()
die kon ik verwachten natuurlijk...quote:
Win volgende week dan maar als jullie vrijdag maar doen verliezen danquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:50 schreef manny het volgende:
Maar goed, 3 punten binnen. Heel hard trainen en volgende week weer winnen.
Ja dus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:43 schreef DutchGooner het volgende:
En waren de pingels terecht?
Als ie de eerste niet had gegeven had ik het ook kunnen begrijpen, die andere 2 waren sowieso terecht.quote:
Belachelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:32 schreef TheVotary het volgende:
Stond als enigst bij de middellijn chagerijnig te zijn.![]()
Zelfde opstellingquote:Te Boekhorst: winst noodzakelijk
Luuk te Boekhorst ziet in dat De Graafschap vrijdag bij AGOVV opnieuw een stap moet zetten om de opgelopen achterstand goed te maken. "Er moet gewoon gewonnen worden in Apeldoorn. Pas dan staan we er weer een beetje bij", weet de Ulftenaar.
De verdediger vindt de aanval bij AGOVV het sterkst. "Ze hebben twee goede spitsen en met Mertens een nieuwe buitenspeler. Ik speelde op de training in de dekking, dus zal ik een van de spitsen moeten oppaken.
"Maar we gaan van eigen kracht uit. Als we vol de duels ingaan en met goed voetbal voorin komen, moet het lukken."
Bron: Omroep Gelderland
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Meerdink is een judas, een quisling. Wat loop je nou te juichen voor die nepboer?
Mja das jouw mening, ik gun het hem gewoonquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Meerdink is een judas, een quisling. Wat loop je nou te juichen voor die nepboer?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |