Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende: Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Heb je hem er pas later in geëdit?quote:
Of hoe je dat woord ook vervoegt.quote:
Kennelijk wel.quote:
BUG.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Kennelijk wel.
Anders had je PI het wel gedaan..
Kijk maar uit dat je geen last krijgt van azijnzeikers in je topic.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:20 schreef Intxaurraga het volgende:
Is er behoefte aan een topic over natuurazijn?
Niet doen, is slecht voor je.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:26 schreef Shirley het volgende:
*zeurt*
Hm... m'n bijnaam is niet voor niks Zeurley.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:51 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ja, weet ik het... zei m`n oma eens tegen me.
Blijf maar weg.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:30 schreef remlof het volgende:
Wat een kut TT...
Om nog maar te zwijgen over de TS
verder heb ik *nog* niks te zeuren...
brb
Wat loop jij nou de hele tijd de wannabe-mod uit te hangen?quote:
Ik verveel me.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat loop jij nou de hele tijd de wannabe-mod uit te hangen?
Ze hebben er zelf ook last van.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:49 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Pas maar op. De mannetjes met macht kunnen daar niet tegen
Mag wel een beetje vriendelijker, NJ.quote:Sodemieter op met je gebagger
Jouw gebagger mag wel wat minder.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:48 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Mag wel een beetje vriendelijker, NJ.![]()
Waarvan akte. Toch blijven kansloze topiques als deze dan wel weer open. Met twee maten meten.nl.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:49 schreef NJ het volgende:
Jouw gebagger mag wel wat minder.
De OP was een aardige poging maar vervolgens gaat het nergens heen met het topic. Het dierentopic heb ik eerder over het hoofd gezien, het is nu dicht.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:14 schreef Nosh het volgende:
Nog maar 234 dagen en het is kerstmis!
Kan deze niet desnoods naar WOW? Ik heb écht zin in kerstmis, en het is redelijk deprimerend om te zien dat dit dicht is, maar 'het dieren topic' nog steeds open is (na twee nachten bagger)
Ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:32 schreef kanaiken het volgende:
Bupi, je hebt wel snel genoeg van die abstracte tubgirls, hè?
Smaken verschillen. Geen probleem tot dusver.quote:
Op dit punt wordt het kunst en mag het per definitie. Misschien moeten we moet jij het naar TTK schoppen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:33 schreef Bupatih het volgende:
Ook niet van abstracte tubgirls, overigens.
Je opende het.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:38 schreef Paltos het volgende:
Hé, ik had hier eens een topic geopend dat werd gesloten.
Wat doe ik fout?!
Die heb ik dan gemist. Hoewel de pixelized (hoe spel je dat) tubgirl misschien daartoe aangerekend kan worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:37 schreef Bupatih het volgende:
Het mag in feite ook wel, maar het is niet ONZ-waardig. Daarbij komt ook nog eens dat er in het verleden al genoeg abstracte tubgirl-topics zijn geweest.
Dat zou wel vreselijk optimistisch zijn, ja.quote:En of het in TTK bestaansrecht heeft? Mwoah, denk het niet.
Ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:38 schreef zoalshetis het volgende:
fokker! frienship de beste, nu jij!
enge jankhoer. nee met jouw inbreng is fok! onz ineens leuk...![]()
ja, of je misschien wat normaler kan gaan modden, en wat minder persoonlijk...quote:
Minder persoonlijk???quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, of je misschien wat normaler kan gaan modden, en wat minder persoonlijk...![]()
zo is het vleesch noch visch...
prima, lees mijn aanvulling ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Minder persoonlijk???
Het is gewoon een kuttopic. Het maakt me niet uit door wie het geopend is.
Ja joh, ga meteen lekker schelden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
eerder eenzame verveling en fok! gaat al niet meer zo best lately. wees blij met input , dork.
ik vond het erg origineel. jij maakt dingen kapotquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja joh, ga meteen lekker schelden.![]()
Niks mis met input, maar wel wat mis met tig keer gekopieerde, niet meer originele input.
Eens in de zoveel tijd kan het toch zeker wel weer terugkomen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja joh, ga meteen lekker schelden.![]()
Niks mis met input, maar wel wat mis met tig keer gekopieerde, niet meer originele input.
Kijk eens in de ONZ-lijst van de afgelopen 2 weken. Genoeg PAINT-topics. Enige creativiteit, variatie op zijn tijd (lees: geen paint-topics) zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd kan het toch zeker wel weer terugkomen?
Met name als het succes destijds beperkt was, krijgt het een tweede kans.
Jij kan wel meer vinden. Feit is dat dit soort topics al vaak genoeg geopend is.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond het erg origineel. jij maakt dingen kapot![]()
ja tuurlijk...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:47 schreef Bupatih het volgende:
Jij kan wel meer vinden. Feit is dat dit soort topics al vaak genoeg geopend is.
quote:
Leuk als ze gekoppeld zijn aan een hype, op zichzelf zelden meer origineel, correct.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk eens in de ONZ-lijst van de afgelopen 2 weken. Genoeg PAINT-topics. Enige creativiteit, variatie op zijn tijd (lees: geen paint-topics) zou leuk zijn.
quote:
Is de strekking serieus van 'rommel wat maar wat aan met als onderwerp een vaag gebied en ik zie wel wat jullie er van bakken' of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:56 schreef zoalshetis het volgende:
ik wilde heul geen paint... ik wilde mensen stimuleren. of ze nou met vingerverf, kralen, gedachten, pen, kut, apen, stroopwafels, violen of what ever gekomen waren maakt me niet uit.
de strekking is: maak fok! weer echt leuk en zorg dat er weer wat meer mensen komen. lijkt me geen overbodige luxe. fok! lijkt wel verzadigd met trieste modjes die persoonlijk bezig zijn. jammer de laatste tijd. jaagt ook mensen weg.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Is de strekking serieus van 'rommel wat maar wat aan met als onderwerp een vaag gebied en ik zie wel wat jullie er van bakken' of zie ik dat nou verkeerd?
Ligt het nu echt aan de modjes?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de strekking is: maak fok! weer echt leuk en zorg dat er weer wat meer mensen komen. lijkt me geen overbodige luxe. fok! lijkt wel verzadigd met trieste modjes die persoonlijk bezig zijn. jammer de laatste tijd. jaagt ook mensen weg.
en dat nog wel in onz...
Misschien iets meer interactiefs?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ligt het nu echt aan de modjes?
Ik weet alleen dat ik me voor het eerst sinds jaren verveel op FOK! en dat heb ik nog nooit gehad,
het is ingedut.
En weet je,
nu komt er een "leuke "user langs die dit leest en een oh zo leuk topic gaat openenen, geheten, : we gaan rellen"
En dan heb je 6 scheldwoorden, en dat is dan een rel
En het is goddomme ook nog eens te heet om te slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |