Nee :/ hendig slecht waren zequote:Op woensdag 3 mei 2006 22:58 schreef DudeMeister het volgende:
Waren dat dan van die goeie vroedvrouwen, die Roemenen?
Hoe konden ze anders bevrijd worden ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:35 schreef Meki het volgende:
bestonden vroeger dan Negers
idem zeer triestquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:35 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik vind dit serieus geen grappen...
Bevreidingsdag is iets waar je niet zulke grappen over maakt...
Net of het lachen was in de jaren voor de bevreiding...
door handelsslaven te wordenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe konden ze anders bevrijd worden ?
Omdat de radio verlosd is van de auto ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:43 schreef RickyGervais het volgende:
Waarom zou ik het vieren dat mijn autoradio nu gejat is?
Met wat gek ?quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
Omdat de radio verlosd is van de auto ?
Duh
Das me hendig lan gek. Dan ben ik 46 voordat ik weer mag postenquote:
ja, en mijn andere wang is BrauNquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:09 schreef Killer_Mom het volgende:
jij bloost, is t een koon van jouw,
Met die oeverloze kuttopic's zonder inhoudquote:
Ik zal je vertellen, ik was toenstraks aant rijden met mijn vriendin op de brommer en ik zeg: ey zal ik slippen ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Met die oeverloze kuttopic's zonder inhoud![]()
Welke mongeaul gaat het nou over de kerst hebben![]()
Ben je met je brommer tegen een lollerbank gereden ofzo![]()
Pfff de joden hadden toch altijd de wind mee. Het was gewoon altijd één groot feest. En de as die neer kwam dwarrelen na hete nachten, dat waren gewoon ballonnen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:35 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik vind dit serieus geen grappen...
Bevreidingsdag is iets waar je niet zulke grappen over maakt...
Net of het lachen was in de jaren voor de bevreiding...
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:17 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Pfff de joden hadden toch altijd de wind mee. Het was gewoon altijd één groot feest. En de as die neer kwam dwarrelen na hete nachten, dat waren gewoon ballonnen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |