En dat zeg je zonder beeldmateriaal van mij gezien te hebben?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:10 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En JD is natuurlijk lekker, maar niet 'mijn hunk' (dat ben jij immers)
Ohja ik wist nog dat je het een keer als favoriet iets genoemd had. sjeeminee waarom onthoud ik zulke wazige dingen en niet waar ik woon?quote:[..]
Bijna goed, maar, das mijn favo filmtitel!
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:15 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
En dat zeg je zonder beeldmateriaal van mij gezien te hebben?
[..]
Dat komt door die drank tijdens dat befaamde hotttubfeest, waarvoor ik overigens niet was uitgenodigd...quote:Ohja ik wist nog dat je het een keer als favoriet iets genoemd had. sjeeminee waarom onthoud ik zulke wazige dingen en niet waar ik woon?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:16 schreef TMs_Andy het volgende:
Gary Oldman?
Vraag maar aan Sheri of BB of je vermoedens kloppen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
(ik ben er volledig van overtuigd!)
Sheri had ArtyShock gestuurd om je op te halen.....quote:Dat komt door die drank tijdens dat befaamde hotttubfeest waarvoor ik overigens niet was uitgenodigd...
* twentemeisje mailt Sheri (heeft ze je irl gezien dan?)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:19 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Vraag maar aan Sheri of BB of je vermoedens kloppen.![]()
[..]
[..]
Sheri had ArtyShock gestuurd om je op te halen.....
Ik heb sheri toegevoegd op msn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:21 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
* twentemeisje mailt Sheri (heeft ze je irl gezien dan?)
Arty weet de weg niet in Twente!!! Sufferds....
Ik ook, alleen is ze er niet zo vaak... (of ze blokkeert me, kan ook nog...)quote:
*slaakt zucht van verlichting*quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:26 schreef TMs_Andy het volgende:
Willem Dafoe natuurlijk.
Of erger nog... misschien weet ze helemaal niet dat ik het benquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:25 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ook, alleen is ze er niet zo vaak... (of ze blokkeert me, kan ook nog...)
Ik zal het er eens met haar over hebben.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Of erger nog... misschien weet ze helemaal niet dat ik het ben(my real name is out there, geen twentemeisje te bekennen...).
google de googlequote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:32 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Ik zal het er eens met haar over hebben.![]()
Drat....en blijf ik alleen achter.....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:35 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
google de google
Ik moet nu echt de latest episode van Prison Break gaan bekijken... dat was ik eigenlijk twee uur geleden al van plan....![]()
Bis später!![]()
Dag flyguy
Ja dat is goed. Kan ik mijn roes uitslapen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:36 schreef twentemeisje het volgende:
(ik kan nu natuurlijk het antwoord geven, als jij dan ook afhaakt Andy, dan ga ik met een punt naar bed, zonder een nieuwe vraag te stellen)
Wrijf het er nog maar even in!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:37 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Ja dat is goed. Kan ik mijn roes uitslapen.
Trusten.quote:
Nee hoor hoeft niet. Ik ga er ook vandoor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:40 schreef victorinox het volgende:
En ik hoef nu dus geen nieuwe vraag meer te stellen?
Of is er nog wel iemand...
t'is een schande!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:25 schreef dolle_hond het volgende:
en nog steeds geen stand he
van mij mag u.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:41 schreef Batman2k het volgende:
morgen. (misschien een makkelijke tussendoor vraag?)
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij is dat Aeon Flux.
Een acteur.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:48 schreef Batman2k het volgende:
nog nooit gezien, dus ik denk een regiseur ?
Nou vooruit omdat er niemand on is die Eli Wallach kent. En ik even weg moet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:06 schreef Asap het volgende:
Tuco uit de good, the bad and the ugly
The godfather III
Deze reken ik vandaag goed. TV-serie mag deze keer ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:45 schreef Batman2k het volgende:
princes diaries 2
lord of the rings
the medallion
sliders (tv serie)
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Charles S Dutton
Menace II Society
Low Down Dirty Shame
Klopt. Ik zie dat ik een klein foutje heb gemaakt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:09 schreef flyguy het volgende:
bdp = Brian De Palma?
Flyguy +1quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:12 schreef flyguy het volgende:
Scarface
brian de palma
steven bauer
mary elizaberth martiontionoiotioiot![]()
robert loggia
f murphy abrahams![]()
Flyguy +1quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:45 schreef flyguy het volgende:
mena suvari?
Nope. Ze hebben wel hetzelfde bouwjaarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Rachel Leigh Cook?
Wederom fout. Haar laatst uitgekomen film is the Big Whitequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Virginie?
Sheridana +1quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:11 schreef Sheridana het volgende:
Alison Lohman?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Civil War = Dances with wolves, Glory, gone with the wind
WOI: = Un longe dimanche des fiancelles, The Trench, joyeux noel
WO II : Longest day, Saving Private Ryan en Where eagles dare
Vietnam: Platoon, Apocalypse now en Dead Presidents
Golfoorlog: The Jacket, Three Kings en Valley of Wolves
custer was trouwens tegen de indianen en niet noord vs zuidquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Civil War = Dances with wolves, Glory, Custer?
WOI: = Un longe dimanche des fiancelles, The Trench, Pantzerkruiser Potemkin?
Oh kan wel. Ik heb van de Civil Warfilms denk ik alleen Dances with Wolves en Glory gezien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:37 schreef flyguy het volgende:
[..]
custer was trouwens tegen de indianen en niet noord vs zuid
Ik ga deze goed rekenen, sorry Andy...Battleship Potemkin was iets wat zich afspeelde in 1905, WO I begon in 1914...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:33 schreef flyguy het volgende:
[..]
Op vrijdag 5 mei 2006 14:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Civil War = Dances with wolves, Glory, gone with the wind
WOI: = Un longe dimanche des fiancelles, The Trench, joyeux noel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |