quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:16 schreef TMs_Andy het volgende:
James Caan
Bulletproof
Godfather 1
The Program
The Yards
micky blue eyes
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:16 schreef TMs_Andy het volgende:
James Caan
Bulletproof
Godfather 1
The Program
The Yards
Je bent maar een speeltje voor haarquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:22 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Drat heeft TM me gelijk doorgestreept.![]()
Nee, zijn wel behoorlijke boxoffice hits op 1 naquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:23 schreef TMs_Andy het volgende:
Heimatfilms?
eerste 2 zijn goedquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef Batman2k het volgende:
moulin rouge en romeo en julliet... 3de weet ik niet
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:22 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Drat heeft TM me gelijk doorgestreept.![]()
Andy, mijn liefje, maak je geen zorgen... TM still loves you (je moet alleen niet zo dom doenquote:
Dat is meer een ijzeren gordijnquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:26 schreef TMs_Andy het volgende:
Oh ik dacht aan films over oost duitsland![]()
Gelukkig maar. Ik kan er niks aan doen als jij in de buurt ben raak ik van slag.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:26 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[..]
Andy, mijn liefje, maak je geen zorgen... TM still loves you (je moet alleen niet zo dom doen)
twentemeisje +1quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:25 schreef twentemeisje het volgende:
Moulin Rouge, Strictly Ballroom en Romeo+Juliet
Arm jong...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:32 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.Ik ben geloof ik helemaal de weg kwijt.....
Zelfs afkortingen gaan de mist in vanavond....... misschien is het wel bedtijd.....quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:34 schreef TMs_Andy het volgende:
PHS?
Het is geen film... het is een stuk van een experimentele theatergroep waarin hij meespeelt...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:44 schreef flyguy het volgende:
film = goodnight and goodluck?
Stukkie ouder, Steve Buscemi (quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:49 schreef TMs_Andy het volgende:
Volgens mij ga ik weer wat doms roepen maar ja ben toch al lekker op dreef vandaag:
Christian Slater?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:52 schreef TMs_Andy het volgende:
Tom Hulce?
Ik tel 7 personen, er kan er dus maar 1 in het midden staanquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:54 schreef TMs_Andy het volgende:
Wie die kerel met die vrolijke das en coupe balkenende of dat orthodox-Joodse type?
Ik denk dat ik maar moet gaan slapen......quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:55 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik tel 7 personen, er kan er dus maar 1 in het midden staan
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:57 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar moet gaan slapen......
Ik blijf nog wel even ben toch niet moe, komt vast door de drank tijdens dat hottubfeest van vanmiddag.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:59 schreef twentemeisje het volgende:
[..], je moet gewoon het goede antwoord geven
Oh ja, daar moet ik je ook nog genadeloos voor straffen! Mij niet uitnodigen, what were you thinking?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:01 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even ben toch niet moe, komt vast door de drank tijdens dat hottubfeest van vanmiddag.![]()
Dat was Sheri die dat niet gedaan had. Het was haar surpriseparty voor DH.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:02 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Oh ja, daar moet ik je ook nog genadeloos voor straffen! Mij niet uitnodigen, what were you thinking?
Ik dacht dat hij je hunk was?quote:En waarom denkt iedereen toch dat ik zo'n JD-fan ben? (hij is het dus niet...)
Dat dansje in de film waar ik naar verwees (jeweetwel, 1 van mijn 'favorietste') doet ie met een walkman op...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:03 schreef flyguy het volgende:
nog een hintje please...
Dan zal ik mijn bezwaarschrift bij Sheri indienen...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:04 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Dat was Sheri die dat niet gedaan had. Het was haar surpriseparty voor DH.
[..]
Ik dacht dat hij je hunk was?
Bijna goed, maarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:06 schreef TMs_Andy het volgende:
Jouw favofilm was geloof ik:
The man who knew too little toch?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:12 schreef flyguy het volgende:
Jon Heder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |