Gelukkig maar. Al had ik m liever naar Duitsland zien oprotten, zie je die kop niet meer op tvquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:19 schreef ruud_fr het volgende:
Dingsdag kon naar Feyenoord, Borussia Monchengladbach en Werder Bremen (althans volgens z'n zaakwaarnemer).
Gaat ie naar Heerenveen![]()
Precies! Wat een hoofd heeft die knakker!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Al had ik m liever naar Duitsland zien oprotten, zie je die kop niet meer op tv
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:43 schreef Urquhart het volgende:
Feyenoord heeft interesse in Nevland.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Pranjic is dus ook in beeld geweest, maar de 7 miljoen die Heerenveen wilde is wel erg veel van het goede. Pranjic is niet meer dan een leuke subtopper.
Dat maakte hem wel de ultieme Feyenoorder denk ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hoe iemand er uit ziet, Bosvelt was ook niet moeders mooiste
Ik las het net ook op RTV Noord. Nou, ik zie Nevland eerlijk gezegd niet weg gaan bij de FC.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:43 schreef Urquhart het volgende:
Feyenoord heeft interesse in Nevland.
Ik ben toch ooit een meisje tegengekomen dat Bosvelt een lekker ding vond. Ze was voor ajax, maar hoewel hij bij Feyenoord speelde vond ze Bosvelt ook wel leuk omdat die zo knap was.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hoe iemand er uit ziet, Bosvelt was ook niet moeders mooiste
Nou, dat zou een fantastische aanwinst zijn geweest voor Feyenoord hoor. Speler die de hele linkerflank kan bestrijken, goede mentaliteit, fraaie trap in de benen en mogelijkheden om vaste international voor Kroatië te worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Pranjic is dus ook in beeld geweest, maar de 7 miljoen die Heerenveen wilde is wel erg veel van het goede. Pranjic is niet meer dan een leuke subtopper.
Kolkka boven Pranjic stellenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pranjic heeft ongelovelijk veel assists gegeven dit seizoen.. en eindelijk iemand die een vrije trap kan nemen. Wat ergerde ik me elke week dood aan die Kuyt en Kalou die een vrije trap namen. :S
Ik vind em alleen Fysiek niet sterk genoeg. Dan liever een gratis Kolkka.
Dat is mn reden ook.. ? Als Pranjic 3 miljoen kostte, had hij mn voorkeur..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Kolkka boven Pranjic stellen
Maar 7 miljoen is echt te veel..
Kolkka heeft niets te zoeken in de kuip, mag ik voor jullie ook hopen..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat is mn reden ook.. ? Als Pranjic 3 miljoen kostte, had hij mn voorkeur..
Misschien wel, ik zie het niet zo zitten in Lazovic, maar bij een vertrek van Kuyt, zou het wel de ultieme en laatste kans voor hem zijn om het te laten zien!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon Lazovic een echte kans gunnen in de voorbereiding. Iedereen weet dat hij het kan..
Bronquote:José Mourinho last night flew back from São Paulo after talks with Kia Joorabchian, the Corinthians owner, over Carlos Tévez, the Argentina forward, while the Chelsea manager is increasingly confident of signing Salomon Kalou, the Feyenoord striker, this summer, and a £3 million deal has been agreed in principle.
Ik las net ook dit:quote:
Zou er een verband zijn? Feyenoord verkoopt Kalou, waarbij ze tevens de eis stellen dat Chelsea in de sterkst mogelijke opstelling een oefenwedstrijd komt spelen?quote:06-05-2006 - Feyenoord test tegen Chelsea en Reading
[Bron: Feyenoord Rotterdam]
Chelsea komt naar De Kuip. Dat meldt de Feyenoord Krant die vandaag is verschenen. De sterrenploeg van coach Jose Mourinho speelt op 8 augustus in Rotterdam een oefenwedstrijd tegen de ploeg van Erwin Koeman.
Seizoenkaarthouders krijgen voor deze wedstrijd een korting van tien procent. Vier dagen later speelt Feyenoord in Engeland een oefenwedstrijd tegen Premier League promovendus Reading.
Feyenoord heeft in het contract met Chelsea laten opnemen dat de Londenaren in de sterkst mogelijke opstelling zullen aantreden. Het aanvangstijdstip van de wedstrijd staat nog niet vast. Feyenoord heeft een voorkeur voor 19.00 uur, maar wacht op gemeentelijke toestemming.
Feyenoord staat in augustus dus een Engelse week te wachten, want twee dagen voordat Chelsea naar De Kuip komt, speelt de ploeg van Koeman de openingswedstrijd van het seizoen tegen Middlesbrough. Dat betekent een weerzien met ex-Feyenoorder George Boateng.
bron
Wat had ik dat graag mee gemaakt zeg!quote:Een dag om nooit te vergeten
In een week die bol staat van de herdenkingen, 4 mei dodenherdenking, 5 mei bevrijdingsdag, willen wij als Feyenoorders even stil staan bij 6 mei 1970. De dag waarop Feyenoord een enorme prestatie op Europees topniveau leverde.
Feyenoord won de Europacup voor Landskampioenen!
Voor de eerste keer in de geschiedenis won een Nederlandse club de belangrijkste Europese trofee. Feyenoord won in Milaan. Ja wij wel! Bij ons was de 2-1 in ons voordeel en zo werd er gewonnen van het Schotse Celtic door doelpunten van aanvoerder Rinus Israël en levende legende Ove Kindvall.
Eddy Pieters Graafland, Piet Romeijn, Theo Laseroms, Rinus Israël, Theo van Duivenbode, Franz Hasil, Wim Jansen, Willem van Hanegem, Henk Wery, Ove Kindvall, Coen Moulijn, Guus Haak en Ernst Happel… Bedankt!
Geen Woorden Maar Daden
Dit zou goed kunnen dat dit een deal is bij een verkoop van een speler. Het is al vaker zo geweest dat een club dan een transfersom kreeg en dat die grotere club dan een oefenwedstrijd komt spelen. Al betwijfel ik het of het hierbij ook het geval is. Het lijkt mij dat Feyenoord de transfer wel bekend zou maken, en met dat geld zouden ze zeker geen Kolkka halen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las net ook dit:
[..]
Zou er een verband zijn? Feyenoord verkoopt Kalou, waarbij ze tevens de eis stellen dat Chelsea in de sterkst mogelijke opstelling een oefenwedstrijd komt spelen?
Als dit waar is, meteen doen!quote:'Chelsea biedt 4.5 miljoen voor Kalou'
[Bron: Voetbalzone.nl]
Volgens The Times zou Chelsea wederom interesse hebben in Feyenoord-aanvaller Salomon Kalou. De Engelse landskampioen zou een bedrag van 4.5 miljoen euro willen betalen voor de geboren Ivoriaan.
Een probleem bij het aantrekken van Kalou is dat hij niet over de benodigde papieren beschikt om in Engeland aan de slag te mogen gaan. Daarom zou Chelsea hem eerst nog aan Feyenoord willen verhuren, zodat hij in die periode een Nederlands paspoort kan bemachtigen.
De 20-jarige aanvaller heeft het niet meer naar zijn zin in Rotterdam en ook de vriendschappelijke wedstrijd tussen Feyenoord en Chelsea in de voorbereiding op het volgende seizoen, versterken de Engelse geruchten van een eventuele overstap.
Nog 1,5 miljoen erbij zien te krijgenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[b]
[..]
Als dit waar is, meteen doen!
Overigens leuk oefenpotje!
ja zo'n kans krijg je als Feyenoord supporter eens in de 80 jaarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat had ik dat graag mee gemaakt zeg!
las het ook netquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
anonieme suikeroom
Lee Towersquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:29 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
las het ook net
zal het Abramovich zijn?![]()
Wat sneu dat jiij je grapje na 10 minuten nog aanvuld!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:23 schreef Chadi het volgende:
ja zo'n kans krijg je als Feyenoord supporter eens in de 80 jaar![]()
En mocht je alles na willen zien moet je ook nog eens over een floppydrive beschikken![]()
Wat is dat toch met spelers die bij ons gratis wegmogen. Hetzelfde met bijvoorbeeld Sprockel. Het zijn geen topspelers, maar je moet er toch makkelijk een paar ton voor kunnen vangen om in ieder geval wat kosten te besparen en minder verlies op die gasten te draaien.quote:Feyenoorder Gibbs mogelijk naar Charlton Athletic
ROTTERDAM, 6 mei 2006 14:12 - De Amerikaanse international Corey Gibbs, die eigendom van Feyenoord is maar het afgelopen seizeon op huurbasis uitkwam voor ADO Den Haag, staat in de belangstelling van het Engelse Charlton Athletic. De 29-verdediger staat als nummer één op het verlanglijstje van de club voor volgend seizoen.
Ik denk dat er genoeg wordt bespaard als we zijn salaris van 4 ton niet meer hoeven te betalen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:42 schreef _Gromit_ het volgende:
in ieder geval wat kosten te besparen en minder verlies op die gasten te draaien.
aanvult en ik wilde geen extra postquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:54 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat sneu dat jiij je grapje na 10 minuten nog aanvuld!
[on-topic]
Lekker dan, speelt Feyenoord 6 aug tegen Boro thuis en 8 aug tegen Chelski, en ik ben dan net op vakantie!
Hebben we een keer kans op tegen topteams te spelen, ben ik er niet......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |