abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37572713
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:19 schreef ruud_fr het volgende:
Dingsdag kon naar Feyenoord, Borussia Monchengladbach en Werder Bremen (althans volgens z'n zaakwaarnemer).
Gaat ie naar Heerenveen
Gelukkig maar. Al had ik m liever naar Duitsland zien oprotten, zie je die kop niet meer op tv
pi_37574962
Feyenoord heeft interesse in Nevland.
pi_37575555
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:30 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Al had ik m liever naar Duitsland zien oprotten, zie je die kop niet meer op tv
Precies! Wat een hoofd heeft die knakker!
Liever niet in het feyenoordshirt...
pi_37575976
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:43 schreef Urquhart het volgende:
pi_37576657
Pranjic is dus ook in beeld geweest, maar de 7 miljoen die Heerenveen wilde is wel erg veel van het goede. Pranjic is niet meer dan een leuke subtopper.
That's all folks!
pi_37576712
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 14:01 schreef Dean het volgende:

[..]

Precies! Wat een hoofd heeft die knakker!
Lekker belangrijk hoe iemand er uit ziet, Bosvelt was ook niet moeders mooiste
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:02:34 #57
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37577521
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Pranjic is dus ook in beeld geweest, maar de 7 miljoen die Heerenveen wilde is wel erg veel van het goede. Pranjic is niet meer dan een leuke subtopper.
omg wtf Blij dat ze er zo onzinnig veel voor vragen, moet er niet aan denken dat we hem echt halen.

Nevland daar en tegen vind ik een goeie voetballer, vond ik vorig jaar al, jammer dat hij dit jaar veel geblesseerd is geweest. Wil niet zeggen dat ik weet of hij de echte top aankan, dus niet halen als hij erg duur is...
Yvonne is een lekker wijf, whehehehe!!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:57:24 #58
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_37579155
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 14:39 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat maakte hem wel de ultieme Feyenoorder denk ik
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:59:14 #59
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_37579208
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:43 schreef Urquhart het volgende:
Ik las het net ook op RTV Noord. Nou, ik zie Nevland eerlijk gezegd niet weg gaan bij de FC.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:08:07 #60
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_37579493
Nevland is zo vaak geblesseerd. Heb je niks aan.
Gewoon Lazovic een echte kans gunnen in de voorbereiding. Iedereen weet dat hij het kan..
pi_37580171
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 14:39 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik ben toch ooit een meisje tegengekomen dat Bosvelt een lekker ding vond. Ze was voor ajax, maar hoewel hij bij Feyenoord speelde vond ze Bosvelt ook wel leuk omdat die zo knap was.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:35:25 #62
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_37580273
Buijs 750.000,- vaste transfersom?
Dan mogen ze hem idd wel gelijk halen...
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:35:45 #63
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_37580283
FEYENOORD!
pi_37580880
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, dat zou een fantastische aanwinst zijn geweest voor Feyenoord hoor. Speler die de hele linkerflank kan bestrijken, goede mentaliteit, fraaie trap in de benen en mogelijkheden om vaste international voor Kroatië te worden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 mei 2006 @ 17:05:57 #65
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_37580947
Pranjic is geen slechte voetballer, maar of het een meerwaarde is weet ik niet.
Nevland als opvolger lijkt me geen goed idee. Ook nevland is niks meer dan een subtopper.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_37581096
Als Pranjic linksback zou spelen in Rotterdam en de helft van zijn assists van dit seizoen meeneemt, is hij al een meerwaarde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 mei 2006 @ 17:19:57 #67
123545 DatMeenJeNiet
pi_37581237
Pranjic heeft ongelovelijk veel assists gegeven dit seizoen.. en eindelijk iemand die een vrije trap kan nemen. Wat ergerde ik me elke week dood aan die Kuyt en Kalou die een vrije trap namen. :S
Ik vind em alleen Fysiek niet sterk genoeg. Dan liever een gratis Kolkka.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 17:23:41 #68
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_37581305
Pff... Kolkka, Nevland. Nou niet echt kampioenswaardige versterkingen .
2000 light years from home
pi_37581429
Toch maar een tvptje, ook al kunnen we alleen maar zeiken over geruchten.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 17:34:09 #70
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_37581508
Pranjic zou wel een versterking kunnen zijn, maar 7 miljoen is wel flink wat geld natuurlijk.

Maar aangezien er niets meer uitlekt hoeven we de geruchten niet serieus te nemen toch?
  vrijdag 5 mei 2006 @ 18:29:53 #71
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_37582630
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 17:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pranjic heeft ongelovelijk veel assists gegeven dit seizoen.. en eindelijk iemand die een vrije trap kan nemen. Wat ergerde ik me elke week dood aan die Kuyt en Kalou die een vrije trap namen. :S
Ik vind em alleen Fysiek niet sterk genoeg. Dan liever een gratis Kolkka.
Kolkka boven Pranjic stellen

Maar 7 miljoen is echt te veel..
  vrijdag 5 mei 2006 @ 18:35:37 #72
123545 DatMeenJeNiet
pi_37582775
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 18:29 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Kolkka boven Pranjic stellen

Maar 7 miljoen is echt te veel..
Dat is mn reden ook.. ? Als Pranjic 3 miljoen kostte, had hij mn voorkeur..
  vrijdag 5 mei 2006 @ 18:52:44 #73
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_37583161
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 18:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Dat is mn reden ook.. ? Als Pranjic 3 miljoen kostte, had hij mn voorkeur..
Kolkka heeft niets te zoeken in de kuip, mag ik voor jullie ook hopen..
pi_37583289
FF offtopic:

daaaaan = Loek voor 100% zeker
  vrijdag 5 mei 2006 @ 18:59:33 #75
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37583318
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon Lazovic een echte kans gunnen in de voorbereiding. Iedereen weet dat hij het kan..
Misschien wel, ik zie het niet zo zitten in Lazovic, maar bij een vertrek van Kuyt, zou het wel de ultieme en laatste kans voor hem zijn om het te laten zien!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 6 mei 2006 @ 01:44:34 #76
36590 c20h25n30
Hofmann's Problem Child
pi_37594191
quote:
José Mourinho last night flew back from São Paulo after talks with Kia Joorabchian, the Corinthians owner, over Carlos Tévez, the Argentina forward, while the Chelsea manager is increasingly confident of signing Salomon Kalou, the Feyenoord striker, this summer, and a £3 million deal has been agreed in principle.
Bron
.
"I suddenly became strangely inebriated. The external world became changed as in a dream. When the eyes were closed, colored pictures flashed past in a quickly changing kaleidoscope." -Dr.Albert Hofmann
  zaterdag 6 mei 2006 @ 02:08:40 #77
123545 DatMeenJeNiet
pi_37594468
Jawoaar

Als dit zo doorgaat, heb ik echt geen zin meer in het komende seizoen..

Kalou has only lived in the Netherlands for three years, two years short of the qualification period, and his case has not been helped by the fact that he failed the Dutch language and culture test. With just a year remaining on his contract, Chelsea plan to buy him this summer and loan him back to Feyenoord until he is granted a passport.

Dat is dan wel beter...
  zaterdag 6 mei 2006 @ 02:38:39 #78
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37594698
ja laat ze kuyt dan ook ff verkopen aan chelsea en terug lenen

dit had feyenoord al moeten doen godverdomme bij van persie
  Moderator zaterdag 6 mei 2006 @ 09:31:16 #79
42184 crew  DaMart
pi_37596007
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 01:44 schreef c20h25n30 het volgende:

[..]

Bron
.
Ik las net ook dit:
quote:
06-05-2006 - Feyenoord test tegen Chelsea en Reading
[Bron: Feyenoord Rotterdam]

Chelsea komt naar De Kuip. Dat meldt de Feyenoord Krant die vandaag is verschenen. De sterrenploeg van coach Jose Mourinho speelt op 8 augustus in Rotterdam een oefenwedstrijd tegen de ploeg van Erwin Koeman.

Seizoenkaarthouders krijgen voor deze wedstrijd een korting van tien procent. Vier dagen later speelt Feyenoord in Engeland een oefenwedstrijd tegen Premier League promovendus Reading.

Feyenoord heeft in het contract met Chelsea laten opnemen dat de Londenaren in de sterkst mogelijke opstelling zullen aantreden. Het aanvangstijdstip van de wedstrijd staat nog niet vast. Feyenoord heeft een voorkeur voor 19.00 uur, maar wacht op gemeentelijke toestemming.

Feyenoord staat in augustus dus een Engelse week te wachten, want twee dagen voordat Chelsea naar De Kuip komt, speelt de ploeg van Koeman de openingswedstrijd van het seizoen tegen Middlesbrough. Dat betekent een weerzien met ex-Feyenoorder George Boateng.

bron
Zou er een verband zijn? Feyenoord verkoopt Kalou, waarbij ze tevens de eis stellen dat Chelsea in de sterkst mogelijke opstelling een oefenwedstrijd komt spelen?
pi_37596179
Feyenoord-Chelsea. Leuke wedstrijd!!
pi_37596206
Kalou is onhoudbaar voor Chelsea als die in Nederland blijft gaat hij naar PSV.
pi_37596704
Leuke wedstrijd, ga ik zeker heen
pi_37596877
hoeveel suporters zou chelsea meenemen? Ik hoop lekker veel, kan 't nog gezellig worden
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_37596923
quote:
Een dag om nooit te vergeten

In een week die bol staat van de herdenkingen, 4 mei dodenherdenking, 5 mei bevrijdingsdag, willen wij als Feyenoorders even stil staan bij 6 mei 1970. De dag waarop Feyenoord een enorme prestatie op Europees topniveau leverde.

Feyenoord won de Europacup voor Landskampioenen!

Voor de eerste keer in de geschiedenis won een Nederlandse club de belangrijkste Europese trofee. Feyenoord won in Milaan. Ja wij wel! Bij ons was de 2-1 in ons voordeel en zo werd er gewonnen van het Schotse Celtic door doelpunten van aanvoerder Rinus Israël en levende legende Ove Kindvall.

Eddy Pieters Graafland, Piet Romeijn, Theo Laseroms, Rinus Israël, Theo van Duivenbode, Franz Hasil, Wim Jansen, Willem van Hanegem, Henk Wery, Ove Kindvall, Coen Moulijn, Guus Haak en Ernst Happel… Bedankt!

Geen Woorden Maar Daden
Wat had ik dat graag mee gemaakt zeg!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 10:53:51 #85
148059 Pritt
Atheïst
pi_37597209
Als Kolka naar Feyenoord gaat snoept hij in iedergeval geen punten meer af van Feyenoord voor ADO. =)
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:16:08 #86
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_37597740
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 09:31 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik las net ook dit:
[..]

Zou er een verband zijn? Feyenoord verkoopt Kalou, waarbij ze tevens de eis stellen dat Chelsea in de sterkst mogelijke opstelling een oefenwedstrijd komt spelen?
Dit zou goed kunnen dat dit een deal is bij een verkoop van een speler. Het is al vaker zo geweest dat een club dan een transfersom kreeg en dat die grotere club dan een oefenwedstrijd komt spelen. Al betwijfel ik het of het hierbij ook het geval is. Het lijkt mij dat Feyenoord de transfer wel bekend zou maken, en met dat geld zouden ze zeker geen Kolkka halen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:21:11 #87
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37597884
quote:
'Chelsea biedt 4.5 miljoen voor Kalou'
[Bron: Voetbalzone.nl]

Volgens The Times zou Chelsea wederom interesse hebben in Feyenoord-aanvaller Salomon Kalou. De Engelse landskampioen zou een bedrag van 4.5 miljoen euro willen betalen voor de geboren Ivoriaan.

Een probleem bij het aantrekken van Kalou is dat hij niet over de benodigde papieren beschikt om in Engeland aan de slag te mogen gaan. Daarom zou Chelsea hem eerst nog aan Feyenoord willen verhuren, zodat hij in die periode een Nederlands paspoort kan bemachtigen.

De 20-jarige aanvaller heeft het niet meer naar zijn zin in Rotterdam en ook de vriendschappelijke wedstrijd tussen Feyenoord en Chelsea in de voorbereiding op het volgende seizoen, versterken de Engelse geruchten van een eventuele overstap.
Als dit waar is, meteen doen!

Overigens leuk oefenpotje!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_37597952
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[b]
[..]

Als dit waar is, meteen doen!

Overigens leuk oefenpotje!
Nog 1,5 miljoen erbij zien te krijgen Die Rus heeft toch geld zat.
pi_37597962
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 10:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat had ik dat graag mee gemaakt zeg!
ja zo'n kans krijg je als Feyenoord supporter eens in de 80 jaar

En mocht je alles na willen zien moet je ook nog eens over een floppydrive beschikken

[ Bericht 23% gewijzigd door Chadi op 06-05-2006 11:37:43 ]
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:38:08 #90
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37598298
pi_37599508
vrijdag 05 mei 2006
Het wachten is op de voetbalschoen die nul gram weegt

Hijgend voorwaarts. Dustin Hoffman in Marathon Man.
Ik heb het al eens geschreven: voetbal is een perpetuum mobile, de bal rolt maar door. Competitie, play-offs, nacompetitie, bekerfinale, stage Oranje, definitieve selectie Oranje, EK Jong Oranje, oefenwedstrijden Oranje, persconferenties Oranje, en dan eindelijk het heilige WK – alles vloeit in elkaar over.
Soms is het iets te veel van het goede - voetbal en alles wat er bij hoort. Donderdagavond 4 mei. Op Talpa wordt de film Anne Frank onderbroken door reclame en een promo. Terwijl Anne in de wacht wordt gezet, horen we zingen: Wunderbar, Wunderbar, Wunderbar. We worden geattendeerd op Villa BVD, dat deze zomer te zien zal zijn.
Prima hoor, maar niet tijdens de film over het leven van Anne Frank. Frits Barend vindt het niet gepast.
Morgen de bekerfinale tussen PSV en Ajax in de Kuip. Die krachtmeting heb ik eerder meegemaakt. In tegenstelling tot destijds - zo uit mijn hoofd meen ik dat het 2001 was - ben ik er niet bij. Waarom? De uitslag weet ik niet meer, de zinderende agressie herinner ik me nog wel. Hooligans van drie clubs meldden zich in en om het stadion. Er werd gevochten op een gezinstribune. Opa’s die hun kleinkinderen moesten beschermen tegen een horde wilden. Het was afzichtelijk. Ik ben in de rust walgend vertrokken.
Ze zullen er wel van geleerd hebben, de politie, maar hoe controleer je een meute? Het stadion een vesting, een blauwe stad, daar heb ik dus totaal geen zin in. Oom agent staat onder druk. De kruitdampen van Feyenoord-Ajax zijn amper opgetrokken. Over die ruim 800 aanhoudingen is het laatste woord nog niet gezegd. Om aanklachten en financiële genoegdoening te voorkomen, voert burgemeester Ivo Opstelten bij hoge uitzondering de wet ‘bestuurlijke ophouding’ in, dan mag de politie alles.
En ik heb er begrip voor. Deze week werd Sparta A1-Ajax A1 op een geheime locatie gespeeld, Capelle en Ajax overkwam vorige week hetzelfde lot. Een juniorenwedstrijd en een amateurpotje moeten wijken voor plannen van wildemannen.
Dustin Hoffman kijkt om. Hijgend voorwaarts. De gekte regeert. Wij volgen de gekte, nee we zíjn het zelf geworden.
Ik krijg een tip. Feyenoord kan dankzij een anonieme suikeroom het salaris van Dirk Kuyt meer dan verdubbelen. Van bijna twee miljoen naar bijna vier miljoen.
Wat? Dirk Kuyt, vier miljoen euro? Dan blijft hij misschien toch.
Welnee, zegt de man bij wie ik het salaris van Kuyt check. Hij verdient een miljoen. Een andere bron zegt dat Dirk pas op of na het WK wil beslissen.
En trouwens, komt Spurs nog eens voor 15 miljoen, zoals in augustus het geval was? Niet heel waarschijnlijk, zegt mijn bron. Tottenham wil liever Berbatov.
Is dat zo? Berbatov is sneller. Arsène Wenger vindt Dirk Kuyt trouwens ook net te langzaam voor de absolute top. Hij heeft veel maar niet alles. Volgens mij heeft Wenger gelijk, maar ziet hij het desondanks verkeerd.
En zo speculeren we maar door. Ik ook. Ik draai vol mee in de mallemolen. Kan niet meer terug. Het is ook niet erg. Ik lach me rot. Het wordt steeds maller.
Maar tijd om terug te blikken is er niet, laat staan een analyse maken. De KNVB laat het, wat de play-offs betreft, over aan twee universiteiten. Ik zou zeggen, voorkom te allen tijde dat een andere club dan PSV, Ajax, AZ en Feyenoord de Champions League kan halen. En zorg dat álle stadions tijdens de play-offs vol zitten. En zorg dat de spelers niet overbelast raken, ga desnoods verder met zestien clubs in de eredivisie.
Ik las in Engelse kranten dat het WK verloren is als de geblesseerde Wayne Rooney niet meegaat. Het woord ramp valt.
Is dat zo? Voetbal devalueert een woord als ramp. Maar we schrijven er allemaal over, ook in de International Herald Tribune. Columnist Rob Hughes meent dat het de schuld is van de schoenen- fabrikant dat Rooney’s midden- voetsbeentje kapot is.
Uitgerekend op de dag dat hij zijn nieuwe schoen presenteerde ging het mis. Te licht, concludeert de columnist die onderzoek heeft gedaan naar blessures. Die krengen glimmen prachtig, maar bieden met dat zachte leer te weinig bescherming. Ik zal het merk niet noemen, dat is flauw. Alle merken doen aan die gekte (nog lichter) mee. Morgen presen- teert Ruud van Nistelrooy zijn nieuwe schoen. We houden ons hart vast. Het wachten is op de voetbal schoen die nul gram weegt, want het kan altijd gekker.
Wat droeg Dustin Hoffman destijds eigenlijk? Tijd voor een goede film.
pi_37599635

pi_37599747
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
anonieme suikeroom
las het ook net
zal het Abramovich zijn?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:39:04 #94
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37599975
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:29 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

las het ook net
zal het Abramovich zijn?
Lee Towers

Wat een ongelooflijk wazig stukkie trouwens
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:54:28 #95
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_37600302
tja gewoon een column toch van een Feijenoord-supporter...
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:54:04 #96
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37601692
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:23 schreef Chadi het volgende:
ja zo'n kans krijg je als Feyenoord supporter eens in de 80 jaar

En mocht je alles na willen zien moet je ook nog eens over een floppydrive beschikken
Wat sneu dat jiij je grapje na 10 minuten nog aanvuld!

[on-topic]

Lekker dan, speelt Feyenoord 6 aug tegen Boro thuis en 8 aug tegen Chelski, en ik ben dan net op vakantie!

Hebben we een keer kans op tegen topteams te spelen, ben ik er niet......
pi_37602506
Kreeg net van de week een meeltje van Hagelstein dat ze druk bezig waren met de voorbereiding

Reading lijkt me een leuk trippie. Beetje raar om Chelsea dan niet als seizoensopening te hebben, maar dat zal wel onderdeel zijn van t Kalou gezeik.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:42:27 #98
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37602677
quote:
Feyenoorder Gibbs mogelijk naar Charlton Athletic

ROTTERDAM, 6 mei 2006 14:12 - De Amerikaanse international Corey Gibbs, die eigendom van Feyenoord is maar het afgelopen seizeon op huurbasis uitkwam voor ADO Den Haag, staat in de belangstelling van het Engelse Charlton Athletic. De 29-verdediger staat als nummer één op het verlanglijstje van de club voor volgend seizoen.
Wat is dat toch met spelers die bij ons gratis wegmogen. Hetzelfde met bijvoorbeeld Sprockel. Het zijn geen topspelers, maar je moet er toch makkelijk een paar ton voor kunnen vangen om in ieder geval wat kosten te besparen en minder verlies op die gasten te draaien.
pi_37602870
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:42 schreef _Gromit_ het volgende:
in ieder geval wat kosten te besparen en minder verlies op die gasten te draaien.
Ik denk dat er genoeg wordt bespaard als we zijn salaris van 4 ton niet meer hoeven te betalen.
pi_37604016
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:54 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Wat sneu dat jiij je grapje na 10 minuten nog aanvuld!

[on-topic]

Lekker dan, speelt Feyenoord 6 aug tegen Boro thuis en 8 aug tegen Chelski, en ik ben dan net op vakantie!

Hebben we een keer kans op tegen topteams te spelen, ben ik er niet......
aanvult en ik wilde geen extra post
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')