Gelukkig maar. Al had ik m liever naar Duitsland zien oprotten, zie je die kop niet meer op tvquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:19 schreef ruud_fr het volgende:
Dingsdag kon naar Feyenoord, Borussia Monchengladbach en Werder Bremen (althans volgens z'n zaakwaarnemer).
Gaat ie naar Heerenveen![]()
Precies! Wat een hoofd heeft die knakker!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Al had ik m liever naar Duitsland zien oprotten, zie je die kop niet meer op tv
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:43 schreef Urquhart het volgende:
Feyenoord heeft interesse in Nevland.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Pranjic is dus ook in beeld geweest, maar de 7 miljoen die Heerenveen wilde is wel erg veel van het goede. Pranjic is niet meer dan een leuke subtopper.
Dat maakte hem wel de ultieme Feyenoorder denk ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hoe iemand er uit ziet, Bosvelt was ook niet moeders mooiste
Ik las het net ook op RTV Noord. Nou, ik zie Nevland eerlijk gezegd niet weg gaan bij de FC.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:43 schreef Urquhart het volgende:
Feyenoord heeft interesse in Nevland.
Ik ben toch ooit een meisje tegengekomen dat Bosvelt een lekker ding vond. Ze was voor ajax, maar hoewel hij bij Feyenoord speelde vond ze Bosvelt ook wel leuk omdat die zo knap was.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hoe iemand er uit ziet, Bosvelt was ook niet moeders mooiste
Nou, dat zou een fantastische aanwinst zijn geweest voor Feyenoord hoor. Speler die de hele linkerflank kan bestrijken, goede mentaliteit, fraaie trap in de benen en mogelijkheden om vaste international voor Kroatië te worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Pranjic is dus ook in beeld geweest, maar de 7 miljoen die Heerenveen wilde is wel erg veel van het goede. Pranjic is niet meer dan een leuke subtopper.
Kolkka boven Pranjic stellenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pranjic heeft ongelovelijk veel assists gegeven dit seizoen.. en eindelijk iemand die een vrije trap kan nemen. Wat ergerde ik me elke week dood aan die Kuyt en Kalou die een vrije trap namen. :S
Ik vind em alleen Fysiek niet sterk genoeg. Dan liever een gratis Kolkka.
Dat is mn reden ook.. ? Als Pranjic 3 miljoen kostte, had hij mn voorkeur..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Kolkka boven Pranjic stellen
Maar 7 miljoen is echt te veel..
Kolkka heeft niets te zoeken in de kuip, mag ik voor jullie ook hopen..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat is mn reden ook.. ? Als Pranjic 3 miljoen kostte, had hij mn voorkeur..
Misschien wel, ik zie het niet zo zitten in Lazovic, maar bij een vertrek van Kuyt, zou het wel de ultieme en laatste kans voor hem zijn om het te laten zien!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon Lazovic een echte kans gunnen in de voorbereiding. Iedereen weet dat hij het kan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |