quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Johan, Dennis (maar die is er al), Of van Basten Himself
En er zijn nog meer legendes uiteraard)
[afbeelding]
Deze mag natuurlijk ook!![]()
Misschien nog wel leuker en makkelijker
mijn dank is groot!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:14 schreef icebliss het volgende:
[..]
Op zo'n oppervlak is niet veel te doen, als je 'm bewegend wilt is het misschien makkelijker..
[afbeelding]
Ieder zijn eigen smaak toch?(hij is ooit door een Fokker gemaakt, weet helaas niet meer zo wie)quote:Op maandag 8 mei 2006 15:11 schreef Gstar het volgende:
[..]
wat een icon zeg..
ik heb dit er van gemaakt..
[afbeelding]
Thx!!!quote:
Uploaden naar je @homo webspace en dan als webicoon inschakelenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:06 schreef tisauch het volgende:
[..]
Thx!!!![]()
Jammer, dat het te groot is om te uploaden maar ben tevreden met het resultaat
Thx mattiequote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:53 schreef JaJoah het volgende:
[..]
Uploaden naar je @homo webspace en dan als webicoon inschakelen
Dankuquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Deze had ik nog van jou.
[afbeelding] en [afbeelding]
Yeahinhoquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:08 schreef Hugster het volgende:
Oeh zou iemand wat van die van mij kunnen maken![]()
[afbeelding]
Alvast ENORM bedankt voor de moeite
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:45 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
ziet er errug gaaf uit
maareh...
Heb em geupload naar een server, vul daarna in m'n profiel de link in waar m'n usericon staat etcetc.
Als ik op 'uploaden' klik dan krijg ik de melding dat het icon sucesvol is geupload maar als ik dan weer terug ga naar het upload scherm dan zie ik een rechthoek met het woord 'figuur' erin
heb ik iets fout gedaan ofzo?blijkbaar wel
ehm.. ik snap het niet helemaalquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:43 schreef Onderbroek het volgende:
ziet er errug gaaf uit
maareh...
Heb em geupload naar een server, vul daarna in m'n profiel de link in waar m'n usericon staat etcetc.
Als ik op 'uploaden' klik dan krijg ik de melding dat het icon sucesvol is geupload maar als ik dan weer terug ga naar het upload scherm dan zie ik een rechthoek met het woord 'figuur' erin
heb ik iets fout gedaan ofzo? blijkbaar wel
Adobe Imageready, Adobe Photoshop zijn de belangrijkstequote:Op woensdag 10 mei 2006 22:00 schreef Tomhoog het volgende:
1 zou ik mogen weten met welk programma je het doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |