Nee mag helemaal nieuw ingevuld worden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:30 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Op basis van je huidige icoon? (die te groot is, max is 100 kB) Wk-stijl?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:58 schreef Cart_man het volgende:
Kan iemand achter de kabouter, de vlag van Togo plaatsen? En dan niet de volledige maar 'uitgerekt', zodat het niet zo in elkaar gedrukt lijkt.
Voorbeeld: [afbeelding]
blijkbaar niet dusquote:
Die randdebiel mag geen Nederlands shirt dragenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand Marco het Nederlands uitshirt geven
Dit is een bewegend plaatje, maar dat mag je veranderen.
Een gouwe ouwe dan maar?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:27 schreef Undergod het volgende:
[..]
Nee mag helemaal nieuw ingevuld worden.
Misschien met een oude veteraan als bergkamp?
Laat je inspiratie gaan!
Pfff, wat een werk was dat... 126 frames bewerkenquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:34 schreef Paaul het volgende:
Als je zin hebt of tijd over mag je die van mij ook wel mooi maken, hij schopt al een balletje![]()
Alvast bedankt![]()
126.. Wat een geduldquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:58 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Pfff, wat een werk was dat... 126 frames bewerken. Maar tis gelukt
.
>> [afbeelding] >> [afbeelding]
heel knap werk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:58 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Pfff, wat een werk was dat... 126 frames bewerken. Maar tis gelukt
.
>> [afbeelding] >> [afbeelding]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand Marco het Nederlands uitshirt geven
Dit is een bewegend plaatje, maar dat mag je veranderen.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die randdebiel mag geen Nederlands shirt dragen
Vertel op, wat is die oude Ajax-topper? Van deze valt namelijk niet veel te maken...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:43 schreef Godlike02 het volgende:
Oi![]()
Deze aanpassen of een oude (ajax) topper?![]()
Kan dat worden geregeld hier?
Een schop! Maak er iets leuks van, met oranje en een WK-voetbal ofzo.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:09 schreef its_me_ het volgende:
Omdat mijn huidige icoon nog stamt vanaf vorig jaar koninginnedag, heb ik wel weer een nieuwe nodig.
Bij deze dus de vraag of iemand er 1 zou willen maken!
Ik gebruik Adobe Imagereadyquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:45 schreef Gstar het volgende:
welke animated gif. maker gebruiken jullie?
redelijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:30 schreef Noorman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar ik kan het me voorstellen als je wat creatievers wil.![]()
Johan, Dennis (maar die is er al), Of van Basten Himselfquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vertel op, wat is die oude Ajax-topper? Van deze valt namelijk niet veel te maken...
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:19 schreef Dark_Killah het volgende:
Kan die van mij misschien een bescheiden vlaggetje op zijn wang krijgen.
Geen kleurtjes, helaas, maar wel wat meer in proportie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:21 schreef PM-girl het volgende:
Hier wordt weer goed werk verricht!
Ik zou van de mijne wel iets oranjeachtigs willen hebben! (liever geen teksten erbij, maar gewoon attributen of hoed ofzo) Als het kan dat ie blijft bewegen? Alvast bedankt!!!![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:28 schreef Urquhart het volgende:
Mag ik ook een WK-versie
Ik had zelf een oranje achtergrond in gedachte, met als het kan een Nederlands vlaggetje op de wang van Jan "geschminkt"
Alvast hartelijk dank.
Uhm, sorry maar ik snap niet helemaal wat je nu gedaan hebt? Of ligt het aan mij dat ik geen verschil zie?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:33 schreef Noorman het volgende:
[..]
Geen kleurtjes, helaas, maar wel wat meer in proportie.![]()
afbeelding
Hij is leuk!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:33 schreef Noorman het volgende:
[..]
Geen kleurtjes, helaas, maar wel wat meer in proportie.![]()
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:05 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Uhm, sorry maar ik snap niet helemaal wat je nu gedaan hebt? Of ligt het aan mij dat ik geen verschil zie?
Dat slaat nergens opquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die randdebiel mag geen Nederlands shirt dragen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |