abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37717610
Jammer Shirley
pi_37717951
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 19:35 schreef Tranqualizer het volgende:
yeah! vanochtend eerste keer afrijden en geslaagd!
gefeliciteerd
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:52:59 #203
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37718142
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 13:36 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik ben weer gezakt hoor. Het was ook echt een mierenneuker van een examinator, m'n instructrice zei al: ''Je moet een ervaren rijder wezen wil je bij hem slagen'' Nou, ik heb het gemerkt. Meneer wist even mijn hele zelfvertrouwen qua rijden in 10 minuten de grond in te boren. ''Ja, ik adviseer om er nog wat uurtjes tegen aan te gooien'' Terwijl ik normaal prima rijd!
Ik zeg niet dat ik foutloos reed, want ik liep weer te kutten met invoegen, dus wat dat betreft vond ik het wel redelijk. Maar volgens hem was ik te onzeker, keek ik niet goed, m'n gedrag op kruispunten was niet goed en het van rijstrook wisselen. Knap dat ie dat allemaal kon zien, terwijl ie de meerderheid van de tijd omgedraaid zat om met m'n instrucrice te kletsen. Ik baal dus echt enorm! Er wordt wel weer een nieuwe datum voor me aangevraagd, maar begin mezelf af te vragen of ik er wel klaar voor ben. Bedankt meneer Kromjong! (Voor de mensen die in Rotterdam Noord gaan afrijden, ik hoop van harte dat jullie die vent niet krijgen)
lullig zeg!! hoe heette ie?!?!!?
Oh yes i did!
pi_37718162
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 20:52 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

een-na-laatste regel van je quote
pi_37718372
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 20:52 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Anders lees je even de hele post
pi_37718460
de hele post wat? shirley zeikt haar examinator af (Die heet Meneer Kromjong) en je vraagt hoe hij heet... wat mis ik?
  woensdag 10 mei 2006 @ 21:03:31 #207
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37718469
vanavond maar 4 fout met een oefentoets, morgen voor de 4e keer het theorie boek lezen
pi_37718686
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 21:03 schreef Thrilled het volgende:
de hele post wat? shirley zeikt haar examinator af (Die heet Meneer Kromjong) en je vraagt hoe hij heet... wat mis ik?
uhm, ik vroeg niet hoe die heette hoor

maar als izziepizzie de hele post van Shirley had gelezen, dan had zij het geweten en hoefde ze het niet te vragen
pi_37718737
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 21:10 schreef Sylvana het volgende:

[..]

uhm, ik vroeg niet hoe die heette hoor

maar als izziepizzie de hele post van Shirley had gelezen, dan had zij het geweten en hoefde ze het niet te vragen
hoezo langs elkaar heen lullen

ik dacht dat jij het vroeg, en jij zegt tegen mij dat ik de hele post moest lezen, dus dacht dat ik wat over het hoofd zag... achja ik snap het nu wel in ieder geval
pi_37718886
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 21:11 schreef Thrilled het volgende:

[..]

hoezo langs elkaar heen lullen

ik dacht dat jij het vroeg, en jij zegt tegen mij dat ik de hele post moest lezen, dus dacht dat ik wat over het hoofd zag... achja ik snap het nu wel in ieder geval
mooi zo en in het vervolg goed kijken wie ik quote
pi_37719284
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 21:15 schreef Sylvana het volgende:

[..]

mooi zo en in het vervolg goed kijken wie ik quote
ja mama
  woensdag 10 mei 2006 @ 21:44:01 #212
87694 Robin__
letitredno
pi_37719913
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 20:12 schreef Thrilled het volgende:
Nja zoals zij het zegt zie ik de volgende situatie voor me:

Scharrelkip rijd op de snelweg, en de leraar zegt, je durft vast geen 140 te rijden... dus Scharrelkip gas bij, hehe echt wel...

zoiets dan nog, als ik 10 km/u boven het toegestane zit zegt mijn leraar dat ik daar niet zo hard mag... en het is een leraar, die moet je leren rijden, niet uitdagen om je harder te laten rijden...
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 20:13 schreef jorienvdherik het volgende:
eens,
oneens! overal behalve op de meest rechtse baan moet je harder als de max snelheid gaan IMO 10-15kmh anders slipt alles dicht met sloom gekut. Mag het nee, officieel niet nee.. kan je er voor geflitst worden? ja.. als je pech hebt.. maar bednk je ook ff dat 120 op teller ongeveer 112 is ofzo (ligt een beetje aan het merk maar allemaal hebben ze een kilometer afwijking omhoog, met opzet. onder de 80 is ie behoorlijk nauwkeurig hoor.. maar daarboven word de afwijking snel groter) dus eigenlijk rij je pas dan echt de maximum snelheid

vorige les reed ik 140 in een 70 zone op de snelweg.. toen kreeg ik dus wel een opmerking.. heb werkelijk 1,5 uur als een zombie achter het stuur gezeten, vond het zelf slordig maar hj vond het prima. had werkelijk niet gezien dat het eerst 90 en daarna 70 was als ik dat met rijbewijs had gedaan in mn eigen auto was ik m kwijt geweest.. en een heel hoge boete! 70 te hard bij wegwerkzaamheden.. schrok ik best van eigenlijk
  woensdag 10 mei 2006 @ 21:46:48 #213
87694 Robin__
letitredno
pi_37720016
Lol @ thrilled en sylvana trouwens
pi_37720070
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 21:44 schreef Robin__ het volgende:

[..]

[..]

oneens! overal behalve op de meest rechtse baan moet je harder als de max snelheid gaan IMO 10-15kmh anders slipt alles dicht met sloom gekut. Mag het nee, officieel niet nee.. kan je er voor geflitst worden? ja.. als je pech hebt.. maar bednk je ook ff dat 120 op teller ongeveer 112 is ofzo (ligt een beetje aan het merk maar allemaal hebben ze een kilometer afwijking omhoog, met opzet. onder de 80 is ie behoorlijk nauwkeurig hoor.. maar daarboven word de afwijking snel groter) dus eigenlijk rij je pas dan echt de maximum snelheid

vorige les reed ik 140 in een 70 zone op de snelweg.. toen kreeg ik dus wel een opmerking.. heb werkelijk 1,5 uur als een zombie achter het stuur gezeten, vond het zelf slordig maar hj vond het prima. had werkelijk niet gezien dat het eerst 90 en daarna 70 was als ik dat met rijbewijs had gedaan in mn eigen auto was ik m kwijt geweest.. en een heel hoge boete! 70 te hard bij wegwerkzaamheden.. schrok ik best van eigenlijk
mag ik het raar vinden dat jij je rijbewijs hebt?
pi_37720124
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 21:47 schreef Thrilled het volgende:

[..]

mag ik het raar vinden dat jij je rijbewijs hebt?

Hij heeft hem nog niet
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_37720150
ook dat nog, en dan zulke dingen zeggen? dude..
  woensdag 10 mei 2006 @ 21:54:28 #217
87694 Robin__
letitredno
pi_37720314
heb ik niet maar ik bedacht me dat ALS ik m had ik m kwijt had kunnen zijn

en zombie is misschien niet het juiste woord, met tegenzin die rijles begonnen, zat met tegenzin te rijden en met tegenzin naar mn instructeur te luisteren en dan ga je je toch een beetje afsluiten, zeker niet slaperig maar blijkbaar focusde ik me toch meer op het verkeer rond me als op de borden.. wel slecht ja maar dat ontken ik ook absoluut niet.. maar je vind dus niet dat er een kern van waarheid in de eerste alinea zit?
pi_37722562
Tssk, vind je het erg als ik hoop dat je de komende vijf jaar of zo nog even geen rijbewijs haalt, tot je je hormonale driften onder controle hebt? Testosteron is vet stoer natuurlijk, maar race dan lekker wel op je racefiets ipv in de auto.
Sanity is (not) statistical
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:07:06 #219
87694 Robin__
letitredno
pi_37723001
okee die post had ik dus niet moeten maken.. al trekken sommige avn jullie er wel heel overtrokken conclusies er uit, overal behalve de snelweg rij ik eerder te langzaam als te snel en ik moet zeggen dat ik mezelf dat ook niet snel zal doen.. het scheelt je binnen de bebouwde kom toch weinig en ik heb zelden haast.

Maargoed ik houd mn mond maar verder, jullie jou manier, doe ik het op de mijne (schijnbaar vind de instructeu van scharrelkip ook dat je niet bang moet zijn om iets harder als 120 te rijden)
pi_37723184
Sorry hoor, maar als je schrijft "70 te hard bij wegwerkzaamheden" wekt dat toch de indruk dat je een gigantisch onverantwoordelijke oetlul bent. Vind ik heel wat anders dan 140 rijden op de snelweg, maar vooruit.
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:26:10 #221
87694 Robin__
letitredno
pi_37723645
ik heb een bord 90 gemist ja, de werkzaamheden zijn op de andere rijrichting en op het moment dat het bord 70 inzicht kwam (ik zag m zegmaar terwijl mn instructeur zei dat ik maar 90 mocht) en liet dus gelijk mn gas los.. maar ik reed dus wel met bijna 140 voorbij dat bord. dus feitelijk heb ik 1 bord gemist (wat volgens mij alleen rechts staat daar.. al hoort het ook links te staan maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, als het links ook stond heb ik die ook gemist) Al moet ik toegeven dat die quote erg treffend is.. maar het was niet overduidelijk dat er voor mij ook een lagere snelheid zou gelden (de werkzaamheden waren aan de andere kant.. of is er dan altijd aan 2 kanten een lagere maximum snelheid?) de andere autos reden ook te hard (ik haalde ze niet heel erg snel in, het was druk, er waren vrachtwagens en ik wou daar dus voorbij dus hield ik gewoon mn snelheid.

Ik val eigenlijk best mee hoor maar wat vind jij nou als ervaren automobilist.. moet je ook op de 3e baan op de snelweg max 100/120 rijden en elkaar met 2km/h snelheidsverschil voorbij kruipen?
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:36:03 #222
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37723893
Nou, ik ben erg blij en opgelucht dat ik er eindelijk vanaf ben in elk geval. Ben vandaag geslaagd, drie maal is scheepsrecht. Had een enorm, enorm aardige examinator die van mij echt zo een lintje mag krijgen. Ik reed niet echt lekker, misschien net een zesje, maar die man heeft me verder ontzettend gematst met een paar dingen. Bij een licht hellende weg bij een stoplicht reed ik weg. Hij keek naar me en zei, "Dat was toch wel een soort van helling proefje he? Dan hebben we die in elk geval gehad." En nog een paar van die momentjes.
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:38:05 #223
139407 jorienvdherik
pi_37723946
geen vrijstelling meer gehad dan ?
pi_37724009
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Voor wat? Je kan alleen met een TTT vrijstelling krijgen hoor.
Back in business.
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:41:45 #225
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37724052
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:26 schreef Robin__ het volgende:
Ik val eigenlijk best mee hoor maar wat vind jij nou als ervaren automobilist.. moet je ook op de 3e baan op de snelweg max 100/120 rijden en elkaar met 2km/h snelheidsverschil voorbij kruipen?
Wanneer iemand voor je rijdt die tegen de 120 aan zit, heb je uberhaupt geen reden om die persoon in te halen. Rijdt 'ie 110, kan je best een momentje boven de 120 zitten hoor, maar als jij straks een stuk snelweg doet op je examen en je rijdt er 140, dan denk ik niet dat dat een goede indruk geef. Dat is dus iets wat ik zowel jou als je rijinstructeur toch maar af wil raden om te doen.
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:43:14 #226
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37724095
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Neuh, die had ik verspeeld omdat ik bij m'n eerste - voor mijn gevoel overigens dicht tegen de perfectie aangrenzende - examen dus was gezakt. Tweede examen heb ik compleet liggen verkloten en dus terecht gezakt, en nu met een klein zesje dus uiteindelijk toch geslaagd. Maar had ik iemand anders gehad, had ik nu niet geslaagd geweest schat ik zo in

Oh en Shirley, helaas voor je Dat gelul over dat "ervaren rijden". Kom op zeg, ik heb misschien 35-40 uurtjes in de auto gezeten. Dat is voor de meeste automobilisten amper twee weekjes rijden. Ervaring doe je op na je examen, daar moet een examinator niet over zeiken. Je moet veilig rijden, klaar uit.

En helaas is het niet anders dan dat het echt aan de examinator ligt. Ik ben sowieso al tegen examens op zich, vind ze een compleet nutteloze momentopname waarbij je nodeloos nerveus achter het stuur wordt gekwakt. Hopelijk krijg je volgend jaar een wat sympathiekere die je wel helpt en in elk geval op je gemak doet voelen, zoals ik vandaag. En hopelijk zit het lekker kort op dit examen, zodat je niet zo lang hoeft te wachten. Vraag je instructeur in elk geval even of ze het in de gaten willen houden wanneer er iemand uitvalt, zodat je misschien nog wat vroeger kan. Ik had eigenlijk pas over twee weken af moeten rijden, maar dat kon gelukkig vervroegd worden zodat ik maar 4 weken hoefde te wachten, in plaats van de 2 maanden (!!!) de vorige keer.
pi_37724506
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:43 schreef twi het volgende:

[..]

Neuh, die had ik verspeeld omdat ik bij m'n eerste - voor mijn gevoel overigens dicht tegen de perfectie aangrenzende - examen dus was gezakt. Tweede examen heb ik compleet liggen verkloten en dus terecht gezakt, en nu met een klein zesje dus uiteindelijk toch geslaagd. Maar had ik iemand anders gehad, had ik nu niet geslaagd geweest schat ik zo in

Oh en Shirley, helaas voor je Dat gelul over dat "ervaren rijden". Kom op zeg, ik heb misschien 35-40 uurtjes in de auto gezeten. Dat is voor de meeste automobilisten amper twee weekjes rijden. Ervaring doe je op na je examen, daar moet een examinator niet over zeiken. Je moet veilig rijden, klaar uit.

En helaas is het niet anders dan dat het echt aan de examinator ligt. Ik ben sowieso al tegen examens op zich, vind ze een compleet nutteloze momentopname waarbij je nodeloos nerveus achter het stuur wordt gekwakt. Hopelijk krijg je volgend jaar een wat sympathiekere die je wel helpt en in elk geval op je gemak doet voelen, zoals ik vandaag. En hopelijk zit het lekker kort op dit examen, zodat je niet zo lang hoeft te wachten. Vraag je instructeur in elk geval even of ze het in de gaten willen houden wanneer er iemand uitvalt, zodat je misschien nog wat vroeger kan. Ik had eigenlijk pas over twee weken af moeten rijden, maar dat kon gelukkig vervroegd worden zodat ik maar 4 weken hoefde te wachten, in plaats van de 2 maanden (!!!) de vorige keer.
Volgend jaar? Ik neem aan dat je volgende keer bedoelt. En m'n instructrice is daar allang mee bezig, en weet heus wel dat ze het in de gaten moet houden. Nee, dat komt wel goed.
Back in business.
  donderdag 11 mei 2006 @ 00:04:05 #228
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37724693
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:57 schreef Shirley het volgende:

[..]

Volgend jaar? Ik neem aan dat je volgende keer bedoelt. En m'n instructrice is daar allang mee bezig, en weet heus wel dat ze het in de gaten moet houden. Nee, dat komt wel goed.
Sorry, soms gaan m'n hoofd en m'n vingers niet helemaal gelijk op
pi_37724712
Ervaren rijden kan je denk ik pas over spreken als je een paar jaar je rijbewijs hebt. Ik heb nu iets meer dan een maand mijn rijbewijs. Heb ook al best wat stukken gereden, en merk nu ook dat ik een eigen rijstijl begin te ontwikkelen (Nee ik rij niet associal :p ) Al ging het maandag helemaal mis. Ik wilde invoegen maar het verkeer stond stil dus ik moest uit stilstaande positie wegrijden, nou ging dat wel goed, maar er was meteen een auto een paar meter verder die wilde uitvoegen, waardoor ik er langs wilde, echter er kwamen auto's aan met 100 km/pu. Scheelde niet veel. Terwijl ik normaal helemaal foutloos rij.
pi_37725599
Niemand rijdt foutloos.
pi_37725621
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:38 schreef vannelle het volgende:
Niemand rijdt foutloos.
Ga jij dan even met meneer Stomjong praten?
Back in business.
pi_37725767
Hij doet zijn naam wel eer aan.....
pi_37725805
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:38 schreef vannelle het volgende:
Niemand rijdt foutloos.
Klopt, maar ik bedoel dus fouten waarbij ongeluken vaak tot gevolg zijn
pi_37725915
Maar dat schreef je niet.
pi_37725966
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:53 schreef vannelle het volgende:
Maar dat schreef je niet.
Daar heb je gelijk in
pi_37726370
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:26 schreef Robin__ het volgende:
ik heb een bord 90 gemist ja, de werkzaamheden zijn op de andere rijrichting en op het moment dat het bord 70 inzicht kwam (ik zag m zegmaar terwijl mn instructeur zei dat ik maar 90 mocht) en liet dus gelijk mn gas los.. maar ik reed dus wel met bijna 140 voorbij dat bord. dus feitelijk heb ik 1 bord gemist (wat volgens mij alleen rechts staat daar.. al hoort het ook links te staan maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, als het links ook stond heb ik die ook gemist) Al moet ik toegeven dat die quote erg treffend is.. maar het was niet overduidelijk dat er voor mij ook een lagere snelheid zou gelden (de werkzaamheden waren aan de andere kant.. of is er dan altijd aan 2 kanten een lagere maximum snelheid?) de andere autos reden ook te hard (ik haalde ze niet heel erg snel in, het was druk, er waren vrachtwagens en ik wou daar dus voorbij dus hield ik gewoon mn snelheid.

Ik zie veel smoesjes. Of er nu aan één kant een bord stond en of anderen te hard reden doet er natuurlijk geen ene malle moer toe. Borden lezen is erg belangrijk, en het feit dat je borden mist betekent gewoon dat je nog niet goed genoeg rijdt en dat je blijkbaar te veel tijd en aandacht kwijt bent aan verkeer/voertuigbeheersing om nog aandacht voor de borden te hebben. Is niet erg hoor, had ik ook toen ik rijles had. Zo werkt dat nu eenmaal.

Maar goed, ik ben geen 'ervaren' automobilist. Ik rijd niet zo gek veel, tussen de 50 en 100 km per week of zo, en ik heb ook pas 2,5 jaar m'n rijbewijs.

Tja, aan de ene kant vind ik die snelheden op de snelweg veel te laag, maar aan de andere kant heeft 90% van de Nederlandse bevolking gewoon niet het inzicht om fatsoenlijk te rijden en dan heb je toch liever dat ze niet al te veel vaart hebben. Dus ik betreur het, maar het kan niet echt anders. Vroeger had ik wat meer vertrouwen in de mensheid, maar ik ben in die twee jaar dat ik rijd al zo vaak bijna (ernstig) aangereden dat dat toch wel over is. Wat een randmongolen laten ze toe op de weg! Het is dat ik zelf altijd goed oplet, maar anders had ik ondertussen waarschijnlijk al onder de grond gelegen (met dank aan o.a. Connexxion ).
pi_37726697
Fuck ik ben gezakt om NIKS !!

Volgens mijn Instructeur vond hij het een beetje onzin dat ik gezakt was...

Twee puntjes voor de rest was het perfect

Ik moest afrijden in Wassenaar. Aller eerste een rotonde op, keek goed naar de fietspaden kwam niks aan alles was vrij. Dus ik rij naar de haaientanden. Ik keek naar links zie ik een langzame panda met een oma'tje er afgaan. Daarachter zat een auto die ook de rotonde opwilde. Oma eraf ik wilde er op want er was ruimte en tijd genoeg om ervoor te gaan. Ramt die mongool op de rem. Ik "WTF?!" examinator: "Jaaa dat gaat niet he hij is zooo bij je" Ik dacht van he WTF lul je mongool

Tweede en laatste fout was. Ik reed weer uit Wassenaar en moest bij het stoplicht links af, maar het monde uit op twee rijbanen en ik vergat de rechter te nemen. Naast deze twee fouten reed ik goed. Keek goed op kruispunten en nacontrole was goed.

Mijn instructeur zei dat het wel érg streng is. Op de rotonde kon ik namelijk nog makkelijk invoegen. Ik ben echt behoorlijk pissed op die mongool van een examinator
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_37726726
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 01:50 schreef Setambre het volgende:

Twee puntjes voor de rest was het perfect

Ik moest afrijden in Wassenaar. Aller eerste een rotonde op, keek goed naar de fietspaden kwam niks aan alles was vrij. Dus ik rij naar de haaientanden. Ik keek naar links zie ik een langzame panda met een oma'tje er afgaan. Daarachter zat een auto die ook de rotonde opwilde. Oma eraf ik wilde er op want er was ruimte en tijd genoeg om ervoor te gaan. Ramt die mongool op de rem. Ik "WTF?!" examinator: "Jaaa dat gaat niet he hij is zooo bij je" Ik dacht van he WTF lul je mongool

Tweede en laatste fout was. Ik reed weer uit Wassenaar en moest bij het stoplicht links af, maar het monde uit op twee rijbanen en ik vergat de rechter te nemen. Naast deze twee fouten reed ik goed. Keek goed op kruispunten en nacontrole was goed.

Mijn instructeur zei dat het wel érg streng is. Op de rotonde kon ik namelijk nog makkelijk invoegen. Ik ben echt behoorlijk pissed op die mongool van een examinator
Wat hebben ze allemaal joh, die stink examinators! Allemaal ophangen aan de hoogste boom!
Back in business.
pi_37726732
Fucked up dude, fucked up. Ik ga er geen woorden aan vuil maken !
We'll keep on whispering our mantras.
pi_37726749
Echt
Ik kots op dit soort dingen. Als het nou mijn fout was óke maar het was NIKS
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  donderdag 11 mei 2006 @ 02:10:20 #241
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37726869
quote:
Ik moest afrijden in Wassenaar.
Vanaf CBR Leiden zeker? Ja, die rotonde hebben ze daar expres zo neergezet geloof ik, je doet er echt AL-TIJD wel wat verkeerd in de ogen van de examinator. M'n eerste examen was er daar he-le-maal niemand te zien. Geen auto, geen (brom)fietsers, geen voetgangers. Van alle kanten het bekeken, op de rotonde om me heen gekeken, maar ik ben toen uiteindelijk gezakt omdat ik bij het afrijden van de doods stille rotonde niet nog een keertje keek. Verder kreeg ik na afloop complimenten over hoe ik keek bij kruispunten.
pi_37727019
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 02:10 schreef twi het volgende:

[..]

Vanaf CBR Leiden zeker? Ja, die rotonde hebben ze daar expres zo neergezet geloof ik, je doet er echt AL-TIJD wel wat verkeerd in de ogen van de examinator. M'n eerste examen was er daar he-le-maal niemand te zien. Geen auto, geen (brom)fietsers, geen voetgangers. Van alle kanten het bekeken, op de rotonde om me heen gekeken, maar ik ben toen uiteindelijk gezakt omdat ik bij het afrijden van de doods stille rotonde niet nog een keertje keek. Verder kreeg ik na afloop complimenten over hoe ik keek bij kruispunten.

Hoe heet die instructeur wist je dat misschien nog?
Die randebiel van Smits
pi_37728516
quote:

Balen zeg Zou het aan het weer liggen ofzo dat iedereen zakt?
pi_37728607
Nogmaals vervelend voor je en je examinator bepaald inderdaad wel je gedrag.

De eerste keer had ik een heel slome vent waardoor ik niet echt oplette en daardoor een ingreep kreeg. Heel dom.
Ik moest daarna dus ook nog verder rijden.

De tweede keer had ik een erg pinnige dame, maar op de een of andere manier mocht ik haar heel erg dat was maar goed ook. Ze was ook wel erg op mijn hand doordat ik alleen maar halve draai moest doen bij bijzondere verrichtingen.

Succes met je 3e keer!

Wat een verhaal Maeghan! Maar sommige examinatoren zijn inderdaad wel op macht uit, dat denk ik ook. Die hebben gewoon thuis niks te vertellen denk ik altijd
Billie Holiday is Lady Day!
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:39:11 #245
139407 jorienvdherik
pi_37729079
zometeen weer 2 uur rijden, na een weekje
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:50:49 #246
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_37729313
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 09:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nogmaals vervelend voor je en je examinator bepaald inderdaad wel je gedrag.
Dat is waar .

1e keer opzich aardige gast, maar ik was gewoon nog te onervaren. (borden over 't hoofd zien) (met instructeur) ene (Raya)
2e keer opzich een spontane aardige vrouw, maar ze leek een beetje zoals de bitches in films, bont, hakjes, blond krullend haar. In de 40. Door haar toch strenge uiterlijk was ik onzeker. (met instructeur) (Vrouw met 2 achternamen..)
3e keer een gefrustreerde lesbie, compleet ongeintreseerd wijf. alles ging finaal fout die examen. (zonder intructeur) (weet ik niet meer, wil ik niet meer weten)
4e keer, een super aardige gezellige gast, leuke gesprekken mee gehad, hij zei bij 't begin al dat hij me geen valstrik opdrachten zou geven, want daar had hij zelf al een pleurishekel aan.
"Volgende mogelijkheid rechtsaf", en dan is de eerste mogelijkheid een straat waar je niet in mag.
En ik kwam in lastige situaties die ik alsnog vrij goed oploste.
Gast van links geeft mij voorrang terwijl hij het heeft, en ik had geen donder overzicht op rechts, en wat hem evt zou inhalen. Rustig opgerold, klaar.

ik ben echt blij dat ik er van af ben. Eindelijk mn rijbewijs..
pi_37729349
Maandag om 15.50 uur TTT in Terneuzen
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:53:24 #248
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_37730728
quote:

Scharrelkip rijd op de snelweg, en de leraar zegt, je durft vast geen 140 te rijden... dus Scharrelkip gas bij, hehe echt wel...

zoiets dan nog, als ik 10 km/u boven het toegestane zit zegt mijn leraar dat ik daar niet zo hard mag... en het is een leraar, die moet je leren rijden, niet uitdagen om je harder te laten rijden...
Hij moet je ook leren om met het verkeer om te gaan. Als er een keer een situatie komt waarin je harder moet rijden dan de toegestane 120 (Je word klemgereden, en moet inhalen en op de linkerbaan rijden ze veel te hard ofzo...), dan moet je het ook wel kunnen/durven.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:26:42 #249
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_37731537
Dalijk theorie examen.

Begin nu wel zenuwachtig te worden.
Jawel, je keek.
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:05:54 #250
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37732520
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 02:33 schreef Setambre het volgende:

[..]

Hoe heet die instructeur wist je dat misschien nog?
Die randebiel van Smits
Was geen Smits. Iets van Antonius of iets in die sfeer. Hele aardige man verder hoor, maar ik was er echt van overtuigd dat ik was geslaagd, zo goed had ik tijdens het examen gereden. Had overigens een wonder geweest, want de lessen ervoor ging het echt grandioos slecht.

Succes jna
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:19:17 #251
97934 ASroma
Flamboyant
pi_37732849
het schijnt zo te zijn dat je voor en in de grote zomer minder grote kans hebt om te slagen, aangezien ze in de zomervakantie vaak te weinig examenkandidaten hebben. Jullie kunnen dus de lol op!
  MOL-held donderdag 11 mei 2006 @ 12:22:26 #252
44635 XMN8R
mag dat?
pi_37732916
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 12:19 schreef ASroma het volgende:
het schijnt zo te zijn dat je voor en in de grote zomer minder grote kans hebt om te slagen, aangezien ze in de zomervakantie vaak te weinig examenkandidaten hebben. Jullie kunnen dus de lol op!
LOL hoe verzin je het?!
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_37732947
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 12:19 schreef ASroma het volgende:
Lol Dat klopt dus echt niet, in en voor de zomervakantie is het juist het drukst, omdat iedereen het voor de zomer wil hebben

Ik heb 7 april afgereden en mag waarschijnlijk pas half/eind juni weer afrijden, zo druk als het is
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:25:15 #254
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_37732965
ik word steeds banger als ik al die horror verhalen hier lees
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  MOL-held donderdag 11 mei 2006 @ 12:26:24 #255
44635 XMN8R
mag dat?
pi_37732990
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 12:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
Niks van aantrekken hoor, het meeste is overdreven .
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:26:26 #256
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_37732992
Vandaag geslaagd voor mijn rijexamen, 3e keer.. Deze keer geen fouten gemaakt
Vorige keren ook bijna niet, maar ja.. Hoefde maar een bijzondere verichting te doen, straatje keren Wat een makkie is. Maar gelukkig geslaagd. Nu wou ik mijn rijbewijs ophalen is er een storing op het gemeentehuis Kan ik mijn rijbewijs pas morgen of maandag ophalen!
pi_37733026
Gefelciteerd Mirrie1986

maar balen dat je je rijbewijs nog niet op kunt halen
pi_37734313
Gefeliciteerd Mirrie1986

Ik mag over 10 minuutjes eindelijk weer rijden, het is alweer 1,5 week geleden Heb er zin in, alleen dit weer is kut als je een auto zonder airco hebt Raampjes open waait zo hard
And you know I might
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:21:14 #259
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_37734318
Pfoe vanmiddag van 3 tot 7 rijden (4 uur ) en morgen nog van 6 tot 8. Dan maandag afrijden

Eigenlijk zou ik pas in Juni afrijden, maar omdat ik het goed deed (volgens rijinstructeur) en er een plek is vrij gekomen, mag ik nu maandag afrijden . Alleen nu moest ik wel al mn uren van mijn pakket die ik nog overhad, in één week inplannen.

Wel lekker weer vandaag trouwens om te rijden
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:22:25 #260
139407 jorienvdherik
pi_37734359
ik ben weer terug, had 2 uur les, maar blijkt dat de auto naar de gerage moest. dus word ik om kwart voor 2 weer opgehaald voor een uurtje,. En dan les ik in de reserve wagen. Een golf voor het eerst
  donderdag 11 mei 2006 @ 14:04:02 #261
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_37735596
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:21 schreef TheUnreal het volgende:
Pfoe vanmiddag van 3 tot 7 rijden (4 uur ) en morgen nog van 6 tot 8. Dan maandag afrijden

Eigenlijk zou ik pas in Juni afrijden, maar omdat ik het goed deed (volgens rijinstructeur) en er een plek is vrij gekomen, mag ik nu maandag afrijden . Alleen nu moest ik wel al mn uren van mijn pakket die ik nog overhad, in één week inplannen.

Wel lekker weer vandaag trouwens om te rijden
Ik ga zo ook van 3 tot 7 gassen... Voorgenomen om nu er voor te gaan, en morgen te gaan knallen op het examen
pi_37736205
zometeen van 14.40 tot 16.20 rijden is inderdaad lekker weer, hellingproef en bochten met spiegelwerk met nacontrole staan op de planning ik laat vanavond laat wel weten hoe het ging...

mochten er geinteresseerden zijn
pi_37736415
quote:

Naja het was gewoon een beetje gekkigheid En er werd gewoon hard gereden dus ik moest wel bij blijven
Niet waf-waf doen!
pi_37738060
6 Juli heb ik examen Eng!

Rijles ging best lekker, het begint nu een beetje routine te worden En nog langs de McDrive geweest
And you know I might
  donderdag 11 mei 2006 @ 15:34:04 #265
124802 joupee
dat spreek je uit als zjoepee
pi_37738089
* Joupee is gezakt
*en mompelt verder nog iets over belachelijke invloed van examinator...
pi_37738154
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 15:34 schreef joupee het volgende:
* Joupee is gezakt

Wat kut Wat voor reden gaf hij?
And you know I might
  donderdag 11 mei 2006 @ 15:41:18 #267
124802 joupee
pi_37738322
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 15:35 schreef rena het volgende:

[..]

Wat kut Wat voor reden gaf hij?
Hij ging op de rem bij een punt waar ik het goed had gezien... weg zelfvertrouwen
pi_37738496
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 15:41 schreef joupee het volgende:

[..]

Hij ging op de rem bij een punt waar ik het goed had gezien... weg zelfvertrouwen
Wat raar, maar jij remde zelf dus ook gewoon
And you know I might
  donderdag 11 mei 2006 @ 15:49:54 #269
124802 joupee
pi_37738554
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 15:48 schreef rena het volgende:

[..]

Wat raar, maar jij remde zelf dus ook gewoon
het is een straat waar je redelijk slecht zicht hebt, ik rem af, kijk, zie niks en geef weer gas... en toen ging ie vol op de rem. Het kan toch niet dat je over het hoofd ziet dat ik langer ben dan hij is en dat ik naar voren leunde voor nog wat beter zicht.. pfff.. naja.. over 6 weken nog maar eens
pi_37739029
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 12:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
moet je niet doen...gewoon jezelf zijn, rijden als in je lessen, goed opletten, etc...komt goed...

ik had een examinator in Rijswijk die me na een fout tijdens inparkeren 30 minuten langer heeft laten doorrijden om te kijken of ik het echt wel kon...na afloop zij hij dus ook dat hij op het punt stond om in te grijpen, maar de tegenligger (busje van KPN) was zo vriendelijk op mij te wachten...de extra 30 minuten waren om hem te overtuigen...er bestaan dus ook aardige examinators, al was mijn afrijden lang (9 jr) geleden...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_37739768
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 15:34 schreef joupee het volgende:
* Joupee is gezakt
balen zeg
pi_37740388
is het verstandig om na de 3e keer zakken naar een andere (lees: goedkopere) rijschool te gaan?
  donderdag 11 mei 2006 @ 17:00:52 #273
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37740602
Lijkt me niet, moet je weer aan een andere auto wennen enzo. Tenzij je het niet echt goed kunt vinden met je instructeur.
pi_37740922
kan het niet idd niet zo goed vinden.. en ik vind 41 euro toch best veel voor 1 uur..
  donderdag 11 mei 2006 @ 17:11:41 #275
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37740955
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:53 schreef X-eCuTe het volgende:
is het verstandig om na de 3e keer zakken naar een andere (lees: goedkopere) rijschool te gaan?
ik heb t zelf wel gedaan na de 1e keer zakken...omdat ik totaal niet tevreden was over mn rij-instructeur...ik ben 8eraf wel blij want ik vind deze veeeeeeeeeeel beter!! Hij legt de dingen veel meer en beter uit...ook is dees 5 euro goedkoper!! alleen is t wel meer wennen aan een andere auto dan ik van te voren had verw8... Dus ik zou er wel goed overna denken als je echt denkt dat t aan je instructeur ligt kan je t beter wel doen maar je hebt wel een aantal lessen nodig om ook aan de auto te wennen
Oh yes i did!
  donderdag 11 mei 2006 @ 17:12:33 #276
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37740985
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:10 schreef X-eCuTe het volgende:
kan het niet idd niet zo goed vinden.. en ik vind 41 euro toch best veel voor 1 uur..
41 euro!?!!?!!?!?
ik reed eerst voor 32,50 en nu voor 27.50......
Oh yes i did!
  donderdag 11 mei 2006 @ 17:15:31 #277
131729 jna
pi_37741068
Theorie gehaald
Jawel, je keek.
  donderdag 11 mei 2006 @ 17:17:31 #278
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37741133
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:12 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

41 euro!?!!?!!?!?
In welke uithoek van de wereld is dat? Ik reed voor 36, llaatste maanden voor 37,50 en dat vond ik al redelijk goedkoop.

Gefeliciteerd, jna Lekker moment he, dat ze rijtje per rijtje af gaan en dan uiteindelijk bij jou terechtkomen?
pi_37741143
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:15 schreef jna het volgende:
Theorie gehaald

Gefeliciteerd!
And you know I might
  donderdag 11 mei 2006 @ 17:22:27 #280
131729 jna
pi_37741293
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:17 schreef twi het volgende:

[..]

In welke uithoek van de wereld is dat? Ik reed voor 36, llaatste maanden voor 37,50 en dat vond ik al redelijk goedkoop.

Gefeliciteerd, jna Lekker moment he, dat ze rijtje per rijtje af gaan en dan uiteindelijk bij jou terechtkomen?
Ik zat op nummer 1 en hij sloeg de eerste rij meteen over met de woorden dat iedereen in die rij het had gehaald

Toen kwam er ook nog een meisje wat 100% zeker wist dat ze het wel had gehaald terwijl het toch echt niet zo was
Jawel, je keek.
  donderdag 11 mei 2006 @ 17:22:37 #281
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37741297
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:17 schreef twi het volgende:

[..]

deze uithoek is ook wel bekend onder de naam: Rotterdam....

rings a bell? in welke uithoek woon jij dan??
Oh yes i did!
pi_37742603
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:22 schreef jna het volgende:

[..]

Ik zat op nummer 1 en hij sloeg de eerste rij meteen over met de woorden dat iedereen in die rij het had gehaald

Toen kwam er ook nog een meisje wat 100% zeker wist dat ze het wel had gehaald terwijl het toch echt niet zo was
Ik zat tijdens mijn theorie examen helemaal achteraan. De helft had het niet gehaald en ze deelde alles zo langzaam uit, dus elke keer dat ze een rij dichterbij kwam, werd ik steeds zenuwachtiger. Maar achteraf gezien: WHahuaWAhwhuuhahahawa.... Als ik er aan terug denk, hoe ik hem zat te knijpen..
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:26:35 #283
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37742812
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:15 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Ik zat tijdens mijn theorie examen helemaal achteraan. De helft had het niet gehaald en ze deelde alles zo langzaam uit, dus elke keer dat ze een rij dichterbij kwam, werd ik steeds zenuwachtiger. Maar achteraf gezien: WHahuaWAhwhuuhahahawa.... Als ik er aan terug denk, hoe ik hem zat te knijpen..
whahahahahahaha ik zat dus ook op de allerlaatste stoel en ik had precies t zelfde!!! mn hart ging tekeer niet normaal gewoon!!! Maarja ik had het de 2e keer dus pas gehaald en aangezien ik precies t zelfde examen kreeg als de 1e keer had ik ook zoiets van als ik het nu niet gehaald heb ben ik echt DOM!!

gelukkig had ik het dus wel gehaald....
Oh yes i did!
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:27:07 #284
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_37742825
Ik heb vandaag dan toch eindelijk mijn rijbewijs opgehaald, en ik heb al 100km gereden vanmiddag ofzo, en het is echt heeeeerlijk om alleen in die auto te zitten

Echt, laat dit een extra stimulans zijn voor de examenkandidaten, hier word je echt vrolijk van

Trouwens, ik moet nog wel even iets zeggen van dat k*t CBR...
Ik had gisteren gebeld of ik mijn geschiktheidsverklaring niet op kon komen halen, omdat ik dan vandaag al kon rijden ipv pas maandag. Ok, dat kon. Nu kwam ik vandaag dat ding ophalen, hebben ze gewoon 3 letters erbij getypt met een typemachine! Het blaadje was nog PRECIES hetzelfde (ik herkende een vlekje erop), en er stond in een type-machine lettertype gewoon "van" bijgeschreven. Die 3 letters & 2 seconde werk hebben mij dus 2 dagen rijplezier gekost (eigenlijk 6 als ik niet achterheen gegaan was).

Ik echt op het CBR...
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_37744017
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:27 schreef JosvG het volgende:
Ik heb vandaag dan toch eindelijk mijn rijbewijs opgehaald, en ik heb al 100km gereden vanmiddag ofzo, en het is echt heeeeerlijk om alleen in die auto te zitten

Echt, laat dit een extra stimulans zijn voor de examenkandidaten, hier word je echt vrolijk van

Trouwens, ik moet nog wel even iets zeggen van dat k*t CBR...
Ik had gisteren gebeld of ik mijn geschiktheidsverklaring niet op kon komen halen, omdat ik dan vandaag al kon rijden ipv pas maandag. Ok, dat kon. Nu kwam ik vandaag dat ding ophalen, hebben ze gewoon 3 letters erbij getypt met een typemachine! Het blaadje was nog PRECIES hetzelfde (ik herkende een vlekje erop), en er stond in een type-machine lettertype gewoon "van" bijgeschreven. Die 3 letters & 2 seconde werk hebben mij dus 2 dagen rijplezier gekost (eigenlijk 6 als ik niet achterheen gegaan was).

Ik echt op het CBR...
Nu kan je lekker alleen rijden, zonder instructeur of examinator heerlijk!
Ik rij voor het eerst een grote bus van mn werk dat is echt wennen zeg!
pi_37744086
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 15:41 schreef joupee het volgende:

[..]

Wie had je.. En waar was dat?
pi_37744333
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:27 schreef JosvG het volgende:

Is het ook Ik heb nu al zo'n zin in 6 juli, ik hoop zo dat ik het haal
And you know I might
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:04:30 #288
139407 jorienvdherik
pi_37745177
vanmiddag me 2e uur ging best goed, reed in een volkswagen golf, duidelijk wat ouder dan die audi a3. Dacht gaat best lastig worden, geen idee hoe die auto was. maar viel allemaal mee. sturen was beter in deze golf. Alleen inparkeren vond ik niet goed gaan.
pi_37746663
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:12 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

41 euro!?!!?!!?!?
Ik de eerste tien lessen voor 18 euro en daarna voor 23,50 per uur. Ook in Rotterdam dus.

In het oosten van het land is het moeilijk goedkoper te vinden. Heb eens voor iemand anders zitten kijken toen omdat ik ook niet kon geloven dat het niet goedkoper kon, maar het was echt zo.
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:00:47 #290
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37746762
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:57 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik de eerste tien lessen voor 18 euro en daarna voor 23,50 per uur. Ook in Rotterdam dus.

In het oosten van het land is het moeilijk goedkoper te vinden. Heb eens voor iemand anders zitten kijken toen omdat ik ook niet kon geloven dat het niet goedkoper kon, maar het was echt zo.
welke rijschool is dat?!!?!?!?
Oh yes i did!
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:09:19 #291
124802 joupee
pi_37747004
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:19 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Wie had je.. En waar was dat?
De enige echte Pual Mortier en het was vanaf Jacques Freijser richting axelsestraat, daar met het huis op de hoek...
pi_37747282
Ja mooi kut, ze hebben mijn deeltoets 2 nog niet ingepland dus waarschijnlijk ben ik langer bezig dan gepland.
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:20:57 #293
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_37747403
Mijn examinator voor maandag is ook bekend, het betreft ene Danny. Hij is een neger en homofiel

Maar schijnt niet de moelijkste te zijn, ook niet de makkelijkste trouwens... Beetje gemiddeld.
pi_37747456
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:00 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

welke rijschool is dat?!!?!?!?
De Lier. Op de Oostzeedijk.
pi_37747460
vandaag 16e les gehad, gaat lekker moet ik zeggen.
binnenkort ook theorieexamen denk ik
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:24:01 #296
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37747521
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:22 schreef Maeghan het volgende:

[..]

De Lier. Op de Oostzeedijk.
als ik dat had geweten...maarja zou mn rij-instructeur van nu niet meer in willen ruilen...
Oh yes i did!
pi_37749401
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:09 schreef joupee het volgende:

[..]

De enige echte Pual Mortier en het was vanaf Jacques Freijser richting axelsestraat, daar met het huis op de hoek...
Auw, heb genoeg over hem gehoord ja..
  donderdag 11 mei 2006 @ 22:53:30 #298
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_37749420
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:22 schreef pascalheister het volgende:
vandaag 16e les gehad, gaat lekker moet ik zeggen.
binnenkort ook theorieexamen denk ik
Zal het wel zo snel mogelijk halen, eerder kunnen ze je niet inplannen voor je praktijk examen!
  MOL-held donderdag 11 mei 2006 @ 23:13:15 #299
44635 XMN8R
mag dat?
pi_37749537
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 22:53 schreef TheUnreal het volgende:

Zal het wel zo snel mogelijk halen, eerder kunnen ze je niet inplannen voor je praktijk examen!
Ja hoor, dat kan wel. Het is je eigen verantwoorlijkheid om ervoor te zorgen dat je op de dag van het praktijk-examen in het bezit bent van het theorie-certificaat.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_37749746
nou vanmiddag had ik rond half 3 tot half 5 rijlessen.. voor het eerst moeten kijken via de spiegels en dode hoek enzo.. ging wel goed, is een routine wat ik mezelf wel vrij makkelijk aanleer... ook hellingproef gedaan met voetrem en handrem.. allebei ging perfect, vind er niks moeilijks aan... moet alleen nog even hameren op het terug schakelen voor de bocht enzo.. en hij was 2x uitgevallen vandaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')