gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:35 schreef Tranqualizer het volgende:
yeah! vanochtend eerste keer afrijden en geslaagd!
lullig zeg!! hoe heette ie?!?!!?quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:36 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik ben weer gezakt hoor. Het was ook echt een mierenneuker van een examinator, m'n instructrice zei al: ''Je moet een ervaren rijder wezen wil je bij hem slagen'' Nou, ik heb het gemerkt. Meneer wist even mijn hele zelfvertrouwen qua rijden in 10 minuten de grond in te boren. ''Ja, ik adviseer om er nog wat uurtjes tegen aan te gooien'' Terwijl ik normaal prima rijd!
Ik zeg niet dat ik foutloos reed, want ik liep weer te kutten met invoegen, dus wat dat betreft vond ik het wel redelijk. Maar volgens hem was ik te onzeker, keek ik niet goed, m'n gedrag op kruispunten was niet goed en het van rijstrook wisselen. Knap dat ie dat allemaal kon zien, terwijl ie de meerderheid van de tijd omgedraaid zat om met m'n instrucrice te kletsen. Ik baal dus echt enorm! Er wordt wel weer een nieuwe datum voor me aangevraagd, maar begin mezelf af te vragen of ik er wel klaar voor ben. Bedankt meneer Kromjong!(Voor de mensen die in Rotterdam Noord gaan afrijden, ik hoop van harte dat jullie die vent niet krijgen)
uhm, ik vroeg niet hoe die heette hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:03 schreef Thrilled het volgende:
de hele post wat? shirley zeikt haar examinator af (Die heet Meneer Kromjong) en je vraagt hoe hij heet...wat mis ik?
hoezo langs elkaar heen lullenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uhm, ik vroeg niet hoe die heette hoor
maar als izziepizzie de hele post van Shirley had gelezen, dan had zij het geweten en hoefde ze het niet te vragen
mooi zoquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:11 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hoezo langs elkaar heen lullen
ik dacht dat jij het vroeg, en jij zegt tegen mij dat ik de hele post moest lezen, dus dacht dat ik wat over het hoofd zag... achja ik snap het nu wel in ieder geval
ja mamaquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
mooi zoen in het vervolg goed kijken wie ik quote
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:12 schreef Thrilled het volgende:
Nja zoals zij het zegt zie ik de volgende situatie voor me:
Scharrelkip rijd op de snelweg, en de leraar zegt, je durft vast geen 140 te rijden... dus Scharrelkip gas bij, hehe echt wel...
zoietsdan nog, als ik 10 km/u boven het toegestane zit zegt mijn leraar dat ik daar niet zo hard mag... en het is een leraar, die moet je leren rijden, niet uitdagen om je harder te laten rijden...
oneens! overal behalve op de meest rechtse baan moet je harder als de max snelheid gaan IMO 10-15kmh anders slipt alles dicht met sloom gekut. Mag het nee, officieel niet nee.. kan je er voor geflitst worden? ja.. als je pech hebt.. maar bednk je ook ff dat 120 op teller ongeveer 112 is ofzo (ligt een beetje aan het merk maar allemaal hebben ze een kilometer afwijking omhoog, met opzet. onder de 80 is ie behoorlijk nauwkeurig hoor.. maar daarboven word de afwijking snel groter) dus eigenlijk rij je pas dan echt de maximum snelheidquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:13 schreef jorienvdherik het volgende:
eens,
mag ik het raar vinden dat jij je rijbewijs hebt?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:44 schreef Robin__ het volgende:
[..]
[..]
oneens! overal behalve op de meest rechtse baan moet je harder als de max snelheid gaan IMO 10-15kmh anders slipt alles dicht met sloom gekut. Mag het nee, officieel niet nee.. kan je er voor geflitst worden? ja.. als je pech hebt.. maar bednk je ook ff dat 120 op teller ongeveer 112 is ofzo (ligt een beetje aan het merk maar allemaal hebben ze een kilometer afwijking omhoog, met opzet. onder de 80 is ie behoorlijk nauwkeurig hoor.. maar daarboven word de afwijking snel groter) dus eigenlijk rij je pas dan echt de maximum snelheid
vorige les reed ik 140 in een 70 zone op de snelweg.. toen kreeg ik dus wel een opmerking.. heb werkelijk 1,5 uur als een zombie achter het stuur gezeten, vond het zelf slordig maar hj vond het prima. had werkelijk niet gezien dat het eerst 90 en daarna 70 wasals ik dat met rijbewijs had gedaan in mn eigen auto was ik m kwijt geweest.. en een heel hoge boete! 70 te hard bij wegwerkzaamheden.. schrok ik best van eigenlijk
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
mag ik het raar vinden dat jij je rijbewijs hebt?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
geen vrijstelling meer gehad dan ?
Wanneer iemand voor je rijdt die tegen de 120 aan zit, heb je uberhaupt geen reden om die persoon in te halen. Rijdt 'ie 110, kan je best een momentje boven de 120 zitten hoor, maar als jij straks een stuk snelweg doet op je examen en je rijdt er 140, dan denk ik niet dat dat een goede indruk geef. Dat is dus iets wat ik zowel jou als je rijinstructeur toch maar af wil raden om te doen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:26 schreef Robin__ het volgende:
Ik val eigenlijk best mee hoormaar wat vind jij nou als ervaren automobilist.. moet je ook op de 3e baan op de snelweg max 100/120 rijden en elkaar met 2km/h snelheidsverschil voorbij kruipen?
Neuh, die had ik verspeeld omdat ik bij m'n eerste - voor mijn gevoel overigens dicht tegen de perfectie aangrenzende - examen dus was gezakt. Tweede examen heb ik compleet liggen verkloten en dus terecht gezakt, en nu met een klein zesje dus uiteindelijk toch geslaagd. Maar had ik iemand anders gehad, had ik nu niet geslaagd geweest schat ik zo inquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
geen vrijstelling meer gehad dan ?
Volgend jaar? Ik neem aan dat je volgende keer bedoelt. En m'n instructrice is daar allang mee bezig, en weet heus wel dat ze het in de gaten moet houden. Nee, dat komt wel goed.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:43 schreef twi het volgende:
[..]
Neuh, die had ik verspeeld omdat ik bij m'n eerste - voor mijn gevoel overigens dicht tegen de perfectie aangrenzende - examen dus was gezakt. Tweede examen heb ik compleet liggen verkloten en dus terecht gezakt, en nu met een klein zesje dus uiteindelijk toch geslaagd. Maar had ik iemand anders gehad, had ik nu niet geslaagd geweest schat ik zo in
Oh en Shirley, helaas voor jeDat gelul over dat "ervaren rijden". Kom op zeg, ik heb misschien 35-40 uurtjes in de auto gezeten. Dat is voor de meeste automobilisten amper twee weekjes rijden. Ervaring doe je op na je examen, daar moet een examinator niet over zeiken. Je moet veilig rijden, klaar uit.
En helaas is het niet anders dan dat het echt aan de examinator ligt. Ik ben sowieso al tegen examens op zich, vind ze een compleet nutteloze momentopname waarbij je nodeloos nerveus achter het stuur wordt gekwakt. Hopelijk krijg je volgend jaar een wat sympathiekere die je wel helpt en in elk geval op je gemak doet voelen, zoals ik vandaag. En hopelijk zit het lekker kort op dit examen, zodat je niet zo lang hoeft te wachten. Vraag je instructeur in elk geval even of ze het in de gaten willen houden wanneer er iemand uitvalt, zodat je misschien nog wat vroeger kan. Ik had eigenlijk pas over twee weken af moeten rijden, maar dat kon gelukkig vervroegd worden zodat ik maar 4 weken hoefde te wachten, in plaats van de 2 maanden (!!!) de vorige keer.
Sorry, soms gaan m'n hoofd en m'n vingers niet helemaal gelijk opquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Volgend jaar? Ik neem aan dat je volgende keer bedoelt. En m'n instructrice is daar allang mee bezig, en weet heus wel dat ze het in de gaten moet houden. Nee, dat komt wel goed.
Ga jij dan even met meneer Stomjong praten?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:38 schreef vannelle het volgende:
Niemand rijdt foutloos.
Klopt, maar ik bedoel dus fouten waarbij ongeluken vaak tot gevolg zijnquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:38 schreef vannelle het volgende:
Niemand rijdt foutloos.
Ik zie veel smoesjes.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:26 schreef Robin__ het volgende:
ik heb een bord 90 gemist ja, de werkzaamheden zijn op de andere rijrichting en op het moment dat het bord 70 inzicht kwam (ik zag m zegmaar terwijl mn instructeur zei dat ik maar 90 mocht) en liet dus gelijk mn gas los.. maar ik reed dus wel met bijna 140 voorbij dat bord. dus feitelijk heb ik 1 bord gemist (wat volgens mij alleen rechts staat daar.. al hoort het ook links te staan maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, als het links ook stond heb ik die ook gemist) Al moet ik toegeven dat die quote erg treffend is.. maar het was niet overduidelijk dat er voor mij ook een lagere snelheid zou gelden (de werkzaamheden waren aan de andere kant.. of is er dan altijd aan 2 kanten een lagere maximum snelheid?) de andere autos reden ook te hard (ik haalde ze niet heel erg snel in, het was druk, er waren vrachtwagens en ik wou daar dus voorbij dus hield ik gewoon mn snelheid.
Ik val eigenlijk best mee hoormaar wat vind jij nou als ervaren automobilist.. moet je ook op de 3e baan op de snelweg max 100/120 rijden en elkaar met 2km/h snelheidsverschil voorbij kruipen?
Wat hebben ze allemaal joh, die stink examinators! Allemaal ophangen aan de hoogste boom!quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:50 schreef Setambre het volgende:
Fuck ik ben gezakt om NIKS !!
Volgens mijn Instructeur vond hij het een beetje onzin dat ik gezakt was...
Twee puntjes voor de rest was het perfect
Ik moest afrijden in Wassenaar. Aller eerste een rotonde op, keek goed naar de fietspaden kwam niks aan alles was vrij. Dus ik rij naar de haaientanden. Ik keek naar links zie ik een langzame panda met een oma'tje er afgaan. Daarachter zat een auto die ook de rotonde opwilde. Oma eraf ik wilde er op want er was ruimte en tijd genoeg om ervoor te gaan. Ramt die mongool op de rem. Ik "WTF?!" examinator: "Jaaa dat gaat niet he hij is zooo bij je" Ik dacht van he WTF lul je mongool
Tweede en laatste fout was. Ik reed weer uit Wassenaar en moest bij het stoplicht links af, maar het monde uit op twee rijbanen en ik vergat de rechter te nemen. Naast deze twee fouten reed ik goed. Keek goed op kruispunten en nacontrole was goed.
Mijn instructeur zei dat het wel érg streng is. Op de rotonde kon ik namelijk nog makkelijk invoegen. Ik ben echt behoorlijk pissed op die mongool van een examinator![]()
![]()
![]()
Vanaf CBR Leiden zeker? Ja, die rotonde hebben ze daar expres zo neergezet geloof ik, je doet er echt AL-TIJD wel wat verkeerd in de ogen van de examinator. M'n eerste examen was er daar he-le-maal niemand te zien. Geen auto, geen (brom)fietsers, geen voetgangers. Van alle kanten het bekeken, op de rotonde om me heen gekeken, maar ik ben toen uiteindelijk gezakt omdat ik bij het afrijden van de doods stille rotonde niet nog een keertje keek. Verder kreeg ik na afloop complimenten over hoe ik keek bij kruispunten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:50 schreef Setambre het volgende:
Ik moest afrijden in Wassenaar.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 02:10 schreef twi het volgende:
[..]
Vanaf CBR Leiden zeker? Ja, die rotonde hebben ze daar expres zo neergezet geloof ik, je doet er echt AL-TIJD wel wat verkeerd in de ogen van de examinator. M'n eerste examen was er daar he-le-maal niemand te zien. Geen auto, geen (brom)fietsers, geen voetgangers. Van alle kanten het bekeken, op de rotonde om me heen gekeken, maar ik ben toen uiteindelijk gezakt omdat ik bij het afrijden van de doods stille rotonde niet nog een keertje keek. Verder kreeg ik na afloop complimenten over hoe ik keek bij kruispunten.
Balen zegquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:50 schreef Setambre het volgende:
Volgens mijn Instructeur vond hij het een beetje onzin dat ik gezakt was...
Dat is waarquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nogmaals vervelend voor je en je examinator bepaald inderdaad wel je gedrag.
Hij moet je ook leren om met het verkeer om te gaan. Als er een keer een situatie komt waarin je harder moet rijden dan de toegestane 120 (Je word klemgereden, en moet inhalen en op de linkerbaan rijden ze veel te hard ofzo...), dan moet je het ook wel kunnen/durven.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:12 schreef Thrilled het volgende:
Scharrelkip rijd op de snelweg, en de leraar zegt, je durft vast geen 140 te rijden... dus Scharrelkip gas bij, hehe echt wel...
zoietsdan nog, als ik 10 km/u boven het toegestane zit zegt mijn leraar dat ik daar niet zo hard mag... en het is een leraar, die moet je leren rijden, niet uitdagen om je harder te laten rijden...
Was geen Smits. Iets van Antonius of iets in die sfeer. Hele aardige man verder hoor, maar ik was er echt van overtuigd dat ik was geslaagd, zo goed had ik tijdens het examen gereden. Had overigens een wonder geweest, want de lessen ervoor ging het echt grandioos slecht.quote:Op donderdag 11 mei 2006 02:33 schreef Setambre het volgende:
[..]
![]()
Hoe heet die instructeur wist je dat misschien nog?
Die randebiel van Smits
LOL hoe verzin je het?!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:19 schreef ASroma het volgende:
het schijnt zo te zijn dat je voor en in de grote zomer minder grote kans hebt om te slagen, aangezien ze in de zomervakantie vaak te weinig examenkandidaten hebben. Jullie kunnen dus de lol op!![]()
Lolquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:19 schreef ASroma het volgende:
het schijnt zo te zijn dat je voor en in de grote zomer minder grote kans hebt om te slagen, aangezien ze in de zomervakantie vaak te weinig examenkandidaten hebben. Jullie kunnen dus de lol op!![]()
Niks van aantrekken hoor, het meeste is overdrevenquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik word steeds banger als ik al die horror verhalen hier lees![]()
Ik ga zo ook van 3 tot 7 gassen... Voorgenomen om nu er voor te gaan, en morgen te gaan knallen op het examenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:21 schreef TheUnreal het volgende:
Pfoe vanmiddag van 3 tot 7 rijden (4 uur) en morgen nog van 6 tot 8. Dan maandag afrijden
![]()
Eigenlijk zou ik pas in Juni afrijden, maar omdat ik het goed deed (volgens rijinstructeur) en er een plek is vrij gekomen, mag ik nu maandag afrijden. Alleen nu moest ik wel al mn uren van mijn pakket die ik nog overhad, in één week inplannen.
![]()
Wel lekker weer vandaag trouwens om te rijden
Naja het was gewoon een beetje gekkigheidquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:12 schreef Thrilled het volgende:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:34 schreef joupee het volgende:
* Joupee is gezakt![]()
*en mompelt verder nog iets over belachelijke invloed van examinator...
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:41 schreef joupee het volgende:
[..]
Hij ging op de rem bij een punt waar ik het goed had gezien... weg zelfvertrouwen![]()
het is een straat waar je redelijk slecht zicht hebt, ik rem af, kijk, zie niks en geef weer gas... en toen ging ie vol op de rem. Het kan toch niet dat je over het hoofd ziet dat ik langer ben dan hij is en dat ik naar voren leunde voor nog wat beter zicht.. pfff.. naja.. over 6 weken nog maar eensquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:48 schreef rena het volgende:
[..]Wat raar, maar jij remde zelf dus ook gewoon
![]()
moet je niet doen...gewoon jezelf zijn, rijden als in je lessen, goed opletten, etc...komt goed...quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik word steeds banger als ik al die horror verhalen hier lees![]()
balen zegquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:34 schreef joupee het volgende:
* Joupee is gezakt![]()
*en mompelt verder nog iets over belachelijke invloed van examinator...
ik heb t zelf wel gedaan na de 1e keer zakken...omdat ik totaal niet tevreden was over mn rij-instructeur...ik ben 8eraf wel blij want ik vind deze veeeeeeeeeeel beter!! Hij legt de dingen veel meer en beter uit...ook is dees 5 euro goedkoper!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:53 schreef X-eCuTe het volgende:
is het verstandig om na de 3e keer zakken naar een andere (lees: goedkopere) rijschool te gaan?
41 euro!?!!?!!?!?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:10 schreef X-eCuTe het volgende:
kan het niet idd niet zo goed vinden.. en ik vind 41 euro toch best veel voor 1 uur..
In welke uithoek van de wereld is dat? Ik reed voor 36, llaatste maanden voor 37,50 en dat vond ik al redelijk goedkoop.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:12 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
41 euro!?!!?!!?!?![]()
ik reed eerst voor 32,50 en nu voor 27.50......![]()
Ik zat op nummer 1 en hij sloeg de eerste rij meteen over met de woorden dat iedereen in die rij het had gehaaldquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:17 schreef twi het volgende:
[..]
In welke uithoek van de wereld is dat? Ik reed voor 36, llaatste maanden voor 37,50 en dat vond ik al redelijk goedkoop.
Gefeliciteerd, jnaLekker moment he, dat ze rijtje per rijtje af gaan en dan uiteindelijk bij jou terechtkomen?
deze uithoek is ook wel bekend onder de naam: Rotterdam....quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:17 schreef twi het volgende:
[..]
In welke uithoek van de wereld is dat? Ik reed voor 36, llaatste maanden voor 37,50 en dat vond ik al redelijk goedkoop.
Gefeliciteerd, jnaLekker moment he, dat ze rijtje per rijtje af gaan en dan uiteindelijk bij jou terechtkomen?
Ik zat tijdens mijn theorie examen helemaal achteraan. De helft had het niet gehaald en ze deelde alles zo langzaam uit, dus elke keer dat ze een rij dichterbij kwam, werd ik steeds zenuwachtiger.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zat op nummer 1 en hij sloeg de eerste rij meteen over met de woorden dat iedereen in die rij het had gehaald![]()
Toen kwam er ook nog een meisje wat 100% zeker wist dat ze het wel had gehaald terwijl het toch echt niet zo was![]()
whahahahahahaha ik zat dus ook op de allerlaatste stoel en ik had precies t zelfde!!! mn hart ging tekeer niet normaal gewoon!!! Maarja ik had het de 2e keer dus pas gehaald en aangezien ik precies t zelfde examen kreeg als de 1e keer had ik ook zoiets van als ik het nu niet gehaald heb ben ik echt DOM!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:15 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ik zat tijdens mijn theorie examen helemaal achteraan. De helft had het niet gehaald en ze deelde alles zo langzaam uit, dus elke keer dat ze een rij dichterbij kwam, werd ik steeds zenuwachtiger.Maar achteraf gezien: WHahuaWAhwhuuhahahawa.... Als ik er aan terug denk, hoe ik hem zat te knijpen..
![]()
Nu kan je lekker alleen rijden, zonder instructeur of examinator heerlijk!quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:27 schreef JosvG het volgende:
Ik heb vandaag dan toch eindelijk mijn rijbewijs opgehaald, en ik heb al 100km gereden vanmiddag ofzo, en het is echt heeeeerlijk om alleen in die auto te zitten
Echt, laat dit een extra stimulans zijn voor de examenkandidaten, hier word je echt vrolijk van
Trouwens, ik moet nog wel even iets zeggen van dat k*t CBR...
Ik had gisteren gebeld of ik mijn geschiktheidsverklaring niet op kon komen halen, omdat ik dan vandaag al kon rijden ipv pas maandag. Ok, dat kon. Nu kwam ik vandaag dat ding ophalen, hebben ze gewoon 3 letters erbij getypt met een typemachine! Het blaadje was nog PRECIES hetzelfde (ik herkende een vlekje erop), en er stond in een type-machine lettertype gewoon "van" bijgeschreven. Die 3 letters & 2 seconde werk hebben mij dus 2 dagen rijplezier gekost (eigenlijk 6 als ik niet achterheen gegaan was).
Ikecht op het CBR...
Wie had je.. En waar was dat?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:41 schreef joupee het volgende:
[..]
Hij ging op de rem bij een punt waar ik het goed had gezien... weg zelfvertrouwen![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:27 schreef JosvG het volgende:
Ik heb vandaag dan toch eindelijk mijn rijbewijs opgehaald, en ik heb al 100km gereden vanmiddag ofzo, en het is echt heeeeerlijk om alleen in die auto te zitten
Echt, laat dit een extra stimulans zijn voor de examenkandidaten, hier word je echt vrolijk van
Ik de eerste tien lessen voor 18 euro en daarna voor 23,50 per uur. Ook in Rotterdam dus.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:12 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
41 euro!?!!?!!?!?![]()
ik reed eerst voor 32,50 en nu voor 27.50......![]()
welke rijschool is dat?!!?!?!?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:57 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik de eerste tien lessen voor 18 euro en daarna voor 23,50 per uur. Ook in Rotterdam dus.
In het oosten van het land is het moeilijk goedkoper te vinden. Heb eens voor iemand anders zitten kijken toen omdat ik ook niet kon geloven dat het niet goedkoper kon, maar het was echt zo.
De enige echte Pual Mortier en het was vanaf Jacques Freijser richting axelsestraat, daar met het huis op de hoek...quote:
als ik dat had geweten...maarja zou mn rij-instructeur van nu niet meer in willen ruilen...quote:
Auw, heb genoeg over hem gehoord ja..quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:09 schreef joupee het volgende:
[..]
De enige echte Pual Mortier en het was vanaf Jacques Freijser richting axelsestraat, daar met het huis op de hoek...![]()
Zal het wel zo snel mogelijk halen, eerder kunnen ze je niet inplannen voor je praktijk examen!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:22 schreef pascalheister het volgende:
vandaag 16e les gehad, gaat lekker moet ik zeggen.
binnenkort ook theorieexamen denk ik
Ja hoor, dat kan wel. Het is je eigen verantwoorlijkheid om ervoor te zorgen dat je op de dag van het praktijk-examen in het bezit bent van het theorie-certificaat.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:53 schreef TheUnreal het volgende:
Zal het wel zo snel mogelijk halen, eerder kunnen ze je niet inplannen voor je praktijk examen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |