abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:56:03 #201
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_37564261
straks spelen Raoul en Roberto Carlos gewoon in de Arena
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:58:16 #202
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37564292
Wat moet je met Raul als je Huntelaar hebt
Houd van een lijntje.
pi_37564293
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:56 schreef Catch22- het volgende:
Ronaldhino met Ten Cate mee
pi_37564537
quote:
Roberto Carlos zou al rond zijn met fenerbahce.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 01:20:03 #205
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_37564589
quote:
Waar haal je de info uberhaupt vandaan
  vrijdag 5 mei 2006 @ 01:22:24 #206
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_37564621
ik riep maar wat !

omdat iemand erboven zei dat al die geruchten gewoon afleidingsmanouvres zijn..
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_37564655
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:20 schreef Messenga het volgende:

[..]

Waar haal je de info uberhaupt vandaan
Turkse media. Of het betrouwbaar is, is een tweede. Maar ik meld het gewoon effe.

Turks maarja:

http://www.fotomac.com.tr/fen109.html
  vrijdag 5 mei 2006 @ 07:28:56 #208
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_37566833
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Het schijnt dat Ajax - Juventus dus onder zeer omstreden omstandigheden is gespeeld... De directeur van Juventus had de macht zelf te bepalen wie de wedstrijden van zijn club floot. Weer Juventus.
Ah na de dopingaffaire weer iets nieuws.

Juventus

Ajax - Juventus 1996
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 5 mei 2006 @ 07:34:22 #209
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_37566848
Achterkamertjes politiek... Waar is Pim als je hem nodig hebt!!!!!!@!!!!111!!!!einz!!
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_37567521
Hassan Sas
Ajax!!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:10:57 #211
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37567660

Johnny Heitinga heeft het de laatste tijd goed voor elkaar, door sterk spel met Ajax tóch geselecteerd door San Marco en ook nog eens voldoende belangstelling van de vrouwtjes. Wat een revival!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:23:31 #212
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37567831
quote:
Jaakke: Kou uit de lucht

AMSTERDAM - Ajax en AZ hebben gisteren de nodige onvrede uit de weg geruimd. Twee weken nadat voorzitter Dirk Scheringa zijn voormalige technisch directeur Martin van Geel een stadionverbod gaf en dat twee dagen later weer introk, schoven beide partijen in Amsterdam aan voor een verhelderend gesprek.

Behalve Scheringa en collega John Jaakke waren ook de directeuren Toon Gerbrands en Maarten Fontein van de partij. Vooral bij Scheringa zit veel oud zeer sinds Van Geel naar Ajax vertrok. ,,Dat probleem zal hij zelf moeten oplossen, want het gaat nog steeds gepaard met veel emotie", aldus Jaakke. ,,Maar daarnaast bestaat er ook nog een relatie tussen Ajax en AZ en die mag hier niet onder leiden. Dirk zal moeten accepteren dat we concurrenten zijn die soms tegenstrijdige belangen hebben."

Jaakke had aangestuurd op een verzoeningspoging omdat de strubbelingen bleven voortduren. ,,We praten over een erfenis van bijna een jaar geleden. Die kou moest een keer uit de lucht gehaald worden."
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37567935
quote:
De lucht tussen Alkmaar en Amsterdam is nog altijd niet geklaard. AZ en Ajax spraken onlangs over de verstoorde relatie naar aanleiding van het veelbesproken stadionverbod van Martin van Geel.
Daarbij werden alle strubelingen die zich de afgelopen tijd tussen Ajax en AZ plaatsvonden uitgepraat. Op één punt bleven beide clubs het echter oneens: "AZ beweert dat Martin van Geel al wist dat hij naar Ajax zou gaan op het moment dat de transfer van Olaf Lindenberg werd afgerond. Volgens ons is dat niet zo, maar daar zullen we nog een keer goed naar kijken", reageerde Ajax-voorzitter John Jaakke in het AD.

Bij het gesprek tussen AZ en Ajax waren naast Jaakke ook AZ-preses Dirk Scheringa betrokken. Tevens zaten Maarten Fontein (Ajax) en Toon Gerbrands (AZ) om tafel. Aanleiding voor het verzoeningsgesprek was het stadionverbod dat Ajax-directeur Martin van Geel kreeg opgelegd door AZ-voorzitter Dirk Scheringa. Die sanctie werd onder grote druk enkele dagen later ingetrokken, maar was wel tekenend voor de verhoudingen.
Is dat alles?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37567986
Voorselectie Jong Oranje
quote:
Kenneth Vermeer, Urby Emanuelson*, Robbert Schilder
quote:
Anderen zoals Nigel de Jong, Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart, Ryan Babel, Klaas-Jan Huntelaar, John Heitinga en Arjen Robben zijn wel opgeroepen door bondscoaches Marco van Basten en John van 't Schip, maar niet door Foppe de Haan ook al zijn zij wel speelgerechtigd voor Jong Oranje.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:33:19 #215
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37568024
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Is dat alles?
Inderdaad, we ruilen Olaf Lindenbergh voor Denny Landzaat (plus wat cash) en dan is iedereen weer gelukkig! Of laten we Danny Blind ruilen met Louis van Gaal, dan mag hij terugkomen als hij voldoende ervaring heeft opgedaan in Alkmaar.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:48:38 #216
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37568324
De twee eerdere ontmoetingen tussen Ajax en PSV in de bekerfinale werden, zonder ook maar één tegendoelpunt te incasseren, gewonnen door Ons Aller Ajax. De statistieken spreken dus in ons voordeel:

vrijdag 5 mei 2006 @ 10:09:53 #217
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_37568769
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
De twee eerdere ontmoetingen tussen Ajax en PSV in de bekerfinale werden, zonder ook maar één tegendoelpunt te incasseren, gewonnen door Ons Aller Ajax. De statistieken spreken dus in ons voordeel:

[afbeelding]
Om nou met twee meetresultaten te spreken van een statistisch verband vind ik wat overdreven
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  vrijdag 5 mei 2006 @ 10:14:54 #218
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37568864
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 10:09 schreef Againzender het volgende:

[..]

Om nou met twee meetresultaten te spreken van een statistisch verband vind ik wat overdreven
Ach, twee meetresultaten is nog altijd het dubbele van één meetresultaat.

Maar goed, ik ben benieuwd. Ik hoop het beste, maar vrees het ergste. Leidseplein ga ik sowieso niet heen!
pi_37569091
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat moet je met Raul als je Huntelaar hebt
Raul is denk ik iets technischer en heeft wat meer inzicht en is geen spits maar een schaduw spits.
pi_37569107
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Is dat alles?
die mogen ze weer hebben in alkmaar
pi_37569153
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Inderdaad, we ruilen Olaf Lindenbergh voor Denny Landzaat (plus wat cash) en dan is iedereen weer gelukkig! Of laten we Danny Blind ruilen met Louis van Gaal, dan mag hij terugkomen als hij voldoende ervaring heeft opgedaan in Alkmaar.
Danny ruilen? Laar danny maar onze jeugdopleiding doen En als soort derde man erbij bij de hoofdcoaching zodat we daar ook mensen kunnen opleiden voor later trainerschap. Dat ontbreekt totaal op dit moment.
pi_37569438
Ok zondag dus weer een middenveld met Sneijder en Boukhari
  vrijdag 5 mei 2006 @ 10:52:45 #223
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_37569841
ik mocht boukhari nooit zo, maar zoals hij tegenwoordig speelt mag hij van mij best een contract krijgen
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:00:44 #224
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_37570054
quote:
Boukhari en Buijs vrijgesproken
Rogier Deelstra | 05-05-2006 10:58:01

Wed ¤15 gratis bij Unibet
Nourdin Boukhari kan zondag met Ajax in de bekerfinale meespelen. De middenvelder van de Amsterdammers is vrijgesproken voor zijn rode kaart bij FC Groningen. Ook Danny Buijs wordt niet geschorst.

In het slot van het duel in de Euroborg ontstond een opstootje, waarbij Boukhari en Buijs het met elkaar aan de stok kregen. Op de televisiebeelden is echter niet te zien dat een van beiden de fout in gaat, waardoor een schorsing ongegrond blijkt.
En terecht. Irritante gezeik van de aanklager ook altijd...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_37570171
Hopenlijk rampt Huntelaar er over 2 dagen weer wat ballen in Hij staat 2 wedstrijden droog en dat is lang voor onze KJH
Haleloeja
pi_37570345
quote:
5/5/2006 - Twee wedstrijden schorsing voor Patrick Paauwe
(Gepost door K)

De tuchtcommissie van de KNVB heeft vandaag besloten dat Patrick Paauwe een schorsing van twee duels krijgt voor het slaan van een tegenstander in het play-off duel tegen Ajax. Paauwe kreeg een schikkingsvoorstel van twee duels en een voorwaardelijk. Dat accepteerde hij niet, waardoor de zaak gisterenavond voor kwam.
Dat was toch die actie met Boukhari?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:11:57 #227
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37570350
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:05 schreef Gelderland het volgende:
Hopenlijk rampt Huntelaar er over 2 dagen weer wat ballen in Hij staat 2 wedstrijden droog en dat is lang voor onze KJH
Gibril Sankoh is dan ook enkele klasses beter dan de gemiddelde Feyenoord-verdediger.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:15:34 #228
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37570456
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:11 schreef Black-Death het volgende:

[..]

pi_37570484
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ownage
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:16:48 #230
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37570490
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:11 schreef Black-Death het volgende:

[..]

2 wedstrijden maar
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_37570685
Heijtinga spreekt, de rest zwijgt
quote:
Zo’n stoer geblokte, zonder franje. Menig bokser heeft er één. Angelina Jolie trouwens ook, maar dan op een intiemere plek.
,,Ik vind het een mooi symbool, het past bij me,’’ zegt Heitinga en haalt een ketting onder zijn T-shirt uit. ,,Hier, ook een kruis. Ik ben gelovig, dat heeft er wel mee te maken. Al moet je achter die tatoeage ook weer niet te veel zoeken. Het heeft niet een heel diepe betekenis ofzo. Ik voel me er gewoon goed bij.’’
De psychologie van de lichaamsversiering zegt dat een tatoeage kan helpen uit een dal te klimmen. Heitinga liet zijn kruis – onbewust - zetten in een periode dat het allemaal niet bepaald vanzelf ging.
,,Dat had niet met elkaar te maken, hoor,’’ zegt Heitinga. ,,Maar het was geen gemakkelijke tijd, dat klopt. In mijn hoofd kon ik wel redelijk de rust bewaren, maar er werd veel over me geschreven en gezegd. Ik had wel eens het idee dat mensen vergaten dat ik nog jong ben, 22 pas. Voor een speler van die leeftijd heb ik veel bagage, maar echt constant word je als voetballer pas als je ouder wordt. Dat merk ik nu ook, ik ervaar steeds vaker dat ik kan terugvallen op ervaring. Als je dingen al een keer hebt meegemaakt, gaan ze de volgende keer gemakkelijker. Je gaat situaties herkennen.’’
Ook tegenslagen zorgen niet snel meer voor vertwijfeling. Zo’n drie maanden geleden liep Heitinga ongemerkt een bizarre blessure op, uitgerekend bij een uitstekend optreden tegen Internazionale. De verdediger stond ontspannen de pers te woord en trainde de volgende dag zorgeloos, maar de beurse plek in zijn zij bleek hardnekkig.
,,Ik bleek een nierkneuzing te hebben,’’ aldus Heitinga. ,,Drie weken lang mocht ik helemaal niets doen. De eerste volle week moest ik zelfs plat in bed blijven liggen, alleen om te douchen mocht ik er even uit. Vreselijk. Ik heb het wereldrecord dvd’s kijken verbeterd die dagen, alle soorten films heb ik gezien. Meer keus had ik niet, want tot een uur of vier waren er alleen van die belspelletjes op tv. Mijn vriendin maakte ’s ochtends een ontbijtje voor me, daarna moest ze naar school en lag ik daar. Gelukkig kreeg ik veel bezoek.’’
Heitinga voelde zich als een luipaard in een vogelkooi. ,,Toch ben ik juist rustig gebleven. Dat is ook iets dat ik geleerd heb, de laatste jaren.’’ De Ajax-verdediger overwon twee zware knieblessures, die hem maanden van revalidatie kostten.
,,Bij mijn eerste blessure zat ik me ontzettend druk te maken. Je wilt niets liever dan snel terugkeren. Toen de eerste pijn in mijn knie weg was, wilde ik het liefst gelijk het veld weer op. Bij die nierkneuzing heb ik mezelf niet gek gemaakt, hoe vervelend het ook was.
Niet achterom kijken , zei ik tegen mezelf. Ik heb stug het schema van de dokter gevolgd en na precies zes weken was ik al weer terug. Dat het gelijk lekker ging, na pas drie volledige trainingen met de groep, gaf een goed gevoel.’’
Heitinga krijgt er komend seizoen niettemin een geduchte concurrent bij. Jaap Stam is gehaald voor de plek rechts in het centrum van de verdediging.
,,Nee, daar ben ik niet van geschrokken,’’ bezweert Heitinga. ,,Als Ajax een speler van het kaliber Stam kan halen, zou het gek zijn als het dat niet deed. Ik heb met Jaap gewerkt bij Oranje op het EK in Portugal. Van zulke spelers word je alleen maar beter. Ik ben een heel ander type speler, maar ik heb veel respect voor hem.’’
Afgelopen zomer lonkte een vertrek uit de Arena, toen Sevilla bereid was grof te betalen voor Heitinga. ,,Ik heb dat toen wel serieus overwogen. Op dat moment wilde ik spelen, dat zag er goed uit in Spanje. Of het achteraf goed is dat ik bij Ajax ben gebleven? Dat weet je nooit.’’ De laatste weken klom Ajax langzaam omhoog en Heitinga klom mee. De Alphenaar behoorde woensdag in Groningen tot de zeldzame uitblinkers in de Ajax-defensie. Dat leidde alsnog tot een plek in de voorselectie voor het WK.
,,Ik ben me steeds blijven focussen op de eerstvolgende wedstrijden. Zo hoopte ik de bondscoach te overtuigen. Ik besef heus wel dat het moeilijk gaat worden. Maar ik moet de bondscoach zien te overtuigen, met die instelling ga ik ook de bekerfinale in. ’’
pi_37570862
quote:
Yannis Anastasiou speelt komende seizoen niet voor Willem II. De Tilburgers hebben in tegenstelling tot andere berichten geen belangstelling voor de Griekse spits, omdat ze zoeken naar een ander type aanvaller.
De Tricolores zijn op zoek naar een nieuwe spits, omdat revelatie Moussa Dembele zeer waarschijnlijk vertrekt uit Tilburg. "Vier clubs hebben een bod gedaan op Dembele", bekent voorzitter Hans Verbunt in het Brabants Dagblad. In Anastasiou heeft Willem II echter geen interesse. "We hebben niets aan routine. We willen snelheid. Dat is in het moderne voetbal steeds belangrijker aan het worden", verduidelijkt Verbunt.

Anastasiou's contract bij zijn werkgever Ajax loopt komende zomer af. Nu Willem II niet geïnteresseerd blijkt, lijkt Sparta de grootste kanshebber om de Griek over te nemen. Ook ADO Den Haag hengelt echter naar de diensten van de 33-jarige sptis.
quote:
Volgens RTV Noord is naast AZ ook Ajax geïnteresseerd in de diensten van FC Groningen-speler Gijs Luirink. Ook Feyenoord is volgens de Noordelijke omroep druk op de transfermarkt. De Rotterdammers zouden Erik Nevland willen inlijven.
Luirink heeft nog een contract tot medio 2009 en de Trots van het Noorden wil hem in principe niet kwijt. Toch zal AZ zeer binnenkort een bod uitbrengen op de jeugdinternational.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:32:08 #233
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_37570928
quote:
Boerrigter: "Ik kreeg geen echte kans"
--------------------------------------------------------------------------------
5 mei 2006
Derk Boerrigter speelt nog geen jaar bij Ajax, maar heeft zich de Amsterdamse bluf nu al eigen gemaakt. Op de website Highlow.nl laat de aanvaller van Jong Ajax weten dat hij zich klaar voelt voor de overstap naar het eerste elftal. Boerrigter werd afgelopen zomer door Ajax overgenomen van FC Twente. De negentienjarige linksbuiten heeft een wisselvallig seizoen achter de rug.

In de eerste seizoenshelft trainde de jongeling enige tijd mee met de A-selectie van trainer Danny Blind. Na een korte periode moest hij weer terug naar Jong Ajax. Boerrigter begreep er niets van en belandde vervolgens zelfs bij de beloften op de bank. "Blind vertelde me dat ik het goed gedaan had en Van der Lem gaf me ook complimentjes dat ik het niveau gemakkelijk aankon. Daarna is het een beetje bergafwaarts gegaan. Ik ben niet tevreden over dit seizoen. Natuurlijk niet. Ik had meer willen spelen. Ook beter willen spelen."

"Ik vond het jammer", zegt het talent op Highlow.nl over zijn terugkeer naar Jong Ajax. "Ik was graag bij het eerste gebleven. Ik vond dat ik het goed gedaan had. Op dat moment waren er helemaal geen linksbuitens. Boukhari is als linksbuiten niet geschikt. En Babel is een spits, geen echte linksbuiten. Babel heeft natuurlijk wel wat gepresteerd op het hoogste niveau en ik nog niks. Op zich wel logisch dat Blind voor hem koos, maar ik kreeg geen echte kans. Dat is jammer. Ik wil bij het eerste komen, en er blijven natuurlijk."
Jawel, je keek.
pi_37571000
quote:
Boukhari is als linksbuiten niet geschikt. En Babel is een spits, geen echte linksbuiten
Vertel het ze Derk!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:37:39 #235
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37571100
Tja dat is Blind zn schuld he, maar ja iedereen roept dat hij moet blijven...
Houd van een lijntje.
pi_37571213
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja dat is Blind zn schuld he, maar ja iedereen roept dat hij moet blijven...
hij heeft zelfs zijn eigen fan site www.dannymoetblijven.nl
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:47:04 #237
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37571398
Die houden niet van linksbuitens dan
Houd van een lijntje.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:57:33 #238
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37571728
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

hij heeft zelfs zijn eigen fan site www.dannymoetblijven.nl
Lijkt net een condoleanceregister.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 12:00:00 #239
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_37571794
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:57 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Lijkt net een condoleanceregister.
Je avatar

Jawel, je keek.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 12:04:17 #240
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37571923
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:00 schreef jna het volgende:

[..]

Je avatar

Zo maakt Huntelaar ook de winnende zondag, ik heb gewoon zo'n voorgevoel...
pi_37572267
Heitinga heeft dus nog een jong vriendinnetje ben benieuwd hoe ze eruit ziet, zal wel fotomodel type zijn
Haleloeja
pi_37572322
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:17 schreef Gelderland het volgende:
Heitinga heeft dus nog een jong vriendinnetje ben benieuwd hoe ze eruit ziet, zal wel fotomodel type zijn
http://www.yolanthevankasbergen.nl/
  vrijdag 5 mei 2006 @ 12:24:03 #243
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37572471
Houd van een lijntje.
pi_37572591
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

dat was toch alleen maar een gerucht ? En Yolanthe zit niet meer op school lijkt me.... Volgens mij hadie met ene Sofie-Charlotte.. maargoed... 't zullen allebei mooie dames zijn
Haleloeja
pi_37572636
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

[..]
Luirink, ik vind hem eigenlijk niet heel bijzonder, en Groningen zal ook wel een hoog bedrag ervoor vragen. Laat maar zitten dus.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 12:29:42 #246
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37572672
Dan vind ik die Sankoh beter
Houd van een lijntje.
pi_37572683
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan vind ik die Sankoh beter
Idd
  vrijdag 5 mei 2006 @ 12:50:33 #248
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_37573272
AJAX
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_37573513
Defour zet druk op management Genk

Steven Defour heeft in de Belgische krant Het Laatste Nieuws gezegd dat hij ontgoocheld zou zijn als de transfer naar Ajax mislukt. Daarmee zet hij druk op het management van KRC Genk.

De leidinggevenden van de Belgische voetbalclub zijn van mening dat Ajax 'onethisch' heeft gehandeld in het vroegste stadium van onderhandelingen en dat Genk daarom Defour in principe niet aan Ajax zou willen verkopen.

'Er is voor mij een mooie rol weggelegd bij Ajax. De clubleiding heeft mij overtuigd', zegt Defour. 'Als de transfer niet door gaat, zal ik ontgoocheld zijn'.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 13:03:44 #250
82589 S-Two
barba macacu
pi_37573684
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zij was laatst bij Raymann is laat waarin ze zei dat dat hele verhaal bullshit was.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')