Een paar mensen die voorbij komen lopen en hun duim opstekenquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:19 schreef Urquhart het volgende:
Die huldeging is een beetje overdreven.
Staan ze daar straks met die beker voor een leeg Leidscheplein
quote:Ajax en AZ spraken donderdagmiddag over problemen tussen de clubs
AZ meldt zojuist dat Ajax en AZ donderdagmiddag gesproken hebben over de problemen tussen de clubs. Bij dit gesprek waren namens AZ Dirk Scheringa en Toon Gerbrands aanwezig. Ajax werd vertegenwoordigd door John Jaakke en Maarten Fontein.
AZ laat weten dat het aan Ajax een aantal punten heeft duidelijk gemaakt dat dwarszat en waardoor irritatie bij de Alkmaarse club werd opgewekt. Ajax heeft daarop gemeld een aantal zaken te gaan onderzoeken, waarna de club weer terugkomt met haar bevindingen bij de Alkmaarders.
quote:'Jan Kromkamp komt niet naar Ajax'
'Jan Kromkamp komt niet naar Ajax'. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink. De laatste tijd dook de naam van de oud-AZ steeds meer op. Ajax zoekt een rechtsback als opvolger voor Hatem Trebelsi en daarbij werd direct gedacht aan Kromkamp. De Noord-Hollander staat nu onder contract bij Liverpool, maar komt daar zelden aan spelen toe.
RTVNH
Volgend onderwerp.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar krijg je toch de kriebels van. Dat de mooiste club in de wereld vertegenwoordigt wordt door John Jaakke en Maarten Fontein.
'De club ben ik niet, de club is Van Geel niet, de club is Jaakke niet, de club is Fontein niet. De club is de club Ajax en de fans'.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar krijg je toch de kriebels van. Dat de mooiste club in de wereld vertegenwoordigt wordt door John Jaakke en Maarten Fontein.
Dat zou jammer zijn.quote:
Mooiquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:41 schreef jna het volgende:
[..]
'De club ben ik niet, de club is Van Geel niet, de club is Jaakke niet, de club is Fontein niet. De club is de club Ajax en de fans'.![]()
En hij wil zelf graagquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:42 schreef Urquhart het volgende:
Keje Molenaar moet gewoon de voorzitter worden; hij heeft het charisma, een Ajacied en hij weet waar hij het over heeft.
Dus jij zou Cruijff ook niet als voorzitter willen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:52 schreef HerrFrietsaus het volgende:
En heeft bij Feyenoord gespeeld.
Iedereen maakt fouten in z'n leven...quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:52 schreef HerrFrietsaus het volgende:
En heeft bij Feyenoord gespeeld.
Niet alles wat met Ajax heeft te maken maar alles wat met de organisatie heeft te maken. En daarin heeft hij gewoon gelijk. Hij is trouwens niet de enige die dat zegt, ene Cruijff ook.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:40 schreef marsu het volgende:
Ik vond Keje Molenaar eerst ook fantastisch, maar toen hij geen AD werd, vond hij het nodig om in Nummer 14 alles wat met Ajax te maken had af te kraken. Nu hoef ik m niet meer![]()
quote:
quote:
Ondanks dat het mooi klonk had ik het idee dat hij een beetje goodwill aan het kweken was bij de fans.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:41 schreef jna het volgende:
[..]
'De club ben ik niet, de club is Van Geel niet, de club is Jaakke niet, de club is Fontein niet. De club is de club Ajax en de fans'.![]()
Boeien, Danny is een echte Ajacied.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ondanks dat het mooi klonk had ik het idee dat hij een beetje goodwill aan het kweken was bij de fans.
Ajax - Juventus van vorig seizoen hequote:Op donderdag 4 mei 2006 23:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Hier met die cup vuile klootzakken!
Dan wil ik die cup nog welquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ajax - Juventus van vorig seizoen he
Oh hebben ze die ook al lopen manipuleren...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ajax - Juventus van vorig seizoen he
Daarom ook, weer Juventus...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Oh hebben ze die ook al lopen manipuleren...
Hoorde ik net ook ja, ongelofelijk eig..quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Het schijnt dat Ajax - Juventus dus onder zeer omstreden omstandigheden is gespeeld... De directeur van Juventus had de macht zelf te bepalen wie de wedstrijden van zijn club floot. Weer Juventus.
Staat oa. op teletekstquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:00 schreef Radegast het volgende:
Waar hebben jullie dat gehoord?
Ik zag het op Studio Sport geloof ik. Of Euronews.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:00 schreef Radegast het volgende:
Waar hebben jullie dat gehoord?
Zo sterk speelt ie niet de laatste weken, vind ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:02 schreef -Wolf- het volgende:
Waarom is Emanuelson eigenlijk niet uitgenodigd voor dat trainingskamp van Oranje?
Ach ja, als Huntelaar ons maar naar die gouden cup schiet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:03 schreef Riro het volgende:
[..]
Zo sterk speelt ie niet de laatste weken, vind ik
Ik ben altijd in die jongen blijven geloven.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:04 schreef VoreG het volgende:
Heitinga trouwens weer wel.
Ja idd, die komt goed terug.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:04 schreef VoreG het volgende:
Heitinga trouwens weer wel.
Ik denk dat hij met Foppe meegaat naar Portugal.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:02 schreef -Wolf- het volgende:
Waarom is Emanuelson eigenlijk niet uitgenodigd voor dat trainingskamp van Oranje?
Foppe is wanhopig. Al z'n Ajaxtalenten doen mee met het grote Oranje.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met Foppe meegaat naar Portugal.
Hasan Sas... ex-collega van mij was een vriend van Sas. Voor de rest heb ik helemaal niets met Hasan Sas.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:45 schreef magnifor het volgende:
Ajax zou een aanbod gedaan hebben voor Hasan Sas.
http://www.webaslan.com/haberler/17887.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |