Ajax - Juventus van vorig seizoen hequote:Op donderdag 4 mei 2006 23:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Hier met die cup vuile klootzakken!
Dan wil ik die cup nog welquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ajax - Juventus van vorig seizoen he
Oh hebben ze die ook al lopen manipuleren...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ajax - Juventus van vorig seizoen he
Daarom ook, weer Juventus...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Oh hebben ze die ook al lopen manipuleren...
Hoorde ik net ook ja, ongelofelijk eig..quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Het schijnt dat Ajax - Juventus dus onder zeer omstreden omstandigheden is gespeeld... De directeur van Juventus had de macht zelf te bepalen wie de wedstrijden van zijn club floot. Weer Juventus.
Staat oa. op teletekstquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:00 schreef Radegast het volgende:
Waar hebben jullie dat gehoord?
Ik zag het op Studio Sport geloof ik. Of Euronews.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:00 schreef Radegast het volgende:
Waar hebben jullie dat gehoord?
Zo sterk speelt ie niet de laatste weken, vind ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:02 schreef -Wolf- het volgende:
Waarom is Emanuelson eigenlijk niet uitgenodigd voor dat trainingskamp van Oranje?
Ach ja, als Huntelaar ons maar naar die gouden cup schiet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:03 schreef Riro het volgende:
[..]
Zo sterk speelt ie niet de laatste weken, vind ik
Ik ben altijd in die jongen blijven geloven.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:04 schreef VoreG het volgende:
Heitinga trouwens weer wel.
Ja idd, die komt goed terug.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:04 schreef VoreG het volgende:
Heitinga trouwens weer wel.
Ik denk dat hij met Foppe meegaat naar Portugal.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:02 schreef -Wolf- het volgende:
Waarom is Emanuelson eigenlijk niet uitgenodigd voor dat trainingskamp van Oranje?
Foppe is wanhopig. Al z'n Ajaxtalenten doen mee met het grote Oranje.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met Foppe meegaat naar Portugal.
Hasan Sas... ex-collega van mij was een vriend van Sas. Voor de rest heb ik helemaal niets met Hasan Sas.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:45 schreef magnifor het volgende:
Ajax zou een aanbod gedaan hebben voor Hasan Sas.
http://www.webaslan.com/haberler/17887.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |