Donequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu alleen de footer nog in de OPpo
[afbeelding]
Sorry ik bedoelde natuurlijk voormalig afrikaan waarschijnlijk via een omweg afkomstig uit een slavenfamiliequote:
Bedeeld met leugenachtige gelaatsuitdrukking.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde natuurlijk voormalig afrikaan waarschijnlijk via een omweg afkomstig uit een slavenfamilie
[afbeelding]
Nitrous dusquote:
Jawohl herr Oberstquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Ehhhh Du Da, GIB MAL GAS!!!!"
[afbeelding]
Je hebt een mooie dag uitgekozen om zulks een vent te erenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jawohl herr Oberst
[afbeelding]
[afbeelding]
Boeiendquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt een mooie dag uitgekozen om zulks een vent te eren
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Boeiend
Wat dacht je van al die duitse vlaggen die dit topic opfleuren![]()
WTF?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GELUL !
Vandaar de [/imf]?
[afbeelding]
LOLLERCAUSTquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:30 schreef hermandeperman het volgende:
Ik typ tegenwoordig doorzichtig ofzo
In m'n quote kun je m'n tekst wel zien maar in m'n gewone post niet
[afbeelding]
Opa to the rescue!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:38 schreef Googolplexian het volgende:
Mukie ... help!
(of eenieder die mij zou kunnen helpen een .DWG bestand om te zetten naar een .PDF)
Mail het me maar, hermandeperman aap wanadoo.nl , krijg je hem zo terugquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:38 schreef Googolplexian het volgende:
Mukie ... help!
(of eenieder die mij zou kunnen helpen een .DWG bestand om te zetten naar een .PDF)
snelle jellequote:Op donderdag 4 mei 2006 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mail het me maar, hermandeperman aap wanadoo.nl , krijg je hem zo terug
--edit-- Je bent al geholpen lees ik...?
Heb je alvast goede zonnebrandcreme gehaald voor op Assen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik blijf nog maar even voor de straling van mijn monitor zitten![]()
Ja man, echt FUCKING engquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Buiten, dat is toch waar allemaal andere mensen zijn enzo?![]()
Wat wil je precies...?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:27 schreef Googolplexian het volgende:
Ik leek geholpen maar toch niet
proggie werkt prima tot je 'm regged ... dan crashed ie bij export (en ik wil toch wel graag die SPECIMEN eruit)
ja man, buurman met zijn grote heggeknipschaar ding enzoquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja man, echt FUCKING eng
[afbeelding]
Mail hem mij dan, ik doe het met AutoCadquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:29 schreef Googolplexian het volgende:
heb een CAD (DWG) bestand waar een PDF van gemaakt moet worden maar de converter die Opa me stuurde doet het niet goed (crashed m'n PC van)
Ha ha! Het was een virus!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:29 schreef Googolplexian het volgende:
heb een CAD (DWG) bestand waar een PDF van gemaakt moet worden maar de converter die Opa me stuurde doet het niet goed (crashed m'n PC van)
Ben op m'n werk eh....quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:37 schreef Hugster het volgende:
Herm ik heb net even snel een filmpje voor je opgenomen
ff uploaden ergens
Kan je daar geen wmv of mov kijken?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben op m'n werk eh....
[afbeelding]
Conflictje op deze overvolle PCquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ha ha! Het was een virus!![]()
da's dus minder, hier werkt het wel gewoon..
Zereux des codecsquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kan je daar geen wmv of mov kijken?
[afbeelding]
ik doe m'n sjonnie petje wel opquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je alvast goede zonnebrandcreme gehaald voor op Assen?
ik kreeg net een mailtje, ik mag die 2.0 16v voor 1300 komen ophalen
Wie?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
Plak je nou elke keer handmatig dat fanboy-plaatje in je posts?
Cool, link?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee gaat automatisch met een firefox extentie
[afbeelding]
Damn!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:50 schreef Fugie het volgende:
http://antandpete.vault5.com/phpBB2/viewtopic.php?t=85
goeiemorgen meneer de geile auto
oepsquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:56 schreef PNG het volgende:
Krijg net een boete binnen voor 42 km/h te hard. Ehhhhh.
Eerst Hilbert mailen, ding staat op 190.000km maar bij 180.000 is de distributie niet vervangenquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik doe m'n sjonnie petje wel op![]()
wanneer ga je hem halen?
fijn zo'n registratiequote:Op donderdag 4 mei 2006 13:56 schreef PNG het volgende:
Krijg net een boete binnen voor 42 km/h te hard. Ehhhhh.
Ik wou weten of je elke keer handmatig dit plaatje onder je posts plakte..quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar heb je het over
[afbeelding]
Ik zie geen plaatje...?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik wou weten of je elke keer handmatig dit plaatje onder je posts plakte..
Maar ik ben er al achter.
Je kunt natuurlijk ook AutoCad "kopen"quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:06 schreef Googolplexian het volgende:De oorspronkelijke PDF was scherper maar hier is heel goed mee te werken
dank U, O, grote blanke krijger van me.
Titel zegt al genoegquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:10 schreef Hugster het volgende:
Nou herm hier heb je em hoor![]()
KLIKKERDEKLIK
[afbeelding]
Dacht ik al ja, dat wordt dan vanavondquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Titel zegt al genoeg![]()
![]()
Maar hij begint te jammeren over quicktime en active-x en blablaaaaablaaa...Vanavond
[afbeelding]
Ik kan/mag alles downloaden maar ben er te lui voorquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dacht ik al ja, dat wordt dan vanavond![]()
bedrijfscomputers
[afbeelding]
pfftquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan/mag alles downloaden maar ben er te lui voor
[afbeelding]
url?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:17 schreef Fugie het volgende:
omg
kom ik net op ebay de subwoofer tegen die ik al zoo lang wil, gelijk maar gekocht
Neh, ik moet ook nog allemaal Active-X shit downloaden enzoquote:
M'n comp kon het niet meer aan en is ermee opgehouden, wordt dus geen giga-JPG; sorryquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:43 schreef Googolplexian het volgende:
Ik zal later moeten teruglezendrukte ineens hier
excuus
Eigenlijk occupiedquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:21 schreef hermandeperman het volgende:
Huug/Sjoewe, wat gaan jullie morgenavond doen? FBG meet?
[afbeelding]
Mja hoor net dat ik morgen niet hoef te werken, dus dacht, ZUIPENquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Eigenlijk occupied
Waar/hoe?
[afbeelding]
Welke is het geworden?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:11 schreef M5 het volgende:
Hoi
en m'n nieuwe surroundsetje blaast heerlijk![]()
ik had net ff Gladiator en Roninquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zeg begin scene saving privat ryan![]()
Echt top met DTS...
Zul je altijd zien als je hem wil verkopenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:26 schreef PeuRac het volgende:
Tering, was ik net mn auto, barst mn ruit spontaan
Altijd jammer dat die spelletjes die motorgeluiden veel te hoog laten klinkenquote:
* hermandeperman slikt een zwik opmerkingen over Alfa's inquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:26 schreef PeuRac het volgende:
Tering, was ik net mn auto, barst mn ruit spontaan
Dat komt wel door de microfoon van de cam ook, is gewoon met camcorder voor de tv gedaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Altijd jammer dat die spelletjes die motorgeluiden veel te hoog laten klinken![]()
Net een naaimachine
morgen komt er een nieuwe in, lang leve de verzekeringquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zul je altijd zien als je hem wil verkopen![]()
Soundpipe voor nog meer herrie of gewoon ander geluid?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:33 schreef BoJo het volgende:
ik heb een afspraak bij EPS staan voor een RVS soundpipe en mijn uitlaat recht en strak eronder te laten zetten![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
morgen komt er een nieuwe in, lang leve de verzekering
Mn auto stond de hele dag al in de zon, toen bedacht ik me wel ff de auto te gaan wassen![]()
Gaat prima hoor, moet je alleen snel zijnquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]auto in de zon wassen werkt echt voor geen meter
ik heb er al 1 van supersprint alleen die is te kort, dus geluid zal weinig uitmaken (gelukkig, al genoeg herriequote:Op donderdag 4 mei 2006 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Soundpipe voor nog meer herrie of gewoon ander geluid?
Mwa op de ring zul je waarschijnlijk je uitlaat vanaf het spruitstuk wel verliezenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb er al 1 van supersprint alleen die is te kort, dus geluid zal weinig uitmaken (gelukkig, al genoeg herrie) maar de uitlaat komt dan veel netter en strak te hangen
![]()
als het echt gebeurd dan kom ik je opzoeken mr. profeet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mwa op de ring zul je waarschijnlijk je uitlaat vanaf het spruitstuk wel verliezen![]()
Ergens achter een curbstone blijven hangen
quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mwa op de ring zul je waarschijnlijk je uitlaat vanaf het spruitstuk wel verliezen![]()
Ergens achter een curbstone blijven hangen
mja dat heb ik dus ook. maar ik heb nu aan 1 coaxial wel genoegquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:28 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Mijn onkyo, 3 optical en 1 coaxialik wil 3 coaxial en 1 optical
je moet die krengen juist ontwijken anders krijg je of vliegles of alles flikkert van je auto afquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Je wilt niet zien hoeveel gasten denken sneller te zijn als je over de kerpstones gaat![]()
![]()
Ligt maar net aan de bocht natuurlijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Je wilt niet zien hoeveel gasten denken sneller te zijn als je over de kerpstones gaat![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
als het echt gebeurd dan kom ik je opzoeken mr. profeet.![]()
jij hebt geen 5-cilinder turbo uitlaat geluidquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:27 schreef Fugie het volgende:
radio uit ?
man ik blaas heel middelburg omver
nee daarom, en ik vind die wind altijd zon teringherrie maken dus dan gaat de volumeknop maar openquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:45 schreef M5 het volgende:
[..]
jij hebt geen 5-cilinder turbo uitlaat geluid
Dat heb ik dus ook altijd geleerd, maar ik zag echt veel idioten die hun maag inhoud nog een keer aan het schudden waren op zandvoortquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet die krengen juist ontwijken anders krijg je of vliegles of alles flikkert van je auto af![]()
Ik heb geleerd dat je altijd van de kerbstones af moet blijven, je wint er (vrijwel) niks mee, de kans is veel groter dat je controle over de auto verliest.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ligt maar net aan de bocht natuurlijk![]()
Sommige curbs kun je goed nemen en anders zijn weer veel te hoog dus tja
Daar kunnen ze het blijbaar hebben ofso, geen idee, ik ging zelf ook 1x over de kerbstones op zandvoort omdat ik werd afgesneden, maar dat vonden mn nieren niet tofquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:50 schreef Fugie het volgende:
en in formule 1 doen ze het allemaal, peu waaorm is dat dan ?
je zegt het verkeerd, met een lompe particuliere auto heb je er iid nix aan. Maar met een formule 1 waggie moet je wel om te winnen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar kunnen ze het blijbaar hebben ofso, geen idee, ik ging zelf ook 1x over de kerbstones op zandvoort omdat ik werd afgesneden, maar dat vonden mn nieren niet tof
Ik loop niet te zijken over mn nieren, ik was 6 jaar geleden iets te enthousiast bij het mountainbikenquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
je zegt het verkeerd, met een lompe particuliere auto heb je er iid nix aan. Maar met een formule 1 waggie moet je wel om te winnen.
En dat over die nieren, dat is gewoon training. Niet zo aanstellen en ramme met die bak verdomme mietje!
waar heb je nieren voor nodig als je geen BMW hebt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik loop niet te zijken over mn nieren, ik was 6 jaar geleden iets te enthousiast bij het mountainbiken![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
je zegt het verkeerd, met een lompe particuliere auto heb je er iid nix aan. Maar met een formule 1 waggie moet je wel om te winnen.
En dat over die nieren, dat is gewoon training. Niet zo aanstellen en ramme met die bak verdomme mietje!
Misschien om naar de wc te gaan, anders wordt je zo opgezwollen enzoquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waar heb je nieren voor nodig als je geen BMW hebt?
Dat is omdat er op circuit zandvoort slechte curbs liggen in veel bochten, dat zijn bijna schuinafgesneden stoepranden in plaats van vlakke tegels die onder een schuine hoek liggenquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar kunnen ze het blijbaar hebben ofso, geen idee, ik ging zelf ook 1x over de kerbstones op zandvoort omdat ik werd afgesneden, maar dat vonden mn nieren niet tof
Ik had heus wel ranja voor je gekocht hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:02 schreef Fugie het volgende:
nee daar ga ik niet tegen voetballen, en ik drink alleen maar ranja
Puike bakquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:11 schreef M5 het volgende:
[..]
stukje van de Ferrari 599 GTB Fiorano
[[url=http://img146.imagevenue.com/loc153/th_62903_599_gtb_1280_14.jpg]afbeelding][/URL]
Toffe bak die alfaquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:26 schreef lipje het volgende:
mijn nieuwste spot:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:26 schreef lipje het volgende:
mijn nieuwste spot:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je vriend Billy komt over een paar dagen in Ljouwertquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:31 schreef ook_gek het volgende:
Klubbheads pres Dutch Klubb Sessions - -M.U.S.I.C
Je kan zeggen wat je wilt maar de klubbheads begrijpen echt wel hoe je een nummer moet maken![]()
Het is ook niet zo gek dat dj jean altijd maar nummer 1 nummers heeft. Komen allen uit de handen van de klubbheads
die audiquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:26 schreef lipje het volgende:
mijn nieuwste spot:
[afbeelding]
[afbeelding]
zo eentje had/heeft mijn neef (weet niet of ie al verkocht is) in dezelfde kleurquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:26 schreef lipje het volgende:
mijn nieuwste spot:
[afbeelding]
[afbeelding]
ze maken dikke winst want ze betalen de heffing niet. Dit omdat ze in duitsland zitten. Een rechtzaak hier om hebben ze al gewonnenquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
Beste
Op 24/08/2005 hebben wij U een factuur gestuurd waar wij 16% BTW op berekend hebben.
Het btw bedrag bedroeg 7,53 Euro.
Wij zijn er verkeerdelijk van uitgegaan dat wij het Duitse BTW tarief (16%) moesten berekenen.
Met deze mail willen we U dus op de hoogte stellen van het verkeerd berekende BTW bedrag.
Voor een verkoop naar Nederland geldt er een BTW tarief van 19%.
Deze BTW verklaring leidt niet tot een teruggave of bijbetaling.
Goed bezig CDRwinkelZal ze wel wat geld gaan kosten
Oh das dan positiefquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze maken dikke winst want ze betalen de heffing niet. Dit omdat ze in duitsland zitten. Een rechtzaak hier om hebben ze al gewonnen![]()
bestaan er ook kleine ( 1:1 ) Bentley's dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:54 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zag vandaag nog een Bentley een HELE grote
een belg met kenteken SIR 007
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bestaan er ook kleine ( 1:1 ) Bentley's dan?
Enigste foto die ik even snel kon vindenquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Uit je broekkie voor een Rolls
[TK] EOS 300D Kit, grip, UV filter
maar goed dat ik eens ging neuzen in V&A![]()
Jij niet nee... Ik had het over mezelf dit keerquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Enigste foto die ik even snel kon vinden
En je hebt geen geld voor die spullen joh![]()
Ik had het ook over jouquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij niet nee... Ik had het over mezelf dit keer
Onder welke steen heb jij de afgelopen tijd gezeten....?quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen tijd gezeten....?RR heeft al jaaaaaaaren het stilstaande logo en dat ze zoveel kosten WEET je gewoon....
[afbeelding]
NEE DAT MEEN JE NIET?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
asje dat silfurur wyffie aanraakt klapt se weg
![]()
!!!!11!!!!!1!!!
Mja, rijkeluisbolides boeien me niet dus het zeegt wel watquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NEE DAT MEEN JE NIET?![]()
![]()
Ik bedoel, zelfs Alexxxx weet het Bara
(nofi Lex)
[afbeelding]
1 op 4 gereden vandaag in een oude doch rappe italiaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
lekkere Alfa
ik heb er vandaag ook relatief veel oude doch rappe Italianen op gezet![]()
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, rijkeluisbolides boeien me niet dus het zeegt wel wat
Nee maar normaal laten ze niet zomaar iemand de hoofd showroom onbewaakt in waar alle auto's van 1 ton en meer staan, omdat er is een auto beschadigd was en zonder wat te zeggen was die persoon weer weggegaan...quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
puik
en dat jij je er iets van aantrekt dat mensen raar over je zullen dneken als je een foto maakt![]()
Dat is opzich BEST zondequote:Op donderdag 4 mei 2006 22:49 schreef Modus het volgende:
Ja eh, hier maar ff dan..
[afbeelding]
Huisvlijt..
Dankjequote:Op donderdag 4 mei 2006 22:52 schreef Hugster het volgende:
en dan heeft hij standaard al een C klasse interieur tegenwoordig
De E neus verneukt hem helemaal zeg![]()
De G is stoer zoals jij is
[afbeelding]
Vind ik de lelijkste Ferrari ooitquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:59 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]. Die zijn zoooo strak.
.
Apple toetsenbordquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja jij ook natuurlijk
M'n toetsenbord heeft gewoon een eigen willetje![]()
[afbeelding]
Nog nooit een foto van een F50 of een Enzo gezien dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vind ik de lelijkste Ferrari ooit
[afbeelding]
deze is ook draadloosquote:
Hihiquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja jij ook natuurlijk
M'n toetsenbord heeft gewoon een eigen willetje![]()
[afbeelding]
Had je hem gesloopt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
deze is ook draadloos
[afbeelding]
KOMT NATUURLIJK OMDAT HIJ NOG NIET GEMONTEERD IS JOH!1!!11![]()
11WAHAHAHAHA !
(11!1 één 11!!
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Maar godverdomme wat een mooie lul zegquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hihi
En wat een lul zeg
[afbeelding]
Ja google had het gedaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had je hem gesloopt?![]()
[afbeelding]
Patser met je mooie spullenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja zo eentje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
JAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar godverdomme wat een mooie lul zeg
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja google had het gedaan![]()
![]()
[afbeelding]
Hij kan dan nog wel mooi zijn, maar ook ik zit in de zooiquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Patser met je mooie spullenZit ik hier in deze bende
[afbeelding]
[afbeelding]
Je foto is halfquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij kan dan nog wel mooi zijn, maar ook ik zit in de zooi
[afbeelding]
[afbeelding]
Patsen met je ROTZOOI is zooooo 1994quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij kan dan nog wel mooi zijn, maar ook ik zit in de zooi
[afbeelding]
[afbeelding]
Heyquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:27 schreef Sjoewe het volgende:
In Amsterdam![]()
De draaidag begint morgen om 7 uurDus ik ga tukken.
[afbeelding]
videobandenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Patsen met je ROTZOOI is zooooo 1994
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:27 schreef Sjoewe het volgende:
In Amsterdam![]()
De draaidag begint morgen om 7 uurDus ik ga tukken.
[afbeelding]
gewonnenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Patsen met je ROTZOOI is zooooo 1994
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja, ik ken idd niemand anders die in een dronken bui omdat 'ie te lui was om af te wassen alle borden en glazen maar kapotgeslagen heeft nee in z'n eigen huiskamerquote:
Wowquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hey
check dit![]()
Succes morgen![]()
[afbeelding]
Videobandenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Videobanden
[afbeelding]
[afbeelding]
Truzzelquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wow
Ik zei het toch :p
Naja Truzzel
[afbeelding]
Heb je een BlauPunkt autoradio?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag wel weer bezig geweest in mn zoektocht naar George Baker casettebandejes btw
Want
[_] Lada Niva
[x] autoradio inclusief casettespeler
[_] George Baker casettebandje
Geen idee.... wel een vrij goeie, want ik heb hem van de overheid ge.... euh.... kregenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je een BlauPunkt autoradio?
[afbeelding]
De overheid is per definitie goedquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee.... wel een vrij goeie, want ik heb hem van de overheid ge.... euh.... kregen
Ik ken er eentjequote:Op donderdag 4 mei 2006 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik ken idd niemand anders die in een dronken bui omdat 'ie te lui was om af te wassen alle borden en glazen maar kapotgeslagen heeft nee in z'n eigen huiskamer![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Nee. Maar dit was bij Vitens, en de werken alleen met het beste van het bestequote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De overheid is per definitie goed
[afbeelding]
Ze zijn goed terechtgekomenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Videobanden
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee dat meen je nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ken er eentjeGekke Vinkie
[afbeelding]
Makitaquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Maar dit was bij Vitens, en de werken alleen met het beste van het beste
LInde heftrucks, Hilti boormachines, wavin buizen, enzovoort
Jazekerquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze zijn goed terechtgekomen
[afbeelding]
de borden dan hčquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze zijn goed terechtgekomen
[afbeelding]
In't racemonsterquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou de 3 vuilniszakken met VHS tapes die Herm bij me op heeft gehaald ook hoor![]()
[afbeelding]
En radiobediening aan't stuur enzoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Schakelen als Schumacher gek![]()
[afbeelding]
Machtigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En radiobediening aan't stuur enzo![]()
[afbeelding]
idd echt SICKquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zit nu Zembla te kijken "Verslaafd aan kinderporno"
Goddomme wat FUCKING ziek zijn die mensen![]()
![]()
[afbeelding]
Daar heb jij meer het uiterlijk vanquote:
Jij hebt anders ook redelijk een zwerverslook, afgaand op de foto's die ik van je gezien heb.quote:
Waarom word er gesuggereerd dat deze persoon uit Harlingen komt? De text op de muur is duidelijk afkomstig van iemand uit de gemeente Dantumadeel, Dongeradeel of Kollumerland. Echter is daar hgeen hoogbouw in deze stijl.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:58 schreef hermandeperman het volgende:
Rare jongens, die Friezen
[afbeelding]
[afbeelding]
Je zou denken dat hij het verschil zou weten, wonend in een stad met het hoogste percentage inwoners niet geboren in de EUquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:15 schreef hermandeperman het volgende:
En daar moest ik ook erg hard om lachen toen ja Lex![]()
[afbeelding]
Ik dacht dat dat Rotterdam wasquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je zou denken dat hij het verschil zou weten, wonend in een stad met het hoogste percentage inwoners niet geboren in de EUEn dat zijn heul niet allemala ambassadeurs
Hm.... bel je het CBS even? Hier moet even duidelijkheid over komen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Rotterdam was
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ook_gek in het gumballtopic over een ongeluk in Marokko:
"op het filmpje daarvan zag je al die Turken schrikken"
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom word er gesuggereerd dat deze persoon uit Harlingen komt? De text op de muur is duidelijk afkomstig van iemand uit de gemeente Dantumadeel, Dongeradeel of Kollumerland. Echter is daar hgeen hoogbouw in deze stijl.
Goedemorgen
edit: of ook_gek heeft het geschreven...
ook_gek in het gumballtopic over een ongeluk in Marokko:
"op het filmpje daarvan zag je al die Turken schrikken"
Kan het ook niet vinden met Googlequote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm.... bel je het CBS even? Hier moet even duidelijkheid over komen.
CBS.nl ook niet?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kan het ook niet vinden met Google
[afbeelding]
Een grouphug zonder Hugster is als een auto zonder brandstofquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Het is ook wel fijn om hier te buurten hoor
grouphug?![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een grouphug zonder Hugster is als een auto zonder brandstof
[afbeelding]
En als je de EU gebroen allochtonen mee laat tellen is er een compleet limburgse top 10 geloof ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel
2004:
1. Rotterdam
2. Amsterdam
3. Den Haag
4. Utrecht
[afbeelding]
Mja, die voelen zich gewoon thuis in een stukje Nederland wat Nederlanders niet willen erkennen als Nederlandquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En als je de EU gebroen allochtonen mee laat tellen is er een compleet limburgse top 10 geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |