Donequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu alleen de footer nog in de OPpo
[afbeelding]
Sorry ik bedoelde natuurlijk voormalig afrikaan waarschijnlijk via een omweg afkomstig uit een slavenfamiliequote:
Bedeeld met leugenachtige gelaatsuitdrukking.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde natuurlijk voormalig afrikaan waarschijnlijk via een omweg afkomstig uit een slavenfamilie
[afbeelding]
Nitrous dusquote:
Jawohl herr Oberstquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Ehhhh Du Da, GIB MAL GAS!!!!"
[afbeelding]
Je hebt een mooie dag uitgekozen om zulks een vent te erenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jawohl herr Oberst
[afbeelding]
[afbeelding]
Boeiendquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt een mooie dag uitgekozen om zulks een vent te eren
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Boeiend
Wat dacht je van al die duitse vlaggen die dit topic opfleuren![]()
WTF?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GELUL !
Vandaar de [/imf]?
[afbeelding]
LOLLERCAUSTquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:30 schreef hermandeperman het volgende:
Ik typ tegenwoordig doorzichtig ofzo
In m'n quote kun je m'n tekst wel zien maar in m'n gewone post niet
[afbeelding]
Opa to the rescue!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:38 schreef Googolplexian het volgende:
Mukie ... help!
(of eenieder die mij zou kunnen helpen een .DWG bestand om te zetten naar een .PDF)
Mail het me maar, hermandeperman aap wanadoo.nl , krijg je hem zo terugquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:38 schreef Googolplexian het volgende:
Mukie ... help!
(of eenieder die mij zou kunnen helpen een .DWG bestand om te zetten naar een .PDF)
snelle jellequote:Op donderdag 4 mei 2006 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mail het me maar, hermandeperman aap wanadoo.nl , krijg je hem zo terug
--edit-- Je bent al geholpen lees ik...?
Heb je alvast goede zonnebrandcreme gehaald voor op Assen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik blijf nog maar even voor de straling van mijn monitor zitten![]()
Ja man, echt FUCKING engquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Buiten, dat is toch waar allemaal andere mensen zijn enzo?![]()
Wat wil je precies...?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:27 schreef Googolplexian het volgende:
Ik leek geholpen maar toch niet
proggie werkt prima tot je 'm regged ... dan crashed ie bij export (en ik wil toch wel graag die SPECIMEN eruit)
ja man, buurman met zijn grote heggeknipschaar ding enzoquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja man, echt FUCKING eng
[afbeelding]
Mail hem mij dan, ik doe het met AutoCadquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:29 schreef Googolplexian het volgende:
heb een CAD (DWG) bestand waar een PDF van gemaakt moet worden maar de converter die Opa me stuurde doet het niet goed (crashed m'n PC van)
Ha ha! Het was een virus!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:29 schreef Googolplexian het volgende:
heb een CAD (DWG) bestand waar een PDF van gemaakt moet worden maar de converter die Opa me stuurde doet het niet goed (crashed m'n PC van)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |