Haha, alsof een andere trainer hier veel meer uithaalt?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:44 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. De groep en Jans zijn echter op een punt geraakt dat er geen winst meer te boeken is.
Flikker toch op man jankerds. Met Garcia (duurste jeugdspeler ooit van Real) en de man van 15 miljoen voorin en een meer dan gemiddelde keeper Luciano achterin mag je jezelf echt niet vergelijken met Utrecht, NAC of NEC hoor. Doe even heel snel niet zo calimero.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:50 schreef TvhN het volgende:
[..]
Haha, alsof een andere trainer hier veel meer uithaalt?Het is vrij simpel: Ajax, PSV, AZ, sc Heerenveen en FC Twente werken met een (veel) groter budget, beschikken over betere spelers én een bredere selectie. Wij moeten ons vergelijken met clubs als Utrecht, NEC, NAC Breda en op dit moment ook nog Feyenoord. Als je het zo bekijkt zijn we prima bezig.
Anders doe je even normaal.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:59 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Flikker toch op man jankerds. Met Garcia (duurste jeugdspeler ooit van Real) en de man van 15 miljoen voorin en een meer dan gemiddelde keeper Luciano achterin mag je jezelf echt niet vergelijken met Utrecht, NAC of NEC hoor. Doe even heel snel niet zo calimero.
Ik dacht dat de begroting van Groningen ook wel rond de twintig, vijfentwintig miljoen lag. Of zit ik nu helemaal fout?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Anders doe je even normaal.
Feit is gewoon dat wij ons met die clubs horen te vergelijken op basis van begroting.
16,3 miljoen.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik dacht dat de begroting van Groningen ook wel rond de twintig, vijfentwintig miljoen lag. Of zit ik nu helemaal fout?
Ja maar niet qua spelersmateriaal, kom op zeg. Dat ben je toch wel met mij eens?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Anders doe je even normaal.
Feit is gewoon dat wij ons met die clubs horen te vergelijken op basis van begroting.
Wie heeft het over tevreden? Als je kijkt naar onze selectie, springt alleen Berg daar bovenuit als iemand met een hoge marktwaarde. Verder is onze spelersgroep aan de smalle kant, iets wat ons al eerder heeft opgebroken in de strijd om de eerste 5.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:32 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja maar niet qua spelersmateriaal, kom op zeg. Dat ben je toch wel met mij eens?
Martin Jol had qua begroting met RKC ook wel eens lager moeten eindigen.
Je gaat toch niet enkel tevreden zijn omdat je qua begroting gelijk staat met de hierboven genoemde teams. Anderszijds kan ik er wel inkomen, want anders hadden jullie ook een betere coach kunnen aantrekken
Dat is ook een van de grootste kritiekpunten die de supporters op Jans hebben. Hoewel een fitte van de Laak altijd basis hoort te staan.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef DeVinger het volgende:
Smalle selectie ok, maar ik vind ook niet dat Jans nou altijd de beste opstelling maakt. Wat moet een Martijn Meerdink in de basis, of een Koen vd Laak bijv.
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef DeVinger het volgende:
Smalle selectie ok, maar ik vind ook niet dat Jans nou altijd de beste opstelling maakt. Wat moet een Martijn Meerdink in de basis, of een Koen vd Laak bijv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:08 schreef TvhN het volgende:
[..]
!
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/KoenVanDeLaak.htmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn stats zijn niet super toch? Ik wist niet dat hij zo goed is dan gezien jullie reactie idd.
Wat maakt hem zo goed dan?
Van de Laak speelt voornamelijk op de rechtsmid en werkt altijd als een paard. Hem afrekenen op het aantal doelpunten dat hij maakt, slaat dus nergens op.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:19 schreef DeVinger het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/KoenVanDeLaak.htm
Zijn stats zijn niet super toch? Ik wist niet dat hij zo goed is dan gezien jullie reactie idd.
Wat maakt hem zo goed dan?
Als de selectie fit was geweest had Groningen zeker een paar punten meer moeten hebben. Missen toch een aantal belangrijke spelers zoals Andersson en De Roover. Maar het zit ook vaak wel erg lullig tegen dit seizoen, 3x diep in blessuretijd op de broek gekregen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:59 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Flikker toch op man jankerds. Met Garcia (duurste jeugdspeler ooit van Real) en de man van 15 miljoen voorin en een meer dan gemiddelde keeper Luciano achterin mag je jezelf echt niet vergelijken met Utrecht, NAC of NEC hoor. Doe even heel snel niet zo calimero.
Wat een dikke mongool met in zn Univéjasquote:Op maandag 9 maart 2009 18:04 schreef venomsnake het volgende:
Bovendien verkoopt hij de club goed.![]()
Ik las in de VI dat er enorm veel spelers zijn die graag onder hem zouden willen trainen.
idd..quote:Op maandag 9 maart 2009 18:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat een dikke mongool met in zn Univéjas
Jans moest zich echt inhouden om hem niet bij de kraag te pakken.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Grote bek achter het hek..quote:Op maandag 9 maart 2009 18:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
quote:Ron Jans slaat miljoenenbod af
Zelfs een zeer lucratieve aanbieding van topclub CSKA Moskou kon Ron Jans eind december niet verleiden 'zijn' FC Groningen in de steek te laten. Hij sloeg een aanbod om in de Russische hoofdstad aan de slag te gaan als hoofdtrainer ijskoud in de wind en zweerde daarmee trouw aan zijn pas verlengde overeenkomst in de Euroborg.
Jans deed de bekentenis tijdens het maandelijkse interviewavondje met de stad-Groninger sportconnaisseur Piet van Dijken in cafe 't Zwarte Schaap. De roerganger van FC Groningen was deze keer hoofdgast samen met kunstenaar Martin Tissing. Jans zei dat het vliegticket al klaar lag om bij CSKA een contract te tekenen dat een miljoen euro per seizoen in zijn laatje zou brengen. Hij was de beoogd opvolger van Valeri Gazzaev, die vrijwillig afstand deed van zijn positie. Nadat Jans had bedankt, werd de Braziliaanse oud-international Zico benaderd. Hij zette begin januari wel zijn krabbel onder het vette contract. Jans zei eerder nee tegen FC Twente.
De coach van FC Groningen deed tijdens het avondje Van Dijken in 't Zwarte Schaap nog een opmerkelijke bekentenis. Hij gaf de KNVB te kennen dat ze hem in principe nooit hoeven te benaderen voor de job van bondscoach. “Dat lijkt me nu echt helemaal niks. Een totaal ander metier dan clubtrainer.”
DVHN
Zo ik denk dat niet veel mensen em dat niet hadden nagedaan.. respect hoor..quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:04 schreef venomsnake het volgende:
Bovendien verkoopt hij de club goed.![]()
Ik las in de VI dat er enorm veel spelers zijn die graag onder hem zouden willen trainen.
quote:alle friezen moetn dood
als ik ooit die kutfries tegenkom jonge
ja toen we in het uitvak zaten durfden ze ook dan wel he met middenvelders
maar buiten was het opeens afgelopen met die praatjes vna hen
stelletje lafaard
alle friezen moeten dood
FC GRONINGEN FOR LIFE
De invloed van Guus en Dick natuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2009 13:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik weiger het te geloven.
Wel grappig dat ene Ron Jans eerste keuze was boven Zico overigens.
Ron Jans heeft ons toch echt van degradatievoetbal naar Europees voetbal gebracht.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:55 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Ron Jans eigenlijk helemaal geen bijzondere trainer. Groningen doet het altijd leuk, maar ze excelleren nooit zoals Rutten weleens deed met Twente en Verbeek met Heerenveen.
Dat dus.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ron Jans heeft ons toch echt van degradatievoetbal naar Europees voetbal gebracht.
Grootste verschil is dat Rutten en Verbeek alweer weg zijn en het niet gered hebben bij de opvolgende club.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:55 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Ron Jans eigenlijk helemaal geen bijzondere trainer. Groningen doet het altijd leuk, maar ze excelleren nooit zoals Rutten weleens deed met Twente en Verbeek met Heerenveen.
Exact.. bijna zelfs CL voetbal. Maar bijna telt niet.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ron Jans heeft ons toch echt van degradatievoetbal naar Europees voetbal gebracht.
quote:Jans evenaart clubrecord bij FC Groningen
De wedstrijd FC Groningen-Vitesse is statistisch gezien bijzonder voor Groningen-trainer Ron Jans. De coach zit zondagmiddag voor de 226e keer op de bank bij de noorderlingen, wat een evenaring van het clubrecord van Hans Westerhof betekent.
Jans denkt dat zijn ploeg vanmiddag het spel zal maken in de Euroborg. "Zij zullen vanuit de omschakeling willen aanvallen. Vitesse heeft eigenlijk niets te verliezen en ook niets meer te winnen. Ze staan in een soort niemandsland. Alleen bij extreme resultaten zullen ze nog in de play-offs kunnen komen of juist in de problemen naar onderen", aldus Jans.
quote:Been, Jans en Beenhakker analisten bij NOS
Mario Been gaat komend seizoen aan de slag als analist bij de NOS. De hoofdtrainer van Feyenoord wordt ingezet bij de Champions League-wedstrijden op Nederland 3 en dat geldt ook voor zijn collega bij FC Groningen, Ron Jans.
Studio Sport gaat beide trainers inzetten als analistenkoppel. Been en Jans zijn komend seizoen tegelijkertijd veel te zien bij de Champions League-duels. Leo Beenhakker, technisch adviseur bij Feyenoord, zal op minder frequente basis aanschuiven.
Met het aantrekken van Been, Jans en Beenhakker heeft de NOS de analistenequipe in principe rond. Youri Mulder en Ronald Waterreus zijn komend seizoen ook te zien bij Studio Sport. Het programma is ook nog bezig Guus Hiddink te bewegen om tijdens het nieuwe voetbaljaar een aantal keer langs te komen.
Mario Been was vorig seizoen ook al bijzonder actief als analist. De coach werkte voor Eredivisie Live en ook bij SBS6 rondom wedstrijden van het Nederlands elftal. Been, toen nog trainer van NEC, gaf eerder aan niet meer voor Eredivisie Live te willen werken vanwege zijn werkzaamheden in De Kuip.
VI
Huh, wat? Is Ron Jans zo'n moppentapper?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:40 schreef Prosac het volgende:
Jans als analist.. tja, voor de vrolijke noot denk ik. Ik verwacht niet dat Jans anders is dan de clichébrakende analisten de afgelopen seizoenen.
Logisch ook.. aangezien ze maar 3 minuten hebben tussen de reclames.
quote:Ron Jans was bij Villarreal in beeld om de naar Real Madrid vertrokken Manuel Pellegrini op te volgen. Ondanks de aanhoudende interesse van de Europa League-deelnemer liet de coach weten dat hij zijn contract bij FC Groningen, dat over een jaar afloopt, per sé wilde uitdienen. Daarom besloot Villarreal in zee te gaan met Ernesto Valverde, die geen akkoord bereikte met Olympiakos Piraeus. (El Mediterraneo)
Onzin,net of dit het enigste dipje is dat Groningen de laatste 8 jaar heeft gehad.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De houdbaarheidsdatum is al een paar maanden verstreken
Klopt maar goed dat mag hem een seizoen gebeuren maar als de start dan volgend jaar bijvoorbeeld weer matig is dan kan het bestuur ook weinig anders meer dan afscheid nemen.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:41 schreef Joel-Smeets het volgende:
Onzin,net of dit het enigste dipje is dat Groningen in de laatste 8 jaar heeft gehad.
Met dit spelersmateriaal kom je ook niet heel ver, spelers met extra kwaliteiten als Suarez en Berg zie ik niet meer rondlopen in Groningen.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt maar goed dat mag hem een seizoen gebeuren maar als de start dan volgend jaar bijvoorbeeld weer matig is dan kan het bestuur ook weinig anders meer dan afscheid nemen.
Aan alles komt een eind, ook aan Jans. Die dingen werken nu eenmaal zoquote:Op woensdag 11 november 2009 19:41 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Onzin,net of dit het enigste dipje is dat Groningen de laatste 8 jaar heeft gehad.
Zijn toch ook wel flink wat jonge gasten die 'ie laat spelen hoor, denk maar aan Matavz en zeker aan Bacuna nu...quote:Op donderdag 12 november 2009 14:08 schreef Art_Core het volgende:
De meeste mensen kennen Jans alleen als de goedlachse vlot babbelende en spitsvondige tv-personality. Mensen die wekelijks op de tribune zitten zien ook zijn afwachtende stijl van voetballen, zijn veel te conservatieve en soms onbegrijpelijke wisselbeleid en het altijd maar vast houden aan de vaste hap van ervaren spelers.
Matavz is anders al aan zijn 3e seizoen bezig bij Groningen. En Bacuna is ook gewoon een noodgreep geweest omdat Andersson weer z'n knie verneukte.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:19 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Zijn toch ook wel flink wat jonge gasten die 'ie laat spelen hoor, denk maar aan Matavz en zeker aan Bacuna nu...
Nou, nee. Het zal wel Duitsland worden. Zijn vrouw vindt Japan te ver...quote:Op donderdag 12 november 2009 22:57 schreef fokkerzdelight het volgende:
let op mijn woorden. Ron vertrekt naar Japan..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |