Grote bek achter het hek..quote:Op maandag 9 maart 2009 18:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat een dikke mongool met in zn Univéjas
quote:Ron Jans slaat miljoenenbod af
Zelfs een zeer lucratieve aanbieding van topclub CSKA Moskou kon Ron Jans eind december niet verleiden 'zijn' FC Groningen in de steek te laten. Hij sloeg een aanbod om in de Russische hoofdstad aan de slag te gaan als hoofdtrainer ijskoud in de wind en zweerde daarmee trouw aan zijn pas verlengde overeenkomst in de Euroborg.
Jans deed de bekentenis tijdens het maandelijkse interviewavondje met de stad-Groninger sportconnaisseur Piet van Dijken in cafe 't Zwarte Schaap. De roerganger van FC Groningen was deze keer hoofdgast samen met kunstenaar Martin Tissing. Jans zei dat het vliegticket al klaar lag om bij CSKA een contract te tekenen dat een miljoen euro per seizoen in zijn laatje zou brengen. Hij was de beoogd opvolger van Valeri Gazzaev, die vrijwillig afstand deed van zijn positie. Nadat Jans had bedankt, werd de Braziliaanse oud-international Zico benaderd. Hij zette begin januari wel zijn krabbel onder het vette contract. Jans zei eerder nee tegen FC Twente.
De coach van FC Groningen deed tijdens het avondje Van Dijken in 't Zwarte Schaap nog een opmerkelijke bekentenis. Hij gaf de KNVB te kennen dat ze hem in principe nooit hoeven te benaderen voor de job van bondscoach. “Dat lijkt me nu echt helemaal niks. Een totaal ander metier dan clubtrainer.”
DVHN
Zo ik denk dat niet veel mensen em dat niet hadden nagedaan.. respect hoor..quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:04 schreef venomsnake het volgende:
Bovendien verkoopt hij de club goed.![]()
Ik las in de VI dat er enorm veel spelers zijn die graag onder hem zouden willen trainen.
quote:alle friezen moetn dood
als ik ooit die kutfries tegenkom jonge
ja toen we in het uitvak zaten durfden ze ook dan wel he met middenvelders
maar buiten was het opeens afgelopen met die praatjes vna hen
stelletje lafaard
alle friezen moeten dood
FC GRONINGEN FOR LIFE
De invloed van Guus en Dick natuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2009 13:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik weiger het te geloven.
Wel grappig dat ene Ron Jans eerste keuze was boven Zico overigens.
Ron Jans heeft ons toch echt van degradatievoetbal naar Europees voetbal gebracht.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:55 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Ron Jans eigenlijk helemaal geen bijzondere trainer. Groningen doet het altijd leuk, maar ze excelleren nooit zoals Rutten weleens deed met Twente en Verbeek met Heerenveen.
Dat dus.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ron Jans heeft ons toch echt van degradatievoetbal naar Europees voetbal gebracht.
Grootste verschil is dat Rutten en Verbeek alweer weg zijn en het niet gered hebben bij de opvolgende club.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:55 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Ron Jans eigenlijk helemaal geen bijzondere trainer. Groningen doet het altijd leuk, maar ze excelleren nooit zoals Rutten weleens deed met Twente en Verbeek met Heerenveen.
Exact.. bijna zelfs CL voetbal. Maar bijna telt niet.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ron Jans heeft ons toch echt van degradatievoetbal naar Europees voetbal gebracht.
quote:Jans evenaart clubrecord bij FC Groningen
De wedstrijd FC Groningen-Vitesse is statistisch gezien bijzonder voor Groningen-trainer Ron Jans. De coach zit zondagmiddag voor de 226e keer op de bank bij de noorderlingen, wat een evenaring van het clubrecord van Hans Westerhof betekent.
Jans denkt dat zijn ploeg vanmiddag het spel zal maken in de Euroborg. "Zij zullen vanuit de omschakeling willen aanvallen. Vitesse heeft eigenlijk niets te verliezen en ook niets meer te winnen. Ze staan in een soort niemandsland. Alleen bij extreme resultaten zullen ze nog in de play-offs kunnen komen of juist in de problemen naar onderen", aldus Jans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |