Is dat nieuw ofzo?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:46 schreef clauwheee het volgende:
Zeg maar vrouw.
Hij moet gewoon naar een andere club toe.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:50 schreef DeVinger het volgende:
De hype rondom Jans mag nu wel eens over zijn hoor. Hij kan Groningen niet dat extra stapje geven wat Heerenveen en Twenten wel hebben gekregen de laatste jaren door hun coaches. Met dit materiaal mag je niet rondom NAC staan.
en z'n penisquote:
Het Anky van Grunsven-topic is een stukje verderop.quote:
Hoezo, bij Groningen zijn de voorwaarden net zo goed aanwezig als bij Heerenveen of Twente.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:59 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Hij moet gewoon naar een andere club toe.
Het gaat niet om de voorwaarden. Zowel Ron Jans als Groningen zouden zich kunnen verbeteren, maar dat lijkt niet met elkaar te lukken.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:12 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hoezo, bij Groningen zijn de voorwaarden net zo goed aanwezig als bij Heerenveen of Twente.
Ik vind dat hij ondermaats presteert met Groningen (laatste 2 jaar).
Daar kan ik het niet anders dan mee eens zijn, uitstekend verwoordquote:Op zondag 8 maart 2009 01:23 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Het gaat niet om de voorwaarden. Zowel Ron Jans als Groningen zouden zich kunnen verbeteren, maar dat lijkt niet met elkaar te lukken.
Na al die jaren heeft Groningen iemand anders nodig om te groeien en als Ron Jans wil groeien als trainer moet hij ook eens in een andere omgeving zijn werk doen denk ik.
Het was gewoon triest. Zoals mijn sympathie voor Jans sowieso een beetje tot het nulpunt is gedaald.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:39 schreef koningdavid het volgende:
Ik moest lachen toen hij die bal wegschoot.
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:
ik vond het wel een leuke actie eigenlijkquote:Op zondag 8 maart 2009 12:20 schreef Breach het volgende:
Ik vond hem al een debiel toen hij quasi-leuk Van Gaal belachelijk maakte (toen iedereen hem nog sympathiek vond) en na dat van gister schat ik hem nog lager in. Dit is misschien wel het meest zielige wat ik ooit een trainer heb zien doen. Het is jammer voor Groningen maar ik vond het heerlijk voor Jans om alsnog zo te verliezen.
Ik ook, helemaal niks mis mee.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vond het wel een leuke actie eigenlijk
quote:Jans vrijdag op de bank
De aanklager betaald voetbal heeft FC-trainer Ron Jans een schikkingsvoorstel gedaan van één voorwaardelijk duel schorsing en een geldboete van 500 euro. Dit naar aanleiding van zijn veldverwijzing in het uitduel met sc Heerenveen. De club en trainer gaan hiermee akkoord.
Zaterdagavond schopte trainer Ron Jans in de laatste minuut van de reguliere speeltijd een bal weg die in het trainersvak beland was. Hij werd vervolgens door scheidsrechter Jan Wegereef naar de tribunes verwezen.
Door het accepteren van het schikkingsvoorstel kan Ron Jans aanstaande vrijdag in de thuiswedstrijd tegen Roda JC voor de 223ste keer een competitiewedstrijd van FC Groningen coachen. Hij is sinds oktober 2002 hoofdcoach van de FC en is daarmee momenteel de langst zittende trainer van de Eredivisie.
FC Groningen
.Ik denk eerlijk gezegd dat hij zijn contract gaat gewoon gaat uidienen, dus volgend seizoen nog en daarna zal hij wel vertrekken.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:44 schreef Dos37 het volgende:
Hij straalt helemaal geen plezier meer uit, hij en Groningen zijn toe aan iets nieuws.
Dat zegt niemand. De groep en Jans zijn echter op een punt geraakt dat er geen winst meer te boeken is.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook, helemaal niks mis mee.
Van de één op de andere dag kan ie er dus niks meer van volgens sommigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |