quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:37 schreef veldmuis het volgende:
tochtige kieren of vochtige gleuven
Wat snap je niet aan 'hor'?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:40 schreef m_aik_el het volgende:
die je raam dan dichten laat geen licht te fel branden
![]()
Is dat zo? Hebben die klotebeesten het buiten niet warm genoeg>quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En ze komen sowieso niet op licht, maar op warmte af
Niet waarquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is zo jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is dat zo? Hebben die klotebeesten het buiten niet warm genoeg>
Neequote:Op woensdag 3 mei 2006 22:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Durf je daar een weddenschap op te zetten?![]()
dicht naaien die hapquote:
Winerquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:27 schreef mazaru het volgende:
Dat is effectief
niet uitproberen of het pijn doet bij jezelf.
Het doet namelijk echt pijn![]()
Die kon je ook opvoerenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:27 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Dat is effectief
Brommer?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat ook kut is ?
Ben je aant rijden op de brommer, komt opeens zoeen zwerm in je gezicht :/ zo kut.
Een helm terwijl je maar 48 gaat, totally n00bquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:27 schreef suus21 het volgende:
moet je maar een helm dragen..
Lezenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is zo jaEn degelijk hebben ze het inderdaad niet warm genoeg. En vergeet niet dat 's avonds kouder wordt buiten, dus als jij het raam open gaat zetten en warme lucht naar buiten laat gaan dan komen ze daar op af. Waarom je hor niet werkt snap ik dan weer niet eigenlijk... Zit hij wel goed afgesloten bij de randen?
Er staat achter: 'ik weet het niet', iets dat mij doet veronderstellen dat de TS er niet helemaal zeker van isquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:12 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Lezen![]()
![]()
tochtige gleueven en kierige gaten
ofzo
n00b jij ja (vmbo), je weet toch dat je dan een helm op MOET als je harder dan 25km/u gaat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een helm terwijl je maar 48 gaat, totally n00b
Ik ben al 1x gevallenquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:36 schreef suus21 het volgende:
[..]
n00b jij ja, je weet toch dat je dan een helm op MOET als je harder dan 25km/u gaat.
Maar iedereen rijdt zonder helm met oranje plaatje, terwijl men meer dan 25 km/u gaat...Ik hoop dat je valt dan piep je wel anders... dan komt 48km/u al hard zonder helm.
Je huisje regelmatig goed schoonmaken en lekker fris douchen doet wonderenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:37 schreef veldmuis het volgende:
Het is verdomme een keer warm weer, en ze zitten alweer binnen. Net als elke dag staat mijn raam lekker open, met een mooie hor ervoor. Toch zien die klotebeesten elke keer weer kans om binnen te komen, door tochtige kieren of vochtige gleuven, ik weet het niet. Heb er zojuist weer een doodgedrukt, en ben het intussen een beetje beu. Zijn er tips?
Je mag geen quotes editten hequote:Op donderdag 4 mei 2006 00:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben al 1x gevallenwel mooie littekens aan overgehouden:
Op mijn bats, op mijn knookje bij mijn voet, op mijn knie, en bij mijn pols.
Tjeh dat was het.
Nee ik heb een snor brommer standaard gaan die 25km/h maarja ik heb een sito+ tronder en nu gaatie lekker 48 whehe
Kloonquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:40 schreef m_aik_el het volgende:
die je raam dan dichten laat geen licht te fel branden
![]()
hoe is dat, dat gezoem in je ogen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef Mustard_Man het volgende:
jemig en toen ik een topic maakte over fruitvliegjes die mijn beeldscherm aanvielen werd deze gesloten.![]()
maar al die beesten zijn inderdaad behoorlijk kut, ook als je nu door een park of langs een sloot gaat fietsen zijn er een hoop die in je ogen gaan vliegen![]()
Ja wat is dat met die beesten?! Het lijkt wel alsof ze echt mikken op je ogen, zeer irritant.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef Mustard_Man het volgende:
jemig en toen ik een topic maakte over fruitvliegjes die mijn beeldscherm aanvielen werd deze gesloten.![]()
maar al die beesten zijn inderdaad behoorlijk kut, ook als je nu door een park of langs een sloot gaat fietsen zijn er een hoop die in je ogen gaan vliegen![]()
Dat kan niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:43 schreef Suuz_ het volgende:
ik wordt net ook gewoon gestoken! ze doen het gewoon waar je zelf bij zit!
tss brutale muggen
Waarom zit mijn koelkast dan vol met vliegenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
omdat ie stuk isquote:Op vrijdag 5 mei 2006 07:30 schreef GSi het volgende:
[..]
Waarom zit mijn koelkast dan vol met vliegen![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:51 schreef Dizer het volgende:
Klaagt meeKUT MUGGEN, ik heb al weer een stuk of 220 muggenbulten
![]()
:R :Rr:R R:r R: RRR : :R
OMG, door die beesten heb ik dus vorig jaar september drie weken op de bank in de huiskamer geslapen. M'n man liet er eentje vallen bij het vangen en mooi dat ik niet in de slaapkamer ga liggen als ik weet dat er zo'n beest rondwaart.... brrrquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:17 schreef Flibble het volgende:
Ik heb liever wespen en muggen dan dit:
[afbeelding]
De schuur zit er helemaal vol mee...![]()
Met als gevolg dat ik dus niet meer bij mijn fiets kan..![]()
haha mietjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
OMG, door die beesten heb ik dus vorig jaar september drie weken op de bank in de huiskamer geslapen. M'n man liet er eentje vallen bij het vangen en mooi dat ik niet in de slaapkamer ga liggen als ik weet dat er zo'n beest rondwaart.... brrr![]()
Wat spinnen betreft ben ik absoluut een mietje. Heb er net eentje gevangen met de stofzuiger, waarna ik de zuigmond hermetisch heb afgesloten met een stuk keukenrol. En nu kriebelt het dus overal op m'n lichaam. Daar slaap ik vannacht slecht van.quote:
haha dat klinkt bekend. Mijn moeder deed dat ook een keer en heeft vervolgens de stofzuiger in de schuur gezet. Toen ik langs kwam mocht ik dat ding openmaken om te kijken of ie dood wasquote:Op zondag 7 mei 2006 01:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat spinnen betreft ben ik absoluut een mietje. Heb er net eentje gevangen met de stofzuiger, waarna ik de zuigmond hermetisch heb afgesloten met een stuk keukenrol. En nu kriebelt het dus overal op m'n lichaam. Daar slaap ik vannacht slecht van.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:37 schreef veldmuis het volgende:
Heb er zojuist weer een doodgedrukt, en ben het intussen een beetje beu.
Het stomme is dus dat ik niet eens weet waarom ik zo bang ben voor die beeste. Uiteraard zijn angsten niet rationeel, maar ik zou er graag vanaf komen. Slangen en muizen doen me niets, maar een spinnetje van een halve cm bezorgd me direct een slapeloze nachtquote:Op zondag 7 mei 2006 01:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
haha dat klinkt bekend. Mijn moeder deed dat ook een keer en heeft vervolgens de stofzuiger in de schuur gezet. Toen ik langs kwam mocht ik dat ding openmaken om te kijken of ie dood was![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het stomme is dus dat ik niet eens weet waarom ik zo bang ben voor die beeste. Uiteraard zijn angsten niet rationeel, maar ik zou er graag vanaf komen. Slangen en muizen doen me niets, maar een spinnetje van een halve cm bezorgd me direct een slapeloze nacht
quote:Schorpioenen ontsnapt in Brielle
Tijdens de vakantie van de bewoners van een huis in de wijk Ommeloop te Brielle zijn ongeveer zeventien levensgevaarlijke schorpioenen ontsnapt. Een aantal van deze ook voor mensen levensgevaarlijke “Yellow Desert Schorpioenen” was hoogzwanger. Met de huidige temperaturen moet derhalve voor een succesvolle voortplanting gevreesd worden.
De Dierenbescherming ziet haar al jaren geuite vrees voor dit soort rampzalige gebeurtenissen andermaal werkelijkheid worden. Wij vragen de verantwoordelijke ministeries al jaren tevergeefs om hun verantwoordelijkheid te nemen en het thuis houden van levensgevaarlijke gifslangen, geleedpotigen en andere gevaarlijke dieren door particulieren te verbieden. Wij vragen ons dan ook af of er eerst slachtoffers moeten vallen voordat de regering stappen in deze richting gaat nemen.
Of je zet een ventilator aan, muggen houden niet van wind.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb er ook behoorlijk last van (muggen that is), er zit nu nog niets anders op dan de boel potdicht te gooien en gelukkig heb ik een ventilatierooster in mn raam, daar kunnen ze gelukkig niet doorheen.
Benauwd is het wel, maar dat is beter dan het gezoem om je oren, en mocht er toch een verdwaalde mug gesignaleerd worden dan heb ik altijd nog mn electrische mepper
Dat kost weer stroom natuurlijk en + mn ventilator maakt iets teveel herriequote:Op zondag 2 juli 2006 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je zet een ventilator aan, muggen houden niet van wind.
Er ciculeert op internet een fimpje waarin iemand dat ding heeft opgevoerd met een 9 volt batterij. Maar ook een autoaccu, helaas overleefde de vliegenmepper dat niet (smelten enzo)quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:27 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Dat is effectief
En wat nou als die ventilator zonder omhulsel op je hoofd valt tijdens je slaap?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:37 schreef TommyZ het volgende:
Ventilator boven / naast je bed plaatsen, geen last meer van muggen. Tenminste, da's m'n persoonlijke ervaring.
Het moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:25 schreef paultjuhhh het volgende:
WTF ik ben gewoon gestoken op mn ooglid![]()
Neh, ik doe het in de zomer vaak sowieso al als het heet is. Als het al koud is is het misschien minder fijn ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:45 schreef CodeCaster het volgende:
[..]
Ja, handig, word je strontverkouden wakker...
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:57 schreef Svensational het volgende:
Het is godstyfus 21 december en ik ben net gestoken door een mugrrrrrrrrr
Hier hebben we een invasie van vliegenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:57 schreef Svensational het volgende:
Het is godstyfus 21 december en ik ben net gestoken door een mugrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |