abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43532236
Het is zowat winter, de CV staat aan en het raam nog maar op een klein kiertje in plaats van wagenwijd open, en wat zoemt er door mijn kamer?

EEN MUG!

Eén, klein, miezerig klotemugje wat mij met z'n smerige facet(nee, niet facist, da's wat anders)-ogen aanstaart terwijl hij rondjes om m'n hoofd en m'n scherm vliegt. Ik heb reeds ettelijke minuten getracht het loeder te vangen, maar bij elke serieuze poging lijkt hij op te lossen in het niets...

Wraak!!!
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 02:29:51 #2
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_43532240
Steek je kamer in de fik.
pi_43532251
Dat slaapt zo lastig.
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 02:31:31 #4
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_43532258
Heb je geen bank ofzeau in je woonkamer?
pi_43532288
Het is bij mij net een weekje rustig. Iedere keer werd ik weer geprikt, of ik me nou insmeer of niet. En bij voorkeur op mijn oogleden. dan zie je er tof uit!
pi_43532297
Hier nergens last van.
  dinsdag 14 november 2006 @ 02:37:57 #7
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43532320
Zeer irritant ja, op je bed liggen, krant in je hand, lichtje aan en even wachten tot die langs komt vliegen. Pats!
pi_43532342
Tja, die beesten verdwijnen altijd in het niets zodra je lampen aandoet, dus slaap met het licht aan.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_43532363
Ik leef met je mee, ik krijg ze meestal wel kapot, maar die hele kleine mugjes, zo, wat heb ik daar een teringhekel aan. Ik had een tijdje terug ook eentje die was gewoon onzichtbaar ofzo. Zit je om drie uur 's nachts alle hoeken van je kamer te onderzoeken, leuk als je de volgende ochtend er vroeg uit moet.

MUGGEN HET LAND UIT!!11!1
Amber Streams - Instrumental Progressive Metal
pi_43532370
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 02:39 schreef Blivox het volgende:
Tja, die beesten verdwijnen altijd in het niets zodra je lampen aandoet, dus slaap met het licht aan.

Ik zet altijd een ventilator op m'n kop gericht als ik ze niet te pakken krijg, dan blijven ze wel weg.
Amber Streams - Instrumental Progressive Metal
pi_43532388
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 02:43 schreef Descendant het volgende:

[..]

Ik zet altijd een ventilator op m'n kop gericht als ik ze niet te pakken krijg, dan blijven ze wel weg.
Ja, handig, word je strontverkouden wakker...
  dinsdag 14 november 2006 @ 03:57:55 #12
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43532910
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')