Zoek eens op "20 rep squat challenge", werkt ook goed. Neem een gewicht waar je 10 herhalingen mee kan maken en doe er 20.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:25 schreef Tommy__ het volgende:
bij een link op die powerliftingpagina die je juist doorgaf staat er bij "tips for gaining weight": "A key point: High reps with heavy weights is more stimulating than the usual low rep routines" (ze praten over +- 20 reps)
bron
Kijk daar hebben we wat aan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:31 schreef ivosnivo het volgende:
Jezus zeg, vandaag was er een nieuwe collega op het werk (komen er deze maand weer 100 bij). En het is een vrouwelijke die aan powerliften doet. Ze ziet er echt super lekker uit, met een mega ass. Ze kan elke oefening met 60 kg na 2 jaar. Vet netjes.
Ah ik zie nu dat het ook op die site staat.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:04 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zoek eens op "20 rep squat challenge", werkt ook goed. Neem een gewicht waar je 10 herhalingen mee kan maken en doe er 20.
Hoge herhalingen werken opzich wel, maar je moet voorkomen dat je (te) licht gewicht gebruikt.
na de zomer pas?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:05 schreef Fugie het volgende:
melk als ubergainer, verbaast me helemaal nix. Na de zomer dus lekker melk zuipen
wel vette gaarheid dat een stageloper uberhaupt het voor jou wist te fiksen maar alle gediplomeerde fysio's en dokters het niet kunnenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:41 schreef ivosnivo het volgende:
verhaaltje
Als je >10 jaar vrijwel alleen die oefeningen doet + squats kom je al heel ver. Wereldrecord is overigens iets van 265 kilo (zwaargewichten).quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:21 schreef Tommy__ het volgende:
ik vind het toch raar dat kerels van mijn gewicht en net iets ouder 171 kg en meer halen bij de clean and jerk.. ik heb het nog nooit geprobeert bij mezelf, maar ik denk dat het bij 40kg wel ophoud![]()
hoe kun je als 18-19jarige 10 jaar ervaring hebben?quote:Op zondag 7 mei 2006 10:11 schreef LedZep het volgende:
[..]
Als je >10 jaar vrijwel alleen die oefeningen doet + squats kom je al heel ver. Wereldrecord is overigens iets van 265 kilo (zwaargewichten).
Middels heel vroeg te beginnen.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:01 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
hoe kun je als 18-19jarige 10 jaar ervaring hebben?![]()
Veel overhead squattenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:00 schreef Celt het volgende:
hoe kan je trouwens je schouders zo trainen dat je kan overhead squatten (net zoals en gedeelte van het snatchen) ik kom nooit zover naar achteren met mijn armen.
Ik vond deze wel leuk.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:42 schreef Tommy__ het volgende:
http://www.irongame.com/other.html
vol met powerlifter filmpjes met oa deze 1000lb squat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |