Vorige topic had je praatjes over wil en wet, tijd om ze hard te makenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft ie geneens een OPik zou m op slot meten gooien
wet = 1e SC topic blijft open. klaar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vorige topic had je praatjes over wil en wet, tijd om ze hard te maken
[afbeelding]
Nee, dagje drievliet, dagje winkelenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga je op het strand liggen?
Dan zorg ik voor een 190D FBG emmertje/schepje zandkastelen meet
[afbeelding]
nee man onbelangrijke dingen buitenproportioneel uitvergroten is gaafquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:51 schreef Fugie het volgende:
alsof die op belangrijk is
is ook alleen maar voor de vorm
Drievliet... daar rij ik morgen nog langs... ff kijken of de Lambo dit keer UIT de garage isquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wet = 1e SC topic blijft open. klaar.
[..]
Nee, dagje drievliet, dagje winkelen
Oh mag je in Drievliet in een Lambo rijden? Das nog eens een leuk pretpark danquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:54 schreef lipje het volgende:
[..]
Drievliet... daar rij ik morgen nog langs... ff kijken of de Lambo dit keer UIT de garage is
GEBRUIK JE HERSENS GEWOON EENS!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:54 schreef PeuRac het volgende:
nog plaatjes invoegen of OK zo?
Plaatjes, LAPZWANSquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:54 schreef PeuRac het volgende:
nog plaatjes invoegen of OK zo?
Prijs van die M5 kan wel kloppen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:54 schreef Sjoewe het volgende:
En voor Baracuda, volgens mij staat er voor een M-sport blok iedere ruwweg 100.000km groot onderhoud op schema.
En dan nog, het is teveel afschrijving, die prijs klopt niet. Daar kan je ook een betrouwbare m3![]()
fap fap fap voor gaan zoeken
[afbeelding]
* BoJo morgen tissues besteld.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb die van mij ook afgezadeldIk voel met je mee
[afbeelding]
maak ik zelf wel uitquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet TV kijken en Fokken tegeljk, je bent geen vrouw
nee daar is die makeover voorquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet TV kijken en Fokken tegeljk, je bent geen vrouw
tjeeees look who's talkingquote:
dalijk begint ie over beter alsquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat niet onder je oorspronkelijke account?
welke originele accountquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat niet onder je oorspronkelijke account?
mooie opquote:
Was gewoon een fap plaatjequote:Op woensdag 3 mei 2006 21:54 schreef Sjoewe het volgende:
En voor Baracuda, volgens mij staat er voor een M-sport blok iedere ruwweg 100.000km groot onderhoud op schema.
En dan nog, het is teveel afschrijving, die prijs klopt niet. Daar kan je ook een betrouwbare m3![]()
fap fap fap voor gaan zoeken
[afbeelding]
Ja stikt in duitsland van de M5's voor dat geld heb je een hele mooie E39 hoorquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:07 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
kan het beter aan jou vragen![]()
http://forum.fok.nl/user/history/23068
quote:
De RS CS is sneller op een circuit of bochtige wegquote:
150 pk minder en geen AWD.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De RS CS is sneller op een circuit of bochtige weg![]()
omdat een fryske wimpel hem niet lukte, dat dan weer welquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
Dat stuk oostblokvlag ook op't laatst
[afbeelding]
Alsof Sjoewe iets NIET kan met Photoshopquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat een fryske wimpel hem niet lukte, dat dan weer wel
12% minder gewichtquote:
Dat zeikwijf mag blij zijn dat ze bij julie TV MAG kijkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
M'n huisgenoot staat zwaar ruzie te maken met z'n mokkel omdat zij het niet cool vind dat wij biertjes drinken op het balkon omdat zijTV
wil kijken
![]()
[afbeelding]
Omdat Sjoewe geen zin had dat ding in 200 stukjes aan een te puzzelen tot 577px jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat een fryske wimpel hem niet lukte, dat dan weer wel
Ik zal vast beginnen een kuil te graven? 14.gifquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
M'n huisgenoot staat zwaar ruzie te maken met z'n mokkel omdat zij het niet cool vind dat wij biertjes drinken op het balkon omdat zijTV
wil kijken
![]()
[afbeelding]
Just my 2 centsquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zeikwijf mag blij zijn dat ze bij julie TV MAG kijken
Sterker nog, hij heeft de kuil al gegraven, het is alleen nog wachten tot ze erin tyftquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zal vast beginnen een kuil te graven? 14.gif
[afbeelding]
Ik mag weer een weekendje voor de televisie werkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof Sjoewe iets NIET kan met Photoshop
[afbeelding]
Ze kan niet alleen tv kijken?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
wil kijken
![]()
[afbeelding]
Gaaf!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik mag weer een weekendje voor de televisie werken![]()
[afbeelding]
VETquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik mag weer een weekendje voor de televisie werken![]()
[afbeelding]
Zelfde mensen als toen voor BNN en MTV. Zelfde werk ook, zij nemen shots op voor een bluescreen, ik maak de decors in Photoshop, en zij plakken die er weer achter.quote:
Jongen, ik haat haar tot op m'n botten, en dat heb ik haar (liefkozend als ik ben) ook duidelijk verteldquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:25 schreef Fugie het volgende:
moet je ff keihard roepen dat het bier warm wordt herman
Vet gekquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zelfde mensen als toen voor BNN en MTV. Zelfde werk ook, zij nemen shots op voor een bluescreen, ik maak de decors in Photoshop, en zij plakken die er weer achter.
[afbeelding]
Je bent ook zo subtiel eh liefjequote:Op woensdag 3 mei 2006 22:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jongen, ik haat haar tot op m'n botten, en dat heb ik haar (liefkozend als ik ben) ook duidelijk verteld![]()
[afbeelding]
Nee ze heeft een zielige ziekte wat betekent dat ze niet verder dan 10 meter bij m'n huisgenoot vandaan kan zijnquote:
Hoe gaafquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zelfde mensen als toen voor BNN en MTV. Zelfde werk ook, zij nemen shots op voor een bluescreen, ik maak de decors in Photoshop, en zij plakken die er weer achter.
[afbeelding]
Zet je de TV toch in de keukenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee ze heeft een zielige ziekte wat betekent dat ze niet verder dan 10 meter bij m'n huisgenoot vandaan kan zijn
[afbeelding]
Neenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je bent ook zo subtiel eh liefje
[afbeelding]
Jupquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe gaaf![]()
Weer een weekend ZWAAR buffelen of niet?
[afbeelding]
zet de tv dichtbij het balkon, maar houd de deur dichtquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee ze heeft een zielige ziekte wat betekent dat ze niet verder dan 10 meter bij m'n huisgenoot vandaan kan zijn
[afbeelding]
Ze gaan hier samenwonen, en hij weet zeker dat het niet langer dan 2 maanden goed gaat, dus hij twijfelt nu HEEL erg ja....quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:29 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Herm, hij wilde het toch al uit gaan maken?![]()
[afbeelding]
Dan hoor ik de muziek niet meer zoals andersquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zet je de TV toch in de keuken
[afbeelding]
maar wel samenwonen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze gaan hier samenwonen, en hij weet zeker dat het niet langer dan 2 maanden goed gaat, dus hij twijfelt nu HEEL erg ja....
Hij weet ook wat ik van haar denk en hij is het er gewoon mee eens ook nog![]()
Hij heeft in de tussentijd ook met 7 (!) andere mokkels geneuktZegt ook genoeg lijkt me
![]()
![]()
[afbeelding]
Ja duh, ze moet ook niet dood, maar gewoon een duidelijk signaal afgevenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is maar 1 meter tot onze tuin
[afbeelding]
Duidelijk verhaalquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze gaan hier samenwonen, en hij weet zeker dat het niet langer dan 2 maanden goed gaat, dus hij twijfelt nu HEEL erg ja....
Hij weet ook wat ik van haar denk en hij is het er gewoon mee eens ook nog![]()
Hij heeft in de tussentijd ook met 7 (!) andere mokkels geneuktZegt ook genoeg lijkt me
![]()
![]()
[afbeelding]
Dan ben ik wegquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
maar wel samenwonen?
En dan zit jij dus dag in dag uit met ruzieënde mensen opgescheept?
Hee, dat is geen eerlijke welvaartsverdelingquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:31 schreef hermandeperman het volgende:
Hij heeft in de tussentijd ook met 7 (!) andere mokkels geneukt![]()
[afbeelding]
Don't worryquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja duh, ze moet ook niet dood, maar gewoon een duidelijk signaal afgeven
ik vind dat gastje van die mentawai oid wel vet. Toen in die disco stond ie naar een meisje te kijken: "Als ik nu thuis was zou ik haar vriend op zijn bek slaan en er met het meisje vandoor gaan"quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:34 schreef Hugster het volgende:
Ik heb weer 2 nieuwe afleveringen van Groeten terug binnenZo meesterlijk
![]()
Die sjonnie's![]()
![]()
Die ontwikkelings achterstand![]()
![]()
[afbeelding]
Mja, hij heeft er meer geneukt dan jij ooit in je leven zal halen denk ikquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hee, dat is geen eerlijke welvaartsverdeling![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal![]()
![]()
![]()
Hij moet echt heel snel nokken met haar
[afbeelding]
En, wanneer ga je I love the campingzender op je rug laten tattooërenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:34 schreef Hugster het volgende:
Ik heb weer 2 nieuwe afleveringen van Groeten terug binnenZo meesterlijk
![]()
Die sjonnie's![]()
![]()
Die ontwikkelings achterstand![]()
![]()
[afbeelding]
Ja mooi is datquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik vind dat gastje van die mentawai oid wel vet. Toen in die disco stond ie naar een meisje te kijken: "Als ik nu thuis was zou ik haar vriend op zijn bek slaan en er met het meisje vandoor gaan"
Inderdaad, hierna ga ik naar Eindhovenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:34 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik mis iets denk ik, maar ik neem aan dat dat met afstuderen te maken heeft
Silverbirdquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En, wanneer ga je I love the campingzender op je rug laten tattooëren
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, hij heeft er meer geneukt dan jij ooit in je leven zal halen denk ikDe stinkerd
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
uh-uhHij is er zelf nu ook achter, maar hij moet eerst een nieuwe vriendin hebben want "Je moet je ouwe schoenen niet wegflikkeren voor je nieuwe hebt"
[afbeelding]
Hmm, gezien de 'kansen' die ik dan zou moeten aangrijpen, beter van nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik doe met je mee
Maar dan moet je ook wel iedere kans aangrijpen die je tegenkomt eh![]()
[afbeelding]
EHV Duh Gekstuhhquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, hierna ga ik naar Eindhoven
[afbeelding]
Skaaiquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hmm, gezien de 'kansen' die ik dan zou moeten aangrijpen, beter van niet
[afbeelding]
Nee wat dacht je van die ander, of die laatstequote:
Binnen? Je zit niet op t balkon?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:42 schreef hermandeperman het volgende:
Hij komt nu binnen, ff ouwehoeren![]()
[afbeelding]
Vertelquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee wat dacht je van die ander, of die laatste
[afbeelding]
Ik ben ıjsmeıs lulquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe ze terug geile neukbeer
[afbeelding]
Ohg god, verslaafde dat je bentquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:55 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ik ben ıjsmeıs lul
En ık weet nıet hoe de fokkıng ıehhh werkt. schıjt toetsenbord!
Conclusie: Tim is ook meequote:Op woensdag 3 mei 2006 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohg god, verslaafde dat je bentNormaal zijn mensen in Turkije aan het feesten en neuken, en jij gaat FOK!ken
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe ze terug geile neukbeer
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Conclusie: Tim is ook mee
Heb je het naar je zin Anne?
Zo moeilijk is die extra r toch niet te zien?quote:
Kijk, goed nieuws, zo laat op de avond!quote:
Laatmaarquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zo moeilijk is die extra r toch niet te zien?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:00 schreef Paladijn het volgende:
pfft, ze willen meeten op het station, dan moet ik de halve stad doorlopen of op de fiets
Ik kom goddome net van de bar man!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohg god, verslaafde dat je bentNormaal zijn mensen in Turkije aan het feesten en neuken, en jij gaat FOK!ken
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Laatmaar
En ijsmeis is ook een geile neukbeerin
[afbeelding]
Mıjn vader ıs jarıg vandaag! ık stuur hem nog even een maıltje JA! IK BEN GEWOON LIEFquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:59 schreef PeuRac het volgende:
Tering, op vakantie Fokkenop vakantie blijf ik uit de buurt van PC's
Nu al?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:02 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ik kom goddome net van de bar man!
Ik heb al tevevel op :,)
Je krıjgt hıer namelıjk mıxjes met veelsteveel alcohol!!
Enne, dus moet ık zo naar bed, anders val ık om
Jaaaaaaaa!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Conclusie: Tim is ook mee
Heb je het naar je zin Anne?
mixjes? Het stikt daar toch van de russen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:02 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ik kom goddome net van de bar man!
Ik heb al tevevel op :,)
Je krıjgt hıer namelıjk mıxjes met veelsteveel alcohol!!
Enne, dus moet ık zo naar bed, anders val ık om
Fak jou :,)quote:
Ik zou em gebeld hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:02 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Mıjn vader ıs jarıg vandaag! ık stuur hem nog even een maıltje JA! IK BEN GEWOON LIEF
Puikquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:03 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa!
Ik heb een paar autos op de foto gezet. Ook een nıeuwe hondaç dıe man vroeg of ık wılde rıjden
en daarna bood ıe me allemaal gratıs drank aan. maar ık heb gepast
wat ık drınk ıs bıjna pure wodka!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
mixjes? Het stikt daar toch van de russen?Haal gewoon wat pure wodka
Ik heb hem gebeld. en de maıl ıs klaar dus ık had nog even tıjd over om hıer te koekeloeren.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou em gebeld hebbenOf anders mailen en weg gaan
lekker toch?quote:
Je hapt lekkerquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:05 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ik heb hem gebeld. en de maıl ıs klaar dus ık had nog even tıjd over om hıer te koekeloeren.
pff zo raar ıs dat nıet!
geen alfas wel mercedes look alıkes. veel peugeots en golfjes.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Puik
Ook Clio's met kont en neppe Alfa's?
Mya, maar ik loop liever de stad in, anders moet ik mijn stalen ros ergens dumpen en hopen haar terug te vinden op dezelfde plek. Ik zal trouwens eens kijken of ik die dag kan, er staan wel wat dingen in mijn agenda, maar volgens mij gaan die niet door.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:zo groot is Leeuwarden ok weer niet
En er komen ook een paar Friezen-om-utens met de trein.
ja. maar nıet handıg. gısteren kon ık mıjn kamer nıet meer vındençquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:06 schreef Hugsterr het volgende:
geen alfas wel mercedes look alıkes
Ghihihihihiquote:
Het wordt wel verdacht stil opeens...quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ghihihihihi
Hebben jullie verkering
[afbeelding]
zet je m voor 1,10 in het stationquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mya, maar ik loop liever de stad in, anders moet ik mijn stalen ros ergens dumpen en hopen haar terug te vinden op dezelfde plek. Ik zal trouwens eens kijken of ik die dag kan, er staan wel wat dingen in mijn agenda, maar volgens mij gaan die niet door.
Ja, Tim leest meequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het wordt wel verdacht stil opeens...
Neequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ghihihihihi
Hebben jullie verkering
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zet je m voor 1,10 in het station
Ik zou je in ieder geval wel eens willen ontmoeten
zet ik je met of zonder vraagteken in de OP?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik ben zo'n schraper die de gemeente/NS niet wil sponsoren. Dat heeft er helaas al eens toe geleid dat ik mijn twee sloten op de grond aantrof, zonder bijbehorend stalen ros, helaas.
Als ik hier niet bij kan zijn zie ik je vast wel bij de volgende PTA-meetMaar lijkt er zo op 't eerste gezicht op dat ik er gewoon bij kan zijn.
Ik spam wel in't topic als't zeker is, dus doe voorlopig maar een ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zet ik je met of zonder vraagteken in de OP?
Nog nooit meegemaakt dat je een trein miste door de trage josti achter de balie zekerquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:18 schreef Sjoewe het volgende:
Moeilijk doen over je fiets in de stalling zetten![]()
[afbeelding]
Mjaquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:18 schreef Sjoewe het volgende:
Moeilijk doen over je fiets in de stalling zetten![]()
[afbeelding]
Ik vertrek altijd op tijd als ik een trein moet halen... vooral als er voetbal of schaatsen op TV is, dan hebben ze namelijk geen tijdquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt dat je een trein miste door de trage josti achter de balie zeker
Het lijkt de gemeente wel, daar zat ik vanmorgen VEERTIG minuten te wachten om een paspoort aan te vragenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vertrek altijd op tijd als ik een trein moet halen... vooral als er voetbal of schaatsen op TV is, dan hebben ze namelijk geen tijd
Tsja, het zijn Melketeers die er werken he?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het lijkt de gemeente wel, daar zat ik vanmorgen VEERTIG minuten te wachten om een paspoort aan te vragenEn natuurlijk zijn er dan een shitload balies open waar mensen achter met elkaar wat bij staan te kwebbelen over het weer terwijl de rij wachtenden almaar groter wordt
Alsof dat een excuus is om je taken niet uit te voerenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, het zijn Melketeers die er werken he?
In Leeuwarden meot je niet met de stadsbus willenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:27 schreef Hugster het volgende:
met de stadsbus naar de trein [14.gif]
[afbeelding]
Geen excuus, maar t geeft wel aan wat voor slag volk het is.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alsof dat een excuus is om je taken niet uit te voeren
Maar goed, ambtenarenPro-actief komt niet voor in hun woordenboek.
Ja fijn.. die rijdt dus in de randstad, maar in hun almachtige privatiseringswijsheid zijn de late lijnen hier dus geschrapt. Daarnaast zijn de aansluitingen van bus op trein bijzonder goed geregeld. Bij mijn oude huis pakte ik de bus, was ik in 3 mins op het station, maar kon ik 18-20 mins wachten op de trein. Op de fiets was het iets van 6-7 minuten. Dan kom je dus 's avonds/'s nachts thuis en kun je alsnog naar huis lopen omdat er geen bus isquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:27 schreef Hugster het volgende:
met de stadsbus naar de trein [14.gif]
[afbeelding]
Wat is daar mis mee...?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:41 schreef Paladijn het volgende:
ah, er happen al mensen
Ik verlaat jullie maar met dit
Oudquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:41 schreef Paladijn het volgende:
ah, er happen al mensen
Ik verlaat jullie maar met dit
Afdingen als er kogelgaten inzittenquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik wil een 98'er carrera kopen, waar moet ik op letten?
Klopt. Ik ben mn haar aan het borstelen. Dat is neit leuk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:31 schreef Hugster het volgende:
Oh hier zijn ook geen leuke mensen meer
[afbeelding]
Ze hadden gewoon nog langer kunnen blijven liggenquote:Op donderdag 4 mei 2006 08:33 schreef hermandeperman het volgende:
Waarom gaan jullie FOK!ken voor je gaat werken?
[afbeelding]
Dat bedoel ik inderdaadquote:Op donderdag 4 mei 2006 08:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon nog langer kunnen blijven liggen
[afbeelding]
ik heb een vaste ochtend routinequote:Op donderdag 4 mei 2006 08:33 schreef hermandeperman het volgende:
Waarom gaan jullie FOK!ken voor je gaat werken?
[afbeelding]
Mja een vast ritme is niet verkeerd, maar als je nu dat "nieuws sites en 2 fora bijlezen" gewoon op je werk doet als je aankomt kun je langer in je nest blijven meurenquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb een vaste ochtend routine
opstaan, pc aangooien, bak ontbijt halen, nieuws sites en 2 fora's bijlezen, schijten, douchen en pleite.
En das echt iedere dag hetzelfde![]()
![]()
wat moet ik anders tijdens mijn ontbijt doenquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja een vast ritme is niet verkeerd, maar als je nu dat "nieuws sites en 2 fora bijlezen" gewoon op je werk doet als je aankomt kun je langer in je nest blijven meuren
Want op je werk ga je dan weer naar dezelfde fora om daar te posten "ik verveel me"![]()
[afbeelding]
Krantje lezenquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat moet ik anders tijdens mijn ontbijt doen![]()
![]()
enne ik verveel me niet, ik ben de enige die voor dit account aan de telefoon zit vandaag![]()
![]()
ik lees die kranten dus online, veel makkelijkerquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Krantje lezen![]()
En lekker doorwerken joh![]()
Gaat de dag lekker snel
[afbeelding]
Weet je nog wel hoe papier eruit ziet?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik lees die kranten dus online, veel makkelijker![]()
Dat komt uit een printer toch?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je nog wel hoe papier eruit ziet?
[afbeelding]
hoe herkenbaarquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Yes yes, heb geen zin meer
[afbeelding]
Dat lijkt me ook nietsquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:37 schreef vlad het volgende:
[..]
hoe herkenbaarmaar ben wel jaloers op het feit dat jij alleen mag afstuderen
aan het eind van m'n afstuderen kon ik mijn maat wel afschieten
![]()
m5![]()
paladijn![]()
nog maar zes?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook nietsAl heb ik wel alle projecten samen gedaan, en heb ik maar met 1 gast een beetje strubbelingen gehad... Met al m'n klasgenoten zou ik momenteel zo kunnen samenwerken met't afstuderen (het zijn er ook nog maar 6, dat even daargelaten
)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:42 schreef hermandeperman het volgende:
Gumball 3000 2006: 3 continents in 8 days! Part Deux![]()
![]()
[afbeelding]
Jep, de rest is gestopt en/of eraf gekickedquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:46 schreef vlad het volgende:
[..]
nog maar zes?![]()
maar dat dacht ik dus ook. heb altijd goed met hem op kunnen schieten op school en was echt lachen met hem. maar zo verandert door z'n stageen tijdens afstuderen wou hij helemaal niets anders doen. ik wou finland verkennen en veel vrij nemen, maar hij wou alleen werken. hele dagen en zelfs met kerst
ik wou stappen en naar ijshockey wedstrijden, en hij wou alleen maar thuis zitten. hoor ik later via m'n ouders dat hij mij de schuld geeft, omdat ik alleen maar op m'n kamer zat
![]()
verschrikkelijke eikel is het![]()
Alsof ik de Gumball niet kenquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:47 schreef M5 het volgende:
[..]die gasten kopen zo weer een nieuwe hoor, dus is alleen maar goed voor de verkopen.
mjah ik krijg ook reclame folders nog door de busquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je nog wel hoe papier eruit ziet?
[afbeelding]
tering manquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:42 schreef hermandeperman het volgende:
Gumball 3000 2006: 3 continents in 8 days! Part Deux![]()
![]()
[afbeelding]
Maar die tyf je weg en je gaat naar mediamarkt.nl om daar de .pdf te bekijken?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah ik krijg ook reclame folders nog door de bus![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar die tyf je weg en je gaat naar mediamarkt.nl om daar de .pdf te bekijken?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:55 schreef BoJo het volgende:
[..]ja want dat leest toch veel makkelijker !
![]()
nee johquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je doet het echt eh
[afbeelding]
Ja en dat ga ik NU even doenquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:59 schreef vlad het volgende:
er gaat niets boven een papieren krantje, een lekkere bak koffie en het zonnetje in je gezicht![]()
dat doe ik soms op vakantie, beetje m'n Servisch tunenquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:59 schreef vlad het volgende:
er gaat niets boven een papieren krantje, een lekkere bak koffie en het zonnetje in je gezicht![]()
Je kunt zelf niet op Ctrl-P drukken?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee joh
Heb zelfs dat Nordschleife pdfje van Googol uit laten printen door m'n pa![]()
Daar ben je klaar meequote:Op donderdag 4 mei 2006 09:46 schreef vlad het volgende:
[..]
nog maar zes?![]()
maar dat dacht ik dus ook. heb altijd goed met hem op kunnen schieten op school en was echt lachen met hem. maar zo verandert door z'n stageen tijdens afstuderen wou hij helemaal niets anders doen. ik wou finland verkennen en veel vrij nemen, maar hij wou alleen werken. hele dagen en zelfs met kerst
ik wou stappen en naar ijshockey wedstrijden, en hij wou alleen maar thuis zitten. hoor ik later via m'n ouders dat hij mij de schuld geeft, omdat ik alleen maar op m'n kamer zat
![]()
verschrikkelijke eikel is het![]()
Sinds half negen wakker hoorquote:
Naaaaaisquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sinds half negen wakker hoor
[afbeelding]
Gaan we zo eens doenquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Naaaaais
Skates al onder gebonden?
[afbeelding]
Het heeft mij nooit kunnen bekorenquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:29 schreef Hugster het volgende:
Ik vond gisteren ook mijn 2 paar hier![]()
5 wielers om een norenmotherfucker the imiteren, en 4 wielers om het hippe stadspark figuur uit te hangen
Zal ik het doen?![]()
[afbeelding]
K2 Fatty PRO (PWNZ0rsquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:29 schreef Hugster het volgende:
Ik vond gisteren ook mijn 2 paar hier![]()
5 wielers om een norenmotherfucker the imiteren, en 4 wielers om het hippe stadspark figuur uit te hangen
Zal ik het doen?![]()
[afbeelding]
Op de eerste foto vind ik je het leukstquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
K2 Fatty PRO (PWNZ0rs)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
490 oude guldens eh
[afbeelding]
Dan word je niet afgekleid door mijn goden tronie ehquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op de eerste foto vind ik je het leukst
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan word je niet afgekleid door mijn goden tronie eh
[afbeelding]
Mij ook niet echtquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het heeft mij nooit kunnen bekoren
[afbeelding]
Jij inliner jij!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
K2 Fatty PRO (PWNZ0rs)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
490 oude guldens eh
[afbeelding]
Ja, nog een paar skates is precies wat ik nodig hebquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jij inliner jij!![]()
Die 5 wieler Zandstra's van mij waren 1100 ballen dacht ik![]()
![]()
M'n pa heeft ze ook genomen maar die heeft er nog maar een uurtje op gereden. Kopen? Beide maatje 47
CP: Audio Bullys live @ 360, Sydneyquote:
K2 met grindplatesquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
K2 Fatty PRO (PWNZ0rs)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
490 oude guldens eh
[afbeelding]
Dat had mijn pa gedaan met Zandstra schaatsen, gekocht, en toen hij thuiskwam zei moeders "Maar je houdt toch helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet van schaatsen"quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jij inliner jij!![]()
Die 5 wieler Zandstra's van mij waren 1100 ballen dacht ik![]()
![]()
M'n pa heeft ze ook genomen maar die heeft er nog maar een uurtje op gereden. Kopen? Beide maatje 47
Daarvoor doe ik m'n Allstars in de Eastpackquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zou er toch niet de oude gracht mee af willen hobbelen eigenlijk![]()
[afbeelding]
Verleer je dat snel?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, nog een paar skates is precies wat ik nodig heb
Vroeger kon ik ook allemaal truucjes enzo
[afbeelding]
n00bquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zou er toch niet de oude gracht mee af willen hobbelen eigenlijk![]()
[afbeelding]
't geeft zo'n dreun ehquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Verleer je dat snel?Ik heb nooit trucjes aangedurfd met dat gewicht van mij
![]()
[afbeelding]
Roces Majestic 12's en K2 Fatty's, top of the Billquote:
Exact dat geintje heeft mijn pa ook geflikt maar dan met van die aluminium hyperspace Raps schaatsenquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat had mijn pa gedaan met Zandstra schaatsen, gekocht, en toen hij thuiskwam zei moeders "Maar je houdt toch helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet van schaatsen"
Pa: "![]()
![]()
Oja, da's waar ook..."
Wij: ""
[afbeelding]
JA dat ben je echt zo kwijtquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Verleer je dat snel?Ik heb nooit trucjes aangedurfd met dat gewicht van mij
![]()
[afbeelding]
nou manquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't geeft zo'n dreun eh
[afbeelding]
Ik zit echt onder de littekens om mn handen en armen, mn knieën hebben een paar extra bobbels, en als je tegen de rechter aantrap ga ik door de vloer. zucht... Skatenquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't geeft zo'n dreun eh
[afbeelding]
Whehe en van die sprongetjes maken en achteruit verderquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
JA dat ben je echt zo kwijtBeetje springen enzo dat gaat nog wel, maar toen ik pas weer probeerde te grinden
En het doet wel echt meer pijn nu dan toen ik 15/16 was
[afbeelding]
Mja maar ook minder vet dat de klap opvangtquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Whehe en van die sprongetjes maken en achteruit verder![]()
Ja jij hebt inmiddels ook meer massa om ter aarde mee te tiefen eh
Oh zo'n dikke pijnstoot door je knie danquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit echt onder de littekens om mn handen en armen, mn knieën hebben een paar extra bobbels, en als je tegen de rechter aantrap ga ik door de vloer. zucht... Skaten
[afbeelding]
Hij was hier bijna weg, en toen molde ik 'm opnieuwquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Oh zo'n dikke pijnstoot door je knie danHeb ik ook heel lang gehad met 1 knie
![]()
Is wel weer weggegaan na een paar jaar
[afbeelding]
Die van m'n pa liggen nog nieuw in doos in de bergingquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Exact dat geintje heeft mijn pa ook geflikt maar dan met van die aluminium hyperspace Raps schaatsen"Om aan de conditie te werken" zei hij. Nog geen 4x gebruikt
[afbeelding]
Ohja da's bij jou weer zo jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja maar ook minder vet dat de klap opvangt
[afbeelding]
Dat heb ik met m'n rug gedaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij was hier bijna weg, en toen molde ik 'm opnieuw
[afbeelding]
Ik heb gisteren een S80R drifter gebouwd. En nu een 1973 911 Carrera Ringracerquote:
Door het hakken of niet?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heb ik met m'n rug gedaan
[afbeelding]
S80Rquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een S80R drifter gebouwd. En nu een 1973 911 Carrera Ringracer
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die van m'n pa liggen nog nieuw in doos in de berging![]()
[afbeelding]
Als je hier bent mag je er even mee racen hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
S80R![]()
![]()
Lekker bezig Coby
[afbeelding]
S60 R bedoel jequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een S80R drifter gebouwd. En nu een 1973 911 Carrera Ringracer
Gernequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je hier bent mag je er even mee racen hoor
Als die ouwe graftakken nou gewoon eens hun smoel houden.
[afbeelding]
zekerquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Roces Majestic 12's en K2 Fatty's, top of the Bill
Mooie tijd was dat, fanatiek skaten
[afbeelding]
Mja ach Wiegel steekt z'n neus net zo goed in zaken waar 'ie zich helemaal niet mee moet bemoeien. Maar goed ik stem helemaal geen PvdA dus waar maak ik me druk omquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GerneMisschien ben ik het dan pas na 10 minuten zat ipv 5
![]()
![]()
En die ouwe graftakken rotten me geen zakHet gaat erom dat beroepsleugenaar Bos nu zelfs door z'n eigen partij onderuit gehaald wordt
[afbeelding]
Ja iddquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:06 schreef vlad het volgende:
[..]
zeker![]()
![]()
hallpipe, streetenalles meenemen wat op je pad kwam. grinden over tuinhekjes, op je bek flikkeren in de stad
![]()
middelste twee wielen vervangen door kleine grindwieltjesen natuurlijk wijde kleren zodat je je kniebeschermers eronder kon dragen
als je ze al omdeed
.
en altijd dikke radio met punk mee![]()
was ik maar weer 15![]()
Wiegel kan me echt gestolen worden jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ach Wiegel steekt z'n neus net zo goed in zaken waar 'ie zich helemaal niet mee moet bemoeien. Maar goed ik stem helemaal geen PvdA dus waar maak ik me druk om
[afbeelding]
OMGLOLLERHORNYFAPFAPFAPFAPquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
S60 R bedoel jeDie moet ik ook nog eens testen
![]()
911 RS'je blijft ook heel vet ja
Ik zweer bij m'n R32 GT-R![]()
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |