Irish pubquote:Op maandag 10 april 2006 15:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik denk dat ik pleit voor gewoon een avondje kroeg!
O'Nogwatters? Alsjeblieft niet, ik heb een hekel aan dat paard uit de bezorgingquote:Op maandag 10 april 2006 16:51 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Irish pub(zit je ook nog bij het stadhouderlijk hof enzo
)
paard uit de bezorging of bediening?quote:Op maandag 10 april 2006 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
O'Nogwatters? Alsjeblieft niet, ik heb een hekel aan dat paard uit de bezorging
Ik kom.quote:Op woensdag 3 mei 2006 04:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vind het nu echt tijd worden voor een meet dus ik kom gewoon met een voorstel. Even nog geen activiteit maar lekker kroeghangen en kennis maken. Wanneer?? Nou, ik dacht gewoon om het op zaterdag 3 juni te doen. Waar?? Nou, verzamelen om 19.00 op station Leeuwarden? Geef even op dat je komt, dan zoek ik nog een geschikte gelegenheid!!!
nOObquotequote:Op woensdag 3 mei 2006 04:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[quote]Op woensdag 3 mei 2006 04:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kom.
[/quote
* Vikingsmeisje reserveert al een goed slaapplekje voor je
*steekt vinger op* ik komquote:Op woensdag 3 mei 2006 04:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vind het nu echt tijd worden voor een meet dus ik kom gewoon met een voorstel. Even nog geen activiteit maar lekker kroeghangen en kennis maken. Wanneer?? Nou, ik dacht gewoon om het op zaterdag 3 juni te doen. Waar?? Nou, verzamelen om 19.00 op station Leeuwarden? Geef even op dat je komt, dan zoek ik nog een geschikte gelegenheid!!!
Het is gewoon een feit. Geen argumenten nodig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
Wat is dat nu weer voor onbeargumenteerd iets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |