zeggen ze jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
kan ik me wel voorstellen ja. Maar ze proberen het dus iig.
Ik heb iets over evacuaties, kleinschalig:quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik wil nieuws van je. Kan dat ding niet uitbarsten.
tssk tssk.. geduld mensen... geduld..quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja idd, daar zit ik ook al op te wachten
och, zolang je hem niet laat vallen is het ongetwijfeld een prima lensquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmzdat is dus niet positief
zou ik dan toch nog even door moeten sparen om dat voor de Nikon (Nikkor) AF-S VR Micro 105mm f/2.8 lens te gaan?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tssk tssk.. geduld mensen... geduld..
Beterschap Bels Bruidjequote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef leonieke het volgende:
Ik ga gewoon afsluiten
Mijn hoofd lijkt steeds voller en voller te zitten en koppijn begint wat op te komen.
Tot de volgende![]()
slaap ze Niekequote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef leonieke het volgende:
Ik ga gewoon afsluiten
Mijn hoofd lijkt steeds voller en voller te zitten en koppijn begint wat op te komen.
Tot de volgende![]()
Ik wilde er al iemand op af sturen met een stuk ijzer, om een beetje te porren in die lava-meren..quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga eens op de rand staan en pis er eens in, dan gaatie wel af
Evacuaties hebben we genoeg gehad nu jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb iets over evacuaties, kleinschalig:
http://www.indonesiepagin(...)ommelende_merapi.php
vast niet boeiend genoeg. Maar de komende dagen is er hoop hoor..
Dan moet je rustig wachten dusquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Evacuaties hebben we genoeg gehad nu ja
visualiseerquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga eens op de rand staan en pis er eens in, dan gaatie wel af
Best leukquote:
Oke danquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
och, zolang je hem niet laat vallen is het ongetwijfeld een prima lens
stranden als in neerkomen op een plek waarvan je niet hoopte dat je terecht zou komen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
*Morgen stranden gaat.
Nee, als in naar het strand gaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
stranden als in neerkomen op een plek waarvan je niet hoopte dat je terecht zou komen?
mijn groothoek ja, met camera en al. Cam had niks gelukkigquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke danheb jij em dan laten vallen??
OMGquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mijn groothoek ja, met camera en al. Cam had niks gelukkigMaar de mount van de lens zat nog aan de camera en de rest lag een stukje verderop zeg maar
[afbeelding]
*aauuww*quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mijn groothoek ja, met camera en al. Cam had niks gelukkigMaar de mount van de lens zat nog aan de camera en de rest lag een stukje verderop zeg maar
[afbeelding]
ach gutquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
*Morgen stranden gaat.
Lach maar. Als jij een lens van 400 euro nog geen anderhalve week gebruikt hebt en hem daarna 4 maanden kwijt bent voor een reparatie die NOGEENS ruim 300 euro kost, praten we weer verderquote:
Das wel zonde jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moest toch minstens checken of de cam het nog deedquote:
Niet gewoon een andere camera gebruiken danquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moest toch minstens checken of de cam het nog deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |