We leven met je mee.quote:
Back again, tell a friend.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:33 schreef most_wanted het volgende:
BeF is back!
Sterf, scharminkel!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:33 schreef most_wanted het volgende:
BeF is back!
Klinkt beter dan hierquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:28 schreef Chowi het volgende:
Ik woon in een dorp. Een kutdorp. Met een zwembad. En een grasveldje.
Was de zon je teveel?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:34 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Als een kreeft.
Jullie hebben geen grasveldjes? En dus ook geen madeliefjes om kransen mee te vlechten? Teh horror.quote:
Dit aardse velletje kan niet veel hebben, lomlomlom, lomlomlom.quote:
Leuk he, dat de gemeenten nu de uitgaven voor bepaalde zaken individueel mogen bepalenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:33 schreef Misstique het volgende:
Zonlicht is hier al op.
Hij was dan ook aardig wit, naar ik heb kunnen oordelen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:35 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Dit aardse velletje kan niet veel hebben, lomlomlom, lomlomlom.
Ooit, ergens, hou ik van iedereen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:36 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik weet dat je diep van binnen van me houd.![]()
Achter de flat is een grasveld van de lange, uitgestrekte variant. Thans rijkelijk voorzien van werktuig vanbouwvakkers die al maanden aan het kloten zijn...quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:35 schreef Chowi het volgende:
Jullie hebben geen grasveldjes? En dus ook geen madeliefjes om kransen mee te vlechten? Teh horror.
Immer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:38 schreef Oploskoffie het volgende:
Is het gras nog steeds groener elders?
Ha-ha, ja, ik kon wat hoongelach niet onderdrukken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:39 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Heb je het interview gezien met de woordvoerster van die mafkezen?:{
Die interviewer al na 20 tellen... "You are a nut!"quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:39 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Ha-ha, ja, ik kon wat hoongelach niet onderdrukken.
Hij sloeg de spijker op de stofdoek, wat ik je brom.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:40 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Die interviewer al na 20 tellen... "You are a nut!"
Eigenlijk ben ik eerder een pessimist. Maar ik kan veel illusies wekken.quote:
Ik prefereer de term prunus spinosa.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:40 schreef Chowi het volgende:
Q!
Rolt ook zo lekker uit je mond.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik prefereer de term prunus spinosa.
Uitermate succesvol zelfs.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:41 schreef Chowi het volgende:
Eigenlijk ben ik eerder een pessimist. Maar ik kan veel illusies wekken.
Wist ik al.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:43 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Uitermate succesvol zelfs.
Dat je het even weet
En sinds wanneer moet ik me conformeren aan uw preferenties?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik prefereer de term prunus spinosa.
Goed antwoord!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:42 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Niets is permanent, dus aanwezigheid ook niet. Vraag is dan hoe lang de afwezigheid duurde
Juist. Latijn is tóf.quote:
Ja. Hallo. Is het hier wel leuk? Ik verveel mij enigzins.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:40 schreef Chowi het volgende:
Q!
Nimmer. Het was slechts een "weetje".quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:44 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
En sinds wanneer moet ik me conformeren aan uw preferenties?
Zo-zo, één hele dag ergens serieus over nadenken. Het is me wat, Q.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag nog serieus over nagedacht om Latijn te gaan leren.
In Nederland is dat gedoogd, dacht ik, als je niet meer dan 5 gram bij je hebt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:47 schreef Janetje het volgende:
Is het geoorloofd een kind met een voetbal om te brengen als je in een ander land zit?
Ze zei dat ik mensenschuw was/leek.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nimmer. Het was slechts een "weetje".
En in dit land? Of zou ik de embassade daarvoor moeten bellen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:47 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
In Nederland is dat gedoogd, dacht ik, als je niet meer dan 5 gram bij je hebt.
Het kind is hier of daar?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:47 schreef Janetje het volgende:
Is het geoorloofd een kind met een voetbal om te brengen als je in een ander land zit?
Nou. Dat niet. De gedachte duurde enkele seconden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:47 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Zo-zo, één hele dag ergens serieus over nadenken. Het is me wat, Q.
Jammer postslet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:48 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Kwartet.
O, deerne, ik weet toch bij god niet in welk land jij je bevindt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
En in dit land? Of zou ik de embassade daarvoor moeten bellen?
Het kind is hier.quote:
Ierland.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:49 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
O, deerne, ik weet toch bij god niet in welk land jij je bevindt.
Het overwegen is inmiddels afgerond en het idee laat je voor wat het is?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:46 schreef Q. het volgende:
Ik heb er vandaag nog serieus over nagedacht om Latijn te gaan leren.
Is het heus? Dat kan ik niet beoordelen...quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:48 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Ze zei dat ik mensenschuw was/leek.
Die heb ik uiteraard altijd op.. veel te koud buiten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:49 schreef Chowi het volgende:
Van mij mag je het doen, J. Denk er wel aan dat je je bivakmuts op doet.
Los van de logistieke complicaties... Vanwaar de wens dit kind met een bal naar een ander bestaansniveau te helpen?quote:
Je kunt niet beoordelen of zij dat gezegd heeft? Wat een suffe reply, Miss.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is het heus? Dat kan ik niet beoordelen...
Ik zei wel meer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:48 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Ze zei dat ik mensenschuw was/leek.
Nergens voor nodig, je bent zoals je bent..quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:50 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Ik sta open voor veranderingen.
Wij niet. Wíj niet!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, je bent zoals je bent..
Behalve sommige users, die zijn gewoon achterlijk.
Misschien teveel.quote:
Ik bedoelde het anders. Laat maar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:51 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Je kunt niet beoordelen of zij dat gezegd heeft? Wat een suffe reply, Miss.
OCD?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:52 schreef Chowi het volgende:
Als ik de [[afbeelding]] zo hekel, waarom gebruik ik hem dan zoveel, in hemelsnaam?
Oh zeker.. daar heb ik niks over te klagen...quote:
Het speelt met den bal, in dit proces raakt deze bal telkens de zijkant van dit huis, zijnde een meter of 3 onder mijn raam...quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:51 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Los van de logistieke complicaties... Vanwaar de wens dit kind met een bal naar een ander bestaansniveau te helpen?
Mir egal.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh zeker.. daar heb ik niks over te klagen...
*guinness aanbiedt...
Of uiteraard een ander soort bier..
Off with his head!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:53 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
"VIVA LA RESISTANCE!"
Neen. "Exentriek" heet dat in ons geval.quote:
Neen, zo erg is het nou ook weer niet.quote:
Okay, okay, ik geloof je.quote:
Maar niet uit ónze mond, dat zou zijn als de muzikant die zichzelf kunstenaar noemt, of de denker die zichzelf tot filosoof doopt. Zulks zou hypocriet zijn. Wij zijn het zonder het zelf te benoemen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neen. "Exentriek" heet dat in ons geval.
Waarom sta ik in jouw ondertitel?quote:
Ik plaatste jou net nog in het buitenland en het kind hier, maar, concluderend dat een kind teveel moeite zou hebben een dergelijke afstand te overbruggen, moet ik concluderen dat eerdere conclusies van mij betreffende dit alles niet geheel correct waren. De nabijheid van het kind en de storende activiteit met de door het kind meegebrachte bal lijken mij dermate storend, dat ingrijpen in ieder geval wenselijk lijkt. In welke vorm jij dat giet, daar laat ik mij verder niet over uit, daarmee het risico op mede-aansprakelijkheid verkleinend tot een voor mij persoonlijk erg acceptabel minimum.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:53 schreef Janetje het volgende:
Het speelt met den bal, in dit proces raakt deze bal telkens de zijkant van dit huis, zijnde een meter of 3 onder mijn raam... En helaas gaat dit over een voetbal.
"Miss" is ook gewoon een woord, hoor.quote:
Dan snap ik ook niet waarom je steeds in herhaling valt daarmeequote:Op woensdag 3 mei 2006 20:55 schreef Chowi het volgende:
Neen, zo erg is het nou ook weer niet.
Ja, netzoals "voorhoofdskus", bijvoorbeeld.quote:
Hoorde ik vanmiddag ook al. Hier echter niet.quote:
Maar Miss BS is zónder punt.quote:
Doe eens een ctrl+F5?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoorde ik vanmiddag ook al. Hier echter niet.
Ja, dat woord is geweldig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:58 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Ja, netzoals "voorhoofdskus", bijvoorbeeld.
Hier ook niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoorde ik vanmiddag ook al. Hier echter niet.
Misschien doelde ze op ons buitenechtelijk dochtertje.quote:
Nee. Punten zijn cool.quote:
Nog steeds, hoor.quote:
Uiteraard.. het is mij ook verteld.. ik herhaal alleen statements.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:56 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Maar niet uit ónze mond, dat zou zijn als de muzikant die zichzelf kunstenaar noemt, of de denker die zichzelf tot filosoof doopt. Zulks zou hypocriet zijn. Wij zijn het zonder het zelf te benoemen.
Hmm.. ok dan..quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:57 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Ik plaatste jou net nog in het buitenland en het kind hier, maar, concluderend dat een kind teveel moeite zou hebben een dergelijke afstand te overbruggen, moet ik concluderen dat eerdere conclusies van mij betreffende dit alles niet geheel correct waren. De nabijheid van het kind en de storende activiteit met de door het kind meegebrachte bal lijken mij dermate storend, dat ingrijpen in ieder geval wenselijk lijkt. In welke vorm jij dat giet, daar laat ik mij verder niet over uit, daarmee het risico op mede-aansprakelijkheid verkleinend tot een voor mij persoonlijk erg acceptabel minimum.
Extra -> Opties -> Privacy -> Buffer -> Buffer nu wissen.quote:
Whehehe.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:00 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Misschien doelde ze op ons buitenechtelijk dochtertje.
Onder het genot van John Coltrane, ga ik hier even naar op zoek...quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:09 schreef Misstique het volgende:
The Revs zijn geheel niet onaangenaam voor het gehoor.
Dan voel ik me stoerder.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:28 schreef Misstique het volgende:
Waarom heb je zo'n eng plaatje op MSN?
En? Werkt t?quote:
Jep. Het werkt alleen lastig met een laptop op je schoot als je een erectie hebt.quote:
Daar heb ik nooit last van.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Jep. Het werkt alleen lastig met een laptop op je schoot als je een erectie hebt.
Ik vind je nieuwe icoontje hip, hihi.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:37 schreef Litso het volgende:
Southpark wordt wel met de week slechter zeg.
Ik ga je zo schoppen als je niet ophoudt! Geniet van je tijd aldaar muts!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:48 schreef Janetje het volgende:
Wednesday
59°F (15°C) | 48°F (9°C) cloudy
Thursday
55°F (13°C) | 46°F (8°C) rain
Friday
55°F (13°C) | 45°F (7°C) cloudy
Saturday
55°F (13°C) | 48°F (9°C) rain
Sunday
55°F (13°C) | 45°F (7°C) rain
*jaloers en sip kijkt...
*genietquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga je zo schoppen als je niet ophoudt! Geniet van je tijd aldaar muts!
De eftelingmeet is verplaatst ende vervroegd, begreep ik?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja.
Morgen ga 'k aan de bbqquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:48 schreef Janetje het volgende:
Wednesday
59°F (15°C) | 48°F (9°C) cloudy
Thursday
55°F (13°C) | 46°F (8°C) rain
Friday
55°F (13°C) | 45°F (7°C) cloudy
Saturday
55°F (13°C) | 48°F (9°C) rain
Sunday
55°F (13°C) | 45°F (7°C) rain
*jaloers en sip kijkt...
Hihiquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind je nieuwe icoontje hip, hihi.
Nee. Dit is niet BeFteling. Als dat zo was geweest had heel BeF het natuurlijk geweten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:51 schreef JDude het volgende:
[..]
De eftelingmeet is verplaatst ende vervroegd, begreep ik?
Hou je nog van me c_c?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn jullie allemaal huilend in een hoekje gekropen?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn jullie allemaal huilend in een hoekje gekropen?
*tevoorschijn komt...quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom tevoorschijn J. zodat we kunnen dansen op stomme hippiemuziek!
Ik dans in mijn pyjama en ik ben er trots op!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
*tevoorschijn komt...
*wegduikt
*fatsoenlijk aankleedt
*tevoorschijn komt...
In dit hemdje moet ik niet op en neer springen...quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dans in mijn pyjama en ik ben er trots op!
Of juist wel!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:21 schreef Janetje het volgende:
In dit hemdje moet ik niet op en neer springen...
Veel plezier!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:21 schreef JDude het volgende:
Nou volk, tabee.
Ik ben een lang weekend weg.
Zondagavond of anders maandag ofzo post ik wel weer eens.
Fijn die ken ik zelfs nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:24 schreef Litso het volgende:
# when every thursday i'd break those mountain passes
# and you'd skip your early classes
# and we'd learn how our bodies worked.
Hoe kan je erop willen dansen danquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik ben niet thuis in de hippiemuziek.
Welke tijd?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Fijn die ken ik zelfs niet
En ik kom uit die tijd
Fijn weekend!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:21 schreef JDude het volgende:
Nou volk, tabee.
Ik ben een lang weekend weg.
Zondagavond of anders maandag ofzo post ik wel weer eens.
Op bijna alles valt te dansen.. als je maar wilt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe kan je erop willen dansen dan![]()
Ok The police nuquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Op bijna alles valt te dansen.. als je maar wilt.
Z'on John de Wolf opmerking trouwensquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Op bijna alles valt te dansen.. als je maar wilt.
*luistert The Cure- Friday I'm in love.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Z'on John de Wolf opmerking trouwens![]()
Oh die luisterde ik vroeger altijd,als ik een zware bui hadquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
*luistert The Cure- Friday I'm in love.
Ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:30 schreef Janetje het volgende:
[..]Daar was ik zo'n grote fan van toen ik een jaar of 18 was
![]()
![]()
quote:
Ja jij ook Tiekquote:
Oh, maar ik quotte helemaal geen hippienummer. Ik quotte een mooi romantisch zwijmelnummer in de hoop dat iemand zou vragen of ik soms verliefd was, waar ik dan bij het slaken van een diepe zucht 'ja' op zou knikken.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:33 schreef Janetje het volgende:
[..]Geloof alleen niet om z'n voetbalkwaliteiten
Sinds wanneer ben jij verliefd?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:34 schreef Litso het volgende:
Oh, maar ik quotte helemaal geen hippienummer. Ik quotte een mooi romantisch zwijmelnummer in de hoop dat iemand zou vragen of ik soms verliefd was, waar ik dan bij het slaken van een diepe zucht 'ja' op zou knikken.
Maar gelukkig interesseren jullie je zo weinig voor me dat dat niet nodig was.
Mja verliefdheid gaat over altijd weerquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, maar ik quotte helemaal geen hippienummer. Ik quotte een mooi romantisch zwijmelnummer in de hoop dat iemand zou vragen of ik soms verliefd was, waar ik dan bij het slaken van een diepe zucht 'ja' op zou knikken.
Hahahaha.. niet op zo'n manier.. kom op zeg..quote:
Ik durfde er niet op te reageren.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Vertel!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, ik pak mijn spullen nog in.quote:
* Ghostbuster zucht van verlichting slaat of staaktquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahahaha.. niet op zo'n manier.. kom op zeg..Ik wist niet eens waarom mamma pappa kusjes gaf..
![]()
Vond m een stoere toffe gast
Een perzik aan de boom rot ook weg. Pluk hem, eet hem, en zie hoe hij verandert in een deel van je lichaam.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja verliefdheid gaat over altijd weer
Jezus ik ben een hypocriet,en dan let love rule aan hebben staanquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja verliefdheid gaat over altijd weer
MSN heb ik net dichtgegooid ja.quote:
Doe is even close to you ofzo,voor de vrolijke touch ofzoquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:42 schreef Janetje het volgende:
The Cure- A night like this..
Heb ik niet op m'n laptop..quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doe is even close to you ofzo,voor de vrolijke touch ofzo![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik draai Frank boeyen wolven in de nacht
Dus alles kan opzich wel
Geeft niet hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben al mn Sarah mc lachlan mp3's kwijt
Zoveel mis je er niet aan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben al mn Sarah mc lachlan mp3's kwijt
Zeg maar ik begin toch wel nieuwsgierig te worden. Je bent de laatste tijd behoorlijk verminderd aanwezig in BeF... wat voor interessants doe je tegenwoordig in het dagelijks leven?quote:
Ten eerste heb ik een nieuwe baan en daardoor sowieso overdag geen of iig stukken minder tijd om te fokken. Ten tweede bemerkte ik de laatste tijd dat ik Fok! een beetje beu werd en ben dus minder gaan posten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Zeg maar ik begin toch wel nieuwsgierig te worden. Je bent de laatste tijd behoorlijk verminderd aanwezig in BeF... wat voor interessants doe je tegenwoordig in het dagelijks leven?
Ah ja, je had het inderdaad over een nieuwe baan. Leuk?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik een nieuwe baan en daardoor sowieso overdag geen of iig stukken minder tijd om te fokken. Ten tweede bemerkte ik de laatste tijd dat ik Fok! een beetje beu werd en ben dus minder gaan posten.
Ik heb er net 2 weken opzitten, die geheel gewijd waren aan het inwerken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ah ja, je had het inderdaad over een nieuwe baan. Leuk?
De kern van BeFquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
I had a beer and now I hear you calling out for me
And I hope that I don't fall in love with you..
Je liegtquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Well I hope that I don't fall in love with you
Cause falling in love just makes me blue,
While the music plays and you display your heart for me to see,
I had a beer and now I hear you calling out for me
And I hope that I don't fall in love with you.
Ey! Je hebt het over Tom Waits hier!quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:23 schreef ehqo het volgende:
Sentimentele emozooi, hier.
Ik heb zo vaak bier vastquote:
Ik verontschuldig mij, Tom Waits klinkt niet als een emo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ey! Je hebt het over Tom Waits hier!.
Tom Waits is verre van emo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik verontschuldig mij, Tom Waits klinkt niet als een emo.
Lul je er maar onderuit he.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ey! Je hebt het over Tom Waits hier!.
[..]
Ik heb zo vaak bier vast.
U heeft wederom een punt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Moet ook wel met al die geile opdringerige Fokkers enzo.
En wederom:quote:
Romantisch.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En wederom:
Now it's closing time, the music's fading out
Last call for drinks, I'll have another stout.
Well I turn around to look at you, you're nowhere to be found,
I search the place for your lost face, guess I'll have another round
And I think that I just fell in love with you..
Doé ik lief gedag zeggen op msn, antwoord je niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:41 schreef Vetrol het volgende:
Konnietsjuwa biatches!
"Vertel meer?"quote:
Ja maar wat moet ik vertellen danquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:49 schreef Litso het volgende:
[..]
"Vertel meer?"
Nu staat er een vraagteken achter. Het is een vraag.
Over jezelf hihiquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar wat moet ik vertellen dan.
De geur van je haar, je lievelingsbloem, je mooiste herinnering, je diepste geheim, hoe zacht je huid is, je favoriete getal, je top drie van schrijvers, de leukste dag van het jaar, je rotste vakantie, waar je 's nachts over droomt, waar je op stemt, wat er op je behang staat, hoeveel duivels er op een lucifer passen, hoe lang een chinees is, de kleur van je ziel, en verder alle andere dingen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh nou, eh, ik ben Mer, 18, enneh, wat wil je nog meer weten?.
Elvive-shampoo, roos, vertel ik nog wel, vertel ik niet, vrij zacht, zeker na het douchen, 7, zou ik zo gauw niet kunnen noemen, de eerste dag waarop je het zonder jas niet te koud en niet te warm hebt, vorig jaar Turkije was vre-se-lijk, ik verdiep me zeer zelden in politiek en mocht nog niet stemmen dus ga dat volgend jaar pas doen, ik heb effen geel behang, 3 als ze bij elkaar op schoot gaan, hoe lang is een aardige jongen, rood, en de rest bespreken we nogquote:Op donderdag 4 mei 2006 02:09 schreef Litso het volgende:
[..]
De geur van je haar, je lievelingsbloem, je mooiste herinnering, je diepste geheim, hoe zacht je huid is, je favoriete getal, je top drie van schrijvers, de leukste dag van het jaar, je rotste vakantie, waar je 's nachts over droomt, waar je op stemt, wat er op je behang staat, hoeveel duivels er op een lucifer passen, hoe lang een chinees is, de kleur van je ziel, en verder alle andere dingen.
Je bent geslaagdquote:Op donderdag 4 mei 2006 02:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Elvive-shampoo, roos, vertel ik nog wel, vertel ik niet, vrij zacht, zeker na het douchen, 7, zou ik zo gauw niet kunnen noemen, de eerste dag waarop je het zonder jas niet te koud en niet te warm hebt, vorig jaar Turkije was vre-se-lijk, ik verdiep me zeer zelden in politiek en mocht nog niet stemmen dus ga dat volgend jaar pas doen, ik heb effen geel behang, 3 als ze bij elkaar op schoot gaan, hoe lang is een aardige jongen, rood, en de rest bespreken we nog.
Nu jij.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Andrélon "De Perfecte Krul", geen in het specifiek, kom ik nog op terug, zeg ik niet, gemiddeld.. denk ik, 7, Douglas Adams - Terry Pratchett - nog iemand, die waarop ik 's ochtends onder de douche sta en de eerste zonnestralen van de lente door de ramen de douche binnenvallen, die waarin we last-minute toch niet naar amerika gingen, de raarste dingen, tot nu toe blanco, niks, ja, klopt, diepblauw, die vertel ik nog wel.
Ik heb echt niéts van wat jij zei verstaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 02:42 schreef Vetrol het volgende:
Zo, skype uit.
Tering wat irritant.
Iedereen jankt door elkander.
Whehe.quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:42 schreef Vetrol het volgende:
Zo, skype uit.
Tering wat irritant.
En maar goed ook knuffelturk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb echt niéts van wat jij zei verstaan.
Zei ik toch al?quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan haast niet anders concluderen dan dat we voor elkaar geschapen zijn.
Ik heb geen skypequote:Op donderdag 4 mei 2006 02:42 schreef Vetrol het volgende:
Zo, skype uit.
Tering wat irritant.
Jij praatte ook wat zachtjes..quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb echt niéts van wat jij zei verstaan.
Yeah right, fo shizzle.quote:
Wat, jij zei geen reet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En je durft het niet hardop te zeggen? Watje! Puss!
Hypocrietquote:
Hollandia!quote:Op donderdag 4 mei 2006 03:09 schreef Janetje het volgende:
Guinness...
Ik ook!quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 03:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We moeten maar een keer apart skypen, hihi.
Een videogesprek.quote:Op donderdag 4 mei 2006 03:34 schreef Litso het volgende:
Cammen én skypen. Kan het nog beter?
Uithuwelijken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 03:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het was geen huwelijksvoorstel.
je meoder.quote:Op donderdag 4 mei 2006 03:49 schreef Litso het volgende:
Dood.
Nee, m'n vader.quote:
Leek me wel humor.quote:
Ik denk niet dat ik zo zou reageren.quote:Op donderdag 4 mei 2006 03:57 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Leek me wel humor.
Mer, dit wordt je man: cerror.
Mer: "Nooooooooo!"
Öh?quote:Op donderdag 4 mei 2006 03:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zo zou reageren.
Breng licht in dit duisterquote:Op donderdag 4 mei 2006 04:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alsof jíj niet weet aan wie ik gebonden ben.
Dood allemaal!quote:
En net moesten alle mannen nog dood.quote:
Stommerik.quote:Op donderdag 4 mei 2006 04:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wilde het je gewoon nog even horen (zien) zeggen!
Ik ben zo inconsequent als maar zijn kan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 04:17 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
En net moesten alle mannen nog dood.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 04:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben zo inconsequent als maar zijn kan.
quote:
We konden het toch al niet langer geheim houdenquote:Op donderdag 4 mei 2006 04:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu kan iedereen het ook lezen enzo.
True.quote:Op donderdag 4 mei 2006 04:34 schreef Litso het volgende:
[..]
We konden het toch al niet langer geheim houden
*roet in 't eten gooitquote:Op donderdag 4 mei 2006 05:00 schreef Litso het volgende:
O en elke keer als ik mijn icon zie vind ik hem weer tof.
Ik ook.quote:Op donderdag 4 mei 2006 05:00 schreef Litso het volgende:
O en elke keer als ik mijn icon zie vind ik hem weer tof.
Je gaat iig niet weg voor ik die TT heb gezienquote:Op donderdag 4 mei 2006 05:09 schreef sig000 het volgende:
*btw dat zonlicht ga ik zo nog wel ff zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |