We leven met je mee.quote:
Back again, tell a friend.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:33 schreef most_wanted het volgende:
BeF is back!
Sterf, scharminkel!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:33 schreef most_wanted het volgende:
BeF is back!
Klinkt beter dan hierquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:28 schreef Chowi het volgende:
Ik woon in een dorp. Een kutdorp. Met een zwembad. En een grasveldje.
Was de zon je teveel?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:34 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Als een kreeft.
Jullie hebben geen grasveldjes? En dus ook geen madeliefjes om kransen mee te vlechten? Teh horror.quote:
Dit aardse velletje kan niet veel hebben, lomlomlom, lomlomlom.quote:
Leuk he, dat de gemeenten nu de uitgaven voor bepaalde zaken individueel mogen bepalenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:33 schreef Misstique het volgende:
Zonlicht is hier al op.
Hij was dan ook aardig wit, naar ik heb kunnen oordelen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:35 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Dit aardse velletje kan niet veel hebben, lomlomlom, lomlomlom.
Ooit, ergens, hou ik van iedereen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:36 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik weet dat je diep van binnen van me houd.![]()
Achter de flat is een grasveld van de lange, uitgestrekte variant. Thans rijkelijk voorzien van werktuig vanbouwvakkers die al maanden aan het kloten zijn...quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:35 schreef Chowi het volgende:
Jullie hebben geen grasveldjes? En dus ook geen madeliefjes om kransen mee te vlechten? Teh horror.
Immer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:38 schreef Oploskoffie het volgende:
Is het gras nog steeds groener elders?
Ha-ha, ja, ik kon wat hoongelach niet onderdrukken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:39 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Heb je het interview gezien met de woordvoerster van die mafkezen?:{
Die interviewer al na 20 tellen... "You are a nut!"quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:39 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Ha-ha, ja, ik kon wat hoongelach niet onderdrukken.
Hij sloeg de spijker op de stofdoek, wat ik je brom.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:40 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Die interviewer al na 20 tellen... "You are a nut!"
Eigenlijk ben ik eerder een pessimist. Maar ik kan veel illusies wekken.quote:
Ik prefereer de term prunus spinosa.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:40 schreef Chowi het volgende:
Q!
Rolt ook zo lekker uit je mond.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik prefereer de term prunus spinosa.
Uitermate succesvol zelfs.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:41 schreef Chowi het volgende:
Eigenlijk ben ik eerder een pessimist. Maar ik kan veel illusies wekken.
Wist ik al.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:43 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Uitermate succesvol zelfs.
Dat je het even weet
En sinds wanneer moet ik me conformeren aan uw preferenties?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik prefereer de term prunus spinosa.
Goed antwoord!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:42 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Niets is permanent, dus aanwezigheid ook niet. Vraag is dan hoe lang de afwezigheid duurde
Juist. Latijn is tóf.quote:
Ja. Hallo. Is het hier wel leuk? Ik verveel mij enigzins.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:40 schreef Chowi het volgende:
Q!
Nimmer. Het was slechts een "weetje".quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:44 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
En sinds wanneer moet ik me conformeren aan uw preferenties?
Zo-zo, één hele dag ergens serieus over nadenken. Het is me wat, Q.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag nog serieus over nagedacht om Latijn te gaan leren.
In Nederland is dat gedoogd, dacht ik, als je niet meer dan 5 gram bij je hebt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:47 schreef Janetje het volgende:
Is het geoorloofd een kind met een voetbal om te brengen als je in een ander land zit?
Ze zei dat ik mensenschuw was/leek.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nimmer. Het was slechts een "weetje".
En in dit land? Of zou ik de embassade daarvoor moeten bellen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:47 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
In Nederland is dat gedoogd, dacht ik, als je niet meer dan 5 gram bij je hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |