he jammer, toch geen puntquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:16 schreef California het volgende:
ShaoliN had veel goede antwoorden, maar hij was net te laat.
[..]
Batman2k +1
Doff +1
Oh, dacht dat The Lion King al het 5e antwoord was. Maar boeit ook nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:23 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Juist wel en daarom is het antwoord daarna de 5e.. Ik had verkeerd gekeken dus![]()
Was dus ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:29 schreef Doff het volgende:
[..]
Oh, dacht dat The Lion King al het 5e antwoord was. Maar boeit ook niet
Vraag: ook geen idee.
Haai d_Hquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:30 schreef dolle_hond het volgende:
ik weet de stand ook niet
WIE?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:33 schreef TMs_Andy het volgende:
Gurinder Chadcha?
Vandaar mijn gok ook. Wat heeft deze meneer op zijn kerfstok?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:36 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Klinkt wel als een naam bij die bij deze man past!
1 van de slechtste films die ik dit jaar heb gezienquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:38 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Vandaar mijn gok ook. Wat heeft deze meneer op zijn kerfstok?
Ik geloof het wel ja.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:47 schreef Doff het volgende:
Eli Roth bedoel je?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:47 schreef Doff het volgende:
Eli Roth bedoel je?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Wat een k_tfilm!
Doff +1
Daag filmvriendjes, ik ben pleite!![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:04 schreef TMs_Andy het volgende:
Ehm tja.....
Michael Collins en V for Vendetta zit ie in geloof ik.
Hooligans bedoel je?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:09 schreef mr_anonimous het volgende:
En ik heb zo'n vermoeden dat zijn zoon of broertje samen met Frodo aan het hakken was in Green Street.
Nee dat weet ik wel maar meneer rechts op de foto lijkt wel erg op hem:quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:11 schreef Doff het volgende:
[..]
Hooligans bedoel je?
Daar speelt hij niet in.
Neem die twee titels die ik nou noemde en jij hebt een puntje.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:26 schreef Sheridana het volgende:
Stephen Rea, The Crying Game...verder weet ik niets...
En dan is die compleetquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:26 schreef Sheridana het volgende:
Stephen Rea, The Crying Game...verder weet ik niets...
Ach ja natuurlijk. Die is cool!quote:
Ik reken hem goed. Michael Gross heet ie, werd bekend als Vader Keaton in Family Ties.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:57 schreef victorinox het volgende:
Burt Grummer.
Maar ik ben zijn naam kwijt...
mr_anonimous +1quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Sleepers
Stir of Echoes
Quicksilver
Flatliners
Mystic River
The Woodsman
Hollow Man
Footloose
Wild Things
JFK
Nope..quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:16 schreef Doff het volgende:
Zo'n Tom Clancy verfilming?
Vanwege die Earl nog wat en Harrison Ford...
Die andere koppen zien er zo oud uit
[edit] Clear and Present Danger?
Dat is goed.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij A new hope
Toch niet dus!quote:
En heeft het nu goed.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:21 schreef dolle_hond het volgende:
trois couleurs: blue
Moby Dick?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:36 schreef haagse_elfje het volgende:
is dat niet die tekenfilm waar ook een heel bekend verhaal over is, over een man die walvissen vangt en oh mijn god ik kan niet op zijn naam komen
Geeft niks. Kan iedereen overkomen.quote:
Ik heb het zelfde probleem. Volgens mij is het gekomen na de update van firefox.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:47 schreef Doff het volgende:
Waarom zie ik vandaag geen door tinypic ge-uploade bestanden![]()
Dacht ook dat je je avatar kwijt was Dolle Hond, maar dat zal ook wel aan m'n pc liggen ofso.
vaagquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:47 schreef Doff het volgende:
Waarom zie ik vandaag geen door tinypic ge-uploade bestanden![]()
Dacht ook dat je je avatar kwijt was Dolle Hond, maar dat zal ook wel aan m'n pc liggen ofso.
Ik gebruik geen firefox.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde probleem. Volgens mij is het gekomen na de update van firefox.
Ja idd. Blind gokken is ook erg lollig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:52 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik gebruik geen firefox.
Maar goed, zal idd wel vanzelf terugkomen
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:58 schreef dolle_hond het volgende:
is dit richard pryor?
Ik wilde het puntje al niet wegkapen, dat kan nu dus ook niet meerquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:15 schreef dolle_hond het volgende:
henry:portrait of a serial killer
quote:
ik had de post van andy niet gezienquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wilde het puntje al niet wegkapen, dat kan nu dus ook niet meer![]()
Maar het punt is gelukkig naar Andy gegaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had de post van andy niet gezien
ik schaam me dat ik t niet eerder wist
Als iemand zich moet schamen ben ik het wel. Ik loop verdikke altijd serial killers te posten in RJP.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had de post van andy niet gezien
ik schaam me dat ik t niet eerder wist
Niet dat ik kan zien op zijn CV. Wel veel Amerikaanse militairen, politie agenten en een schooldirecteur.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
Hij komt me heel bekend voor. Speelt hij een Nazi?
Kom op dan kun je die derde titel ook wel noemen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:30 schreef Phennim het volgende:
ja.. back to the future 1 en 2
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
Patch Adams?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:30 schreef Doff het volgende:
Mars Attacks?
Phenim's punt wegsnaaien..... Niet aardig.quote:
Komt Dj Paul op tv?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:36 schreef Phennim het volgende:
naja.. toch geen zin om een vraag te stellen.. kga house kijken
Beetje meer respect voor onze JP.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:42 schreef Phennim het volgende:
stelletje freaks
Ik dacht dat je geen nieuwe vraag wou stellenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:42 schreef Phennim het volgende:
stelletje freaks
Ah dat wist ik niet. Beetje interessant?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:44 schreef Batman2k het volgende:
[..]
House is een medische csi met vleugje comedy
Ja leuke serie, elke aflevering hebben ze een patient en dan weten ze niet echt wat er mis mee is. ze weten alleen de symptonen enz. Hugh Laurie speelt er inquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet. Beetje interessant?
Helemaal niet lastig dus!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:56 schreef ReSpawn het volgende:
Die 124 comedy vind ik zo lastig..
John Cleese?
Wat moet er i.p.v.quote:My invitation was open to anyone. To the whore at my side. To the pimp that followed. But it was athat accepted!
Jawel en lofprijzingen voor je bewoordingen!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:41 schreef twentemeisje het volgende:
Is het niet het jonge zombiewicht dat Anna's man attackeert?
Ik heb geen tijd om mee te doen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:33 schreef twentemeisje het volgende:
Doet er nu echt verder niemand mee? Vic, jij was er toch ook?
Het is inderdaad een 80's 'classic'quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:05 schreef ReSpawn het volgende:
Lijkt alsof ik t heb gezien in een grijs 80-er jaren verleden...
System uit Bill & Ted's bogus journey?
Je kent er vast 1 vanquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:24 schreef ReSpawn het volgende:
Ik begin het vage vermoeden te krijgen dat ik hem toch niet ken..
Ze kijken naar een dode japanner
Ow ja.. Dat was NYC toch?..quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:21 schreef twentemeisje het volgende:
Over drie weken bevind ik mij in de stad where all the action takes place!
De meneer waar die jonge gastjes naar kijken heeft wel wat met een meer...quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:06 schreef ReSpawn het volgende:
Hebben ze zo'n groot meer in NYC?
Godzilla is nog te jong en ik kan me niet herinneren dat die knappe mevrouw daar ook in zat.. Die foto doet me de das om.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:11 schreef ReSpawn het volgende:
Jason is verdronken in een meer... Maar die doet meer hakken en niet knap maken..
Of is dat die film over die gozert die zijn slachtoffers in zijn 'tuin' onderwater doet stoppen? (of was dat een serie?)
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:13 schreef ReSpawn het volgende:
Ze kijken naar Jason?
Dan had ik m wel geweten denk ik..quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:15 schreef twentemeisje het volgende:
Dit was de volgende 'vage hint' geweest
Goed gedaan!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:27 schreef twentemeisje het volgende:
10 delen, plus crossover = 11
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:06 schreef ReSpawn het volgende:
Heeft het broodje gesmaakt?
quote:
En ik ben geen manquote:
Tsssss... Allemaal naakt bij elkaar en wij zijn niet uitgenodigd.. Nou.. We maken er zelf wel een feest van hier..quote:
Ik zie dat Sheri ook niet is uitgenodigd!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:24 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Tsssss... Allemaal naakt bij elkaar en wij zijn niet uitgenodigd.. Nou.. We maken er zelf wel een feest van hier..![]()
Die is aan het snorkelen..quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:25 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik zie dat Sheri ook niet is uitgenodigd!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:26 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Die is aan het snorkelen..
Of schatduiken in het bubbelbad![]()
En een pleister!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:27 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
![]()
Stuit ze ineens op een dolle hond!
Ik ben nog bezit met het verwerken van de beelden die in me opkwamen toen ik die pleister op dat dolle hondje zag zitten!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:28 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
En een pleister!![]()
Kan ze meteen de dolle hondenbeet verzorgen... en een de heilige onder moordenaars de hond laten afmaken... Ja sorry.. Hij was dol...
zullen wij hier op het dak van de zaak eens een jacuzzi zetten? is het best wel weer voor!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:56 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Ja! Je bent er weder! Was het een lekker badje?
ik ga zo weer trugquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:56 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Ja! Je bent er weder! Was het een lekker badje?
I is saying thank you!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:59 schreef ReSpawn het volgende:
Xecutioner +1
Jacuzzi op kosten van de baas dan toch zeker he?!
En welkom bij FMT!
u gaat niet door voor de koelkastquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:05 schreef ReSpawn het volgende:
Het eerste dat in me opkomt is 'no'.. Maar ik heb de film dan ook niet gezien..
het uhhhhuuhhhhhh gedeelte klopt, maar er hoort nog iets voor en echter en daar was ik naar op zoekquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:11 schreef flyguy het volgende:
waarschijnlijk iets ion de trend van uhhhhhhhuuuhhhhhhh yeah
Dat is Beavis zijn linequote:Op donderdag 4 mei 2006 14:15 schreef flyguy het volgende:
tipi for my bunnhole?
rooie bus?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik kwam je net in de bus tegen!
[afbeelding]
You are soooooo close!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:57 schreef Joeks79 het volgende:
"Your face and my butt"
jammer maar ik wil toch graag de gesproken uitspraak horenquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:01 schreef Joeks79 het volgende:
Sommige mensen hebben een goed taalgevoel en corrigeren de fouten automatisch...![]()
We maken er een soort lingo vanquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Your brace and my butt?
+1 mr_anonimousquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Butt?
Ja of een militair of een huurling.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:49 schreef Doff het volgende:
Dat is toch die kerel die op een of andere manier altijd agent speelt
quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:12 schreef Doff het volgende:
Mars Attacks/Independance Day?(zijn toch niet met Arnie.)
Payback![]()
Eraser?(wel met Arnie maar niet met die kerel.)
Niet allemaal alleen die met Govenator vs....quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:19 schreef Doff het volgende:
Oh, wist niet dat ze allemaal met Arnold moesten zijn....
Drat.... ik wil ook gaan eten.....quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:19 schreef Doff het volgende:
Oh, wist niet dat ze allemaal met Arnold moesten zijn....
Dat die eerste en laatste met Arnold moesten zijn, that is.
Kga eten...
Hij heet Bill Duke en speelde ook nog o.a. in: Get rich or die trying en Action Jacksonquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Predator?
Die hond is heel zielig.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:04 schreef Doff het volgende:
he ja, die hond is ziek/bezeten ofso toch...
nouja, geen idee verder.
En daarna? Dan ga je het vertellen?quote:
Dan ga ik wachten tot iemand langs komt die het wel weet. Want als je dit niet herkent, weet je het simpelweg niet.quote:
En dat is dus nu.quote:maare:
Tsotsi?
Vanwege dat kind, ofso... (heb 'm nog niet gezien)
je kondigde t wel aan iddquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Die wou ik vorige week kijken maar toen kwam mijn neef op bezoek.![]()
Alles stond al klaar belt hij ineens op dat ie er aan kwam en Pro Evo wou spelen...quote:
The Truman Show?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:48 schreef Doff het volgende:
Quote, welke film?: "Mike"? Try "Mr. Wallace." We work in the same corporation, doesn't mean we work in the same profession. What are you gonna do now? You gonna finesse me? Lawyer me some more? I've been in this profession fifty fucking years. You and the people you work for are destroying the most-respected, the highest-rated, the most-profitable show on this network!
Geen twee gokken in 1 post.quote:
Idd liever een gok per post, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:57 schreef flyguy het volgende:
The Insider?
vind het trouwens wel een typisch stukje voor Pacinoquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:00 schreef Doff het volgende:
[..]
Idd liever een gok per post, maar dat mag de pret niet drukken![]()
flyguy +1
[edit]: Zijn overigens niet de woorden van Al Pacino, maar van Christopher Plummer.
En mijn '' was overigens best loos. Aangezien de naam gewoon ind e quote staat. Stom.
Daar heeft ze alleen een nummer voor gezongen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:10 schreef flyguy het volgende:
Be Cool
Zeg niet zo negatief over Alicia praten!quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:13 schreef flyguy het volgende:
Christina Milan maakte daarin haar debut...ach allemaal 1 pot nat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |