Geeft niks. Kan iedereen overkomen.quote:
Ik heb het zelfde probleem. Volgens mij is het gekomen na de update van firefox.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:47 schreef Doff het volgende:
Waarom zie ik vandaag geen door tinypic ge-uploade bestanden![]()
Dacht ook dat je je avatar kwijt was Dolle Hond, maar dat zal ook wel aan m'n pc liggen ofso.
vaagquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:47 schreef Doff het volgende:
Waarom zie ik vandaag geen door tinypic ge-uploade bestanden![]()
Dacht ook dat je je avatar kwijt was Dolle Hond, maar dat zal ook wel aan m'n pc liggen ofso.
Ik gebruik geen firefox.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde probleem. Volgens mij is het gekomen na de update van firefox.
Ja idd. Blind gokken is ook erg lollig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:52 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik gebruik geen firefox.
Maar goed, zal idd wel vanzelf terugkomen
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:58 schreef dolle_hond het volgende:
is dit richard pryor?
Ik wilde het puntje al niet wegkapen, dat kan nu dus ook niet meerquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:15 schreef dolle_hond het volgende:
henry:portrait of a serial killer
quote:
ik had de post van andy niet gezienquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wilde het puntje al niet wegkapen, dat kan nu dus ook niet meer![]()
Maar het punt is gelukkig naar Andy gegaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had de post van andy niet gezien
ik schaam me dat ik t niet eerder wist
Als iemand zich moet schamen ben ik het wel. Ik loop verdikke altijd serial killers te posten in RJP.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had de post van andy niet gezien
ik schaam me dat ik t niet eerder wist
Niet dat ik kan zien op zijn CV. Wel veel Amerikaanse militairen, politie agenten en een schooldirecteur.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
Hij komt me heel bekend voor. Speelt hij een Nazi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |