Helemaal niet lastig dus!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:56 schreef ReSpawn het volgende:
Die 124 comedy vind ik zo lastig..
John Cleese?
Wat moet er i.p.v.quote:My invitation was open to anyone. To the whore at my side. To the pimp that followed. But it was athat accepted!
Jawel en lofprijzingen voor je bewoordingen!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:41 schreef twentemeisje het volgende:
Is het niet het jonge zombiewicht dat Anna's man attackeert?
Ik heb geen tijd om mee te doen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:33 schreef twentemeisje het volgende:
Doet er nu echt verder niemand mee? Vic, jij was er toch ook?
Het is inderdaad een 80's 'classic'quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:05 schreef ReSpawn het volgende:
Lijkt alsof ik t heb gezien in een grijs 80-er jaren verleden...
System uit Bill & Ted's bogus journey?
Je kent er vast 1 vanquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:24 schreef ReSpawn het volgende:
Ik begin het vage vermoeden te krijgen dat ik hem toch niet ken..
Ze kijken naar een dode japanner
Ow ja.. Dat was NYC toch?..quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:21 schreef twentemeisje het volgende:
Over drie weken bevind ik mij in de stad where all the action takes place!
De meneer waar die jonge gastjes naar kijken heeft wel wat met een meer...quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:06 schreef ReSpawn het volgende:
Hebben ze zo'n groot meer in NYC?
Godzilla is nog te jong en ik kan me niet herinneren dat die knappe mevrouw daar ook in zat.. Die foto doet me de das om.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:11 schreef ReSpawn het volgende:
Jason is verdronken in een meer... Maar die doet meer hakken en niet knap maken..
Of is dat die film over die gozert die zijn slachtoffers in zijn 'tuin' onderwater doet stoppen? (of was dat een serie?)
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:13 schreef ReSpawn het volgende:
Ze kijken naar Jason?
Dan had ik m wel geweten denk ik..quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:15 schreef twentemeisje het volgende:
Dit was de volgende 'vage hint' geweest
Goed gedaan!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:27 schreef twentemeisje het volgende:
10 delen, plus crossover = 11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |