quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:06 schreef ReSpawn het volgende:
Heeft het broodje gesmaakt?
quote:
En ik ben geen manquote:
Tsssss... Allemaal naakt bij elkaar en wij zijn niet uitgenodigd.. Nou.. We maken er zelf wel een feest van hier..quote:
Ik zie dat Sheri ook niet is uitgenodigd!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:24 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Tsssss... Allemaal naakt bij elkaar en wij zijn niet uitgenodigd.. Nou.. We maken er zelf wel een feest van hier..![]()
Die is aan het snorkelen..quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:25 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik zie dat Sheri ook niet is uitgenodigd!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:26 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Die is aan het snorkelen..
Of schatduiken in het bubbelbad![]()
En een pleister!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:27 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
![]()
Stuit ze ineens op een dolle hond!
Ik ben nog bezit met het verwerken van de beelden die in me opkwamen toen ik die pleister op dat dolle hondje zag zitten!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:28 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
En een pleister!![]()
Kan ze meteen de dolle hondenbeet verzorgen... en een de heilige onder moordenaars de hond laten afmaken... Ja sorry.. Hij was dol...
zullen wij hier op het dak van de zaak eens een jacuzzi zetten? is het best wel weer voor!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:56 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Ja! Je bent er weder! Was het een lekker badje?
ik ga zo weer trugquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:56 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Ja! Je bent er weder! Was het een lekker badje?
I is saying thank you!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:59 schreef ReSpawn het volgende:
Xecutioner +1
Jacuzzi op kosten van de baas dan toch zeker he?!
En welkom bij FMT!
u gaat niet door voor de koelkastquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:05 schreef ReSpawn het volgende:
Het eerste dat in me opkomt is 'no'.. Maar ik heb de film dan ook niet gezien..
het uhhhhuuhhhhhh gedeelte klopt, maar er hoort nog iets voor en echter en daar was ik naar op zoekquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:11 schreef flyguy het volgende:
waarschijnlijk iets ion de trend van uhhhhhhhuuuhhhhhhh yeah
Dat is Beavis zijn linequote:Op donderdag 4 mei 2006 14:15 schreef flyguy het volgende:
tipi for my bunnhole?
rooie bus?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik kwam je net in de bus tegen!
[afbeelding]
You are soooooo close!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:57 schreef Joeks79 het volgende:
"Your face and my butt"
jammer maar ik wil toch graag de gesproken uitspraak horenquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:01 schreef Joeks79 het volgende:
Sommige mensen hebben een goed taalgevoel en corrigeren de fouten automatisch...![]()
We maken er een soort lingo vanquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Your brace and my butt?
+1 mr_anonimousquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Butt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |