dit is het 2de topic alquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:40 schreef Mr.Mills het volgende:
Een Ajax topic geopend door Dirk-Kuijt, kan het nog erger?
Nee 1000x dezelfde grap over een DVD is orgineelquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:42 schreef Rhapsody het volgende:
Nou is het niet meer origineel hoor.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:42 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Dirk-Kuijt, doe eens niet zo teringzielig man nepkakkerlak.
Volgens mij is daar geen Policy voor hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom open jij Ajax-topics?
En als je het doet, doe het dan even goed...
Ja ik moet er van huilenquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:44 schreef venomsnake het volgende:
ajax topics die geopend worden door Kuijt..![]()
Zeg ik dat dan? Ik vraag enkel of je het topic even goed wil openen...quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens mij is daar geen Policy voor hoor![]()
Zet het plaatje er eens in.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens mij is daar geen Policy voor hoor![]()
En daar is dus wel een Policy voorquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:45 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Het grote AFC Ajax-topic #351: Vanavond de Boeren verslaan!
Danku
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik vraag enkel of je het topic even goed wil openen...
niet origineel.......maar wel leuker!quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee 1000x dezelfde grap over een DVD is orgineel![]()
quote:
quote:Danny Buijs liet dinsdagmorgen in het Algemeen Dagblad weten dat hij uiteraard dolgraag wint van Ajax om met FC Groningen uit te mogen komen in de Champions League. Maar zelf vind hij blijkbaar ook dat die club daar niet thuishoort. 'Bij de UEFA kijken ze echt raar op als FC Groningen de Champions League haalt. En het zou zonde zijn als Nederland straks veel punten verliest op de UEFA-ranglijst. Als wij het toch halen is dat op basis van de play-offs verdiend, maar dat is wat anders dan dat je tweede wordt in de gewone competitie.
DVD?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Groningen de CL haalt is het niet goed voor het Nederlandse voetbal idd. Maar ik hoop wel dat ze het halen, dan worden er echt nooit meer play-offs gehouden.quote:
Pfff.. Dirk, de play-offs staan al vast voor volgend jaar...quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Groningen de CL haalt is het niet goed voor het Nederlandse voetbal idd. Maar ik hoop wel dat ze het halen, dan worden er echt nooit meer play-offs gehouden.
Dat is onzin, er worden volgend jaar gewoon weer play-offs gespeeld, wat de uitslag ook. Dus je verkapte anti-ajax post schiet ook weer eens niet op.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Groningen de CL haalt is het niet goed voor het Nederlandse voetbal idd. Maar ik hoop wel dat ze het halen, dan worden er echt nooit meer play-offs gehouden.
hou toch op man.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
net zo als dirkie dat deed in de kuip na de nederlaagquote:
Het is niet verboden om een clubtopic te openen, maar ik vind dat wel dat je het moet doen zoals het hoort.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:59 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Lekker staaltje modden weer. Laat je een topic van de hand van een Feyenoorder open.
Welke dvd?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
god dat hoop ik wel, want als hij ECHT zo isquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo jammer dat Dirk zoveel mensen bezig houdt, hij lacht zich waarschijnlijk een ongeluk.
Reacties buiten VBL om zijn ook niet van hoogstaand niveau. Dus ik vrees het ergste voor onze dirkiequote:Op woensdag 3 mei 2006 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
god dat hoop ik wel, want als hij ECHT zo is.
Ik moet ook altijd om hem lachen dus dan doen we elkaar een plezier denk ikquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo jammer dat Dirk zoveel mensen bezig houdt, hij lacht zich waarschijnlijk een ongeluk.
quote:Jeugdspelers Sterk en Verhoeff tekenen bij Ajax
Woensdag 3 mei, door SP, Amsterdam, 13.48u GMT+01.00, www.ajax.nl
De jeugdspelers Marijn Sterk en Koen Verhoeff hebben vandaag hun eerste profcontract getekend bij AFC Ajax. Beide spelers hebben hun handtekening gezet onder een 2-jarig contract, dat ingaat op 1 juli 2006. Komend seizoen komen de jongelingen uit in Jong Ajax.
Linksback Marijn Sterk (11-07-1987) speelt sinds de C1 bij Ajax. Dit jaar is de Hagenees vaste waarde in de A1 van Sonny Silooy. Sterk, die ook als linksmid uit de voeten kan, speelde tot nu toe in alle vertegenwoordige jeugdelftallen van de KNVB. Met de A1 werd Sterk voor de tweede keer op rij kampioen van Nederland.
Doelman Koen Verhoeff (06-03-1988) is pas bezig aan zijn tweede seizoen in de jeugdopleiding van Ajax. Vorig jaar kwam Verhoeff uit in de B1 van trainer Maarten Stekelenburg en dit jaar keept hij zijn wedstrijden in de A2 van trainer Alfons Groenendijk. Zijn keeperskwaliteiten zijn ook bij de KNVB opgevallen; Verhoeff was vorig jaar tweede doelman bij het EK Onder 17 in Italie en het WK Onder 17 in Peru. Verhoeff wordt komend seizoen tweede doelman bij Jong Ajax achter de 19-jarige Marco van Duin.
1-2.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:41 schreef Rhapsody het volgende:
Maar wat denkt men hier van vanavond? Voorspelling?
ik denk 1-1
Opstelling is nog niet bekend Da_Sandman.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Opstelling van vanavond al bekend?
Dat werkt andersom ook wel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:31 schreef Nashje het volgende:
Ik zou eerst Babel laten starten. Die vervolgens dik 45 minuten de achterhoede van FCG moe laten maken, en dan Harry er in.
Ik zou juist zeggen andersomquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:31 schreef Nashje het volgende:
Ik zou eerst Babel laten starten. Die vervolgens dik 45 minuten de achterhoede van FCG moe laten maken, en dan Harry er in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jans heeft dan iig nog het vertrouwen gehouden in z'n opstellingquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:41 schreef Rhapsody het volgende:
[afbeelding]wedstrijd is al gespeeld op een geheime lokatie en begon al om 16:00.
Nadeel is dat Babel minder snel scoort dan Charisteas.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou juist zeggen andersomZodra Groningen moe is door het geconcentreerd moeten verdedigen op op zich best sluwe technische spelers als Charisteas en Rosenberg, daarna Mitea en Babel erin brengen zo'n half uur voor tijd en vol op de counter spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |