Dat voelde ik dus in de lucht hangenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:45 schreef DeGast het volgende:
je riskeert wel een kleine ban denk ik vriend appelmoes
helaas moet ik binnen zitten (stage) wat denk jij dan...quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:46 schreef guitarist.nl het volgende:
hebben jullie niks beters te doen met dit weer
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat voelde ik dus in de lucht hangen![]()
het loopt wel weer flink stormquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Benieuwd hoelang deze open blijft...
Same here!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:46 schreef DeGast het volgende:
[..]
helaas moet ik binnen zitten (stage) wat denk jij dan...![]()
Dan pleit ik voor een gelijke behandeling.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:45 schreef DeGast het volgende:
je riskeert wel een kleine ban denk ik vriend appelmoes
Ik denk dat dit de laatste woorden zijn die ik aan jou vuil maak. Normaal zou ik er niet zo'n probleem van maken maar bij jou worden de woorden die ik aan jou besteed wel ontzettend besmeurd met stront en schapenkotsquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:48 schreef stukovich het volgende:
And then...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:50 schreef DeGast het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de laatste woorden zijn die ik aan jou vuil maak. Normaal zou ik er niet zo'n probleem van maken maar bij jou worden de woorden die ik aan jou besteed wel ontzettend besmeurd met stront en schapenkots
Talk dirty to me.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:52 schreef DeGast het volgende:
[..]
Vieze vuile gore smerige uit de sloot getrokken kut nep turk![]()
Joker for lifequote:Op woensdag 3 mei 2006 14:52 schreef jpg97 het volgende:
wat is eigenlijk het verschil tussen een nep turk en een echte?
werken die nep-turken wel ofzo
ja eigenlijk is er ook geen verschil daarom moeten ze ook allebei het land uit getrapt wordenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:52 schreef jpg97 het volgende:
wat is eigenlijk het verschil tussen een nep turk en een echte?
werken die nep-turken wel ofzo
Nee, de nicht van iemand die waarschijnlijk jouw paspoort door de papier versnipperaar gaat halen..quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:51 schreef stukovich het volgende:
[..]
Schelden is een teken van zwakte
![]()
Is jouw moeder tevens de nicht van jouw vader
*Ruikt aan zijn paspoortquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:54 schreef DeGast het volgende:
[..]
ja eigenlijk is er ook geen verschil daarom moeten ze ook allebei het land uit getrapt worden
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:54 schreef WesHell het volgende:
[..]
Nee, de nicht van iemand die waarschijnlijk jouw paspoort door de papier versnipperaar gaat halen..
Om de geur van vrijheid en economische weelde optimaal op te kunnen snuivenquote:
oh ja ruik jij maar aan vrijheidquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:56 schreef stukovich het volgende:
[..]
Om de geur van vrijheid en economische weelde optimaal op te kunnen snuiven
oh ja schapenschijt is vrijheid voor jullie. Stom stom stomquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:57 schreef DeGast het volgende:
[..]
oh ja ruik jij maar aan vrijheidik denk dat je paspoort eerder naar schapenschijt ruikt
Ag, foutje kan gebeurenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:57 schreef DeGast het volgende:
[..]
oh ja schapenschijt is vrijheid voor jullie. Stom stom stom![]()
![]()
Je bent zeker blij dat VMBO binnenkort weer MAVO heetquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:57 schreef DeGast het volgende:
[..]
oh ja schapenschijt is vrijheid voor jullie. Stom stom stom![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:00 schreef skiczukie het volgende:
Ik ga dit jaar maar een keer niet naar Alanya. Het stikt er altijd van de Nederlanders.
Daarom is Turkije ook altijd zo leuk in die maanden!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:00 schreef skiczukie het volgende:
Ik ga dit jaar maar een keer niet naar Alanya. Het stikt er altijd van de Nederlanders.
euhm ja..... Ik kan ook wel tegen jou gaan zeggen dat je een omgebouwd wijf bentquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:01 schreef stukovich het volgende:
[..]
Je bent zeker blij dat VMBO binnenkort weer MAVO heet
Lekker boeiend hoe het VMBO heet als je bijna afgestudeerd bentquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:01 schreef stukovich het volgende:
[..]
Je bent zeker blij dat VMBO binnenkort weer MAVO heet
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:04 schreef WesHell het volgende:
En toen moest hij achter de pc weg... Want zijn 20 broertjes mochten ook nog vandaag...
Steuntrekkers hebben best een goed leven hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:09 schreef WesHell het volgende:
De nederlanders trekken altijd aan het kortste end ja.... Helaas...
Rot op met je cu2 acties...quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:08 schreef stukovich het volgende:
Trouwens, willen mijn nieuwe 'vrienden' ook nog even mijn fotoboek signeren
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:08 schreef stukovich het volgende:
En dan net doen alsof je vrienden hebtquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:08 schreef stukovich het volgende:
Volgens mij insinueerde iemand eerder dat ik 20 broertjes heb, vrienden genoeg tochquote:
Ga hun dan lastig vallen met je kut FoBoquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:15 schreef stukovich het volgende:
[..]
Volgens mij insinueerde iemand eerder dat ik 20 broertjes heb, vrienden genoeg toch![]()
Gast, waarom doe je zo moeilijk, teken gewoonquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:16 schreef DeGast het volgende:
[..]
Ga hun dan lastig vallen met je kut FoBo![]()
![]()
Ongetwijfeld al een mod wezen kijken... Maar vond het volgens de regels gaan zeker ...quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:15 schreef Ayaxola het volgende:
modjes, kom eens van je luie reet en ga ff achter de computer zitten![]()
n00bquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:19 schreef WesHell het volgende:
[..]
Ongetwijfeld al een mod wezen kijken... Maar vond het volgens de regels gaan zeker ...![]()
Alsof broertjes hetzlefde is als vriendenquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:15 schreef stukovich het volgende:
[..]
Volgens mij insinueerde iemand eerder dat ik 20 broertjes heb, vrienden genoeg toch![]()
Sign danquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:19 schreef Gebs het volgende:
[..]
Alsof broertjes hetzlefde is als vrienden. Je kunt nog zoveel broertjes hebben maar je hoeft er nog geen vrienden mee te zijn.
Van?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:20 schreef Chanandler het volgende:
Weetje, Fok! is gemaakt met varkensvlees.
Nee met... want er zit ook paprika bij.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:21 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee met... want er zit ook paprika bij.
Ja, dus pak snel je potlood/penquote:
-edit- Link 'Elk weekeinde rassenrellen in Nederland'quote:"In Nederland doen zich vrijwel elke weekeinde ongemerkt rassenrellen voor. Daarbij staan autochtone rechts-extremisten tegenover allochtone moslimjongeren". Deze bewering komt van de toonaangevende onderzoeker dr. Jaap van Donselaar, die onderzoek doet naar rechts-extremistische groeperingen.
De confrontaties beginnen meestal als kleine ruzies. Vervolgens trommelen beide partijen door middel van sms en internet hun "troepen" bijeen, waarna massale vechtpartijen ontstaan. Het initiatief om met elkaar op de vuist te gaan, ligt de ene keer bij de allochtonen, en de andere keer weer bij de autochtonen. "Beide groeperingen zijn net zo schuldig".
De Nederlandse overheid gaat niet goed om met deze problemen. De autochtone kant van het probleem wordt totaal genegeerd. Alle aandacht gaat uit naar moslims die de verkeerde kant opgaan, terwijl er ook vele duizenden rechts-extremisten zijn.
De vijandige houding van deze Nederlandse jongeren wordt volgens Van Donselaar vaak gevoed door de afkeer van extremistische moslims, zoals de leden van de Hofstadgroep. "De Nederlandse jongeren voelen zich terecht bedreigd en reageren daar heel heftig op. Zonder onderscheid te maken tussen gematigde en extremistische moslims staan ze meteen vijandig tegenover de hele groep."
De onderzoeker is bang dat de "rassenrellen", zoals hij de vechtpartijen noemt, zich als een veenbrand zullen uitbreiden, als er niet tegen wordt opgetreden.
Zondequote:Op woensdag 3 mei 2006 15:23 schreef WesHell het volgende:
[..]
Die moeite zal die vast niet voor jouw doen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |