Dat voelde ik dus in de lucht hangenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:45 schreef DeGast het volgende:
je riskeert wel een kleine ban denk ik vriend appelmoes
helaas moet ik binnen zitten (stage) wat denk jij dan...quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:46 schreef guitarist.nl het volgende:
hebben jullie niks beters te doen met dit weer
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat voelde ik dus in de lucht hangen![]()
het loopt wel weer flink stormquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Benieuwd hoelang deze open blijft...
Same here!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:46 schreef DeGast het volgende:
[..]
helaas moet ik binnen zitten (stage) wat denk jij dan...![]()
Dan pleit ik voor een gelijke behandeling.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:45 schreef DeGast het volgende:
je riskeert wel een kleine ban denk ik vriend appelmoes
Ik denk dat dit de laatste woorden zijn die ik aan jou vuil maak. Normaal zou ik er niet zo'n probleem van maken maar bij jou worden de woorden die ik aan jou besteed wel ontzettend besmeurd met stront en schapenkotsquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:48 schreef stukovich het volgende:
And then...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:50 schreef DeGast het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de laatste woorden zijn die ik aan jou vuil maak. Normaal zou ik er niet zo'n probleem van maken maar bij jou worden de woorden die ik aan jou besteed wel ontzettend besmeurd met stront en schapenkots
Talk dirty to me.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:52 schreef DeGast het volgende:
[..]
Vieze vuile gore smerige uit de sloot getrokken kut nep turk![]()
Joker for lifequote:Op woensdag 3 mei 2006 14:52 schreef jpg97 het volgende:
wat is eigenlijk het verschil tussen een nep turk en een echte?
werken die nep-turken wel ofzo
ja eigenlijk is er ook geen verschil daarom moeten ze ook allebei het land uit getrapt wordenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:52 schreef jpg97 het volgende:
wat is eigenlijk het verschil tussen een nep turk en een echte?
werken die nep-turken wel ofzo
Nee, de nicht van iemand die waarschijnlijk jouw paspoort door de papier versnipperaar gaat halen..quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:51 schreef stukovich het volgende:
[..]
Schelden is een teken van zwakte
![]()
Is jouw moeder tevens de nicht van jouw vader
*Ruikt aan zijn paspoortquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:54 schreef DeGast het volgende:
[..]
ja eigenlijk is er ook geen verschil daarom moeten ze ook allebei het land uit getrapt worden
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:54 schreef WesHell het volgende:
[..]
Nee, de nicht van iemand die waarschijnlijk jouw paspoort door de papier versnipperaar gaat halen..
Om de geur van vrijheid en economische weelde optimaal op te kunnen snuivenquote:
oh ja ruik jij maar aan vrijheidquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:56 schreef stukovich het volgende:
[..]
Om de geur van vrijheid en economische weelde optimaal op te kunnen snuiven
oh ja schapenschijt is vrijheid voor jullie. Stom stom stomquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:57 schreef DeGast het volgende:
[..]
oh ja ruik jij maar aan vrijheidik denk dat je paspoort eerder naar schapenschijt ruikt
Ag, foutje kan gebeurenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:57 schreef DeGast het volgende:
[..]
oh ja schapenschijt is vrijheid voor jullie. Stom stom stom![]()
![]()
Je bent zeker blij dat VMBO binnenkort weer MAVO heetquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:57 schreef DeGast het volgende:
[..]
oh ja schapenschijt is vrijheid voor jullie. Stom stom stom![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:00 schreef skiczukie het volgende:
Ik ga dit jaar maar een keer niet naar Alanya. Het stikt er altijd van de Nederlanders.
Daarom is Turkije ook altijd zo leuk in die maanden!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:00 schreef skiczukie het volgende:
Ik ga dit jaar maar een keer niet naar Alanya. Het stikt er altijd van de Nederlanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |