was geen familie nee.... vrienden ofzoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:42 schreef optifree het volgende:
[..]
Ik dacht dat familie leden niet mochten getuigen....of werden de twee personen niet als familie gezien
![]()
Mogen ze wel maar hoeven ze niet (verschoningsrecht). Zoiets dacht ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:42 schreef optifree het volgende:
Ik dacht dat familie leden niet mochten getuigen....of werden de twee personen niet als familie gezien
![]()
Das mooi kut..quote:
Rechts inhalen is toegestaan in drie gevallen:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:13 schreef r_one het volgende:
Maar sowieso heb je ze al in de zak als ze nu al toegegeven hebben dat ze (rechts!) inhaalden.
Da's verboden hè. 4 uur cup-a-soup
En met een verschil in snelheid van om en nabij de 80 km/h t.o.v. degene die wordt "ingehaald"?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:13 schreef lipje het volgende:
- links afslaande mensen, mits ze aangeven af te willen slaan en er de ruimte voor is
alleen die ruimte was er niet want er was zo ongeveer 1,20 tussen het puntje van mn stuur (rechts) en de berm.....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:13 schreef lipje het volgende:
[..]
Rechts inhalen is toegestaan in drie gevallen:
- file,
- uitvoegen
- links afslaande mensen, mits ze aangeven af te willen slaan en er de ruimte voor is
mijn rijinstructeur zei ooit eens tegen me dat brommobielen de gevaarlijkste voertuigen op de weg warenquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:34 schreef hermandeperman het volgende:
Sjezus Youp, in't vervolg maar in een brommobiel rondcruisen...?
Maar even serieus, wat ongekend gaar zeg, en helemaal fijn dat die gasten de boel bij elkaar liegenVerder heb je zelf helemaal niets dus....? Mazzelpik!
mn wielen zijn niet kapotquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:21 schreef MikeyMan het volgende:
En je wielen terug, of niet?
Met dat bedrag ben je toch niet uit de kosten?
Ja Youp zelf, als hij zo doorgaatquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:59 schreef worldpimber het volgende:![]()
Nou, gelukkig komt alles zo te zien goed, maar dat er mensen zijn die een ongelovelijk domme fout maken en iemand min of meer dood of invalide kunnen rijden en vervolgens nog gaan liegen ook![]()
Gaan er nog doden vallen?![]()
Ja, als je wheelies of stoppies gaat maken terwijl er auto's dicht langs je rijden vraag je er ook wel om ja!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja Youp zelf, als hij zo doorgaat
wie... ik? neeeeeeehquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:57 schreef rameijer het volgende:
[..]
Ja, als je wheelies of stoppies gaat maken terwijl er auto's dicht langs je rijden vraag je er ook wel om ja!!![]()
kan je nagaan dat somige geeneens bescherming aan hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:27 schreef Youp het volgende:
ook is mn motorjas geschaafd, mn helm moet vervangen worden en mn motorbroek heeft ook de nodige schaafplekken... evenals mn handschoenen... en mn bergschoenen zijn er ook niet ongeschonden vanaf gekomen... eigenlijk moet alles gewoon nieuw![]()
ja dit staat exact het zelfde op SMF.nl
Als ik mensen in T shirt en spijkerbroek op een motor zie denk ik ook altijd waarom heb je in godsnaam die helm op eikel...quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:58 schreef arnold-d het volgende:
[..]
kan je nagaan dat somige geeneens bescherming aan hebben![]()
je zal het maar ff niet aan hebben.. en je maakt ongeluk dan vergaje van de pijn.. zonder vel![]()
ben eens een keer in mn spijkerbroek (wel helm, jas en handschoenen aan) onderuit gegleden in een bocht met 25km/h ofzo... broek kapot en mn knie heeft 4 weken open gelegenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik mensen in T shirt en spijkerbroek op een motor zie denk ik ook altijd waarom heb je in godsnaam die helm op eikel...
Als je dan op je bek gaat zou je willen dat je dood was![]()
Ga je ze daarna nog counter sue-en (of weet ik wat) voor het doen van valse aangifte oid ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef Youp het volgende:
net even gebeld met de verzekering van de tegenpartij, de tegenpartij heeft aangegeven dat ik stil stond om links af te slaan en dat zij me rechts in aan het halen waren en dat ik op dat moment de motor op 1 wiel zette waardoor de motor een zwiepende beweging maakte waardoor het ongeluk is ontstaan
ze hebben geen aangifte gedaan he, maar mijn verzekering zit er ook achteraan en ze hebben gezegd dat ze geen schijn van kans maken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ga je ze daarna nog counter sue-en (of weet ik wat) voor het doen van valse aangifte oid ?
Dit slaat natuurlijk nergens op en ze weten dat. Ik meen me te herinneren dat je wel wat getuigen had die dat konden bevestigen ? Anders krijg je dadelijk dat ze allemaal vriendjes gebruiken om te 'getuigen'.
Slim Youpquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:24 schreef Youp het volgende:
[..]
ben eens een keer in mn spijkerbroek (wel helm, jas en handschoenen aan) onderuit gegleden in een bocht met 25km/h ofzo... broek kapot en mn knie heeft 4 weken open gelegen
mjah ik was niet aan het touren/knallen.. ik gebruik hem ook wel eens voor woon-werk doeleinden en dan ga ik niet mn motorbroek aantrekkenquote:
Kan met een SS ook (wel electrisch starten natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:29 schreef Youp het volgende:
langleven de supermotoopstaan, kicken en verder rijden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |