20kw volgens de rdw en hij is op de uitlaat na standaard...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:31 schreef Repeat het volgende:
wat ik me trouwens afvroeg, hoeveel vermogen heeft zo'n ding? Lijkt me meer dan 25kW ?
wat een vuile lul om zo te liegen.. kan je hem daar niet op pakken ofzoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef Youp het volgende:
net even gebeld met de verzekering van de tegenpartij, de tegenpartij heeft aangegeven dat ik stil stond om links af te slaan en dat zij me rechts in aan het halen waren en dat ik op dat moment de motor op 1 wiel zette waardoor de motor een zwiepende beweging maakte waardoor het ongeluk is ontstaan
nu gaan ze de getuigen aanschrijvener zijn 3 getuigen 1 persoon die als bijrijder in de auto van de tegenpartij zat (dus die zegt het zelfde als hier boven) en 2 getuigen die echt hebben gezien wat er gebeurd is
Ik hoop dat je, ondanks deze VUILE FUCKING LEUGENquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef Youp het volgende:
net even gebeld met de verzekering van de tegenpartij, de tegenpartij heeft aangegeven dat ik stil stond om links af te slaan en dat zij me rechts in aan het halen waren en dat ik op dat moment de motor op 1 wiel zette waardoor de motor een zwiepende beweging maakte waardoor het ongeluk is ontstaan
nu gaan ze de getuigen aanschrijvener zijn 3 getuigen 1 persoon die als bijrijder in de auto van de tegenpartij zat (dus die zegt het zelfde als hier boven) en 2 getuigen die echt hebben gezien wat er gebeurd is
nou hoop ik dat ik de handel vergoed krijgde weg is op dat punt veel te smal om uberhaupt in te halen
zeker met 80-100km/h
jep dat was ik ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:47 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Goed kut Youp, het zit je trouwens niet echt mee hè? Je hebt toen toch ook je BMW tegen een boom gezet of ben ik nu abuis met iemand anders?
heb ik gedaan meteen na het ongeluk maar die zeiden dat ik contact op moest nemen met de verzekering van de tegenpartij aangezien hij het schuld was...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:33 schreef MikeyMan het volgende:
Ik zou als ik jou was ook even contact opnemen met je eigen verzekering...
ik zweer het je, dat wordt een hit in supermoto wereldquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:48 schreef Metz het volgende:
Vet man. Je motor op 1 wiel zetten terwijl je stil staat... dat moet je me ook eens leren!
juist!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:57 schreef Metz het volgende:
Aaaaaaaaaahahaha, ik heb een foto van je gevonden.
Gemaakt net voordat dat je werd aangereden...
[afbeelding]
De tegenpartij heeft verklaard dat hij je rechts inhaalde op een 80 km weg? Dat is dus op een verkeerde manier inhalen in een onoverzichtelijke situatie.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef Youp het volgende:
Helaas is een inzittende van de dader een onafhankelijke getuige. Gelukkig heb je twee echt onafhankelijke getuigen. Heeft de politie nog remsporen gemeten? Dat is ook iets wat voor je kan spreken. (zo niet: wat een losers)quote:nu gaan ze de getuigen aanschrijvener zijn 3 getuigen 1 persoon die als bijrijder in de auto van de tegenpartij zat (dus die zegt het zelfde als hier boven) en 2 getuigen die echt hebben gezien wat er gebeurd is
de politie heeft nieteens een rapport opgemaaktquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:10 schreef loveli het volgende:
[..]
De tegenpartij heeft verklaard dat hij je rechts inhaalde op een 80 km weg? Dat is dus op een verkeerde manier inhalen in een onoverzichtelijke situatie.
Verder best knap van je om je motor zo op een wiel te zetten.
[..]
Helaas is een inzittende van de dader een onafhankelijke getuige. Gelukkig heb je twee echt onafhankelijke getuigen. Heeft de politie nog remsporen gemeten? Dat is ook iets wat voor je kan spreken. (zo niet: wat een losers)
Sterkte met de afhandeling en houd ons op de hoogte.
De doodquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:04 schreef dahei het volgende:
[..]
Met een auto ben je over het algemeen een stuk beter zichtbaar dan op een smalle motor. Maar inderdaad, absolute zekerheid heb je nooit, maar waar wel in het leven?
of op de motorkap ipv de hoek van de auto.....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:23 schreef _VoiD_ het volgende:
toch knap als je een stilstaande motor, met jou erop, even op het voorwiel kan zetten en dan opzij zwiepen. Mogen ze dat even voordoen. Op een gewone fiets kun je zoiets doen, maar met een motor?? "even maximaal in de vering drukken en dan opzij zwiepen".
Lijkt me trouwens ook geen gangbare manier om linksaf te slaan
Maar erg lullig en succes met de afhandeling.
Je hebt trouwens nog mazzel gehad qua persoonlijke schade. Het kan zomaar gebeuren dat jij op de linkerweghelft gedrukt werd als er net een auto met 80km aankomt. Dan is het dus wel exit.
Hebben ze ook aangegeven op wélk wiel je je motor zette? En of voor- of achterkant van je motor vervolgens ging zwiepen? En met welke snelheid haalden ze jou in dan volgens hun? En blokkeerden hun remmen wel/niet (effe terugrijden met een maat om foto's van de remsporen te maken)? Hebben jullie gezamenlijk zo'n Europees schadeformulier ingevuld?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef Youp het volgende:
nopequote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:01 schreef r_one het volgende:
[..]
Hebben ze ook aangegeven op wélk wiel je je motor zette?
nopequote:En of voor- of achterkant van je motor vervolgens ging zwiepen?
niets aangegeven maar ze gaven toe dat ze haast hadden en het is een 80 weg... volgens getuigen gingen ze iig te hard...quote:En met welke snelheid haalden ze jou in dan volgens hun?
ABS gooit roet in het etenquote:En blokkeerden hun remmen wel/niet (effe terugrijden met een maat om foto's van de remsporen te maken)?
jep, zelfs met politie er bij...quote:Hebben jullie gezamenlijk zo'n Europees schadeformulier ingevuld?
Waar kwam dit dan van?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:04 schreef Youp het volgende:
ABS gooit roet in het eten
Voor de rest: nodig ze (schriftelijk) uit die punten op papier te zetten, altijd handig voor de bewijslast achteraf en om een valse getuigenverklaring onderuit te halen. En over de snelheid ten tijde van het ongeluk staat toch een vraag op dat schadeformulier? Benieuwd wat ze daar ingevuld hebben.quote:ineens hoor ik gieren achter me
gierende banden betekend niet meteen strepenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Waar kwam dit dan van?
[..]
Voor de rest: nodig ze (schriftelijk) uit die punten op papier te zetten, altijd handig voor de bewijslast achteraf en om een valse getuigenverklaring onderuit te halen. En over de snelheid ten tijde van het ongeluk staat toch een vraag op dat schadeformulier? Benieuwd wat ze daar ingevuld hebben.
Maar sowieso heb je ze al in de zak als ze nu al toegegeven hebben dat ze (rechts!) inhaalden.
Da's verboden hè. 4 uur cup-a-soup
Hoe dan ook, daag ze (en de bijrijder als getuige) uit hun visie zo exact mogelijk op papier te zetten. Dóórvragen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:15 schreef Youp het volgende:
[..]
gierende banden betekend niet meteen strepen
zeker niet wanneer je van die knijterharde compound banden hebt zoals michelin energy's of bridgestone fuelsavers of iets wat er op lijkt.... en die gieren bij het minste of geringste, geloof me
Ik dacht dat familie leden niet mochten getuigenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:06 schreef Youp het volgende:
[..]
gegevens heb ik, ook toegezonden aan de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij (bij het schadeformulier)
maarja... ik hoop t maaranders ben ik weer de klos
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |