abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:31:50 #76
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_37762802
Ik zou echt helemaal gek worden man!
Jemig, ben je ergens zuinig op, gebeurt er zoiets.
Alles kapot, nou maar hopen dat alles vergoedt wordt.
Ik zou mijn best doen om alle schade te verhalen op de automobilist.

Blij dat jou zelf niets mankeert btw.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_37763102
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:31 schreef Repeat het volgende:
wat ik me trouwens afvroeg, hoeveel vermogen heeft zo'n ding? Lijkt me meer dan 25kW ?
20kw volgens de rdw en hij is op de uitlaat na standaard...

verder geen commentaar
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37763291
Goed kut Youp, het zit je trouwens niet echt mee hè? Je hebt toen toch ook je BMW tegen een boom gezet of ben ik nu abuis met iemand anders?

[ Bericht 55% gewijzigd door E.r.w.i.n op 12-05-2006 15:50:27 (had postje ove 'moraalridderen' niet gelezen :)) ]
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:56:25 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_37763600
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef Youp het volgende:
net even gebeld met de verzekering van de tegenpartij, de tegenpartij heeft aangegeven dat ik stil stond om links af te slaan en dat zij me rechts in aan het halen waren en dat ik op dat moment de motor op 1 wiel zette waardoor de motor een zwiepende beweging maakte waardoor het ongeluk is ontstaan

nu gaan ze de getuigen aanschrijven er zijn 3 getuigen 1 persoon die als bijrijder in de auto van de tegenpartij zat (dus die zegt het zelfde als hier boven) en 2 getuigen die echt hebben gezien wat er gebeurd is
wat een vuile lul om zo te liegen.. kan je hem daar niet op pakken ofzo
Huilen dan.
pi_37763833
quote:
net even gebeld met de verzekering van de tegenpartij, de tegenpartij heeft aangegeven dat ik stil stond om links af te slaan en dat zij me rechts in aan het halen waren en dat ik op dat moment de motor op 1 wiel zette waardoor de motor een zwiepende beweging maakte waardoor het ongeluk is ontstaan

nu gaan ze de getuigen aanschrijven er zijn 3 getuigen 1 persoon die als bijrijder in de auto van de tegenpartij zat (dus die zegt het zelfde als hier boven) en 2 getuigen die echt hebben gezien wat er gebeurd is

nou hoop ik dat ik de handel vergoed krijg de weg is op dat punt veel te smal om uberhaupt in te halen zeker met 80-100km/h
Ik hoop dat je, ondanks deze VUILE FUCKING LEUGEN , alsnog gelijk zal krijgen. Klerelijers

Volgens mij zijn ze (hopelijk) nog steeds fout namelijk. Achterop is achterop, zijn maar erg weinig uitzonderingen (zoals Flick in dit topic aangaf, maar van zo een situatie is hier geen sprake...)

Ik weet uit ervaring van me tante hoe fucking klote het is als die teringlijers beginnen te liegen, echt je wilt ze gewoon vermoorden...
pi_37763840
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:47 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Goed kut Youp, het zit je trouwens niet echt mee hè? Je hebt toen toch ook je BMW tegen een boom gezet of ben ik nu abuis met iemand anders?
jep dat was ik ook alleen hier kon ik dus echt helemaal niks aan doen
  vrijdag 12 mei 2006 @ 16:33:22 #82
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_37764756
Ik zou als ik jou was ook even contact opnemen met je eigen verzekering...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_37765213
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:33 schreef MikeyMan het volgende:
Ik zou als ik jou was ook even contact opnemen met je eigen verzekering...
heb ik gedaan meteen na het ongeluk maar die zeiden dat ik contact op moest nemen met de verzekering van de tegenpartij aangezien hij het schuld was...

maar idd misschien geen stom plan om mn eigen verzekering even op de hoogte te stellen van het feit dat ze mij aansprakelijk willen stellen...
  vrijdag 12 mei 2006 @ 16:48:58 #84
140612 Metz
SuperMotard 4 life.
pi_37765306
Vet man. Je motor op 1 wiel zetten terwijl je stil staat... dat moet je me ook eens leren!
Fear is not an option.
pi_37765337
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:48 schreef Metz het volgende:
Vet man. Je motor op 1 wiel zetten terwijl je stil staat... dat moet je me ook eens leren!
ik zweer het je, dat wordt een hit in supermoto wereld
  vrijdag 12 mei 2006 @ 16:57:39 #86
140612 Metz
SuperMotard 4 life.
pi_37765594
Aaaaaaaaaahahaha, ik heb een foto van je gevonden.

Gemaakt net voordat dat je werd aangereden...

Fear is not an option.
pi_37765628
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:57 schreef Metz het volgende:
Aaaaaaaaaahahaha, ik heb een foto van je gevonden.

Gemaakt net voordat dat je werd aangereden...

[afbeelding]
juist!
  Vis een optie? vrijdag 12 mei 2006 @ 17:10:43 #88
70532 loveli
N
pi_37765980
quote:
De tegenpartij heeft verklaard dat hij je rechts inhaalde op een 80 km weg? Dat is dus op een verkeerde manier inhalen in een onoverzichtelijke situatie.
Verder best knap van je om je motor zo op een wiel te zetten.
quote:
Helaas is een inzittende van de dader een onafhankelijke getuige. Gelukkig heb je twee echt onafhankelijke getuigen. Heeft de politie nog remsporen gemeten? Dat is ook iets wat voor je kan spreken. (zo niet: wat een losers)

Sterkte met de afhandeling en houd ons op de hoogte.
crap in = crap out
pi_37766604
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:10 schreef loveli het volgende:

[..]

De tegenpartij heeft verklaard dat hij je rechts inhaalde op een 80 km weg? Dat is dus op een verkeerde manier inhalen in een onoverzichtelijke situatie.
Verder best knap van je om je motor zo op een wiel te zetten.
[..]

Helaas is een inzittende van de dader een onafhankelijke getuige. Gelukkig heb je twee echt onafhankelijke getuigen. Heeft de politie nog remsporen gemeten? Dat is ook iets wat voor je kan spreken. (zo niet: wat een losers)

Sterkte met de afhandeling en houd ons op de hoogte.
de politie heeft nieteens een rapport opgemaakt
  vrijdag 12 mei 2006 @ 17:48:35 #90
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_37766944
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:04 schreef dahei het volgende:

[..]

Met een auto ben je over het algemeen een stuk beter zichtbaar dan op een smalle motor. Maar inderdaad, absolute zekerheid heb je nooit, maar waar wel in het leven?
De dood
pi_37767170
In this world nothing is certain but death and taxes.

pi_37775393
toch knap als je een stilstaande motor, met jou erop, even op het voorwiel kan zetten en dan opzij zwiepen. Mogen ze dat even voordoen. Op een gewone fiets kun je zoiets doen, maar met een motor?? "even maximaal in de vering drukken en dan opzij zwiepen".

Lijkt me trouwens ook geen gangbare manier om linksaf te slaan

Maar erg lullig en succes met de afhandeling.
Je hebt trouwens nog mazzel gehad qua persoonlijke schade. Het kan zomaar gebeuren dat jij op de linkerweghelft gedrukt werd als er net een auto met 80km aankomt. Dan is het dus wel exit.
pi_37775635
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 23:23 schreef _VoiD_ het volgende:
toch knap als je een stilstaande motor, met jou erop, even op het voorwiel kan zetten en dan opzij zwiepen. Mogen ze dat even voordoen. Op een gewone fiets kun je zoiets doen, maar met een motor?? "even maximaal in de vering drukken en dan opzij zwiepen".

Lijkt me trouwens ook geen gangbare manier om linksaf te slaan

Maar erg lullig en succes met de afhandeling.
Je hebt trouwens nog mazzel gehad qua persoonlijke schade. Het kan zomaar gebeuren dat jij op de linkerweghelft gedrukt werd als er net een auto met 80km aankomt. Dan is het dus wel exit.
of op de motorkap ipv de hoek van de auto.....
pi_37776682
quote:
Hebben ze ook aangegeven op wélk wiel je je motor zette? En of voor- of achterkant van je motor vervolgens ging zwiepen? En met welke snelheid haalden ze jou in dan volgens hun? En blokkeerden hun remmen wel/niet (effe terugrijden met een maat om foto's van de remsporen te maken)? Hebben jullie gezamenlijk zo'n Europees schadeformulier ingevuld?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_37776824
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 00:01 schreef r_one het volgende:

[..]

Hebben ze ook aangegeven op wélk wiel je je motor zette?
nope
quote:
En of voor- of achterkant van je motor vervolgens ging zwiepen?
nope
quote:
En met welke snelheid haalden ze jou in dan volgens hun?
niets aangegeven maar ze gaven toe dat ze haast hadden en het is een 80 weg... volgens getuigen gingen ze iig te hard...
quote:
En blokkeerden hun remmen wel/niet (effe terugrijden met een maat om foto's van de remsporen te maken)?
ABS gooit roet in het eten
quote:
Hebben jullie gezamenlijk zo'n Europees schadeformulier ingevuld?
jep, zelfs met politie er bij...
pi_37777098
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 00:04 schreef Youp het volgende:
ABS gooit roet in het eten
Waar kwam dit dan van?
quote:
ineens hoor ik gieren achter me
Voor de rest: nodig ze (schriftelijk) uit die punten op papier te zetten, altijd handig voor de bewijslast achteraf en om een valse getuigenverklaring onderuit te halen. En over de snelheid ten tijde van het ongeluk staat toch een vraag op dat schadeformulier? Benieuwd wat ze daar ingevuld hebben.

Maar sowieso heb je ze al in de zak als ze nu al toegegeven hebben dat ze (rechts!) inhaalden.
Da's verboden hè. 4 uur cup-a-soup
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_37777159
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 00:13 schreef r_one het volgende:

[..]

Waar kwam dit dan van?
[..]

Voor de rest: nodig ze (schriftelijk) uit die punten op papier te zetten, altijd handig voor de bewijslast achteraf en om een valse getuigenverklaring onderuit te halen. En over de snelheid ten tijde van het ongeluk staat toch een vraag op dat schadeformulier? Benieuwd wat ze daar ingevuld hebben.

Maar sowieso heb je ze al in de zak als ze nu al toegegeven hebben dat ze (rechts!) inhaalden.
Da's verboden hè. 4 uur cup-a-soup
gierende banden betekend niet meteen strepen

zeker niet wanneer je van die knijterharde compound banden hebt zoals michelin energy's of bridgestone fuelsavers of iets wat er op lijkt.... en die gieren bij het minste of geringste, geloof me
pi_37777412
Beetje jammer dat ze er zo'n verhaal van maken...

Je slaat eerder achterover met zo'n compound band dan dat je achterwiel (stilstaand!) uitbreekt
pi_37777452
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 00:15 schreef Youp het volgende:

[..]

gierende banden betekend niet meteen strepen

zeker niet wanneer je van die knijterharde compound banden hebt zoals michelin energy's of bridgestone fuelsavers of iets wat er op lijkt.... en die gieren bij het minste of geringste, geloof me
Hoe dan ook, daag ze (en de bijrijder als getuige) uit hun visie zo exact mogelijk op papier te zetten. Dóórvragen.

Succes ermee, Youp!
.
pi_37777862
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:06 schreef Youp het volgende:

[..]

gegevens heb ik, ook toegezonden aan de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij (bij het schadeformulier)

maarja... ik hoop t maar anders ben ik weer de klos
Ik dacht dat familie leden niet mochten getuigen ....of werden de twee personen niet als familie gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')