Een 609cc brommert? Ooit van Supermotards gehoord?quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:43 schreef frankium het volgende:
In de TT staat motor......
...moet dat geen brommert zijn?
de situatie even simpel uitgetekendquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:41 schreef Ra-z het volgende:
"semi-voorgesorteerd" ?? hoe stond je dan?
1997 idd... en er zit een set velgen onder van eind 2004 van 1100 euro... ding is verzekerd voor 5500 als ik me niet vergis....quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:43 schreef frankium het volgende:
In de TT staat motor......
...moet dat geen brommert zijn?
[serieus modus]
dat ding is vast een jaar of tien oud, daar krijg je denk ik niet meer zoveel voor terug, mooi kut voor je.![]()
[/serieus modus]
dat is dus exact de mijne alleen 4 jaar jongerquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:56 schreef frankium het volgende:
Als je er 5500 voor terug krijgt is dit een optie:
http://www.marktplaats.nl(...)1MRLjs%253D%26df%3D1
ja nou toen ik het schadeformulier nog niet wou tekenen voor de politie er bij was begonnen ze ineens lastig te doen... toen zou ik een wheelie gemaakt hebben en ik zou geen richting aan hebben gegeven etc... ook hadden ze het papiertje wat ik van een van de getuigen gekregen had met het adres enzo weggegooid... toen we dat tegen de politie zeiden zijn ze er nog eens op af gestapt en toen had het ineens op het dak van de auto gelegen en was het weggewaaid... terwijl het hardstikke windstil was en er geen prullenbak in de hele wijde omtrek was... een beetje vreemd allemaal... gelukkig heb ik die getuige nog kunnen vinden (goed geheugenquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:54 schreef frankium het volgende:
Volgens mij is het zo dat als je van achter wordt aangereden diegene altijd fout zit. Die gast is gewoon schuldig.
gewoon je type in marktplaats search inrammen....quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:58 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is dus exact de mijne alleen 4 jaar jongeren zonder excel SM velgen...
nee want ze hebben niks gezien dus doen ze helemaal niks... ze stellen nieteens een rapport op.. de 1e keer dat we belden wilde ze nieteens komen omdat er niemand ernstig gewond wasquote:Op woensdag 3 mei 2006 01:00 schreef Captain_Chaos het volgende:
Succes.
Morgenochtend heb je het gevoel of je de nacht in een betonmixer hebt doorgebracht.
Ik zou de tegenpartij een behoorlijke poot uitdraaien.
Wordt er door de politie ook een proces-verbaal opgemaakt tegen de tegenpartij ?
voorband is gewoon een ontzettend zachte compound Maxxis Goldspeed (speciale Supermotard band) en achter ligt een zachte compound Michelin Pilot Power "sportmotor band" die erg populair is in de supermotardwereld...quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:58 schreef Furby het volgende:
Alleen aan het profiel van voor en achterband kan je al zien dat je een boer Harms bent
Wat een arren moede.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:02 schreef Youp het volgende:
[..]
nee want ze hebben niks gezien dus doen ze helemaal niks... ze stellen nieteens een rapport op.. de 1e keer dat we belden wilde ze nieteens komen omdat er niemand ernstig gewond wasen toen heb ik gezegd bel ze nog maar een keer, dat ze #%@#$%@! maar komen!
![]()
wat heb je anders nog aan die lui?
helaas doen ze zoiets niet... ze hebben niks gezien dus doen ze niks... ze nemen ook niet de moeite om met getuigen te gaan praten zijn ze gewoon te lui voorquote:Op woensdag 3 mei 2006 01:05 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Wat een arren moede.
Er zit toch een aardig artikeltje 5 in hoor.
Een weerloze motorrijder van zijn stilstaande fiets af rijden is toch wel een prent waard in mijn ogen.
Een 'vorretje' is zelfs wel het állerminste wat ze zouden kunnen doen voor je.
Damnz dis echt klote..quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:27 schreef Youp het volgende:
[...]
maat van me heeft een ongeluk gehad met 2 meisjes van turkse afkomst, binnen 5 minuten stonden 10 mensen om hem heen allemaal vrienden/familie van die meisjes te schreeuwen en doen!quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:34 schreef MikeyMan het volgende:
Ook wel weer erg fijn van die wouten... Misschien loont het nog om even het politiebureau binnen te stappen en daar je beklag over te doen...
idd!quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:46 schreef Dromer het volgende:
pfff... ondanks de schade wel geluk dat je niet voor een tegenligger gelanceerd bent....
op de foto's zie je niet veel maar hij heeft toch een aardige tik gehad... die bestuurder reed zo'n 100km/h en een heel kort stukje achter me begonnen zn banden pas te gieren... en iets van 50 meter verder stond hij stilquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:43 schreef Hyperdude het volgende:
Mooi klote Youp.
Politie komt standaard niet bij "alleen blikschade". Heb ik ook uitgevonden bij mijn eerste (en totnutoe laatste) ongeluk, op een kruispunt 250 meter van politiebureau, 2 weken na behalen roze papiertje.
Hoe hard ben je gepakt, je motor ziet er nog aardig recht uit, maar frame zal wel krom zijn neem ik aan.
Maar snel de Touring afmaken![]()
checkquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:34 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah, je mag inderdaad van geluk spreken...
Denk wel dat je vandaag her en der wat spierpijn hebt...
Ook wel weer erg fijn van die wouten... Misschien loont het nog om even het politiebureau binnen te stappen en daar je beklag over te doen...
nee daar is de weg te smal voor... hij reed al met 2 wielen door de berm... nog wat verder en hij had zich vol om zo'n hele dikke lantarenpaal gevouwen...quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik snap trouwens ook niet waarom hij niet wat meer naar rechts is gaan rijden... had hij makkelijk langs je heen gekunt!
heeft ie toch verkeerde prioriteiten, vind ik danquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:40 schreef Youp het volgende:
[..]
nee daar is de weg te smal voor... hij reed al met 2 wielen door de berm... nog wat verder en hij had zich vol om zo'n hele dikke lantarenpaal gevouwen...
Nee dus..quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:54 schreef frankium het volgende:
Volgens mij is het zo dat als je van achter wordt aangereden diegene altijd fout zit. Die gast is gewoon schuldig.
Dat is toch een andere situatie lijkt mij. Als je stilstaat op een plek waar dat gewoon mag en je wordt van achteren geraakt, is de tegenpartij altijd schuldig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:59 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nee dus..
Mijn vrouw rijd 2 jaar geleden links achter in een BX met onze astra, gevolg beide auto's TL.
Bx stond verkeerd voorgesorteerd, en onnodig in de berm voor een vrachtwagen (op een voorrangsweg)
Mijn vrouw begint in te halen, en BX draait links af... BOEM. Astra er links achter in.
Wij in het gelijk gesteld, en dus geen no-claim verlies gehad.
@Youp, succes met de afhandeling, zo te zien lijkt de schuldvraag wel duidelijk, nu alleen hopen dat je voldoende uitgekeerd krijgt om iets leuks terug te kunnen kopen.
Zonde van die Astra dudequote:Op woensdag 3 mei 2006 10:59 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nee dus..
Mijn vrouw rijd 2 jaar geleden links achter in een BX met onze astra, gevolg beide auto's TL.
Bx stond verkeerd voorgesorteerd, en onnodig in de berm voor een vrachtwagen (op een voorrangsweg)
Mijn vrouw begint in te halen, en BX draait links af... BOEM. Astra er links achter in.
Wij in het gelijk gesteld, en dus geen no-claim verlies gehad.
@Youp, succes met de afhandeling, zo te zien lijkt de schuldvraag wel duidelijk, nu alleen hopen dat je voldoende uitgekeerd krijgt om iets leuks terug te kunnen kopen.
das ook het eerste wat ik dacht, als hij schuin tegen je aan was gekomen had je op de andere weghelft gelegen en dan ben je wel degelijk het haasje..quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:46 schreef Dromer het volgende:
pfff... ondanks de schade wel geluk dat je niet voor een tegenligger gelanceerd bent....
Oei maat, je hebt echt heel veel geluk gehad. Ik rij zelf ook al zo'n vier jaar op een Yamaha Diversion 600 en dit zijn toch wel de dingen waar je bang voor moet zijn. Ik in ieder geval wel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:53 schreef Youp het volgende:
[..]
1997 idd... en er zit een set velgen onder van eind 2004 van 1100 euro... ding is verzekerd voor 5500 als ik me niet vergis....
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:26 schreef dahei het volgende:
[..]
Met richtingaanwijzers was je ook wel beter zichbaar geweest denk ik...
ik heb geen knippers idd maar mijn motor heeft op 6 januari 1997 een kenteken gekregen... en ik vermoed dat het bouwjaar eind 1996 is ergens... hij heeft nooit knippers gehad dus...quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:26 schreef dahei het volgende:
[..]
Oei maat, je hebt echt heel veel geluk gehad. Ik rij zelf ook al zo'n vier jaar op een Yamaha Diversion 600 en dit zijn toch wel de dingen waar je bang voor moet zijn. Ik in ieder geval wel.
Financieël ga je nog een behoorlijke klap maken. Ze kijken namelijk gewoon naar de dagwaarde van je motor en niet naar op en bijgebouwde onderdelen. Nu verhogen je velgen de dagwaarde wel iets, maar zeker niet met 1100 euro.
Je loopt zelfs nog een groot risico (verwacht ik). Volgens het RDW moeten alle motorfietsen die nieuwer zijn dan 31 december 1996 richtingaanwijzers hebben. Jouw motor voldoet hier niet aan (voor zover ik kan zien heb je geen richtinginaanwijzers). Nu kan het zijn dat je een aparte vermelding hebt op je kentekenbewijs, dan valt het wel mee... (http://www.rdw.nl/NR/rdonlyres/9DE82B09-70D0-4D7F-9C21-A65F1F80FCE4/0/2_B_0822a.pdf)
Met richtingaanwijzers was je ook wel beter zichbaar geweest denk ik...
In ieder geval veel sterkte en ik hoop dat je snel weer de oude wordt.
hele arm uitsteken is zichtbaarder (overdag dan) dan een klein pinkertje van 3mm²quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:40 schreef MikeyMan het volgende:
Sowieso belachelijk dat er voertuigen zonder richtingaanwijzers de openbare weg op mogen...
Maargoed, vraag is hoe zichtbaar dat is, als je zo hard op een stilstaande motorrijder afrijdt...
Denk dat dat heel erg afhankelijk is van de achtergrond...quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:45 schreef Youp het volgende:
[..]
hele arm uitsteken is zichtbaarder (overdag dan) dan een klein pinkertje van 3mm²
Niet meer linksaf slaan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:47 schreef Blapiet het volgende:
Ben druk aan het lessen voor de motor, dit is in ieder geval een wijze les.
Met een auto ben je over het algemeen een stuk beter zichtbaar dan op een smalle motor. Maar inderdaad, absolute zekerheid heb je nooit, maar waar wel in het leven?quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Maar ik heb met de oude Volvo 260 (niet te missen, eh niet te overzien bedoel ik) van mijn pa in dezelfde situatie ooit een Reno 5 achterop gehad.(schade: 1 defect achterlict+1 totall-loss R5
) Absolute zekerheid heb je dus nooit.
Dan is dat tenminste een zorg minder!quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:44 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb geen knippers idd maar mijn motor heeft op 6 januari 1997 een kenteken gekregen... en ik vermoed dat het bouwjaar eind 1996 is ergens... hij heeft nooit knippers gehad dus...
Dat van die knipperlichten is wel een punt ja, maar ik denk niet dat dat erg veel zal uit maken nu. Het hangt van leeftijd en typegoedkeuring van de motor af. Aangezien ie in 97 op kenteken is gekomen zou ie ook in 97 gekeurd moeten zijn en dat is dan denk ik zonder knippers gebeurdquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:26 schreef dahei het volgende:
[..]
Oei maat, je hebt echt heel veel geluk gehad. Ik rij zelf ook al zo'n vier jaar op een Yamaha Diversion 600 en dit zijn toch wel de dingen waar je bang voor moet zijn. Ik in ieder geval wel.
Financieël ga je nog een behoorlijke klap maken. Ze kijken namelijk gewoon naar de dagwaarde van je motor en niet naar op en bijgebouwde onderdelen. Nu verhogen je velgen de dagwaarde wel iets, maar zeker niet met 1100 euro.
Je loopt zelfs nog een groot risico (verwacht ik). Volgens het RDW moeten alle motorfietsen die nieuwer zijn dan 31 december 1996 richtingaanwijzers hebben. Jouw motor voldoet hier niet aan (voor zover ik kan zien heb je geen richtinginaanwijzers). Nu kan het zijn dat je een aparte vermelding hebt op je kentekenbewijs, dan valt het wel mee... (http://www.rdw.nl/NR/rdonlyres/9DE82B09-70D0-4D7F-9C21-A65F1F80FCE4/0/2_B_0822a.pdf)
Met richtingaanwijzers was je ook wel beter zichbaar geweest denk ik...
In ieder geval veel sterkte en ik hoop dat je snel weer de oude wordt.
Je hebt misschien wel je arm uitgestoken toen je linksaf wilde slaan, maar het lijkt me sterk dat je jouw hand uitgestoken hield terwijl je daar stil stond te wachten op het overige verkeer. Ik sta op zo'n moment klaar om weg te rijden en dat gaat alleen maar als je de koppeling ingeknepen houdt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:45 schreef Youp het volgende:
[..]
hele arm uitsteken is zichtbaarder (overdag dan) dan een klein pinkertje van 3mm²
Lees maar héél goed je theorie... Dit soort zaken worden (zoals de TS al zegt) behandeld.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:47 schreef Blapiet het volgende:
Ben druk aan het lessen voor de motor, dit is in ieder geval een wijze les.
De typegoedkeuring kan wel in 1995 geweest zijn, niet elke motor wordt apart gekeurd. Er zit ook een stuk verantwoordlijkheid bij van de leverancier en de eigenaar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat van die knipperlichten is wel een punt ja, maar ik denk niet dat dat erg veel zal uit maken nu. Het hangt van leeftijd en typegoedkeuring van de motor af. Aangezien ie in 97 op kenteken is gekomen zou ie ook in 97 gekeurd moeten zijn en dat is dan denk ik zonder knippers gebeurd
Tja, dat zijn twee termen die veel op elkaar lijken maar soms toch verschillend zijn. De dagwaarde wordt ook gebaseerd op Type, KM stand en leeftijd. Het verschil zit hem erin als je een model hebt wat heel waardevast is en leeftijd niet zo veel uitmaakt. Nu denk ik dat dit met dit soort motoren niet het geval is. Door de Cross-factor loopt de prijs snel achteruit terwijl de afschrijving misschien zelfs lager is. Laten we eerlijk zijn. Op Marktplaats staat er één uit 1996 met 500 km op de teller. Die zal ongeveer vergelijkbaar zijn met deze. De prijs is 2250 euro tel daar nog de restwaarde van de velgen bij op dan zit je rond je 2750 á 3000 euro. Zoiets zal het wel worden.quote:Over de dagwaarde, gewoon niet mee akkoord gaan, ze moeten je de vervangingswaarde geven, je moet er een gelijkwaardige motor van terugkunnen kopen (dus type, leeftijd, km-stand enzo) Dat zullen ze je niet bieden natuurlijk, maar het blijft onderhandelen, gewoon meteen een tweede expertise laten uitvoeren (of iig daarmee "dreigen"
Ik denk dat je geen andere optie hebt om links te sorteren. Als je midden op de weg blijft staan kunnen ze in nood niet meer langs je heen en je wekt ook een hoop aggressie op als er 10 auto's (in hun ogen) voor niets op je staan te wachten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:53 schreef BertV het volgende:
Ik heb zo'n situatie voor m'n huis, iedere dag dus kans op een zo'n actie.
Ik geef vooraf richting naar links aan, tuur in mijn spiegel of de automobilist niet zit te bellen/faxen/eten, en ga idd al wat naar links om voor te sorteren.
Deze dingen zijn niet te vermijden, maar geen richtingaanwijzer helpt natuurlijk niet.
In mijn geval kan ik EXTRA met m'n arm zwaaien om aan te geven dat ik iets van plan ben.
sterkte natuurlijk
Ik, en denk ik ook de TS gebruiken dat links voorsorteren ook meer om te laten zien dat je iets van plan bent. (Al zou je normaal toch links aanhouden op je strook bedenk ik me nu)quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:22 schreef dahei het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen andere optie hebt om links te sorteren. Als je midden op de weg blijft staan kunnen ze in nood niet meer langs je heen en je wekt ook een hoop aggressie op als er 10 auto's (in hun ogen) voor niets op je staan te wachten.
Renaults meets a Volvoquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Maar ik heb met de oude Volvo 260 (niet te missen, eh niet te overzien bedoel ik) van mijn pa in dezelfde situatie ooit een Reno 5 achterop gehad.(schade: 1 defect achterlicht+1 totall-loss R5
) Absolute zekerheid heb je dus nooit.
klopt maar wanneer er iets midden op de weg stil staat (en het is een lange rechte goed overzichtelijke weg) behoor je het toch te zien.... lijkt me... en aangezien hij misschien iets van 100 meter achter me gereden heeft heeft hij ook wel gezien dat ik richting aangaf en dat ik afremde en lichtelijk naar de linker kant van de weg ging...quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:08 schreef dahei het volgende:
[..]
Je hebt misschien wel je arm uitgestoken toen je linksaf wilde slaan, maar het lijkt me sterk dat je jouw hand uitgestoken hield terwijl je daar stil stond te wachten op het overige verkeer. Ik sta op zo'n moment klaar om weg te rijden en dat gaat alleen maar als je de koppeling ingeknepen houdt.
Misschien is het verstandig om op de volgende KTM toch wel richtingaanwijzers te monteren?
en bij wie moet ik dan dreigen? bij de verzekering van de tegenpartij?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat van die knipperlichten is wel een punt ja, maar ik denk niet dat dat erg veel zal uit maken nu. Het hangt van leeftijd en typegoedkeuring van de motor af. Aangezien ie in 97 op kenteken is gekomen zou ie ook in 97 gekeurd moeten zijn en dat is dan denk ik zonder knippers gebeurd
Over de dagwaarde, gewoon niet mee akkoord gaan, ze moeten je de vervangingswaarde geven, je moet er een gelijkwaardige motor van terugkunnen kopen (dus type, leeftijd, km-stand enzo) Dat zullen ze je niet bieden natuurlijk, maar het blijft onderhandelen, gewoon meteen een tweede expertise laten uitvoeren (of iig daarmee "dreigen"
met 3000 euro voor de motor (met behoud van het "wrak") en vergoeding van helm en kleding zou ik al heel blij zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:20 schreef dahei het volgende:
[..]
De typegoedkeuring kan wel in 1995 geweest zijn, niet elke motor wordt apart gekeurd. Er zit ook een stuk verantwoordlijkheid bij van de leverancier en de eigenaar.
[..]
Tja, dat zijn twee termen die veel op elkaar lijken maar soms toch verschillend zijn. De dagwaarde wordt ook gebaseerd op Type, KM stand en leeftijd. Het verschil zit hem erin als je een model hebt wat heel waardevast is en leeftijd niet zo veel uitmaakt. Nu denk ik dat dit met dit soort motoren niet het geval is. Door de Cross-factor loopt de prijs snel achteruit terwijl de afschrijving misschien zelfs lager is. Laten we eerlijk zijn. Op Marktplaats staat er één uit 1996 met 500 km op de teller. Die zal ongeveer vergelijkbaar zijn met deze. De prijs is 2250 euro tel daar nog de restwaarde van de velgen bij op dan zit je rond je 2750 á 3000 euro. Zoiets zal het wel worden.
Soms heb je total-loss met behoud van wrak. Dan kan de ts de velgen weer gebruikten (mits deze nog goed zijn).
Idd, hun verzekering, die moet het ophoesten tenslotte. En neem ook even contact op met je eigen verzekering, die kunnen je de formulieren wel toezenden om ze aansprakelijk te stellen. Meer zullen ze niet doen aangezien je (denk ik tenminste) niet all-risk verzekerd bent. Wel aanmelden dat je gewon bent geraakt, ook al is het maar een schram of een kneuzin (ik had de maanden na ongeluk af en toe nog steeds last van de kneuzingen).quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:45 schreef Youp het volgende:
[..]
en bij wie moet ik dan dreigen? bij de verzekering van de tegenpartij?
want ik krijg straks gewoon te horen: "zoveel krijg je er voor terug" en dat was het...
Er zit meestal toch wel enige rek in. Maar dan moet je het wel een beetje goed onderbouwen, "ik wil meer" is niet genoeg.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:45 schreef Youp het volgende:
[..]
en bij wie moet ik dan dreigen? bij de verzekering van de tegenpartij?
want ik krijg straks gewoon te horen: "zoveel krijg je er voor terug" en dat was het...
nee maar daar moet je dan toch eigenlijk met de "expert" over kunnen onderhandelen, niet?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:06 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Er zit meestal toch wel enige rek in. Maar dan moet je het wel een beetje goed onderbouwen, "ik wil meer" is niet genoeg.
een verhaalbijstandsverzekering heb ik geloof ik niet, en een vervangend voertuig heb ik niet echt nodig.... ik ben ook niet bereid om daar maar 1 euro aan uit te geven (na die 1e week dan ofzo)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:55 schreef loveli het volgende:
De expert geeft een bedrag op. Als je het daar niet mee eens bent, kun je volgens mij bezwaar maken. Heb je een verhaalsbijstandverzekering? Dan is het heel makkelijk uit handen te geven. Ook kan het zijn dat je recht hebt op een vergoeding voor het huren van vervangend vervoer. Meestal is dat een week op kosten van de verzekering van de schuldige partij en daarna bv. 75% of 50% van het bedrag.
staan weer online....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:41 schreef Repeat het volgende:
kan je die pics en schets van de situatie nog even fixxen? Doen het nl niet meer, ben wel benieuwd.
Goed kut man...
maar jij moet dus op je motor netzoals op de fiets je hand uistekendan lijken me knipperlichtjes toch een stuk relaxeder.
Mag een bijrijder van de "veroorzaker" ook al getuigen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef Youp het volgende:
net even gebeld met de verzekering van de tegenpartij, de tegenpartij heeft aangegeven dat ik stil stond om links af te slaan en dat zij me rechts in aan het halen waren en dat ik op dat moment de motor op 1 wiel zette waardoor de motor een zwiepende beweging maakte waardoor het ongeluk is ontstaan
nu gaan ze de getuigen aanschrijvener zijn 3 getuigen 1 persoon die als bijrijder in de auto van de tegenpartij zat (dus die zegt het zelfde als hier boven) en 2 getuigen die echt hebben gezien wat er gebeurd is
nou hoop ik dat ik de handel vergoed krijgde weg is op dat punt veel te smal om uberhaupt in te halen
zeker met 80-100km/h
gegevens heb ik, ook toegezonden aan de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij (bij het schadeformulier)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mag een bijrijder van de "veroorzaker" ook al getuigen?
Goh in wie zijn voordeel zal hij nou getuigen![]()
Die andere 2 getuigen heb je de gegevens van?
Als dat zo is zal het toch wel goedkomen?
Als dat zo is, even de tegenpartij met een knokploeg bewerken omdat ze hebben zitten liegenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:06 schreef Youp het volgende:
[..]
gegevens heb ik, ook toegezonden aan de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij (bij het schadeformulier)
maarja... ik hoop t maaranders ben ik weer de klos
20kw volgens de rdw en hij is op de uitlaat na standaard...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:31 schreef Repeat het volgende:
wat ik me trouwens afvroeg, hoeveel vermogen heeft zo'n ding? Lijkt me meer dan 25kW ?
wat een vuile lul om zo te liegen.. kan je hem daar niet op pakken ofzoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef Youp het volgende:
net even gebeld met de verzekering van de tegenpartij, de tegenpartij heeft aangegeven dat ik stil stond om links af te slaan en dat zij me rechts in aan het halen waren en dat ik op dat moment de motor op 1 wiel zette waardoor de motor een zwiepende beweging maakte waardoor het ongeluk is ontstaan
nu gaan ze de getuigen aanschrijvener zijn 3 getuigen 1 persoon die als bijrijder in de auto van de tegenpartij zat (dus die zegt het zelfde als hier boven) en 2 getuigen die echt hebben gezien wat er gebeurd is
Ik hoop dat je, ondanks deze VUILE FUCKING LEUGENquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef Youp het volgende:
net even gebeld met de verzekering van de tegenpartij, de tegenpartij heeft aangegeven dat ik stil stond om links af te slaan en dat zij me rechts in aan het halen waren en dat ik op dat moment de motor op 1 wiel zette waardoor de motor een zwiepende beweging maakte waardoor het ongeluk is ontstaan
nu gaan ze de getuigen aanschrijvener zijn 3 getuigen 1 persoon die als bijrijder in de auto van de tegenpartij zat (dus die zegt het zelfde als hier boven) en 2 getuigen die echt hebben gezien wat er gebeurd is
nou hoop ik dat ik de handel vergoed krijgde weg is op dat punt veel te smal om uberhaupt in te halen
zeker met 80-100km/h
jep dat was ik ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:47 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Goed kut Youp, het zit je trouwens niet echt mee hè? Je hebt toen toch ook je BMW tegen een boom gezet of ben ik nu abuis met iemand anders?
heb ik gedaan meteen na het ongeluk maar die zeiden dat ik contact op moest nemen met de verzekering van de tegenpartij aangezien hij het schuld was...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:33 schreef MikeyMan het volgende:
Ik zou als ik jou was ook even contact opnemen met je eigen verzekering...
ik zweer het je, dat wordt een hit in supermoto wereldquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:48 schreef Metz het volgende:
Vet man. Je motor op 1 wiel zetten terwijl je stil staat... dat moet je me ook eens leren!
juist!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:57 schreef Metz het volgende:
Aaaaaaaaaahahaha, ik heb een foto van je gevonden.
Gemaakt net voordat dat je werd aangereden...
[afbeelding]
De tegenpartij heeft verklaard dat hij je rechts inhaalde op een 80 km weg? Dat is dus op een verkeerde manier inhalen in een onoverzichtelijke situatie.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef Youp het volgende:
net even gebeld met de verzekering van de tegenpartij, de tegenpartij heeft aangegeven dat ik stil stond om links af te slaan en dat zij me rechts in aan het halen waren en dat ik op dat moment de motor op 1 wiel zette waardoor de motor een zwiepende beweging maakte waardoor het ongeluk is ontstaan
Helaas is een inzittende van de dader een onafhankelijke getuige. Gelukkig heb je twee echt onafhankelijke getuigen. Heeft de politie nog remsporen gemeten? Dat is ook iets wat voor je kan spreken. (zo niet: wat een losers)quote:nu gaan ze de getuigen aanschrijvener zijn 3 getuigen 1 persoon die als bijrijder in de auto van de tegenpartij zat (dus die zegt het zelfde als hier boven) en 2 getuigen die echt hebben gezien wat er gebeurd is
de politie heeft nieteens een rapport opgemaaktquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:10 schreef loveli het volgende:
[..]
De tegenpartij heeft verklaard dat hij je rechts inhaalde op een 80 km weg? Dat is dus op een verkeerde manier inhalen in een onoverzichtelijke situatie.
Verder best knap van je om je motor zo op een wiel te zetten.
[..]
Helaas is een inzittende van de dader een onafhankelijke getuige. Gelukkig heb je twee echt onafhankelijke getuigen. Heeft de politie nog remsporen gemeten? Dat is ook iets wat voor je kan spreken. (zo niet: wat een losers)
Sterkte met de afhandeling en houd ons op de hoogte.
De doodquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:04 schreef dahei het volgende:
[..]
Met een auto ben je over het algemeen een stuk beter zichtbaar dan op een smalle motor. Maar inderdaad, absolute zekerheid heb je nooit, maar waar wel in het leven?
of op de motorkap ipv de hoek van de auto.....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:23 schreef _VoiD_ het volgende:
toch knap als je een stilstaande motor, met jou erop, even op het voorwiel kan zetten en dan opzij zwiepen. Mogen ze dat even voordoen. Op een gewone fiets kun je zoiets doen, maar met een motor?? "even maximaal in de vering drukken en dan opzij zwiepen".
Lijkt me trouwens ook geen gangbare manier om linksaf te slaan
Maar erg lullig en succes met de afhandeling.
Je hebt trouwens nog mazzel gehad qua persoonlijke schade. Het kan zomaar gebeuren dat jij op de linkerweghelft gedrukt werd als er net een auto met 80km aankomt. Dan is het dus wel exit.
Hebben ze ook aangegeven op wélk wiel je je motor zette? En of voor- of achterkant van je motor vervolgens ging zwiepen? En met welke snelheid haalden ze jou in dan volgens hun? En blokkeerden hun remmen wel/niet (effe terugrijden met een maat om foto's van de remsporen te maken)? Hebben jullie gezamenlijk zo'n Europees schadeformulier ingevuld?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef Youp het volgende:
net even gebeld met de verzekering van de tegenpartij, de tegenpartij heeft aangegeven dat ik stil stond om links af te slaan en dat zij me rechts in aan het halen waren en dat ik op dat moment de motor op 1 wiel zette waardoor de motor een zwiepende beweging maakte waardoor het ongeluk is ontstaan
nopequote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:01 schreef r_one het volgende:
[..]
Hebben ze ook aangegeven op wélk wiel je je motor zette?
nopequote:En of voor- of achterkant van je motor vervolgens ging zwiepen?
niets aangegeven maar ze gaven toe dat ze haast hadden en het is een 80 weg... volgens getuigen gingen ze iig te hard...quote:En met welke snelheid haalden ze jou in dan volgens hun?
ABS gooit roet in het etenquote:En blokkeerden hun remmen wel/niet (effe terugrijden met een maat om foto's van de remsporen te maken)?
jep, zelfs met politie er bij...quote:Hebben jullie gezamenlijk zo'n Europees schadeformulier ingevuld?
Waar kwam dit dan van?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:04 schreef Youp het volgende:
ABS gooit roet in het eten
Voor de rest: nodig ze (schriftelijk) uit die punten op papier te zetten, altijd handig voor de bewijslast achteraf en om een valse getuigenverklaring onderuit te halen. En over de snelheid ten tijde van het ongeluk staat toch een vraag op dat schadeformulier? Benieuwd wat ze daar ingevuld hebben.quote:ineens hoor ik gieren achter me
gierende banden betekend niet meteen strepenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Waar kwam dit dan van?
[..]
Voor de rest: nodig ze (schriftelijk) uit die punten op papier te zetten, altijd handig voor de bewijslast achteraf en om een valse getuigenverklaring onderuit te halen. En over de snelheid ten tijde van het ongeluk staat toch een vraag op dat schadeformulier? Benieuwd wat ze daar ingevuld hebben.
Maar sowieso heb je ze al in de zak als ze nu al toegegeven hebben dat ze (rechts!) inhaalden.
Da's verboden hè. 4 uur cup-a-soup
Hoe dan ook, daag ze (en de bijrijder als getuige) uit hun visie zo exact mogelijk op papier te zetten. Dóórvragen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:15 schreef Youp het volgende:
[..]
gierende banden betekend niet meteen strepen
zeker niet wanneer je van die knijterharde compound banden hebt zoals michelin energy's of bridgestone fuelsavers of iets wat er op lijkt.... en die gieren bij het minste of geringste, geloof me
Ik dacht dat familie leden niet mochten getuigenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:06 schreef Youp het volgende:
[..]
gegevens heb ik, ook toegezonden aan de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij (bij het schadeformulier)
maarja... ik hoop t maaranders ben ik weer de klos
was geen familie nee.... vrienden ofzoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:42 schreef optifree het volgende:
[..]
Ik dacht dat familie leden niet mochten getuigen....of werden de twee personen niet als familie gezien
![]()
Mogen ze wel maar hoeven ze niet (verschoningsrecht). Zoiets dacht ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:42 schreef optifree het volgende:
Ik dacht dat familie leden niet mochten getuigen....of werden de twee personen niet als familie gezien
![]()
Das mooi kut..quote:
Rechts inhalen is toegestaan in drie gevallen:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:13 schreef r_one het volgende:
Maar sowieso heb je ze al in de zak als ze nu al toegegeven hebben dat ze (rechts!) inhaalden.
Da's verboden hè. 4 uur cup-a-soup
En met een verschil in snelheid van om en nabij de 80 km/h t.o.v. degene die wordt "ingehaald"?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:13 schreef lipje het volgende:
- links afslaande mensen, mits ze aangeven af te willen slaan en er de ruimte voor is
alleen die ruimte was er niet want er was zo ongeveer 1,20 tussen het puntje van mn stuur (rechts) en de berm.....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:13 schreef lipje het volgende:
[..]
Rechts inhalen is toegestaan in drie gevallen:
- file,
- uitvoegen
- links afslaande mensen, mits ze aangeven af te willen slaan en er de ruimte voor is
mijn rijinstructeur zei ooit eens tegen me dat brommobielen de gevaarlijkste voertuigen op de weg warenquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:34 schreef hermandeperman het volgende:
Sjezus Youp, in't vervolg maar in een brommobiel rondcruisen...?
Maar even serieus, wat ongekend gaar zeg, en helemaal fijn dat die gasten de boel bij elkaar liegenVerder heb je zelf helemaal niets dus....? Mazzelpik!
mn wielen zijn niet kapotquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:21 schreef MikeyMan het volgende:
En je wielen terug, of niet?
Met dat bedrag ben je toch niet uit de kosten?
Ja Youp zelf, als hij zo doorgaatquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:59 schreef worldpimber het volgende:![]()
Nou, gelukkig komt alles zo te zien goed, maar dat er mensen zijn die een ongelovelijk domme fout maken en iemand min of meer dood of invalide kunnen rijden en vervolgens nog gaan liegen ook![]()
Gaan er nog doden vallen?![]()
Ja, als je wheelies of stoppies gaat maken terwijl er auto's dicht langs je rijden vraag je er ook wel om ja!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja Youp zelf, als hij zo doorgaat
wie... ik? neeeeeeehquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:57 schreef rameijer het volgende:
[..]
Ja, als je wheelies of stoppies gaat maken terwijl er auto's dicht langs je rijden vraag je er ook wel om ja!!![]()
kan je nagaan dat somige geeneens bescherming aan hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:27 schreef Youp het volgende:
ook is mn motorjas geschaafd, mn helm moet vervangen worden en mn motorbroek heeft ook de nodige schaafplekken... evenals mn handschoenen... en mn bergschoenen zijn er ook niet ongeschonden vanaf gekomen... eigenlijk moet alles gewoon nieuw![]()
ja dit staat exact het zelfde op SMF.nl
Als ik mensen in T shirt en spijkerbroek op een motor zie denk ik ook altijd waarom heb je in godsnaam die helm op eikel...quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:58 schreef arnold-d het volgende:
[..]
kan je nagaan dat somige geeneens bescherming aan hebben![]()
je zal het maar ff niet aan hebben.. en je maakt ongeluk dan vergaje van de pijn.. zonder vel![]()
ben eens een keer in mn spijkerbroek (wel helm, jas en handschoenen aan) onderuit gegleden in een bocht met 25km/h ofzo... broek kapot en mn knie heeft 4 weken open gelegenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik mensen in T shirt en spijkerbroek op een motor zie denk ik ook altijd waarom heb je in godsnaam die helm op eikel...
Als je dan op je bek gaat zou je willen dat je dood was![]()
Ga je ze daarna nog counter sue-en (of weet ik wat) voor het doen van valse aangifte oid ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef Youp het volgende:
net even gebeld met de verzekering van de tegenpartij, de tegenpartij heeft aangegeven dat ik stil stond om links af te slaan en dat zij me rechts in aan het halen waren en dat ik op dat moment de motor op 1 wiel zette waardoor de motor een zwiepende beweging maakte waardoor het ongeluk is ontstaan
ze hebben geen aangifte gedaan he, maar mijn verzekering zit er ook achteraan en ze hebben gezegd dat ze geen schijn van kans maken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ga je ze daarna nog counter sue-en (of weet ik wat) voor het doen van valse aangifte oid ?
Dit slaat natuurlijk nergens op en ze weten dat. Ik meen me te herinneren dat je wel wat getuigen had die dat konden bevestigen ? Anders krijg je dadelijk dat ze allemaal vriendjes gebruiken om te 'getuigen'.
Slim Youpquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:24 schreef Youp het volgende:
[..]
ben eens een keer in mn spijkerbroek (wel helm, jas en handschoenen aan) onderuit gegleden in een bocht met 25km/h ofzo... broek kapot en mn knie heeft 4 weken open gelegen
mjah ik was niet aan het touren/knallen.. ik gebruik hem ook wel eens voor woon-werk doeleinden en dan ga ik niet mn motorbroek aantrekkenquote:
Kan met een SS ook (wel electrisch starten natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:29 schreef Youp het volgende:
langleven de supermotoopstaan, kicken en verder rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |