Hehehequote:Op donderdag 25 mei 2006 14:14 schreef poemojn het volgende:
Dat is nou een voordeel van zwanger zijn, je hoeft daar even niet over na te denken
Dat klinkt op zich wel positiever, hoewel ik merk ik door de DES-drama's bij ons in de familie toch een beetje huiverig ben voor medicatie waarvan zo weinig bekend is.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:03 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Ik gebruik implanon. Er is eigelijk nog te weinig over bekend icm bv. Bekend is dat kindjes t/m 3 jaar zich normaal ontwikkelen. Het kon volgens mijn huisarts prima icm bv. Terugloop heb ik niets vangemerkt omdat ik op dat moment net was begonnen met live voeden ipv kolven.
De tweede verjaardag ben je al bijna zie ik. Super zegquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:26 schreef poemojn het volgende:
Ja, nog wel. Meestal schijn je pas in de 2e helft vd zwangerschap verschil te merken (andere smaak, productiedaling), en stopt ca een kwart vd kinderen er mee. Plus zo'n 40% vd moeders bouwt af ivm zwangerschap dus ca 1/3 gaat er ondanks alles mee door.Hoe 't hier verder zal gaan weet ik nog niet, eerst de 2e verjaardag maar eens halen (is nog wel het streven).
Verder merk ik weinig verschil, wel gevoeliger, en er lijkt minder te zijn maar Myrthe is nog wel tevreden.
Zo, de bv maffia is lekker bezig in NL. Zucht, ik ben 'maar' een vent maar wat kan ik link worden om dit soort praktijken... Moeders een schuldgevoel aanpraten omdat ze geen bv willen geven.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:49 schreef Mammietje het volgende:
Wil niet overstappen op fles
In mijn geval ligt het niet aan de bv maffia, maar ik vind het zelf erg makkelijk omdat ik het altijd bij me heb en ik wil de intimiteit met mijn kind niet graag missen. Bovendien scheelt het ook nog eens klauwen met geld, tijd (water koken, poeder afwegen, flessies opwarmen en later uitkoken etc.) en geregel als je wegmoet. Daarbij krijgt mijn kind ook nog goede afweerstoffen binnen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zo, de bv maffia is lekker bezig in NL. Zucht, ik ben 'maar' een vent maar wat kan ik link worden om dit soort praktijken... Moeders een schuldgevoel aanpraten omdat ze geen bv willen geven..
Wat me er vooral zo aan tegen staat is dat moeders afgeleerd wordt om moeder te zijn. Je vraagt hier hoeveel luiers andere kinderen produceren, daar is toch geen zinnig antwoord op te geven? Volg je gevoel, ik denk dat je als moeder heel goed aanvoelt wanneer je kind honger heeft, en of daar dan 1 of 100 luiers uit voort komen, soit.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
In mijn geval ligt het niet aan de bv maffia, maar ik vind het zelf erg makkelijk omdat ik het altijd bij me heb en ik wil de intimiteit met mijn kind niet graag missen. Bovendien scheelt het ook nog eens klauwen met geld, tijd (water koken, poeder afwegen, flessies opwarmen en later uitkoken etc.) en geregel als je wegmoet. Daarbij krijgt mijn kind ook nog goede afweerstoffen binnen.
Bovendien gun ik mijn tweede kind hetzelfde als ik mijn eerste kind gegeven heb.
Je staat erg snel met je oordeel klaar vind ik. Maar mogelijk zie je mij nu als onderdeel van de bv maffia.
Tuurlijk. Maar het lijkt mij zo zonde om die eerste periode zo te laten 'verpesten' (bij gebrek aan een betere uitdrukking). Als ik alleen al zie hoezeer mijn zusje ervan opgeknapt is nu ze eindelijk van het blok om haar been van de borstvoeding af is, ze kan nu weer echt genieten van d'r kleine en daar profiteren ze allebei van, misschien nog wel meer dan van bv.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:31 schreef bixister het volgende:
en jarno, ik begrijp goed wat je bedoelt, maar ik snap ook heel goed dat mammietje het erg jammer zou vinden om over te stappen op de fles.
Oh en ik wil graag de groeten doen aan die eend.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:31 schreef bixister het volgende:
bladiebla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |