Ja Mario 1 ja, bij Mario 2, 3 en Super Mario World kun je gewoon saven hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:35 schreef Hellrazor het volgende:
daar kon je ook niet saves dus moest het niet te lang duren
Heb jij em al?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:21 schreef Henk-B het volgende:
Ik moet zeggen dat New Super Mario Bros echt een pareltje is!
Echt de oude vertrouwde gameplay zoals vroeger. Leuke mini games in het spel zelf.
En het 3d gebeuren van de poppetjes misstaat zeker niet, het valt geeneens op.
Leuk klein detail:
Wanneer je de trom hoort in de muziek in een level, dan danst de koopa op de maat mee.
Dus. Maar. Hoe?quote:
rom natuulijk duhquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:55 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Dus. Maar. Hoe?Hij is nog niet in de VS uit
tell me your secrets
Ohquote:
Jezus, kan dat nou ook al met de DS....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:59 schreef Henk-B het volgende:
Yep rom, ik test mijn spellen voordat ik ze koop!
Ik pas mijn kleding ook namelijk voordat ik ze koop!
En luister ook naar muziek voordat ik een cd koop!
Moet je zelf weten, maar op fok! erover patsen is zielig.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:59 schreef Henk-B het volgende:
Ik pats niet!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:24 schreef knater het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, maar op fok! erover patsen is zielig.
Wedden dat je SMB niet meer koopt als je um eenmaal uit hebt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:59 schreef Henk-B het volgende:
Jij kent mijquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wedden dat je SMB niet meer koopt als je um eenmaal uit hebt.
Behalve dat, je games mag je prima een dag testen als je um koopt.
Kutsmoesjes, gierige hufter..
Fok!'s zielige beleid...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:00 schreef P-Style het volgende:
Roms worden hier niet besproken. Niemand zit te wachten op verhalen over roms.
En nu weer ontopic.
Vind het anders wel fijn zoquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Fok!'s zielige beleid...nohja, moeten we ons maar aan houden...
![]()
Ontopic: Weet iemand of starfox Online gaat?
Wifi met zijn vieren dus.quote:"Starfox DS is a 3D space-based shooter due for release on August 28th and has the player jumping aboard an Arwing fighter and blasting through a branching set of missions. Players can also dogfight with their friends, or play co-operatively – either with 7 other players using the local wireless functionality, or with 3 others across the world on the global Wi-Fi Connection. In co-op mode there’s an added strategic element that will see the team commander drawing on the map the route the group should take through the level."
Grote kans dat ik hem haal dusquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:17 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Vind het anders wel fijn zo![]()
in ieder geval
[..]
Wifi met zijn vieren dus.![]()
http://www.gamespot.com/ds/action/starfox/news.html?sid=6149748&mode=recent
Death Jr voor ds!quote:4:56 Castlevania ruler Igarashi is now on stage discussing the newest DS title, Portrait of Ruin. Says they wanted to take the series outside the castle walls, and there's footage in a desert environment, a town, a countryside of some kind. Some environments and enemies are in 3D now. Looks like two playable characters that can be used at the same time.
The game is set in 1944, during World War II, right after Bloodlines on the Genesis (?!). Now they're talking about calling our your support character to get past obstacles and perform combo attacks.
quote:Next up is Death Jr. and the Science Fair of Doom for the DS. Glad to see the DS getting as much love as it does. Death Jr. must have been successful for them if they're pounding out two more already. Looks like the official name of the PSP game is Death Jr.: Root of Evil.
Ik had gehoopt midden/eind mei, jammer hoor, ik zie al zoveel spellen die ik wil hebben!quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:11 schreef Intergalactrick het volgende:
23 juni komt de DS Lite dus naar Europa toe.
Ik ben eigenlijk niet zo'n niet zon nintendo figuur, heb alleen paar gameboys gehad die ik echt heel weinig gebruikte (komt ook deels omdat ik gewone GBA had en dat het gebrek aan backlight waardeloos vond). Omdat ik hem nooit gebruikte vond ik het niet de moeite vond ook nog een SP te kopen), voor de rest alleen ps en 1 en 2 gehad (nog steeds).quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:11 schreef Intergalactrick het volgende:
23 juni komt de DS Lite dus naar Europa toe.
ErikN: Misschien een tip voor je, wacht even met aanschaffen, de DS Lite komt volgende maand uit in Europa.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:27 schreef ErikN het volgende:
Ik zit eraan te denken een ds te kopen. Zijn er ook andere combi aanbiedingen behalve ds+mario kart of nintendogs?
Ennuh dat brain age, het lijkt me leuk, maar is het waar van de spraakherkenning? Ik vind het net iets te genant om tegen een apparaat te gaan praten namelijk.
Die MOET gewoon online.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:59 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Eerste scans Pokemon Diamond & Pearl
Scans Pokemon Diamond/Pearl
Ik heb wel weer behoefte aan een nieuwe Pokémon gamequote:Op donderdag 11 mei 2006 11:59 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Eerste scans Pokemon Diamond & Pearl
Scans Pokemon Diamond/Pearl
Kijk eens op www.gamerankings.com. Ga naar 'The rankings'. Nu kun je de beste games opvragen. De cijfers zijn van alle sites/magazines. Dus een meer gewogen gemiddelde dan alleen IGN.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:39 schreef outcast_within het volgende:
ik zoek de lijst van ign met ds games van hoge rating naar lage rating.
het zijn er 434, maar ik krijg er maar telkens minder dan 100 te zien.
iemand een link voor mij?
(is nu al een lijstje aan het maken met games die die wil hebben als ie over een jaar ofzo een dslite gaat halen)
In Japan verkoopt de DS ongeveer 2 tot 3 keer zoveel als de PSP (sommige weken zelfs meer). In Europa & Amerika verkoopt de PSP eigenlijk hetzelfde als de DS.. Japan maakt het verschil.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:12 schreef DragonFire het volgende:
Is iemand het opgevallen dat tijdens de Nintendo presentatie de verkoopcijfers van de DS werden vergeleken met die van de PSP. Nou ben ik hier wel erg in geintereseert omdat voorheen Nintendo bijna de gehele portable consol markt in handen had. De cijfers waren +- 16 miljoen DS verkocht aan klanten. Volgens Nintendo's inside info waren dat er miljoenen meer dan de PSP. Maar Sony kwam met een getal aan van 17 miljoen units shipped. Ok nou heb ik al vaker gehoord dat de DS een veel grotere hit is dan de PSP dus iemand is hier de waarheid aan het verdraaien. Mijn theorie luid dan ook:
Sony vermeld expres geen verkoop cijfers maar shippment cijfers, er zijn waarschijnlijk een heleboel units in pakhuizen. Dit moeten er dan miljoenen zijn. Of Sony heeft andere hardware bij de PSP consol opgeteld.
Ik zou graag echte harde cijfers willen zien hierover, want als ik Sony moet geloven is de PSP marktleider op het moment.
160.000 tegen 40.000 was het deze keer weer idd. DS ownt de PSP zo hard daar.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:15 schreef BMH het volgende:
[..]
In Japan verkoopt de DS ongeveer 2 tot 3 keer zoveel als de PSP (sommige weken zelfs meer). In Europa & Amerika verkoopt de PSP eigenlijk hetzelfde als de DS.. Japan maakt het verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |