quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:32 schreef pfaf het volgende:
Topic mooi op tijd. Ik dacht al, begint dat nu alweer?
Die wedstrijden zijn wij er dus ook sowieso bij.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:58 schreef Equinix het volgende:
Zojuist voor 2 dagen 2 kaartjes besteld.
Nederland - Cuba
Nederland - Japan
Dan moet je ook nog een kaartje kopen voor de 26equote:Op woensdag 3 mei 2006 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Die wedstrijden zijn wij er dus ook sowieso bij.
Oepsquote:Op woensdag 3 mei 2006 01:12 schreef Equinix het volgende:
Dan moet je ook nog een kaartje kopen voor de 26e.,
Dan is namelijk de wedstrijd Nederland vs Japan.
Zoals iedere editie ben ik van de partij.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:53 schreef golfer het volgende:
Dit jaar weer de 2-jaarlijkse Haarlemse Honkbalweek met het leukste en gezelligste publiek van Nederland.
Van 21 juli t/m 30 juli.
De kaart-voorverkoop is vandaag begonnen.
Ik heb voor de zoon van Bluezz een passepartout voor de hele week besteld en Bluezz en ik gaan zelf op de volgende dagen: 22, 28, 29 en 30 juli naar het stadion hier om de hoek.
Meer info over de deelnemers en de wedstrijden kan je vinden via
http://www.honkbalweek.nl/php/
Nog meer Fok!-ers die van plan zijn te gaan?
Ik heb zojuist die vrijdag vrij gekregenquote:Op woensdag 3 mei 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
Oeps![]()
Even niet opgelet, nee, we kunnen alleen de weekenden en die ene vrijdagavondwedstrijd op de 28ste.
Waar moet je vandaan komen?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb een perskaart liggen, maar moet ff kijken voor vervoer, of ik een dagje ga
rotterdamquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen?
Ik heb vandaag onze bestelde passepartout en kaarten even afgehaald bij de kassa.
Daar rijden toch ook treinen vandaan richting Haarlemquote:
Nog steeds het leukste en meest deskundige publiek van heel Nederland nog altijd in Haarlem.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:14 schreef Doopy-X- het volgende:
Vroeger toen ik zelf nog balde ging ik altijd, erg leuke sfeer
Die was in R'dam popsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:14 schreef popolon het volgende:
Waar is de groene vogel?
quote:
Ja zoiets, ik postte daar nog met m'n originele oldbie account.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:59 schreef Bluezz het volgende:
3 jaar geleden
We doen het alweer 3 jaar of langer met elkaar pops![]()
Lang leve mijn archief.quote:
Okè ik hoop je belevingen van de avond nog te lezenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:21 schreef Bluezz het volgende:
Bluezzekind is net snel weggefietst richting HB stadion om de op. wedstrijd mee te maken.
Tnxx voor dit nieuws Maril.
quote:Robert Eenhoorn Manager
Brian Farley Coach
Ben Thijssen Coach
Marcel Joost Coach
David Bergman P Kinheim
Rob Cordemans P ADO
Robin van Doornspeek P ADO
Dave Draijer P Pioniers
Nick Stuifbergen P HCAW
Tom Stuifbergen P Pirates
Michiel van Kampen P Kinheim
Diegomar Markwell P Neptunus
Gregory Gustina P Neptunus
Sidney de Jong C HCAW
Tjerk Smeets C Kinheim
Kenny Berkenbosch OF/P HCAW
Johnny Balentina OF/C Neptunus
Percy Isenia 1B/DH ADO
Michael Duursma 2B/SS Pioniers
Raily Legito SS Neptunus
Ivanon Coffie 3B Almere '90
Roel Koolen IF Kinheim
Bryan Engelhardt OF Almere '90
Eugene Kingsale OF Almere '90
Dirk van 't Klooster OF Kinheim
Harvey Monte OF ADO
Danny Rombley OF Kinheim
Kalian Sams OF ADO
Nee, college-kids:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:51 schreef popolon het volgende:
Wat is de selectie van de USA? Zijn dat semi profs ofzo.
Ah ok.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, college-kids:
Het team dat tijdens de Haarlemse Honkbalweek 2006 de USA gaat vertegenwoordigen komt uit het noordwesten van de Verenigde Staten. Het is een All Star team van de NWAACC. Dit is een organisatie van 36 colleges. Onze contacten bij USA Baseball hebben ons verzekerd dat deze conference een sterk team op de been kan brengen, dat zich kan meten met de andere deelnemers tijdens de Week. De ploeg zal bestaan uit jonge spelers die aan het begin van hun (honkbal)carrière staan. Voor sommige spelers zal het de eerste keer zijn dat ze in het buitenland honkballen. De selectie van de spelers, die uiteindelijk naar Haarlem komen, vindt dit voorjaar plaats. Regelmatig worden spelers uit de NWAACC door de Major league teams gedraft. Andere spelers verdienen in NWAACC een scholarship en gaan eerst studeren en honkballen aan één van de grote universiteiten, alvorens een contract met een MLB-organisatie aan te gaan."
Zoon van Bluezz zit de hele week bij alle wedstrijden (passepartout), Bluezz en ik zijn weer van de partij vrijdag, zaterdag en zondag a.s.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:10 schreef borisz het volgende:, tis jammer dat ik dinsdag op vakantie ga en andere dagen niet kan
anders was ik zeker gegaan,
Lijkt mij leuk , ook op de 3e honk was het vanavond weer vrolijke boel, ik hoorde het op "radio honkbalweek"op het internet, die verslaan de wedstrijden live, echt gaaf joh.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoon van Bluezz zit de hele week bij alle wedstrijden (passepartout), Bluezz en ik zijn weer van de partij vrijdag, zaterdag en zondag a.s.
Liefst weer achter de thuisplaat tussen die maffe ouwe Antilianen, die we al jarenlang daar ontmoeten.
Ja, we hebben die verslaggeefster aan het werk gezien bij die vrolijke groep gekken daar.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:06 schreef maril het volgende:
Lijkt mij leuk , ook op de 3e honk was het vanavond weer vrolijke boel, ik hoorde het op "radio honkbalweek"op het internet, die verslaan de wedstrijden live, echt gaaf joh.
Het is echt in de jaren populair geworden, je moet er tegenwoordig snel bij zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 13:44 schreef Recovering het volgende:
Holy fuck, alles stijf uitverkocht.
We moeten echt een groter stadion hoor.
Ik wilde vrijdag en zaterdag. Kansloos.
Bryan Engelhardt met dt sloeg net naast een grand slam homerun. Kan gebeuren.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:37 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij gaat het momenteel niet goed met Oranje
Dat dat hoorde ik ik dacht ze zijn erg negatief dus het is bagger de rest van het verslag heb ik gemistquote:Op zondag 23 juli 2006 15:39 schreef okee6 het volgende:
[..]
Bryan Engelhardt met dt sloeg net naast een grand slam homerun. Kan gebeuren.
1 kaartje?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:55 schreef Equinix het volgende:
Vrijdag 28 Juli
14:00 12 Japan - China
19:00 13 Cuba - Nederland
Voor woensdag 3 kaartjes? Daar betaal ik je 15 euri's per stuk voorquote:Op zondag 23 juli 2006 15:55 schreef Equinix het volgende:
Ik heb misschien ( ben nu even aan het rond bellen of er iemand anders met me mee kan aangezien een vriend van me pas heeft afgezegd) kaartjes voor de volgende dagen.
Woensdag 26 Juli
14:00 09 China - Chinese Taipei
19:00 10 Nederland - Japan
Vrijdag 28 Juli
14:00 12 Japan - China
19:00 13 Cuba - Nederland
Mocht er interesse zijn dan hoor ik het wel.
Heb er 2quote:
Heb voor deze wedstrijd 2 kaartjesquote:Op zondag 23 juli 2006 16:10 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Voor woensdag 3 kaartjes? Daar betaal ik je 15 euri's per stuk voor
Mail me maar op edwardseepers @ gmail . com
Ik hoor het graag van je.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:43 schreef Equinix het volgende:
EdwardSeepers & Recovering,. Ik laat het jullie vanavond weten. Heb nog niet iedereen te pakken gehad die eventueel mee zou kunnen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 16:56 schreef maril het volgende:
Nederland wint met 4 - 1
Amsterdamquote:Op zondag 23 juli 2006 16:47 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ik hoor het graag van je.
Waar woon je trouwens?
Ik woon in Rotterdam. Als je ze morgen op zou sturen, zouden ze dan nog hier aankomen voor woensdag denk je?quote:
Als ik ze maandag vroeg op de bus doe zouden ze er dinsdag moeten zijn. Alleen moet ik de kaartjes eerst nog zelf halen voor ik ze kan opsturen ( moet morgen tot 14.00 werken dus dat zal dan Woensdag worden. Het risico dat ze niet op tijd aankomen zou ik niet aan gaan aangezien de post niet altijd op tijd komt ( * Equinix = oud postbode en weet hoe het er aan toe gaat bij tpgquote:Op zondag 23 juli 2006 17:15 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam. Als je ze morgen op zou sturen, zouden ze dan nog hier aankomen voor woensdag denk je?
Ik ga accoord. Ook al moet ik twee keer de treinreis a 20 euro lappen en de kaarten a 15 euro per stuk, ik ga nu al 14 jaar naar de haarlemse honkbalweek/het WPT, en dit jaar kon ik niet vanwege een major-financiële tegenslag, maar dat is gelukkig allemaal weer verholpenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:34 schreef Equinix het volgende:
[..]
Als ik ze maandag vroeg op de bus doe zouden ze er dinsdag moeten zijn. Alleen moet ik de kaartjes eerst nog zelf halen voor ik ze kan opsturen ( moet morgen tot 14.00 werken dus dat zal dan Woensdag worden. Het risico dat ze niet op tijd aankomen zou ik niet aan gaan aangezien de post niet altijd op tijd komt ( * Equinix = oud postbode en weet hoe het er aan toe gaat bij tpg).
Je kan de kaartjes ook voor de wedstrijd even komen halen.
Ik ga nu slapen en lees het morgen wel. Grtz
Smit heeft nog niet in de MLB gespeeld, hoor. Dat duurt nog wel een tijdje (als het ooit al gebeurt).quote:Op zondag 23 juli 2006 15:42 schreef popolon het volgende:
Doet Alexander Smit nog mee?
Speelde vorig jaar nog in de MLB, dit jaar in de Minor leagues.
Goedemorgen, is er al wat bekend over die kaarten voor vrijdag?quote:Op zondag 23 juli 2006 16:43 schreef Equinix het volgende:
EdwardSeepers & Recovering,. Ik laat het jullie vanavond weten. Heb nog niet iedereen te pakken gehad die eventueel mee zou kunnen.
Ik heb je gemailed,. Ik moet je helaas teleurstellen. Heb toch iemand gevonden die mee wil.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ik ga accoord. Ook al moet ik twee keer de treinreis a 20 euro lappen en de kaarten a 15 euro per stuk, ik ga nu al 14 jaar naar de haarlemse honkbalweek/het WPT, en dit jaar kon ik niet vanwege een major-financiële tegenslag, maar dat is gelukkig allemaal weer verholpen
Als je het goed vindt kom ik dan dinsdag de kaarten ophalen in amsterdam, als het kan liefst vroeg in de ochtend/begin van de middag, maar je noemt je tijd maar mocht het niet anders mogelijk zijn. Daarna kan ik dan ook nog wat gaan doen in de gezellige stad Amsterdam met vriendinlief en haar zus (gek om dat een rotterdammer te horen zeggen hm?)
Graag zou ik even je adresgegevens et cetera willen, en het dichtstbijzijnste station wat er is.
Mail me even op edwardseepers [et] gmail [punt] com, dan werken we het daar even helemaal uit.
Geldt dat ook voor die vrijdagkaarten?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:26 schreef Equinix het volgende:
Ik moet je helaas teleurstellen.
Vriend van me belde net, hij heeft alsnog 2 kaarten versierd, dus ik ga zo maar die kant op.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:50 schreef golfer het volgende:
Straks om 19:00 uur: Cuba-Japan.
Ik kijk nu via de webcam achter de thuisplaat en luister tussendoor naar Radio Honkbalweek.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:28 schreef ondeugend het volgende:
Leuk.. ook maar even zien of ik er nog wat van mee kan krijgen.
Ja,.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:25 schreef Recovering het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor die vrijdagkaarten?
Idd niet erg netjes nee.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:26 schreef Equinix het volgende:
[..]
Ik heb je gemailed,. Ik moet je helaas teleurstellen. Heb toch iemand gevonden die mee wil.
Niet echt netjes van me en daarvoor mijn excuses.![]()
Geen punt, nu nog kaarten versieren voor vrijdag was toch een long shot. Bedankt iig voor de moeite.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:57 schreef Equinix het volgende:
Ja,.
Ik heb nog naar de organisatie gebeld om te vragen of er nog kaartjes te bemachtigen waren ter plekke maar op dit moment is alles uitverkocht.
Ook aan jou mijn excuses![]()
Jij kan nu ook kijken als je wilt naar het ned.team.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Ah ok.
Morgen ga ik ook weer naar een baseball wedstrijd. Altijd leuk.
Goed van de NOS.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:17 schreef maril het volgende:
Goed nieuws voor mensen die niet live aanwezig zijn. de NOS heeft besloten de 3 wedstreijden die nederland moet spelen live op het internet te laten zien
hier de link
http://www.nos.nl/nosstud(...)ballivetevolgen.html
Intussen terug van 5-0 achter naar 5-4 gekomen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:32 schreef Recovering het volgende:
Whoei wat zijn die Amerikanen slecht.
1 honkslag.
Dat wel, maar nog steeds 1 honkslag.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:07 schreef golfer het volgende:
Intussen terug van 5-0 achter naar 5-4 gekomen.
Hoe hebben ze dan gescoort met home runs?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:12 schreef Recovering het volgende:
[..]
Dat wel, maar nog steeds 1 honkslag.
Veld en werpers van China zijn ingestort, die waren in de laatse 2 innigs dramatisch.
Maar goed, nieuwe werper, nieuwe kansen.
4 fouten en 4 x 4 wijd in eerste instantie. Tot de 6e hadden ze 1 honkslag. Geen poot aan de grond.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:52 schreef maril het volgende:
Hoe hebben ze dan gescoort met home runs?
www.honkbalweek.nl Luie aarsch.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:28 schreef tong80 het volgende:
Welke wedstrijd is er morgenavond. Een vriend van me heeft een uitnodiging om te gaan kijken.
Verplicht (betaald) parkeren bij de Extran sporthal, overige auto's in de buurt hebben een parkeervergunning nodig.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:13 schreef Equinix het volgende:
Ik ga er zometeen heen ( met de auto )
Wat is de beste plek om je auto te parkeren ( zo goedkoop mogelijk)
Een van de mooiere ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:13 schreef tong80 het volgende:
Oe mooie wedstrijd.Sorry voor mijn luiheid
Daar staat geen url in van de stream.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:33 schreef maril het volgende:
Lees mijn bericht een antal plaatsen hierboven.
ik hoor nu alleen maar 'piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiep' zonder beeld.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:02 schreef golfer het volgende:
Live-stream werkt nu wel rechtstreeks volgens Dione en ik heb inderdaad al een soort testbeeld nu.
0-0, eerste honk was bezetquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:00 schreef maril het volgende:
hoeveel is het ,want op en of andere duister manier krijg ik ook haarlemrdio niet.
Media Player versie 10.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:02 schreef maril het volgende:
Kijken jullie trouwens realplayer of media player(en zo jaa welke 9-10- 11)
Ja, op de tribune mis ik de verslaggever ook nooit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:40 schreef EdwardSeepers het volgende:
wat een verademing, zo zonder verslaggever
Toch is het commentaar wat je krijgt op de tribune (informatie e.d.) allemaal fijn, omdat het allemaal feitelijk is. Je hoeft dus niet door de ogen te kijken van de superirritante betweterige gasten die je op de TV hebt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, op de tribune mis ik de verslaggever ook nooit.
Idd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:51 schreef golfer het volgende:
Homerun van Kinsdale met 1 man op de honken brengt Nederland terug tot 4-2
Ja, mooie aktie was dat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:00 schreef EdwardSeepers het volgende:of je slide even de TWEEDE HONKMAN onderuit zodat hij geen dubbelspel kan maken
![]()
![]()
![]()
Weet ik, heb de mooie sport zelf 7 jaar gespeeld, tot een spier in mn arm en pees in mn schouder scheurden (pitcher) en zelf nooit meer op die snelheden een bal kon gooien.quote:
Ik ook bij de HHW, en ook bij het WPT.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:14 schreef Anitra het volgende:
Ik zit altijd met veel heimwee te kijken naar de HHW, kan door acchillespees helaas ook niet meer actief honkballen
Niet gezien, zat net even een verhaal te typen omdat de stream even wegviel (heb maar gelijk mn vriendins azureus uitgetyft, zij morren johquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:16 schreef Anitra het volgende:
dacht je van deze aangooi dan?
Idd, pitchen is erg slecht. Japan doet het ook goed. Leuk om net een paar subzero-gooien te zien, is toch echt iets wat echt alleen in Azië voorkomt. Verbaasde me ook hoeveel dat voorkwam op het WK afgelopen jaar. Ook de wissels (meer dan 10 wissels geloof ik?) van pitchers om de slagman uit zn focus te halen, is iets typisch aziatisch. Er wordt ook van je verwacht dat de éérste gooi die je doet, METEEN goed is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:18 schreef golfer het volgende:
Het is huilen met de pet op vandaag met onze pitchers.
Intussen dus alweer 5-2 voor Japan.
Trouwens Mart zat ook weer tussen het publiek.
Inderdaad, blijft een heel erg mooi stadion.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:23 schreef Anitra het volgende:
Hmm, ik zit gewoon onder m`n vriendin`s naam te postenMaarre, stadion van Haarlem is oud maar vol geschiedenis. Veel mooie toernooien daar gezien met als absolute hoogtepunt de WK van `86. ....zucht......
Kan inderdaad niet misgaan als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:24 schreef Anitra het volgende:
dit zou toch wat moeten gaan opleveren zou je zeggen
4 wijdquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:26 schreef Anitra het volgende:
Maarre, nog even terugkomend op vergelijking WPT vs HHW, HHW had/heeft natuurlijk wel het 3e honk he?
Ik woon 25 meter vanaf het neptunus stadion. Da's ook gaaf hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:27 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Deze heeft golfer net vanuit ons slpkmr raam genomen... zo dichtbij zitten we dus
We horen het geluid van buiten en vanaf de PC hier
Inderdaad. Godverdomme!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:29 schreef Anitra het volgende:
gaat nu lekker. edit: En toen verdween m`n stream
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:30 schreef SCH het volgende:
Ik hoor een Italiaanse zanger - klopt dat? Het was toch tegen Japan?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:31 schreef SCH het volgende:
Ik hoor Frank
Idd. How about bad timing.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:32 schreef golfer het volgende:
Kut. De stream ligt er weer uit met 3 man op de honken en 0 uit.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die smst me suf dat de pitchers slecht zijn
Ahquote:
In combinatie met de webcam van de honkbalweek voor wat vage beelden erbij.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:34 schreef Anitra het volgende:
dan maar radio
Jahquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:34 schreef Anitra het volgende:
dan maar radio
quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:21 schreef EdwardSeepers het volgende:
Ook de wissels (meer dan 10 wissels geloof ik?) van pitchers om de slagman uit zn focus te halen, is iets typisch aziatisch.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:41 schreef EdwardSeepers het volgende:
Aww, vriendinlief bemoeit zich ermee.
"Waarom stoot hij niet?"
Nou, da's niet zo slim met alle honken vol.
Ja, inderdaad. Zoooooooo cute!quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:45 schreef Anitra het volgende:
Volgens mij kan Japan de rest van het toernooi zowieso wel vergeten, zoveel pitchers als ze verbruiken, nu al de zesde. :s
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:21 schreef EdwardSeepers het volgende:
Ook de wissels (meer dan 10 wissels geloof ik?) van pitchers om de slagman uit zn focus te halen, is iets typisch aziatisch.
Duursma?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:46 schreef EdwardSeepers het volgende:
Ook mooi hoe die gozer zichzelf 'in liet sluiten' maar zoveel mogelijk tijd rekte om de anderen op hun honken te laten komen. Ben alleen vergeten wie het was.
Was volgens mij idd. Duursma ja.quote:
6-5 voor Nederland.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:49 schreef maril het volgende:
Het is hier een ramp met mijn comp. stream jullie zijn mij enige houvast , hoeveel is het?
Ja, die Frank weerquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:50 schreef EdwardSeepers het volgende:
Zijn er nog mensen die morgen bij Cuba - USA zitten?
Wijd gegevenquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:49 schreef golfer het volgende:
Legito aan slag met alle honken weer vol en nog maar 1uit.
Jappen gokken op een dubbelspel?
Hehehe.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, die Frank weer
Wij gaan vrij/za/zo weer.
Dan zit je in een leeg stadion.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:52 schreef EdwardSeepers het volgende:
Zit maandag wel bij de finale, dus hopelijk dan Cuba - Nederland?
Dave sluit altijd af tis bijna standaardquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:03 schreef golfer het volgende:
Dave Draijer nieuwe werper voor Nederland.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan zit je in een leeg stadion.
Zondag is de finale hoor.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:07 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
![]()
![]()
NEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Godverdomme ik heb niet goed gekeken op de kalender
![]()
O mijn god, dan hoop ik maar dat mn baas vrij geeft. Anders moet ik mn broer er blij mee maken.
Het is niet voor niets een closer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:06 schreef maril het volgende:
[..]
Dave sluit altijd af tis bijna standaard
Hij is zo smal en 'bottig', valt je vooral op als je hem in het echt spreekt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:08 schreef golfer het volgende:
Weer die machtige arm van Van 't Klooster, wat een aangooi weer.
OMGquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:07 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
![]()
![]()
NEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Godverdomme ik heb niet goed gekeken op de kalender
![]()
O mijn god, dan hoop ik maar dat mn baas vrij geeft. Anders moet ik mn broer er blij mee maken.
Anders heb je weer wat te verkopen in V&Aquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:13 schreef EdwardSeepers het volgende:
Da's inderdaad niet leuk.
Nou ja, over het algemeen is mn baas een relaxte gozer.
Mjuah, als mn broer niet wilt. Ik denk het eerlijk gezegd wel, hij is gek op honkbal.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Anders heb je weer wat te verkopen in V&A
meldtquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Anders heb je weer wat te verkopen in V&A
Net dan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:16 schreef Bluezz het volgende:
Ramses
Met zijn allen dan :
Zing vecht huil bid lach werk en bewonderrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik ben over het algemeen fan van de wedstrijd waarbij de pitcher in het middelpunt staat. Veel mensen vinden het extreem saai, ik niet.quote:
Bal op het derde, bijna onmogelijke gooipositie, in een DUIK gegooid op het eerste, gevangen, Jap uit, 2e uit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:22 schreef maril het volgende:
vertel vertel.
Kijk straks maar even naar Studio Sport.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:22 schreef maril het volgende:
vertel vertel.
okè Studio Sport begint daarna ga ik hier het een en ander downloadenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk straks maar even naar Studio Sport.
Kingsale man of the match.
Vanaf morgen heb ik de streams niet meer nodig, dan zitten we gewoon lekker elke dag in het stadion.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:28 schreef maril het volgende:
voor vrijdag moet het goed zijn wedstrijd Cuba.
Die aangooi was zo mooi dat het niet uitmaaktquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:58 schreef golfer het volgende:
Nu ik de beelden nog een keer vertraagd terug heb gezien, betwijfel ik sterk of die Japanner, na die geweldige aangooi van Dirk van 't Klooster wel aangetikt werd door Sidney de Jong toen ie met zijn hand over de thuisplaat gleed.
Maar goed, een mazzeltje moet je soms ook hebben.
Hij zei het met een dikke grijnsquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:08 schreef mash_ het volgende:
die aangooi was zker mooien hij zei dat hij hem wel aan tikte.. maar weet het niet hoor
Ik heb hem neergezet bij de ijsbaan ( gratuit ). Daarna meteen de kaartjes gehaald en er bleken 3 kaartjes te zijn voor Vrijdag ( heb er voor 2 betaaldquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Verplicht (betaald) parkeren bij de Extran sporthal, overige auto's in de buurt hebben een parkeervergunning nodig.
Je kan ook eventueel gratis parkeren bij Bloemendaal station en dan het tunneltje onder het spoor doorlopen, richting stadion.
Vrijdag zijn we ook van de partij.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:57 schreef Equinix het volgende:
Daarna meteen de kaartjes gehaald en er bleken 3 kaartjes te zijn voor Vrijdag ( heb er voor 2 betaald)
Er is alleen een avondwedstrijd hoor!!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:32 schreef EdwardSeepers het volgende:
Hopelijk wel een mooie wedstrijd vanmiddag, want daar kan ik wel naartoe.
Weet ik ja, ik ga alleen weg in de middag (om precies te zijn: Nu al)quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is alleen een avondwedstrijd hoor!!!!
Have fun!quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:01 schreef EdwardSeepers het volgende:
Weet ik ja, ik ga alleen weg in de middag (om precies te zijn: Nu al)
Ik ben nogal verstrooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |