Een Huisren?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:45 schreef popolon het volgende:
Die Nederlandse termen kunnen echt niet hoor: 'Aangooi' is wel de ergste die ik ooit heb gezien.
Wat is een homerun eigenlijk in het Nederlands?
Ik vind wijd het allerergstequote:Op donderdag 27 juli 2006 16:45 schreef popolon het volgende:
Die Nederlandse termen kunnen echt niet hoor: 'Aangooi' is wel de ergste die ik ooit heb gezien.
Wat is een homerun eigenlijk in het Nederlands?
Zouden die Cubanen ook gebruiken. ze zijn wel sterk hèquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:36 schreef golfer het volgende:
Cubanen hebben er weer zin in.
Staan na 2 innings alweer op 4-0 tegen de USA
Het is 1 brok testosteronquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:46 schreef maril het volgende:
Zouden die Cubanen ook gebruiken. ze zijn wel sterk hè
Je zoon zit toch ook op baseball? Gebruiken zij Nederlandse of Engelse termen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind wijd het allerergste
Heb het er al een paar keer met antiliaanse spelers erover gehad, toen die voor het eerst in NL kwamen, snapten ze er helemaal niks van die gekke NL termen
Veel plezierquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:56 schreef golfer het volgende:
Eindstand Cuba-Usa: 9-1
Vanaf morgen zitten we de rest van het tournooi weer lekker in het stadion te volgen.
Frank zit op honkbal.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:14 schreef popolon het volgende:
Je zoon zit toch ook op baseball? Gebruiken zij Nederlandse of Engelse termen?
Kijkend naar de stand nu zit dat wel goedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:36 schreef golfer het volgende:
Zo, weer even tussendoor terug uit het warme honkbalstadion.
De middagwedstrijd was gauw afgelopen, dankzij de 7-inning mercyrule.
Japan-China: 10-0
Straks hopelijk wat meer spectakel met Nederland-Cuba.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |