Ik kijk nu via de webcam achter de thuisplaat en luister tussendoor naar Radio Honkbalweek.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:28 schreef ondeugend het volgende:
Leuk.. ook maar even zien of ik er nog wat van mee kan krijgen.
Ja,.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:25 schreef Recovering het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor die vrijdagkaarten?
Idd niet erg netjes nee.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:26 schreef Equinix het volgende:
[..]
Ik heb je gemailed,. Ik moet je helaas teleurstellen. Heb toch iemand gevonden die mee wil.
Niet echt netjes van me en daarvoor mijn excuses.![]()
Geen punt, nu nog kaarten versieren voor vrijdag was toch een long shot. Bedankt iig voor de moeite.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:57 schreef Equinix het volgende:
Ja,.
Ik heb nog naar de organisatie gebeld om te vragen of er nog kaartjes te bemachtigen waren ter plekke maar op dit moment is alles uitverkocht.
Ook aan jou mijn excuses![]()
Jij kan nu ook kijken als je wilt naar het ned.team.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Ah ok.
Morgen ga ik ook weer naar een baseball wedstrijd. Altijd leuk.
Goed van de NOS.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:17 schreef maril het volgende:
Goed nieuws voor mensen die niet live aanwezig zijn. de NOS heeft besloten de 3 wedstreijden die nederland moet spelen live op het internet te laten zien
hier de link
http://www.nos.nl/nosstud(...)ballivetevolgen.html
Intussen terug van 5-0 achter naar 5-4 gekomen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:32 schreef Recovering het volgende:
Whoei wat zijn die Amerikanen slecht.
1 honkslag.
Dat wel, maar nog steeds 1 honkslag.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:07 schreef golfer het volgende:
Intussen terug van 5-0 achter naar 5-4 gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |