quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:32 schreef pfaf het volgende:
Topic mooi op tijd. Ik dacht al, begint dat nu alweer?
Die wedstrijden zijn wij er dus ook sowieso bij.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:58 schreef Equinix het volgende:
Zojuist voor 2 dagen 2 kaartjes besteld.
Nederland - Cuba
Nederland - Japan
Dan moet je ook nog een kaartje kopen voor de 26equote:Op woensdag 3 mei 2006 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Die wedstrijden zijn wij er dus ook sowieso bij.
Oepsquote:Op woensdag 3 mei 2006 01:12 schreef Equinix het volgende:
Dan moet je ook nog een kaartje kopen voor de 26e.,
Dan is namelijk de wedstrijd Nederland vs Japan.
Zoals iedere editie ben ik van de partij.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:53 schreef golfer het volgende:
Dit jaar weer de 2-jaarlijkse Haarlemse Honkbalweek met het leukste en gezelligste publiek van Nederland.
Van 21 juli t/m 30 juli.
De kaart-voorverkoop is vandaag begonnen.
Ik heb voor de zoon van Bluezz een passepartout voor de hele week besteld en Bluezz en ik gaan zelf op de volgende dagen: 22, 28, 29 en 30 juli naar het stadion hier om de hoek.
Meer info over de deelnemers en de wedstrijden kan je vinden via
http://www.honkbalweek.nl/php/
Nog meer Fok!-ers die van plan zijn te gaan?
Ik heb zojuist die vrijdag vrij gekregenquote:Op woensdag 3 mei 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
Oeps![]()
Even niet opgelet, nee, we kunnen alleen de weekenden en die ene vrijdagavondwedstrijd op de 28ste.
Waar moet je vandaan komen?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb een perskaart liggen, maar moet ff kijken voor vervoer, of ik een dagje ga
rotterdamquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen?
Ik heb vandaag onze bestelde passepartout en kaarten even afgehaald bij de kassa.
Daar rijden toch ook treinen vandaan richting Haarlemquote:
Nog steeds het leukste en meest deskundige publiek van heel Nederland nog altijd in Haarlem.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:14 schreef Doopy-X- het volgende:
Vroeger toen ik zelf nog balde ging ik altijd, erg leuke sfeer
Die was in R'dam popsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:14 schreef popolon het volgende:
Waar is de groene vogel?
quote:
Ja zoiets, ik postte daar nog met m'n originele oldbie account.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:59 schreef Bluezz het volgende:
3 jaar geleden
We doen het alweer 3 jaar of langer met elkaar pops![]()
Lang leve mijn archief.quote:
Okè ik hoop je belevingen van de avond nog te lezenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:21 schreef Bluezz het volgende:
Bluezzekind is net snel weggefietst richting HB stadion om de op. wedstrijd mee te maken.
Tnxx voor dit nieuws Maril.
quote:Robert Eenhoorn Manager
Brian Farley Coach
Ben Thijssen Coach
Marcel Joost Coach
David Bergman P Kinheim
Rob Cordemans P ADO
Robin van Doornspeek P ADO
Dave Draijer P Pioniers
Nick Stuifbergen P HCAW
Tom Stuifbergen P Pirates
Michiel van Kampen P Kinheim
Diegomar Markwell P Neptunus
Gregory Gustina P Neptunus
Sidney de Jong C HCAW
Tjerk Smeets C Kinheim
Kenny Berkenbosch OF/P HCAW
Johnny Balentina OF/C Neptunus
Percy Isenia 1B/DH ADO
Michael Duursma 2B/SS Pioniers
Raily Legito SS Neptunus
Ivanon Coffie 3B Almere '90
Roel Koolen IF Kinheim
Bryan Engelhardt OF Almere '90
Eugene Kingsale OF Almere '90
Dirk van 't Klooster OF Kinheim
Harvey Monte OF ADO
Danny Rombley OF Kinheim
Kalian Sams OF ADO
Nee, college-kids:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:51 schreef popolon het volgende:
Wat is de selectie van de USA? Zijn dat semi profs ofzo.
Ah ok.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, college-kids:
Het team dat tijdens de Haarlemse Honkbalweek 2006 de USA gaat vertegenwoordigen komt uit het noordwesten van de Verenigde Staten. Het is een All Star team van de NWAACC. Dit is een organisatie van 36 colleges. Onze contacten bij USA Baseball hebben ons verzekerd dat deze conference een sterk team op de been kan brengen, dat zich kan meten met de andere deelnemers tijdens de Week. De ploeg zal bestaan uit jonge spelers die aan het begin van hun (honkbal)carrière staan. Voor sommige spelers zal het de eerste keer zijn dat ze in het buitenland honkballen. De selectie van de spelers, die uiteindelijk naar Haarlem komen, vindt dit voorjaar plaats. Regelmatig worden spelers uit de NWAACC door de Major league teams gedraft. Andere spelers verdienen in NWAACC een scholarship en gaan eerst studeren en honkballen aan één van de grote universiteiten, alvorens een contract met een MLB-organisatie aan te gaan."
Zoon van Bluezz zit de hele week bij alle wedstrijden (passepartout), Bluezz en ik zijn weer van de partij vrijdag, zaterdag en zondag a.s.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:10 schreef borisz het volgende:, tis jammer dat ik dinsdag op vakantie ga en andere dagen niet kan
anders was ik zeker gegaan,
Lijkt mij leuk , ook op de 3e honk was het vanavond weer vrolijke boel, ik hoorde het op "radio honkbalweek"op het internet, die verslaan de wedstrijden live, echt gaaf joh.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoon van Bluezz zit de hele week bij alle wedstrijden (passepartout), Bluezz en ik zijn weer van de partij vrijdag, zaterdag en zondag a.s.
Liefst weer achter de thuisplaat tussen die maffe ouwe Antilianen, die we al jarenlang daar ontmoeten.
Ja, we hebben die verslaggeefster aan het werk gezien bij die vrolijke groep gekken daar.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:06 schreef maril het volgende:
Lijkt mij leuk , ook op de 3e honk was het vanavond weer vrolijke boel, ik hoorde het op "radio honkbalweek"op het internet, die verslaan de wedstrijden live, echt gaaf joh.
Het is echt in de jaren populair geworden, je moet er tegenwoordig snel bij zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 13:44 schreef Recovering het volgende:
Holy fuck, alles stijf uitverkocht.
We moeten echt een groter stadion hoor.
Ik wilde vrijdag en zaterdag. Kansloos.
Bryan Engelhardt met dt sloeg net naast een grand slam homerun. Kan gebeuren.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:37 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij gaat het momenteel niet goed met Oranje
Dat dat hoorde ik ik dacht ze zijn erg negatief dus het is bagger de rest van het verslag heb ik gemistquote:Op zondag 23 juli 2006 15:39 schreef okee6 het volgende:
[..]
Bryan Engelhardt met dt sloeg net naast een grand slam homerun. Kan gebeuren.
1 kaartje?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:55 schreef Equinix het volgende:
Vrijdag 28 Juli
14:00 12 Japan - China
19:00 13 Cuba - Nederland
Voor woensdag 3 kaartjes? Daar betaal ik je 15 euri's per stuk voorquote:Op zondag 23 juli 2006 15:55 schreef Equinix het volgende:
Ik heb misschien ( ben nu even aan het rond bellen of er iemand anders met me mee kan aangezien een vriend van me pas heeft afgezegd) kaartjes voor de volgende dagen.
Woensdag 26 Juli
14:00 09 China - Chinese Taipei
19:00 10 Nederland - Japan
Vrijdag 28 Juli
14:00 12 Japan - China
19:00 13 Cuba - Nederland
Mocht er interesse zijn dan hoor ik het wel.
Heb er 2quote:
Heb voor deze wedstrijd 2 kaartjesquote:Op zondag 23 juli 2006 16:10 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Voor woensdag 3 kaartjes? Daar betaal ik je 15 euri's per stuk voor
Mail me maar op edwardseepers @ gmail . com
Ik hoor het graag van je.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:43 schreef Equinix het volgende:
EdwardSeepers & Recovering,. Ik laat het jullie vanavond weten. Heb nog niet iedereen te pakken gehad die eventueel mee zou kunnen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 16:56 schreef maril het volgende:
Nederland wint met 4 - 1
Amsterdamquote:Op zondag 23 juli 2006 16:47 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ik hoor het graag van je.
Waar woon je trouwens?
Ik woon in Rotterdam. Als je ze morgen op zou sturen, zouden ze dan nog hier aankomen voor woensdag denk je?quote:
Als ik ze maandag vroeg op de bus doe zouden ze er dinsdag moeten zijn. Alleen moet ik de kaartjes eerst nog zelf halen voor ik ze kan opsturen ( moet morgen tot 14.00 werken dus dat zal dan Woensdag worden. Het risico dat ze niet op tijd aankomen zou ik niet aan gaan aangezien de post niet altijd op tijd komt ( * Equinix = oud postbode en weet hoe het er aan toe gaat bij tpgquote:Op zondag 23 juli 2006 17:15 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam. Als je ze morgen op zou sturen, zouden ze dan nog hier aankomen voor woensdag denk je?
Ik ga accoord. Ook al moet ik twee keer de treinreis a 20 euro lappen en de kaarten a 15 euro per stuk, ik ga nu al 14 jaar naar de haarlemse honkbalweek/het WPT, en dit jaar kon ik niet vanwege een major-financiële tegenslag, maar dat is gelukkig allemaal weer verholpenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:34 schreef Equinix het volgende:
[..]
Als ik ze maandag vroeg op de bus doe zouden ze er dinsdag moeten zijn. Alleen moet ik de kaartjes eerst nog zelf halen voor ik ze kan opsturen ( moet morgen tot 14.00 werken dus dat zal dan Woensdag worden. Het risico dat ze niet op tijd aankomen zou ik niet aan gaan aangezien de post niet altijd op tijd komt ( * Equinix = oud postbode en weet hoe het er aan toe gaat bij tpg).
Je kan de kaartjes ook voor de wedstrijd even komen halen.
Ik ga nu slapen en lees het morgen wel. Grtz
Smit heeft nog niet in de MLB gespeeld, hoor. Dat duurt nog wel een tijdje (als het ooit al gebeurt).quote:Op zondag 23 juli 2006 15:42 schreef popolon het volgende:
Doet Alexander Smit nog mee?
Speelde vorig jaar nog in de MLB, dit jaar in de Minor leagues.
Goedemorgen, is er al wat bekend over die kaarten voor vrijdag?quote:Op zondag 23 juli 2006 16:43 schreef Equinix het volgende:
EdwardSeepers & Recovering,. Ik laat het jullie vanavond weten. Heb nog niet iedereen te pakken gehad die eventueel mee zou kunnen.
Ik heb je gemailed,. Ik moet je helaas teleurstellen. Heb toch iemand gevonden die mee wil.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ik ga accoord. Ook al moet ik twee keer de treinreis a 20 euro lappen en de kaarten a 15 euro per stuk, ik ga nu al 14 jaar naar de haarlemse honkbalweek/het WPT, en dit jaar kon ik niet vanwege een major-financiële tegenslag, maar dat is gelukkig allemaal weer verholpen
Als je het goed vindt kom ik dan dinsdag de kaarten ophalen in amsterdam, als het kan liefst vroeg in de ochtend/begin van de middag, maar je noemt je tijd maar mocht het niet anders mogelijk zijn. Daarna kan ik dan ook nog wat gaan doen in de gezellige stad Amsterdam met vriendinlief en haar zus (gek om dat een rotterdammer te horen zeggen hm?)
Graag zou ik even je adresgegevens et cetera willen, en het dichtstbijzijnste station wat er is.
Mail me even op edwardseepers [et] gmail [punt] com, dan werken we het daar even helemaal uit.
Geldt dat ook voor die vrijdagkaarten?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:26 schreef Equinix het volgende:
Ik moet je helaas teleurstellen.
Vriend van me belde net, hij heeft alsnog 2 kaarten versierd, dus ik ga zo maar die kant op.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:50 schreef golfer het volgende:
Straks om 19:00 uur: Cuba-Japan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |