ik meen me een artikel gelezen te hebben waarin stond dat volledige contractie helemaal niet nodig is voor goede spiergroei van de absquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:10 schreef LedZep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met zo'n ab mat kan je in principe goede sit ups doen.. sit up op de vloer staat geen volledige extensie van de buikspieren toe, en een crunch is al helemaal waardeloos omdat er ook geen volledige contractie is.
Voorzover ik weet is de rectus abdominus een spier zoals elke andere in het lichaam en is een volledige ROM dus net als de andere spieren het beste voor spiergroei.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:47 schreef Calyptus het volgende:
[..]
ik meen me een artikel gelezen te hebben waarin stond dat volledige contractie helemaal niet nodig is voor goede spiergroei van de abs
Technisch gezien zouden v-ups beter zijn dan, niet?
Dat buikspierkwartiertje bij onze gym doet mij vaak denken aan een zandbank vol dikke zeehonden als die veels te dikke mensen daar op zo'n mat een beetje liggen te bewegen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:07 schreef ryan_atwood het volgende:
Woensdagavond een buikspiercircuitje gedaan met een fitnessinstructrice. Ik kan nu niet eens meer lopen. Heb echt het gevoel alsof ik een stomp in m'n buik heb gehad.
Lekker sportdrankje erbijquote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:44 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat buikspierkwartiertje bij onze gym doet mij vaak denken aan een zandbank vol dikke zeehonden als die veels te dikke mensen daar op zo'n mat een beetje liggen te bewegen.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:44 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat buikspierkwartiertje bij onze gym doet mij vaak denken aan een zandbank vol dikke zeehonden als die veels te dikke mensen daar op zo'n mat een beetje liggen te bewegen.
Eerder dit.quote:
heb je een link?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:48 schreef PizzaSalami het volgende:
Je kan natuurlijk ook de navy seals workout downloaden.
o.a. http://www.navyseals.com/(...)sealworkout_main.cfmquote:
BBA mannetjes. Zie je normaal voor de zomer pas.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:35 schreef ivosnivo het volgende:
Wat is dat toch met six packs? Alles moet toch een beetje in verhouding blijven?
Isgoed, zal morgen een foto maken van dit moment, en iedere maand een updatequote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef superhero87 het volgende:
Zou leuk zijn als mensen hier foto's posten van de ontwikkeling van 'het kweken van de sixpack'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |