En hoe zwaarder je bent hoe moeilijker het wordtquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:40 schreef ConQuestador het volgende:
Gefeliciteerd dat het gelukt is, het is mij ook min of meer gelukt, het lastigste is toch wel om goed droog te worden, zakken tot zo'n 12% is nog te doen, maar daarna wordt het echt lastig
Hoe zwaarder je bent hoe makkelijker het wordt, want je hebt standaard een hoger energieverbruik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:33 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
En hoe zwaarder je bent hoe moeilijker het wordt![]()
Zijn dat je eigen bevindingen of heb je dat weer uit een of ander boekje?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Hoe zwaarder je bent hoe makkelijker het wordt, want je hebt standaard een hoger energieverbruik.
Is wel zoquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:58 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Zijn dat je eigen bevindingen of heb je dat weer uit een of ander boekje?
Tja je kunt wel minder gaan eten, maar dan val je ook spiermassa af. En voor cardio heb ik voorlopig geen tijd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:41 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Is wel zospieren gebruiken ook energie
(ik zit volgens mij zelfs (ver) onder de 2500 kcal per dag, en toch val ik niet meer af, ondanks 4x per week sporten)
Ziehier het verschil tussen bodybuilding en fitness...quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Tja je kunt wel minder gaan eten, maar dan val je ook spiermassa af. En voor cardio heb ik voorlopig geen tijd.
Haha, niets meer van gehoordquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:43 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik kan me iets herinneren over foto's. Krijgen we het resultaat nog te zien of wat.
Ik wel es weten in hoeverre mijn sixpack overeen komt met die van een voormalig mollig persoon
Cutten is altijd spiermassa verliezen. Hoeveel heb je zelf in de hand, het is namelijk met een doordachte aanpak behoorlijk te minimaliseren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Tja je kunt wel minder gaan eten, maar dan val je ook spiermassa af. En voor cardio heb ik voorlopig geen tijd.
waarom denk ik aan iets sexual?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:07 schreef ryan_atwood het volgende:
Woensdagavond een buikspiercircuitje gedaan met een fitnessinstructrice. Ik kan nu niet eens meer lopen. Heb echt het gevoel alsof ik een stomp in m'n buik heb gehad.
Door geen crunches en sit ups te doen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:12 schreef superhero87 het volgende:
Hoe zorg ik dat ik niet zoveel last van mn onderrug heb, wanneer ik buikspieroefeningen doe?
je handen voor je houden, niet achter je hoofd, en je rug altijd recht en stabiel te houden, niet op een bolletje trekken met je schouders.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:15 schreef LedZep het volgende:
[..]
Door geen goede crunches en sit ups te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |