Minder brood / rijst / aardappelen etc en bijvoorbeeld een half bakje kwark per dag voor de extra eiwitten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:18 schreef Double_B het volgende:
maargoed, met welk voedsel kan je carbs bijv. laten zakken? En waarmee eiwitten verhogen?
Wat is in dat geval een 'ideaal' voedingsschema dan?
En naast de cardio ook nog specifieke buikspieroefeningen?
Precies. Nou ben ik daar sowieso zuinig mee, want ik krijg een opgezette buik van piepers en brood.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:28 schreef LedZep het volgende:
[..]
Minder brood / rijst / aardappelen etc en bijvoorbeeld een half bakje kwark per dag voor de extra eiwitten.
Thnxquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:28 schreef LedZep het volgende:
[..]
Minder brood / rijst / aardappelen etc en bijvoorbeeld een half bakje kwark per dag voor de extra eiwitten.
forum.dutchbodybuilding.comquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:03 schreef Double_B het volgende:
[..]
Thnx
Ken je misschien een site waarop meer van dit soort adviezen staan? Ik ga ervan uit dat er nog wel veel meer zal zijn wat je juist wel / niet moet eten
Leg uitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:09 schreef Wesfrdam het volgende:
train niet alleen je buikspieren maar dus ook je schuine buikspieren, dit zorgt ervoor dat je buikspieren strak blijven staan zoals je het graag wilt natuurlijk![]()
Ik kan niet bedenken hoe een getrainde obliques ervoor kan zorgen dat je rectus abdominis er groter uitziet of dat je vetpercentage lager wordtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:18 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
het aanspannen ervan.. je 6pack blijft zichtbaar zonder aan te spannen.
ik weethet ook niet las het ook maar op adversus.nlquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:24 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik kan niet bedenken hoe een getrainde obliques ervoor kan zorgen dat je rectus abdominis er groter uitziet of dat je vetpercentage lager wordt![]()
Die site blinkt ook uit in kwaliteitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:26 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
ik weethet ook niet las het ook maar op adversus.nl![]()
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:49 schreef dolledingo het volgende:
Zijn er trouwens ook oefeningen om de nadruk meer te leggen op het bovenste, middelste of onderste gedeelte van de sixpack? Zodat je blokjes aan kan pakken die nog wat achterblijven... om het zo dus gelijk te trekken. Mijn sixpack ziet er nu namelijk nog niet echt consequent getraind uit.
Je kunt het gedeelte wat nog wat aandacht nodig heeft wel beter isoleren dan de rest. Wat moet er bijgewerkt worden?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:49 schreef dolledingo het volgende:
Zijn er trouwens ook oefeningen om de nadruk meer te leggen op het bovenste, middelste of onderste gedeelte van de sixpack? Zodat je blokjes aan kan pakken die nog wat achterblijven... om het zo dus gelijk te trekken. Mijn sixpack ziet er nu namelijk nog niet echt consequent getraind uit.
De nadruk leggen op de zijkant van je buik.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:55 schreef Ontopic het volgende:
Wat is dan wel het nut van het trainen van de schuine buikspieren?
Tja ik vind het ook een beetje een domme vraag. Wat is überhaupt het nut van het trainen van je spieren?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
De nadruk leggen op de zijkant van je buik.
Voor mij om groter te worden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:09 schreef LedZep het volgende:
[..]
Tja ik vind het ook een beetje een domme vraag. Wat is überhaupt het nut van het trainen van je spieren?![]()
Over het algemeen is het linker gedeelte van mijn sixpack nog het mooist in verhouding. Kan dit komen omdat ik links ben? Ik volleybal, dus moet aardig wat kracht zetten met links.. verder wat bijgewerkt moet worden zijn voornamelijk de bovenste 2, ik weet dat die in principe wat kleiner zijn en moeilijk te voorschijn zijn te toveren, vooral de bovenste aan mijn rechterkant loopt achter. En dan uiteraard de onderste 2, maar naar mijn mening is dat een kwestie van meer vet wegwerken. Ik ben van plan om vanaf maandag mijn buikspieroefeningen te doen met gewichten, dus dat ik gewichten op mijn borst leg. Mijn buikspieren zijn die vele herhalingen nu wel gewend.. ik moet weer ergens een boost uit kunnen halen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:55 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je kunt het gedeelte wat nog wat aandacht nodig heeft wel beter isoleren dan de rest. Wat moet er bijgewerkt worden?
Ik kan me iets herinneren over foto's. Krijgen we het resultaat nog te zien of wat.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:57 schreef dolledingo het volgende:
Ruim 9 maanden geleden startte ik dit topic: 6-pack kweken
Ruim 9 maanden had ik de tijd om een 6-pack te kweken. Ik niet alleen, ook mijn huisgenoot. We hebben nu al geconstateerd dat de weddenschap is verloren, ik heb een 6-pack, mijn huisgenoot niet. Ik heb mijn lichaam omgetoverd van slungel met bierbuik naar gespierd atletisch figuur, mijn huisgenoot is slechts wat afgevallen. Een 6-pack kweken is me gelukt, en daarmee heb ik mijn leven ook een stuk gezonder gemaakt. Hoe ik tot mijn 6-pack gekomen ben:
Gefeliciteerd, en nu je eenmaal zo'n train-eet ritme hebt dan wil je niet anders....quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:57 schreef dolledingo het volgende:
Dus mensen, hupskee, achter die computer vandaan, als ik het kan kunnen jullie het ook!![]()
En hoe zwaarder je bent hoe moeilijker het wordtquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:40 schreef ConQuestador het volgende:
Gefeliciteerd dat het gelukt is, het is mij ook min of meer gelukt, het lastigste is toch wel om goed droog te worden, zakken tot zo'n 12% is nog te doen, maar daarna wordt het echt lastig
Hoe zwaarder je bent hoe makkelijker het wordt, want je hebt standaard een hoger energieverbruik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:33 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
En hoe zwaarder je bent hoe moeilijker het wordt![]()
Zijn dat je eigen bevindingen of heb je dat weer uit een of ander boekje?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Hoe zwaarder je bent hoe makkelijker het wordt, want je hebt standaard een hoger energieverbruik.
Is wel zoquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:58 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Zijn dat je eigen bevindingen of heb je dat weer uit een of ander boekje?
Tja je kunt wel minder gaan eten, maar dan val je ook spiermassa af. En voor cardio heb ik voorlopig geen tijd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:41 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Is wel zospieren gebruiken ook energie
(ik zit volgens mij zelfs (ver) onder de 2500 kcal per dag, en toch val ik niet meer af, ondanks 4x per week sporten)
Ziehier het verschil tussen bodybuilding en fitness...quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Tja je kunt wel minder gaan eten, maar dan val je ook spiermassa af. En voor cardio heb ik voorlopig geen tijd.
Haha, niets meer van gehoordquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:43 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik kan me iets herinneren over foto's. Krijgen we het resultaat nog te zien of wat.
Ik wel es weten in hoeverre mijn sixpack overeen komt met die van een voormalig mollig persoon
Cutten is altijd spiermassa verliezen. Hoeveel heb je zelf in de hand, het is namelijk met een doordachte aanpak behoorlijk te minimaliseren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Tja je kunt wel minder gaan eten, maar dan val je ook spiermassa af. En voor cardio heb ik voorlopig geen tijd.
waarom denk ik aan iets sexual?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:07 schreef ryan_atwood het volgende:
Woensdagavond een buikspiercircuitje gedaan met een fitnessinstructrice. Ik kan nu niet eens meer lopen. Heb echt het gevoel alsof ik een stomp in m'n buik heb gehad.
Door geen crunches en sit ups te doen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:12 schreef superhero87 het volgende:
Hoe zorg ik dat ik niet zoveel last van mn onderrug heb, wanneer ik buikspieroefeningen doe?
je handen voor je houden, niet achter je hoofd, en je rug altijd recht en stabiel te houden, niet op een bolletje trekken met je schouders.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:15 schreef LedZep het volgende:
[..]
Door geen goede crunches en sit ups te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |