Dat probleem heb ik nou ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:53 schreef One_conundrum het volgende:
Ik lees ook weer lekker mee, bij mij zijn slechts 4 van de 6/8 blokjes zichtbaar. Hoe lager ze zitten hoe moeilijker het wordt. . .
haha, Probleem wil ik het niet noemen. ik heb wel een hele duidelijke lijn van mijn heupen naar mijn liezen. En met 4 van de 6/8 en die lijn ben ik best wel tevreden. Het moet er ook niet te 'ik zit elke dag in de sportschool' uitzien ej. . .quote:
en HIIT dan??? Vetverbranden/conditie vergroten met HIITquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
NIet als een dwaas gaan hardlopen/bewegen, alles op een rustig tempo. Hardslag niet boven de 150 laten komen (ruwe schatting)
Doe ik al, zitten genoeg harde spieren onder m'n vetquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:22 schreef general1007 het volgende:
Je kan gewoon dagelijks sit-ups doen, dat helpt ook wel.
Bull.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:22 schreef general1007 het volgende:
Je kan gewoon dagelijks sit-ups doen, dat helpt ook wel.
Ik heb geen sixpack, ik heb een beer-tender.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:53 schreef One_conundrum het volgende:
Ik lees ook weer lekker mee, bij mij zijn slechts 4 van de 6/8 blokjes zichtbaar. Hoe lager ze zitten hoe moeilijker het wordt. . .
Ik bedoel maar, vind getapt bier ook veel lekkerder!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik heb geen sixpack, ik heb een beer-tender.
Zelfde eufel hiero.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:18 schreef paparia het volgende:
Heb alleen het extra probleem dat ik niet lichter wil worden en toch een six-pack wil krijgen.
Het vet dát je hebt zit dus bij je buik. Vervelend, maar het komt vaak voor dat juist dat laatste restje (dat je sixpack verbergt) bij je buik zit, terwijl de rest tamelijk mager is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:55 schreef JAMsper het volgende:
hehe ik heb ook een 8-pack onder mn vetje..
Ik ben 1.80 en weeg 60kgik ben vrij mager, hoe kan dit?
Mn buikspieren zijn vrij groot op zich, maar ik heb alleen wat vet bij mn buik.
En hoe krijg ik dat weg zonder mezelf te verhongeren?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:56 schreef LedZep het volgende:
[..]
Het vet dát je hebt zit dus bij je buik. Vervelend, maar het komt vaak voor dat juist dat laatste restje (dat je sixpack verbergt) bij je buik zit, terwijl de rest tamelijk mager is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |