ja is vandaag bijgeschreven.quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:51 schreef seto het volgende:
Heb je mijn betaling al ontvangen postman?
Is wel goed we hebben geduld als het kan even een foto maken kunnen de minder geduldigen onder ons tijdelijk rustig worden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:16 schreef postman het volgende:
ik gok vrijdag, maar heel het weekend ben ik druk, en maandag zit ik op school.
jep. Shipping notice van de 2e zending ook ontvangen net. Dus alles is onderwegquote:
Nieuwe spullen? bedoel je een aanvulling van de maten die op zijn of echt nieuwe modellen van polo's/shirts/t-shirts?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:11 schreef postman het volgende:
[..]
misschien volgende maand als er weer wat nieuwe spullen komen. M'n cc is een beetje maxed out nu
nieuwe modellen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:20 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Nieuwe spullen? bedoel je een aanvulling van de maten die op zijn of echt nieuwe modellen van polo's/shirts/t-shirts?
als ik mag vragen waar woon jij eignelijk misschien zou ik het wel op kunnen halen dan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:52 schreef postman het volgende:
[..]
nieuwe modellen.
kleine update: 'estimated delivery date' staat op vandaag, en de laatste betaling is vandaag binnen gekomen
ah dan laat ik het je wel opsturen ik woon in het oostenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:51 schreef postman het volgende:
in de buurt van Alkmaar.
Daar heb je ook al voor betaald als het goed isquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:54 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ah dan laat ik het je wel opsturen ik woon in het oosten
idd dat ook nog eensquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:34 schreef Wank3r het volgende:
[..]
Daar heb je ook al voor betaald als het goed is![]()
Nee he, denk je dat een exclusief merk denk te halen in het oosten, loopt er nog zo één rondquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:54 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ah dan laat ik het je wel opsturen ik woon in het oosten
Waar woon je dan toch niet in Hengelo he?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nee he, denk je dat een exclusief merk denk te halen in het oosten, loopt er nog zo één rond!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |